certyfikowany sprzedawca

Michelin CrossClimate SUV

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca
Model dostępny
w wielu rozmiarach
Od 505 szt.
Wybierz rozmiar opony
Sprawdź cenę
Szukaj wg auta Sprawdź cenę

Dostawa od 24h

14 dnina zwrot

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Zakupyna raty

4,6

521 opinii

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Sezon:
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu
Kup opony Michelin i otrzymaj kartę paliwową oraz skorzystaj z rat 10 x 0%

Promocja Michelin

Kup opony Michelin i otrzymaj kartę paliwową oraz skorzystaj z rat 10 x 0%

Kup opony Michelin i otrzymaj kartę paliwową oraz skorzystaj z rat 10 x 0%

Zasady:

Kup komplet (4 szt.) całorocznych lub zimowych opon marki Michelin w okresie kampanii.

Odbierz kartę paliwową do wykorzystania na stacjach benzynowych.

Wartość nagrody uzależniona jest od rozmiaru zakupionego kompletu opon Michelin:

Odbierz kartę paliwową o wartości 60 zł Odbierz kartę paliwową o wartości 60 zł

Opony w rozmiarze 16” i 17”

Odbierz kartę paliwową o wartości 120 zł Odbierz kartę paliwową o wartości 120 zł

Opony w rozmiarze 18” i większe

Zapoznaj się ze szczegółami promocji dostępnymi w regulaminie.

Opony biorące udział w promocji oznaczone są poniżej w zakładce oferta
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate SUV

Testy opony Michelin CrossClimate SUV:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 225/50 R18 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild Allrad 235/55 R19 wzorowa 2
Auto Bild Allrad 235/65 R17 wzorowa 2
Auto Bild 235/65 R17 zwycięzca testu 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild Allrad 235/65 R17 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto Bild 235/60 R18 dobra 2
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin CrossClimate SUV

Całoroczne Michelin CrossClimate SUV

MICHELIN CrossClimate SUV – opona całoroczna do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie. To przeznaczona do SUV-ów wersja najczęściej sprzedawanej opony całorocznej w Europie (MICHELIN CrossClimate+)[7] do jazdy na ośnieżonych, suchych i mokrych drogach.

Dzięki technologiom EverGrip kierowcy mogą być pewni, że bezpiecznie dojadą do celu[5] w każdą pogodę i niezależnie od warunków na drodze[1][2][3]. Dodatkowo dzięki wzmocnionym bokom opon[6] możesz poruszać się okazjonalnie w terenie – od teraz możesz jechać gdzie chcesz i kiedy chcesz, bez względu na pogodę.

Model przeznaczony jest do samochodów kompaktowych, średnich, dużych i luksusowych z napędem na cztery koła oraz typu SUV.

Opona Michelin CrossClimate SUV
  • Dedykowana dla SUV-ów

    Dedykowana dla suvów
    • Opona całoroczna o wysokim poziomie bezpieczeństwa dla SUV-ów, do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie, na każdą pogodę przez cały rok
    • Wzmocnione boki opony dla większej wytrzymałości
  • Bezpieczeństwo przez cały rok

    Bezpieczeństwo przez cały rok
    • Wysoki poziom przyczepności na mokrych i suchych drogach[1][2]
    • Certyfikowana w zakresie bezpieczeństwa i trakcji na śniegu (3PMSF)[3]
  • Wysoki poziom trwałości i bezpieczeństwa

    Wysoki poziom trwałości i bezpieczeństwa
    • Wysoka trwałość[4] i długotrwałe osiągi[5]
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Dość dług wahałem się przed podjęciem decyzji zakupu opon całorocznych. Ostatecznie zdecydowałem się na Crossclimate suv Michelin. Po przejechaniu ok 1,5 tys km w różnych warunkach pogodowych, także pokaźny atak zimy na początku kwietnia : ) Tylko miasto i trasa. Nie jeżdżę w terenie, głównie płaskie, mazowiecke drogi. Jestem bardzo zadowolony z wyboru. Pod każdym względem dają mi poczucie pewności + są ciche jak opony letnie

    Paweł

  • To moje kolejne wielosezonowe opony po Vredestein Quatrac 3, które były niezawodne, chociaż głośniejsze. O Cross Climate czytałem wiele pozytywnych opinii i muszę je potwierdzić. Opona póki co testowana w sezonie wiosna-lato, sprawdza się świetnie. Auto jedzie jak po szynach, na zakrętach czuć, że trzyma się drogi nawet podczas deszczu. W połączeniu z napędem 4x4 chyba nie ma sensu szukać czegoś innego. W lekkim terenie (polne, zabłocone drogi) radzi sobie bez problemów, a głęboki i dość szeroki bieżnik szybko oczyszcza się po powrocie na asfalt. Poza tym, są wyjątkowo ciche, na Cross Climate musiałem zdjąć bagażnik dachowy, który do tej pory nie przeszkadzał w jeździe, a teraz było go słychać bardziej niż koła ;-) Polecam

    RaV

  • Opon Michelin CrossClimate+ używałem wcześniej w Citroënie C4, a więc w typowym kompakcie. Po przesiadce do większego Chryslera Pacifici i konieczności zakupu nowego ogumienia, nie wahałem się ani chwili przed wyborem tego samego modelu - tym razem w wersji SUV. Z oponami CrossClimate wiem, że niezależnie od pory roku, częstych i znacznych wahań temperatury czy zmiennych warunków atmosferycznych, zawsze mogę bezpiecznie dotrzeć do celu. Uniwersalność jest ich wielką zaletą. Radzą sobie rewelacyjnie zarówno na suchej, mokrej i - to naprawdę zadziwiające - ośnieżonej nawierzchni, nawet przy dużych prędkościach. Nieco gorzej jest tylko na czystym lodzie, ale - bądźmy obiektywni - tam lepiej pojadą tylko dostosowane do tego opony. W dodatku są bardzo ciche jak na całoroczne gumy, uważam je też za całkiem trwałe - nie ścierają się zbyt szybko, ale może to też zasługa mojego wyjątkowo spokojnego stylu jazdy. Świetnie się prowadzą. No i to uczucie pewności, kiedy pogoda zmienia się jak w kalejdoskopie, inni kierowcy walą tłumnie do serwisów na zmianę opon, a ja nie muszę się tym w ogóle przejmować i spokojnie ruszam w drogę, kiedy tylko chcę. Obojętnie czy robisz duże czy małe roczne przebiegi - wybór Michelin CrossClimate będzie Cię mniej kosztował oraz da Ci lepsze i bezpieczniejsze prowadzenie pojazdu, niż w przypadku używania dwóch kompletów opon średniej klasy. W rozmowach ze znajomymi szczerze polecam ten model - nie dlatego, że ktoś mi za to płaci, ale dlatego, że jestem nimi prawdziwie zachwycony. A to najlepsza rekomendacja. Bez względu na to czy jadę w długą podróż na wakacje nad morzem, w kiepskich warunkach po górach czy do pracy w potężnej śnieżycy - CrossClimate nigdy, NIGDY mnie nie zawiodły! A i przejechać przez pole, las czy rzekę też dają radę ;)

    Szymon

  • Pierwsze wrażenie to cisza po założeniu opon, znacznie niższy poziom hałasu od moich letnich opon Dunlop SP Sport 01. Kolejna cecha to zdecydowanie wyższy komfort jazdy, zwieszenie sprawia wrażenie jakby przeszło na tryb komfort, którego to brak w moim Tiguanie. Odnośnie trzymania na suchym podobnie do opon letnich, brak cech ślizgania się - samochód jak przyklejony. Przy hamowaniu nie widzę różnicy pomiędzy tym modelem a letnimi. W deszczu również OK. W warunkach zimowych jeszcze nie testowałem. W teren raczej nie nadają się, to nie ten bieżnik. Podsumowując: rewelacyjne jedyny mały minus to cena, ale coś za coś.

    Tomek

o360

Wszystkie pory roku

Skuteczne hamowanie

SKUTECZNE HAMOWANIETeraz bez obaw dotrzesz do celu przez cały rok. Udoskonalona elastyczność i trakcja na mokrych drogach możliwa jest dzięki pomysłowej mieszance zapewniającej bardzo dobrą przyczepność[2]. Dodatkowo, sztywne klocki bieżnika ze sfazowanymi krawędziami zwiększają skuteczność hamowania oraz przyczepność na suchych drogach[1], dlatego kierowcy i pasażerowie są bezpieczni na drodze, niezależnie od pogody.

Dla warunków zimowych

CERTYFIKOWANA DLA WARUNKÓW ZIMOWYCHBezpieczeństwo przez cały rok – zadbaj o doskonałe parametry hamowania i trakcji na śniegu, wykorzystując opracowane przez MICHELIN samoblokujące się, trójwymiarowe lamele oraz wzór bieżnika w kształcie litery V. Bez obaw dotrzesz do celu dzięki niezawodności ogumienia w warunkach zimowych zarówno na drogach, jak i w lekkim terenie. Opona jest certyfikowana w zakresie jazdy po śniegu (3PMSF)[3].

Wysoki poziom trwałości

BARDZO WYSOKI POZIOM TRWAŁOŚCIZyskaj większy przebieg dzięki oponom MICHELIN CrossClimate SUV. Jedną z zalet technologii EverGrip firmy MICHELIN jest użycie lamel w kształcie kropli wody i o pełnej głębokości, co pozwala uzyskać bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa od pierwszego do ostatniego kilometra[5]. Dzięki tym cechom kierowcy oraz pasażerowie mogą liczyć na długą i bezpieczną jazdę na drogach i w lekkich warunkach terenowych.

Duża mobilność

DUŻA MOBILNOŚĆWybierz trwałą i bezpieczną oponę dla swojego SUV-a. W modelu MICHELIN CrossClimate SUV o wzmocnionej konstrukcji zastosowano bardziej wytrzymały bok opony i podwójny karkas[6]. Dzięki temu możesz zjechać z drogi utwardzonej na trasę w lekkich warunkach terenowych.

Prezentacja opony

Logo Michelin Michelin to światowy lider na rynku ogumienia. Produkty francuskiej firmy uznaje się za jedne z najlepszych opon klasy premium. Kierowcy doceniają je za znakomite osiągi, najwyższą jakość oraz stosowanie najnowszych technologii. Michelin ma status autorytetu, a także kultowej, rozpoznawalnej na całym świecie marki.

  1. (1)Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service w 2016 r. na zlecenie Michelin.
  2. (2)MICHELIN CrossClimate SUV posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
  3. (3)MICHELIN CrossClimate SUV posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.
  4. (4)Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez DEKRA Test Center w 2016 r. na zlecenie Michelin.
  5. (5)Ostatni kilometr w rozumieniu do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Dopuszczalny poziom zużycia oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
  6. (6)W przypadku wszystkich rozmiarów z wyjątkiem 215/55R18 99V, 215/65 R16 102V i 235/55 R17 103V.
  7. (7)MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate SUV

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,4/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
521 ocen
  • 5
    315
  • 4
    196
  • 3
    8
  • 2
    2
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2914 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
521 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 7103000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 521 z 521 opinii

    Zgłoś
    235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Z czystym sumieniem polecam opony, szczególnie tym, którzy się wahają w zakupie. Opony są bardzo elastyczne, a wręcz miękkie przy zakładaniu na felgi. Jazda zimą to sama przyjemność. Są ciche, a przede wszystkim są jak przyklejone do powierzchni asfaltowej. W terenie, mimo iż Honda nie daje jakichś większych osiągnięć, samochód na tych oponach dawał radę bez najmniejszego problemu. Oczywiście dołączał się napęd 4x4. Jazda asfaltem daje poczucie komfortu ze względu na ciche, wręcz bez dźwiękowe toczenie, jak i skuteczne hamowanie, nawet jak to miałem do czynienia w nagłych sytuacjach. Wsiadając do samochodu nie myślę o zagrożeniach związanych z oponami, a to jak dla mnie daje duże poczucie bezpieczeństwa, komfortu i przede wszystkim przyjemności z jazdy. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda CR-V SUV V 1.5 VTEC TURBO AWD (142kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    26 3

    Marian

    ponad 2 lata temu
  • 215/65 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Z pewną dozą nieśmiałości zamawiałem opony całoroczne. Do tej pory korzystałem z kół (nie opon) sezonowych i uważałem, że całoroczne będą dowodem lekkomyślności. W podjęciu decyzji pomogły zdecydowanie pozytywne opinie o artykule. Bardzo istotnym dla mnie była również zimowa homologacja - bez niej mimo wszystko nie zdecydowałbym się na zakup. Dziś już mogę powiedzieć, że nie żałuję. Wypróbowałem je zarówno w lecie, jak i w zimie. W mieście, poza miastem i w terenie. I tak właściwie nie bardzo mam co pisać, a peanów na cześć opon wznosić nie chcę. Spełniają moje oczekiwania i o to chodziło. Zobaczymy jak będzie z ich trwałością. Nie bez znaczenia jest również brak konieczności odwiedzin dwa razy w roku warsztatu oraz więcej miejsca w garażu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Land Rover Freelander SUV I 2.0 TD4 (80kW)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    69 11

    Marcmus

    ponad 2 lata temu
  • 225/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na początku dodam, że byłem mocno sceptyczny do opon wielosezonowych. Jest to opona wielosezonowa, więc z góry musimy nastawić się na kompromis. Jednak muszę powiedzieć, że zostałem mile zaskoczony trakcją na śliskich i ośnieżonych nawierzchniach. Opona na śniegu trzyma zaskakująco dobrze, podobnie wygląda to na mokrych nawierzchniach przy niskich temperaturach. Ustępuje co prawda oponom zimowym, ale tak jak pisałem na początku, z góry jesteśmy skazani na kompromisy przy takich oponach. Jeśli ktoś oczekuje bezkompromisowych osiągów, polecam sięgnąć po opony zimowe, jeśli ktoś pogodzi się z drobnymi niedogodnościami, to szczerze polecam. Dodam jeszcze, że te opony w stosunku do 5-letnich opon zimowych oferują o wiele lepszą przyczepność. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Alfa Romeo Giulietta Hatchback I 1.4 TB 16V (88kW) (Brembo Brake

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    14 3

    Mr.Zoob

    ponad 2 lata temu
  • 215/65 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To moje kolejne wielosezonowe opony po Vredestein Quatrac 3, które były niezawodne, chociaż głośniejsze. O Cross Climate czytałem wiele pozytywnych opinii i muszę je potwierdzić. Opona póki co testowana w sezonie wiosna-lato, sprawdza się świetnie. Auto jedzie jak po szynach, na zakrętach czuć, że trzyma się drogi nawet podczas deszczu. W połączeniu z napędem 4x4 chyba nie ma sensu szukać czegoś innego. W lekkim terenie (polne, zabłocone drogi) radzi sobie bez problemów, a głęboki i dość szeroki bieżnik szybko oczyszcza się po powrocie na asfalt. Poza tym, są wyjątkowo ciche, na Cross Climate musiałem zdjąć bagażnik dachowy, który do tej pory nie przeszkadzał w jeździe, a teraz było go słychać bardziej niż koła ;-) Polecam Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Subaru Forester SUV III 2.0 D

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    15 2

    RaV

    ponad 2 lata temu
  • 215/65 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Są to moje pierwsze opony wielosezonowe. Mając do tej pory doświadczenie z oponami sezonowymi jestem bardzo pozytywnie zaskoczony właściwościami zakupionych opon wielosezonowych. Zachowują się w sposób przewidywalny. Nie aktywują nadmiernie systemu ABS. Bardzo dobrze hamują zarówno na mokrej jak i suchej nawierzchni. Na odcinku około 400m drogi gruntowej bardzo przyjemnie trzymają się podłoża (również w przypadku śniegu i oblodzonych skosów tej drogi poprzecznych do kierunku jazdy). Przy hamowaniu awaryjnym na błocie pośniegowym jak i śniegu także radzą sobie bardzo dobrze wspomagane przez system ABS. Zostały przetestowane w tegoroczne ataki zimy, które zaskoczyły drogowców i z mojej strony mogę polecić te opony :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Kia Sportage SUV II 2.0 CRDi 4WD

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Mateusz Saj

    2 lata temu
  • 225/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo ciche opony. Wcześniej ten parametr był na ostatnim u mnie miejscu przy wyborze opon gdyż nie sądziłem że ma tak duży wpływ na komfort jazdy. Wcześniej używałem GoogYeary 4seasons, Bridgestony, Continentale allseasons, Yokohamy letnie, Fuldy, Dębice zimowe i muszę przyznać że Micheliny sprawują się najlepiej na mokrej nawierzchni, a także w dużym śniegu (tak jak na zimowych Dębicy). Dodatkowo świetnie trzymają się nawierzchni nawet jak włączę całą moc na przednie koła i nie myszkują na zakręcie tak jak GoodYeary. Jestem z nich bardzo zadowolony. Mają jednak jedną wadę: jak już raz kupisz Micheliny to już nie będziesz chciał jeździć na innych :). Z czystym sumieniem polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mitsubishi Outlander SUV II 2.2 D

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 1

    Alek

    ponad 2 lata temu
  • 235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To już drugi zestaw CrossClimate. Na poprzednich zrobiłem 4 zimy i ponad 60 tys km. Bieżnik był jeszcze ok, ale były już twardsze i ostatniej zimy jeździłem już bardzo ostrożnie, bo nie czułem się zbyt pewnie. Mimo to, uważam, że w naszym klimacie lepiej kupić dobre opony całoroczne i wymienić po 4 latach, niż dwa komplety, na których pojeździłbym rok albo dwa dłużej. Nawet na oponach sezonowych nie jeździłem nigdy dłużej niż 6 lat. Negatywne opinie o oponach wielosezonowych są głównie od ludzi, którzy nigdy na takich nie jeździli. Ja wiem na pewno że do większego samochodu 4x4 nigdy nie kupię opon sezonowych, bo nie widzę zalet takiego rozwiązania. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda CX-7 SUV I FL 2.3 (191kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 0

    Grzegorz

    2 lata temu
  • 235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To są moje pierwsze opony wielosezonowe, zawsze zmieniałem sezonowo zima, lato. W trasie na autostradzie, jak i na drodze krajowej mimo swoich rozmiarów są ciche. Bardzo dobrze trzymają się nawierzchni na drodze jesiennej suchej i mokrej. Na śniegu również poradziły sobie bardzo dobrze, jak i na błocie pośniegowym, dostosowując oczywiście odpowiednią prędkość. Co mnie jeszcze przekonało do zakupu to wymiana opon sezonowo 2 razy w roku. Na chwilę obecną kupiłbym bez zastanowienia znów Michelin CrossClimate SUV, sprawdzę je jeszcze na wiosnę i w lecie, żeby być pewny na 100% zakupu. Polecam w szczególności dla samochodów z napędem 4x4! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota RAV4 SUV V 2.5 Hybrid AWD (131kW) (179KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Adamos07

    rok temu
  • 235/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pierwsze wrażenie to cisza po założeniu opon, znacznie niższy poziom hałasu od moich letnich opon Dunlop SP Sport 01. Kolejna cecha to zdecydowanie wyższy komfort jazdy, zwieszenie sprawia wrażenie jakby przeszło na tryb komfort, którego to brak w moim Tiguanie. Odnośnie trzymania na suchym podobnie do opon letnich, brak cech ślizgania się - samochód jak przyklejony. Przy hamowaniu nie widzę różnicy pomiędzy tym modelem a letnimi. W deszczu również OK. W warunkach zimowych jeszcze nie testowałem. W teren raczej nie nadają się, to nie ten bieżnik. Podsumowując: rewelacyjne jedyny mały minus to cena, ale coś za coś. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    VW Tiguan SUV II 1.4 TSI BlueMotion (110kW)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Tomek

    ponad 2 lata temu
  • 235/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opon Michelin CrossClimate+ używałem wcześniej w Citroënie C4, a więc w typowym kompakcie. Po przesiadce do większego Chryslera Pacifici i konieczności zakupu nowego ogumienia, nie wahałem się ani chwili przed wyborem tego samego modelu - tym razem w wersji SUV. Z oponami CrossClimate wiem, że niezależnie od pory roku, częstych i znacznych wahań temperatury czy zmiennych warunków atmosferycznych, zawsze mogę bezpiecznie dotrzeć do celu. Uniwersalność jest ich wielką zaletą. Radzą sobie rewelacyjnie zarówno na suchej, mokrej i - to naprawdę zadziwiające - ośnieżonej nawierzchni, nawet przy dużych prędkościach. Nieco gorzej jest tylko na czystym lodzie, ale - bądźmy obiektywni - tam lepiej pojadą tylko dostosowane do tego opony. W dodatku są bardzo ciche jak na całoroczne gumy, uważam je też za całkiem trwałe - nie ścierają się zbyt szybko, ale może to też zasługa mojego wyjątkowo spokojnego stylu jazdy. Świetnie się prowadzą. No i to uczucie pewności, kiedy pogoda zmienia się jak w kalejdoskopie, inni kierowcy walą tłumnie do serwisów na zmianę opon, a ja nie muszę się tym w ogóle przejmować i spokojnie ruszam w drogę, kiedy tylko chcę. Obojętnie czy robisz duże czy małe roczne przebiegi - wybór Michelin CrossClimate będzie Cię mniej kosztował oraz da Ci lepsze i bezpieczniejsze prowadzenie pojazdu, niż w przypadku używania dwóch kompletów opon średniej klasy. W rozmowach ze znajomymi szczerze polecam ten model - nie dlatego, że ktoś mi za to płaci, ale dlatego, że jestem nimi prawdziwie zachwycony. A to najlepsza rekomendacja. Bez względu na to czy jadę w długą podróż na wakacje nad morzem, w kiepskich warunkach po górach czy do pracy w potężnej śnieżycy - CrossClimate nigdy, NIGDY mnie nie zawiodły! A i przejechać przez pole, las czy rzekę też dają radę ;) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Chrysler Pacifica SUV I 3.5 2WD

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 3

    Szymon

    ponad 2 lata temu
  • 235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony Michelin CrossClimate SUV to moim zdaniem jedne z najlepszych opon na rynku. Ich wielofunkcyjność oraz doskonałe osiągi w różnorodnych warunkach atmosferycznych sprawiają, że są to opony, na które można polegać. Właśnie zainstalowałem te opony na moim SUV-ie i jestem bardzo zadowolony z ich wydajności. Na suchych nawierzchniach opony te zapewniają bardzo dobrą przyczepność i stabilność, co przekłada się na pewną i bezpieczną jazdę. Na mokrych i śliskich nawierzchniach także radzą sobie bardzo dobrze, a ich kierowniczość i hamowanie są na bardzo dobrym poziomie. Dodatkowo, opony Michelin CrossClimate SUV są bardzo trwałe i odporne na zużycie, co oznacza, że zapewniają długoterminową opłacalność. Są one także stosunkowo ciche, co przekłada się na komfort jazdy. Podsumowując, opony Michelin CrossClimate SUV są bardzo dobrej jakości i warto zainwestować w nie, jeśli szukasz uniwersalnego rozwiązania, które zapewni wysoką jakość jazdy w różnych warunkach. Ich trwałość, przyczepność, wydajność i komfort jazdy stanowią silne argumenty za ich wyborem. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi Q5 SUV I FL 3.0 TDI quattro (180kW) (245KM)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Arkadiusz

    rok temu
  • 235/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony założone jesienią. Używane 90 % trasa, 7 % miasto, 3 % teren. Oceniam pod kątem właściwości i wrażeń z jazdy i porównam do wielu innych zjeżdżonych przeze mnie opon. Asfalt. Zarówno suchy i mokry w temperaturach od 15 do 0. Bardzo dobra przyczepność. Awaryjne hamowanie jak i za szybko wybrany zakręt nie powoduje niepotrzebnego stresu. Porównuję je do jakości typowo letnich opon Michelin Primacy, Bridgeston i Yokohama, lepiej od GoodYear Excellence- były słabe na mokrym. Zaskakująca dobra przyczepność na mokrym. Śnieg. W samochodzie z 4x4 nie ma najmniejszego problemu z trakcją. Hamowanie na śniegu i utrzymanie kierunku jazdy w zakręcie na poziomie dobrym. Porównywalne ze średniej jakości zimówkami. Ogólna ocena. Bardzo dobra. Idealna w naszych warunkach. Idealne do jazdy po asfalcie również mokrym w niskich temperaturach. Po śniegu jazda bezstresowa, a jeśli napada za dużo - zostaw samochód (może 1 raz w roku takie coś się zdarzy, choć wątpię). Cena niższa niż 2 komplety i wymiana 2 razy do roku. POLECAM!!! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi Q5 SUV I FL 2.0 TFSI quattro (165kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    26 4

    Marcin_W

    ponad 2 lata temu
  • 215/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przeczytałem wiele opinii zanim podjąłem decyzję o zakupie. Brałem pod uwagę trzech producentów, dostępne testy itd. Nie żałuję wyboru, choć być może przy innym wyborze byłbym również zadowolony. Opony są ciche, całkowicie porównywalne z letnimi Bridgestonami, ale lepiej od nich tłumią nierówności. Zużycie paliwa na tym samym poziomie. Sprawiają wrażenie pełnej kontroli nad samochodem, ale to może wynikać ze spokojnego czasami umiarkowanego stylu jazdy. W ostatnich dniach spadł śnieg i był mróz, opony bardzo dobrze się zachowywały, nawet na posypanych uliczkach osiedlowych, przy małych prędkościach podczas dohamowywania nie włączał się ABS. Mam świadomość, że wysokiej klasy opona zimowa będzie lepsza od wysokiej klasy opony wielosezonowej, ale przy umiarkowanym stylu jazdy i warunkach atmosferycznych jak w Polsce to bardzo dobry wybór. Oszczędność czasu i pieniędzy przy wymianie lato/zima. W przyszłości dokonam takiego samego wyboru. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Mazda CX-30 SUV I 2.0 SKYACTIV-G HYBRID (90kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    10 1

    Tomek

    ponad 2 lata temu
  • 225/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Mam drugi zestaw tych samych opon więc ogólnie polecam - w sezonie wiosna-jesień/wczesna zima. Latem, wiosną, jesienią oraz na deszczu opona sprawuje się świetnie - nie jest głośna na suchym a na deszczu bardzo dobrze odprowadza wodę. Jeździ się bardzo pewnie, hamuje również. W samej prawdziwej zimie (warunki śnieg, błoto pośniegowe, oblodzenia) opona sprawuje się średnio - jak każda wielosezonówka. Samochodem ciągnie po śniegu, na narty się nie nadają. Byłem kiedyś zimą w Bieszczadach (Komańcza, Dukla i okolice) w warunkach świeżych opadów śniegu i autem po prostu woziło (zjeżdżając z niewielkiego wzniesienia, przy niewielkiej prędkości z polnej drogi na "asfalt" zatrzymałem w połowie drugiego pasa, mając wciśnięte hamulce). Reasumując: świetna opona, jeśli traktowana jest jako wiosenno-jesienna. Dużo lepsza niż zwykła letnia. Na prawdziwą zimę polecam prawdziwą zimówkę. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Lexus NX SUV I 300h AWD (114kW)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 2/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 1

    Maciek Trojanowski

    ponad 2 lata temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    to moje pierwsze doświadczenia z oponą całosezonową i podsumowując: jestem na TAK. Opona jest cicha i zapewnia dobre spalanie. W warunkach zimowych czułem się dość pewnie na autostradach przy wyższych prędkościach (pomaga napęd quattro), na drogach lokalnych o poranku trzeba być uważnym, bo o ile auto trzyma, o tyle przy nieumiejętnym operowaniu gazem szybko wkraczają asystenci, więc czy istnieje opona która zastąpi zdrowy rozsądek: nie wiem, ale Michelin jest na pewno dobry - może nie tak doskonały jak zapewnia Hołek w telewizji - ale dobry, co powoduje że raczej pozostanę przy całosezonkach. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi Q5 SUV II FL 40 TFSI quattro (150kW) (205KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Roonie

    rok temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To jest opona letnia z homologacją na zimę, Bardzo cicha, świetnie trzyma na suchym i mokrym, ale nie ma rantu ochronnego tak jak przy innych oponach zimowych. Nie nadaje się też w teren. Test na śniegu czy błocie pośniegowym wypada bardzo dobrze. Nie zauważyłem różnicy w stosunku do opon typowo zimowych poza tym, że są cichsze. Opony użytkuje w górach. Co do szybkości zużycia bieżnika nie jestem na razie w stanie się wypowiedzieć. W wersji dużej do SUVa dobrze się wyważaja, (miałem kiedyś problem z wyważeniem Gooodyear 4x4). Generalnie polecam to bardzo dobre opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 0

    Radek

    ponad 2 lata temu
  • 255/50 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Uważam zakup tych opon za najlepszy upgrade, jaki mógł spotkać moją leciwą X5. Auto prowadzi się dzięki nim jak po sznurku, przyczepność na suchej jak i mokrej nawierzchni jest doskonała. Co ciekawe, są bardziej miękkie od letnich, ale nie zapiszczały ani razu na szybko pokonywanym rondzie, trzeba pamiętać, że auto jest ciężkie (2.2T), spodziewałem się kwiku opon. Do tego są niesamowicie ciche, miałem wcześniej dobre, letnie gumy, ale te to jest inna liga. I na koniec: Made in Poland, Michellin ma w Polsce najlepszą fabrykę! Gorąco polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    BMW X5 SUV E53 3.0i (232KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Roman

    rok temu
  • 235/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Wcześniej jeździłem na oponach sezonowych: Continental -letnie i Vredestein -zimowe. Oceniając wielosezonowego Michelina poprzez porównanie do tych opon oceniam go na taki jaki jest opisywany w testach. Czyli dobrze. Oczywiście ocena jest zawsze subiektywna gdyz odnosi sie do poprzednich opon a te które miałem były z wysokiej półki. Zapewne nie moge oczekiwać aby Wielosezonowy np hamował jak Continental ale moim zdaniem Michelin jest nie wiele gorszy na suchym . Na śniegu hamowanie porównywalne z vredesteinem. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Volvo XC60 SUV I 2.4 D5

    Ocena łączna:

    4,1

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 0

    jacek

    ponad 2 lata temu
  • 225/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przejechałem na nich ok 5000 kilometrów, w tym udało się tej zimy od razu przetestować śnieg i błoto pośniegowe. Na suchej powierzchni na pewno lepiej niż Continentale, co oczywiście objawia się przy ruszaniu samochodem z dość mocnym silnikiem i napędem na przednią oś. Nie mam uwag co do trzymania, nie odnotowałem uginania na zakrętach. W warunkach zimowych byłem zaskoczony, bo spodziewałem się mniej po oponie uniwersalnej, tymczasem śmigały aż miło i nie widziałem różnicy z zimowymi (Bridgestone, Hancock). Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Peugeot 3008 SUV II 1.6 THP 165 (121kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Jerzy

    ponad 2 lata temu
  • 215/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na suchym przyczepność wypada rewelacyjnie, głośność prawie nie słyszalna, prowadzą się miękko z wrażeniem bezpieczeństwa, przy około 140 km/h przyjemnie słyszalne. Na mokrym asfalcie te same doznania, oczywiście przy rozsądnej prędkości dopasowanej do warunków. Na kopnym śniegu 30-40 cm, przy - 7 stopniach mrozu i pod górę 7 do 9 procent nachylenia auto ma tendencję do usuwania się na boki (teren górski) i tu lekkie, żeby nie powiedzieć duże rozczarowanie, auto zostało w oczekiwaniu na pomoc. W mieście po posoleniu bryja śniegowa, na deszczu znakomicie. Jestem zadowolony z opon, natomiast muszę pamiętać, aby nie wjeżdżać na posesję około 30 m z góry (szuter), bo samodzielnie nie wyjadę do wiosny. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 0

    Grzegorz Radwan

    ponad 2 lata temu
  • 275/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Mam te opony już w drugim aucie - jedne w Mercedesie R, drugie w Audi Q7. Cenię sobie bezpieczeństwo, ponieważ jeżdżę wiele, szybko, pewnie. Według mnie nie ma lepszych opon - przynajmniej ja nie trafiłem na lepsze do tej pory, a jeżdżę już ze 20 lat przeróżnymi autami. Miałem już pęknięcia podczas jazdy, poślizgi, zjechałem też do rowu. Wszystko z powodu niedostatecznie dobrych opon. Teraz czuję się pewnie! Oba moje auta mają 4x4 i silniki V6 - opony stały się ich częścią. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Janek

    ponad 2 lata temu
  • 215/65 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opona, która pozwala zapomnieć o oponach. Bardzo dobrze się prowadzi w zasadzie w każdych warunkach. Auto jest stabilne w zakrętach. Jest cicha. Jedyne, co ewentualnie na minus, że po ok 5000 km musiałem je ponownie wyważyć. Przypadek? Nie, wiem. Spokojnie polecam. W ocenach dałem wszędzie 5 - czyli bardzo dobrze. W zasadzie nie oczekuję nic więcej. 6 zostawiam na jakieś ekstremalne pozytywne zaskoczenie - jakim była kiedyś przyczepność na suxhym starych Bridgestone'ów. :-) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo XC70 SUV

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Jack

    ponad 2 lata temu
  • 255/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra opona całoroczna, nie oceniam wartości terenowych, bo nie było okazji sprawdzić, nie oceniam jazdy po śniegu i błocie, bo w mojej okolicy śniegu w tym roku było niewiele. Tu raczej zaletą jest napęd mojego auta. Bardzo ciche jak na szerokość opony i masę auta (2.5t). Wjeżdżając z dużą prędkością w głęboką kałużę ;) ma się cały czas wrażenie panowania nad autem. Pozostałe wrażenia z jazdy na suchym i mokrym bardzo pozytywne, ale w końcu to markowa opona. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Land Rover Range Rover Terenowy III 4.4 V8 SE (225kW) (307KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Sławek z Warszawy

    rok temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Całkiem dobra opona. Co prawda nie było wielu śnieżnych dni, ale podczas tych, które były nie miałem kłopotów z poruszaniem się. Przyczepność może tylko minimalnie mniejsza, niż na oponach typowo zimowych. Na suchej nawierzchni bezproblemowo troszeczkę, ale bez większego wpływu na całokształt, gorzej na mokrej nawierzchni. Nawet parametr hałasu, większy niż na letnich nie był wyraźnie zauważalny. Ogólnie OK. Następne też będą wielosezonowe. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda CR-V SUV V 2.0 i-MMD 2WD (135kW) (184KM)

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Jacek

    rok temu
  • 225/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony Michelin Crossclimate SUV o rozmiarze 225/60/18 polecam z całego serca do jazdy całorocznej. Świetnie trzymają na mokrej jak i suchej nawierzchni, jazda w górach po śniegu sprawia przyjemność, a lekki teren nie jest dla nich problemem. Trzeba wziąć pod uwagę, że w przypadku jazdy w terenie to nie są AT bądź MT. W dodatku, opony są bardzo ciche i przyklejone do asfaltu, co sprawia, że podróż nie jest męcząca i pozwala się zrelaksować. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Toyota RAV4 SUV V 2.0 Dual VVT-iE (129kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Radosław Lorenc

    2 lata temu
  • 225/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Po przejechaniu ok 2 tys. km muszę stwierdzić, że są bardzo ciche i dobrze trzymają się drogi. Zmieniałem je w sierpniu z opon typowo letnich i spodziewałem się, że będą głośniejsze a tu praktycznie nie słychać różnicy. Z niecierpliwością czekam żeby zobaczyć co te pony potrafią na śniegu, bo jeśli radzą sobie co najmniej porównywalnie do średniej półki opon zimowych to chyba pozostanę już przy oponach wielosezonowych na dłużej. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Mitsubishi Outlander SUV III FL 2.0 MIVEC 4WD (110kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Paweł

    2 lata temu
  • 225/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Dość dług wahałem się przed podjęciem decyzji zakupu opon całorocznych. Ostatecznie zdecydowałem się na Crossclimate suv Michelin. Po przejechaniu ok 1,5 tys km w różnych warunkach pogodowych, także pokaźny atak zimy na początku kwietnia : ) Tylko miasto i trasa. Nie jeżdżę w terenie, głównie płaskie, mazowiecke drogi. Jestem bardzo zadowolony z wyboru. Pod każdym względem dają mi poczucie pewności + są ciche jak opony letnie Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Paweł

    2 lata temu
  • 225/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na oponach przejechałem dotychczas 2000 km. Są bardzo ciche, dobrze hamują na mokrej i suchej nawierzchni. Przy prędkości autostradowej w upale 30 stopni sprawiają wrażenie, że auto jest przyklejone do asfaltu. Zanim je kupiłem odradzano mi ich kupno, że niby wielosezon nie nadaje się ani na zimę, ani na lato. O zimie jeszcze wypowiedzieć się nie mogę, ale w lecie sprawdzają się tak jak powinny. Kupiłbym je ponownie. Polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Toyota RAV4 SUV V 2.0 Dual VVT-iE (129kW)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Michal41

    2 lata temu
  • 235/50 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobre, ciche opony w korzystnej cenie. Rewelacyjnie się sprawdzają w różnych warunkach, zwłaszcza podczas deszczu, śniegu, czy błota pośniegowego. Także dojazd w miejsca trudniejsze, typu pola, łąki, leśne drogi, czy szutrówki bez zarzutu, a często muszę dotrzeć w średnich warunkach drogowych np. do stajni. Rzeźba bieżnika zapewnia naprawdę przyzwoite samoczyszczenie. Zdecydowanie polecam te opony! :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Ford Kuga SUV I 2.0 TDCi

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Agnieszka KONICA

    2 lata temu
  • 235/60 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Po zmianie opon i ruszeniu w drogę od razu słychać było różnicę - nowe Micheliny są znacznie cichsze, niż poprzednie opony innej marki. Zachowanie opon na suchej nawierzchni oraz w czasie deszczu oceniam na bardzo dobre - opony są dosyć miękkie i dobrze "trzymają się" jezdni. Niestety, nie miałem okazji wypróbować opon zimą, ale polegając na marce przyjmuję, że właściwości opony również są wyśmienite. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Suzuki Grand Vitara XL7 I 2.7 V6

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 2

    Jerzy

    ponad 2 lata temu
  • 225/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Są to już trzecie kupione przeze mnie opony CrossClimate. Poprzednio miałem w osobowym i przez 4 lata zrobiłem około 100 000 km. Dla mnie idealne połączenie jakości z wygodą i ekonomią. Mieszkam na północy i raczej nie są to opony w góry, ale do codziennego użytku w mieście i przy krótkich trasach w zupełności wystarczają. Nie muszę się martwić o temperatury powietrza i dwukrotne wymiany, kolejki i.t.p. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 1

    Waldemar

    2 lata temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Użytkuje ten model opon już kolejny raz i naprawdę polecam Długo się zastanawiałem na oponami wielosezonowymi . Ale te opony wraz z napędem 4x4 nie różnią się dla mnie niczym od zimowek naprawdę . W deszczowe dni opony sprawują się rewelacyjnie . Na śniegu jak to na śniegu trzeba nogę zdjąć z gazu ale nie było mowy nigdy żebym się zakopał czy coś. Radzą sobie naprawdę dobrze . Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Volvo XC90 SUV I 2.4 D5 (136kW) (185KM)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Łukasz

    rok temu
  • 225/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Świetne opony. Jeżdżę głównie w mieście. A że zimy ostatnio nie były zbyt srogie, czytając opinie o tych oponach, nie miałem wątpliwości, że je wybiorę. Nie zawiodłem się na nich. Jazda bez poślizgu na śniegu i w błocie pośniegowym. Świetne prowadzenie i przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni. Ciche i pewne. Polecam z czystym sumieniem. Tanie nie są, ale jakość kosztuje. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda CR-V SUV IV 1.6 i-DTEC 2WD (88kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 3

    Krzysiek

    ponad 2 lata temu
  • 225/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony Michelin CrossClimate SUV 225/60 R18 kupiłem w październiku, są to moje pierwsze opony całoroczne. Zastanawiałem się nad zakupem tych opon, ale okazało się, że był to "strzał w dziesiątkę". Przetestowałem je na suchej i mokrej powierzchni, a ostatnio na śniegu. Opony spisują się rewelacyjnie. Bardzo dobrze trzymają się drogi i są ciche. Polecam każdemu. SUPER ZAKUP! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda CR-V SUV IV 2.0

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 1

    Piotr

    ponad 2 lata temu
  • 215/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Świetne opony, totalnie zmieniły moje podejście do tematu opon całorocznych. Z czystym sumieniem mogę polecić ten model opon każdemu, kto się jeszcze waha. Sprawdzone w każdych warunkach, na długich trasach od ogromnych upałów, przez wielkie ulewy, śnieg, błoto pośniegowe, czy zmarzlinę i dawały radę, gdzie typowa zimówka ślizgała się jak sanki z górki... Polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Nissan Qashqai SUV II FL 1.3 DIG-T (117kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 2

    Paweł J.

    ponad 2 lata temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Moje opony są całoroczne. Są oponami cichymi, z bardzo dobrą przyczepnością. Trudno mi powiedzieć coś o warunkach ekstremalnych typu błoto, śnieg bo w tym roku jeszcze śniegu nie było, a opony kupiłem w jesieni. Przed tymi oponami miałem też takie tylko 225/60/18 (Honda CRV). Byłem bardzo zadowolony, również w warunkach zimowych w mieście i poza, w terenie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 5

    Waldemar

    ponad 2 lata temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Mieszkam na terenach podgórskich w województwie i opony dają radę, nawet podczas opadu świeżego śniegu. Latem i jesienią opony bez żadnego zarzutu pokonywały zakręty i jazdę na mokrej nawierzchni. Problem pojawia się podczas hamowania na oblodzonej drodze, ale tutaj żadne opony nie dadzą rady, zwłaszcza, że samochód waży ponad 2t. Ogólnie polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi Q7 SUV I 3.6 FSI Quattro (206kW) (280KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Bogo

    pół roku temu
  • 215/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Optymalny wybór do crossovera, bo to nie jest samochód do sportowej jazdy, a przy normalnej jeździe bezpieczeństwo musi być zachowane. Najwięcej jeździ się po suchej i mokrej drodze, a tu CrosClimate błyszczy, na śniegu też daje radę zadziwiająco dobrze. Sprytne rozwiązanie bez umawiania się do wulkanizatora i szarpania się z ciężkimi oponami. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Nissan Qashqai SUV II 1.6 DIG-T (120kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Paweł

    2 lata temu
  • 225/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Rewelacyjne opony! Doskonałe prowadzenie zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Bezproblemowa jazda nawet w głębokim śniegu. A przede wszystkim - CISZA. Porównując głośność używanych do tej pory opon innych marek - ogromna różnica na plus Michelin CrossClimate SUV. Polecam każdemu kto ceni sobie komfort bezpiecznej i cichej jazdy. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota RAV4 SUV V 2.5 Hybrid AWD (131kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 1

    Grzegorz

    ponad 2 lata temu
  • 235/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony używam od dwóch lat i nie mogę złego słowa powiedzieć na ich temat. Używam ich głównie w mieście i nigdy mnie nie zawiodły oraz nigdy nie miałem problemów z wyjechaniem z zaspy. Kolejnym plusem jest to, że nie muszę umawiać się lub czekać w kolejkach do wulkanizatora, aby wymienić opony. Zakup tych opon uważam za bardzo dobra decyzję. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Audi Q5 SUV I 2.0 TDI (100kW) (136KM)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Piter

    pół roku temu
  • 265/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Super opona całoroczna, dobrze zachowuje sie na suchej i mokrej nawierzchni, na sniegu i na lodzie rowniez. Bardzo cicha i dobrze amortyzuje i niweluje nierównosci terenu . Sprawda sie super w terenie i ba szosie. Bieznik szybko sie oczyszcza po wyjezdzie z terenu. Droga hamowania w lecie i zimie na sniegu bez zarzutu ! Polecam goraco ! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Toyota Land Cruiser SUV J12 3.0 D-4D (122kW)

    Ocena łączna:

    4,9

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Andy

    ponad 2 lata temu
  • 225/50 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To już mój drugi komplet opon crossclimate od Michelin. O oponach napisano wiele, i jest to prawda :) Opony rewelacyjne przy jeżdżeniu wokół przysłowiowego komina, na suchym rewelacja, bardzo ciche, w deszczu trzymają się drogi jak na szynach, na śniegu dają ponadprzeciętnie radę, czasem lepiej niż jakieś średnie zimówki. Opony super! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Toyota C-HR Crossover I 1.2 Turbo (85kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Robert

    2 lata temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Mój silnik to T6 3.0, którego nie ma na liście. Opony kupiłem w lutym, na śnieg się niestety nie załapałem, na niskie temperatury jeszcze tak. Opona sobie bardzo dobrze radzi przy niskich temperaturach, mokrej czy suchej nawierzchni. Jest do tego cicha nawet przy dużych prędkościach. Do tej pory przejechałem na niej ponad 10 tys. km. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Volvo XC60 SUV I FL 2.0 T6 (225kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Grzegorz O

    ponad 2 lata temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Świetne opony na co dzień. Mam już na którymś z rzędu samochodzie, nawet moce przekraczające 300 koni w RWD jej nie przeszkadzają. W deszczu również świetne i bardzo przewidywalne w poślizgu, można się lekko pobawić. Na śniegu jednak trzeba uważać po dwóch latach jazdy - mimo grubego bieżnika już nie trzymają jak przy nowej oponie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Alfa Romeo Stelvio SUV 949 2.2 Turbo Diesel 16V AWD (133kW) (181

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Mateusz Franczuk

    rok temu
  • 225/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Postawiłem na opony wielosezonowe pomimo wcześniejszych obaw. Okazało się z perspektywy czasu i jazdy na różnych rodzajach nawierzchni m.in. na śniegu co w tym roku nie było zbyt częste, że oponki spisują się bardzo dobrze. Super odprowadzają wodę, nie są zbyt głośnie na suchej nawierzchni. Nic tylko brać i cieszyć się z jazdy. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota RAV4 SUV V 2.5 Hybrid (131kW)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    6 1

    Stolarz_m

    ponad 2 lata temu
  • 215/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    W innym aucie mialem opony wielosezonowe klasy ekonomicznej, to byly takie sobie, ani dobre, ani złe. Natomiast Michelin CrossClimate SUV, są wręcz idealne, zarówno na śniegu, na mokrym i na suchym ( narazie najwyższa temp. w jakiej jeździlem to19 stopni). Są to też moje pierwsze w życiu opony premium. Nie żałuję zakupu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Renault Arkana SUV I 1.3 TCe 160 (116kW) (0KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Marco

    rok temu
  • 225/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony sprawdziłem w najgorszych warunkach zimowych. Uważam, że są świetne. Zdarzało się tracić przyczepność na lodzie pod warstwą śniegu, ale nawet zimowe by mnie przed tym nie uchroniły - nawet wtedy można było łatwo wyjsc z poślizgu. Droga hamowania była wystarczająco dobra. Poza tym są ciche i ekonomiczne. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Toyota RAV4 SUV V 2.5 Hybrid (131kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Rafał

    ponad 2 lata temu
  • 215/70 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Znakomite.To już mój 3 zestaw i nie zamieniłbym tych opon na inny rodzaj czy typ! Czy to deszcz czy śnieg sprawdzają się w 100 procentach! I świetna wytrzymałość materiału, z którego są wykonane! Polecam wszystkim, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo podczas jazdy. Kilka lat spokojnej jazdy, to pewne! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Hyundai ix35 SUV I FL 1.6 (99kW) (135KM)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Sław Krzywy

    rok temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony są ciche w porównaniu do poprzednich (Pirelli Scorpion),dają odczucie miękkości,dobrze trzymają się na suchej i mokrej nawierzchni w terenie bardzo dobrze.Miałem okazję sprawdzić jazdę na śniegu i jestem mile zaskoczony,oczywiście na lód nie ma mocnych chyba,że opony z kołkami .Zdecydowanie polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Hyundai Santa Fe SUV II 2.2 CRDi 4x4

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    "piotr cieślak"

    2 lata temu
  • 235/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony warte swojej ceny. Ciche, z efektownym bieżnikiem, zwłaszcza z przednim skręconym kołem 😃 Pierwszy raz kupiłem opony całoroczne i bałem się warunków zimowych. Niepotrzebnie. Świetnie chodzą na mokrej nawierzchni, ale równie dobrze radzą sobie z zaśnieżonymi ulicami i topniejącym śniegiem. Polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Mercedes Klasa GLK SUV X204 SUV 220 BlueTEC 4-Matic (125kW) (170

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Sławomir Hrycaj

    rok temu
Oferta
Oferta
Ceny i rozmiary Michelin CrossClimate SUV

Zastosuj

Zastosuj

Dostępne rozmiary i warianty
16" 2 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2023

Doręczymy już jutro!

Cena katalogowa 1 039

699 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Dostawa 3-4 dni robocze

707 zł
Kup

Ostatnie 3 szt. Następne od 733 zł/szt.

Zobacz więcej
17" 2 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2022

Doręczymy już jutro!

Cena katalogowa 1 102

599 zł
Kup
Akcja promocyjna
C | B | A 69dB |
Homologacja Mercedes
Rok produkcji: 2024

Doręczymy już jutro!

Cena katalogowa 1 033

692 zł
Kup
18" 3 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
B | B | A 69dB |
Homologacja Mercedes

Dostawa 9 dni roboczych

Cena katalogowa 1 108

765 zł
Kup
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2024

Doręczymy już jutro!

Cena katalogowa 1 194

801 zł
Kup
B | B | A 69dB |
Homologacja Audi

Dostawa 3-4 dni robocze

Cena katalogowa 1 188

764 zł
Kup

Dostawa 14 dni roboczych

Cena katalogowa 1 591

1 336 zł
Kup
19" 2 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
B | B | B 71dB |
Homologacja Mercedes
Rok produkcji: 2022

Doręczymy już jutro!

978 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 0 zł/szt.

B | B | B 71dB |
Homologacja Mercedes

Dostawa 9 dni roboczych

Cena katalogowa 1 508

958 zł
Kup

Dostawa 14 dni roboczych

Cena katalogowa 1 774

1 685 zł
Kup
20" 2 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2022

Doręczymy już jutro!

Cena katalogowa 2 248

1 102 zł
Kup

Dostawa 14 dni roboczych

Cena katalogowa 1 962

1 838 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate SUV

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin