764 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin CrossClimate SUV 235/60 R18 103 V AO

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 1 188

764 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Dostawa 3-4 dni robocze

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
103 = max 875 kg
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Homologacja:
Audi
Etykieta UE:
B B A 69 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate SUV

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,4/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
521 ocen
  • 5
    315
  • 4
    196
  • 3
    8
  • 2
    2
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2914 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
521 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 7103000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 521 z 521 opinii

    Zgłoś
    235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Z czystym sumieniem polecam opony, szczególnie tym, którzy się wahają w zakupie. Opony są bardzo elastyczne, a wręcz miękkie przy zakładaniu na felgi. Jazda zimą to sama przyjemność. Są ciche, a przede wszystkim są jak przyklejone do powierzchni asfaltowej. W terenie, mimo iż Honda nie daje jakichś większych osiągnięć, samochód na tych oponach dawał radę bez najmniejszego problemu. Oczywiście dołączał się napęd 4x4. Jazda asfaltem daje poczucie komfortu ze względu na ciche, wręcz bez dźwiękowe toczenie, jak i skuteczne hamowanie, nawet jak to miałem do czynienia w nagłych sytuacjach. Wsiadając do samochodu nie myślę o zagrożeniach związanych z oponami, a to jak dla mnie daje duże poczucie bezpieczeństwa, komfortu i przede wszystkim przyjemności z jazdy. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda CR-V SUV V 1.5 VTEC TURBO AWD (142kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    26 3

    Marian

    ponad 2 lata temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    to moje pierwsze doświadczenia z oponą całosezonową i podsumowując: jestem na TAK. Opona jest cicha i zapewnia dobre spalanie. W warunkach zimowych czułem się dość pewnie na autostradach przy wyższych prędkościach (pomaga napęd quattro), na drogach lokalnych o poranku trzeba być uważnym, bo o ile auto trzyma, o tyle przy nieumiejętnym operowaniu gazem szybko wkraczają asystenci, więc czy istnieje opona która zastąpi zdrowy rozsądek: nie wiem, ale Michelin jest na pewno dobry - może nie tak doskonały jak zapewnia Hołek w telewizji - ale dobry, co powoduje że raczej pozostanę przy całosezonkach. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi Q5 SUV II FL 40 TFSI quattro (150kW) (205KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Roonie

    rok temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To jest opona letnia z homologacją na zimę, Bardzo cicha, świetnie trzyma na suchym i mokrym, ale nie ma rantu ochronnego tak jak przy innych oponach zimowych. Nie nadaje się też w teren. Test na śniegu czy błocie pośniegowym wypada bardzo dobrze. Nie zauważyłem różnicy w stosunku do opon typowo zimowych poza tym, że są cichsze. Opony użytkuje w górach. Co do szybkości zużycia bieżnika nie jestem na razie w stanie się wypowiedzieć. W wersji dużej do SUVa dobrze się wyważaja, (miałem kiedyś problem z wyważeniem Gooodyear 4x4). Generalnie polecam to bardzo dobre opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 0

    Radek

    ponad 2 lata temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Całkiem dobra opona. Co prawda nie było wielu śnieżnych dni, ale podczas tych, które były nie miałem kłopotów z poruszaniem się. Przyczepność może tylko minimalnie mniejsza, niż na oponach typowo zimowych. Na suchej nawierzchni bezproblemowo troszeczkę, ale bez większego wpływu na całokształt, gorzej na mokrej nawierzchni. Nawet parametr hałasu, większy niż na letnich nie był wyraźnie zauważalny. Ogólnie OK. Następne też będą wielosezonowe. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda CR-V SUV V 2.0 i-MMD 2WD (135kW) (184KM)

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Jacek

    rok temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Użytkuje ten model opon już kolejny raz i naprawdę polecam Długo się zastanawiałem na oponami wielosezonowymi . Ale te opony wraz z napędem 4x4 nie różnią się dla mnie niczym od zimowek naprawdę . W deszczowe dni opony sprawują się rewelacyjnie . Na śniegu jak to na śniegu trzeba nogę zdjąć z gazu ale nie było mowy nigdy żebym się zakopał czy coś. Radzą sobie naprawdę dobrze . Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Volvo XC90 SUV I 2.4 D5 (136kW) (185KM)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Łukasz

    rok temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate SUV

Testy opony Michelin CrossClimate SUV:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 225/50 R18 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild Allrad 235/55 R19 wzorowa 2
Auto Bild Allrad 235/65 R17 wzorowa 2
Auto Bild 235/65 R17 zwycięzca testu 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild Allrad 235/65 R17 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto Bild 235/60 R18 dobra 2
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin CrossClimate SUV

Całoroczne Michelin CrossClimate SUV

MICHELIN CrossClimate SUV – opona całoroczna do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie. To przeznaczona do SUV-ów wersja najczęściej sprzedawanej opony całorocznej w Europie (MICHELIN CrossClimate+)[7] do jazdy na ośnieżonych, suchych i mokrych drogach.

Dzięki technologiom EverGrip kierowcy mogą być pewni, że bezpiecznie dojadą do celu[5] w każdą pogodę i niezależnie od warunków na drodze[1][2][3]. Dodatkowo dzięki wzmocnionym bokom opon[6] możesz poruszać się okazjonalnie w terenie – od teraz możesz jechać gdzie chcesz i kiedy chcesz, bez względu na pogodę.

Model przeznaczony jest do samochodów kompaktowych, średnich, dużych i luksusowych z napędem na cztery koła oraz typu SUV.

Opona Michelin CrossClimate SUV
  • Dedykowana dla SUV-ów

    Dedykowana dla suvów
    • Opona całoroczna o wysokim poziomie bezpieczeństwa dla SUV-ów, do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie, na każdą pogodę przez cały rok
    • Wzmocnione boki opony dla większej wytrzymałości
  • Bezpieczeństwo przez cały rok

    Bezpieczeństwo przez cały rok
    • Wysoki poziom przyczepności na mokrych i suchych drogach[1][2]
    • Certyfikowana w zakresie bezpieczeństwa i trakcji na śniegu (3PMSF)[3]
  • Wysoki poziom trwałości i bezpieczeństwa

    Wysoki poziom trwałości i bezpieczeństwa
    • Wysoka trwałość[4] i długotrwałe osiągi[5]
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • to moje pierwsze doświadczenia z oponą całosezonową i podsumowując: jestem na TAK. Opona jest cicha i zapewnia dobre spalanie. W warunkach zimowych czułem się dość pewnie na autostradach przy wyższych prędkościach (pomaga napęd quattro), na drogach lokalnych o poranku trzeba być uważnym, bo o ile auto trzyma, o tyle przy nieumiejętnym operowaniu gazem szybko wkraczają asystenci, więc czy istnieje opona która zastąpi zdrowy rozsądek: nie wiem, ale Michelin jest na pewno dobry - może nie tak doskonały jak zapewnia Hołek w telewizji - ale dobry, co powoduje że raczej pozostanę przy całosezonkach.

    Roonie

  • To jest opona letnia z homologacją na zimę, Bardzo cicha, świetnie trzyma na suchym i mokrym, ale nie ma rantu ochronnego tak jak przy innych oponach zimowych. Nie nadaje się też w teren. Test na śniegu czy błocie pośniegowym wypada bardzo dobrze. Nie zauważyłem różnicy w stosunku do opon typowo zimowych poza tym, że są cichsze. Opony użytkuje w górach. Co do szybkości zużycia bieżnika nie jestem na razie w stanie się wypowiedzieć. W wersji dużej do SUVa dobrze się wyważaja, (miałem kiedyś problem z wyważeniem Gooodyear 4x4). Generalnie polecam to bardzo dobre opony.

    Radek

  • Całkiem dobra opona. Co prawda nie było wielu śnieżnych dni, ale podczas tych, które były nie miałem kłopotów z poruszaniem się. Przyczepność może tylko minimalnie mniejsza, niż na oponach typowo zimowych. Na suchej nawierzchni bezproblemowo troszeczkę, ale bez większego wpływu na całokształt, gorzej na mokrej nawierzchni. Nawet parametr hałasu, większy niż na letnich nie był wyraźnie zauważalny. Ogólnie OK. Następne też będą wielosezonowe.

    Jacek

  • Z czystym sumieniem polecam opony, szczególnie tym, którzy się wahają w zakupie. Opony są bardzo elastyczne, a wręcz miękkie przy zakładaniu na felgi. Jazda zimą to sama przyjemność. Są ciche, a przede wszystkim są jak przyklejone do powierzchni asfaltowej. W terenie, mimo iż Honda nie daje jakichś większych osiągnięć, samochód na tych oponach dawał radę bez najmniejszego problemu. Oczywiście dołączał się napęd 4x4. Jazda asfaltem daje poczucie komfortu ze względu na ciche, wręcz bez dźwiękowe toczenie, jak i skuteczne hamowanie, nawet jak to miałem do czynienia w nagłych sytuacjach. Wsiadając do samochodu nie myślę o zagrożeniach związanych z oponami, a to jak dla mnie daje duże poczucie bezpieczeństwa, komfortu i przede wszystkim przyjemności z jazdy.

    Marian

o360

Wszystkie pory roku

Skuteczne hamowanie

SKUTECZNE HAMOWANIETeraz bez obaw dotrzesz do celu przez cały rok. Udoskonalona elastyczność i trakcja na mokrych drogach możliwa jest dzięki pomysłowej mieszance zapewniającej bardzo dobrą przyczepność[2]. Dodatkowo, sztywne klocki bieżnika ze sfazowanymi krawędziami zwiększają skuteczność hamowania oraz przyczepność na suchych drogach[1], dlatego kierowcy i pasażerowie są bezpieczni na drodze, niezależnie od pogody.

Dla warunków zimowych

CERTYFIKOWANA DLA WARUNKÓW ZIMOWYCHBezpieczeństwo przez cały rok – zadbaj o doskonałe parametry hamowania i trakcji na śniegu, wykorzystując opracowane przez MICHELIN samoblokujące się, trójwymiarowe lamele oraz wzór bieżnika w kształcie litery V. Bez obaw dotrzesz do celu dzięki niezawodności ogumienia w warunkach zimowych zarówno na drogach, jak i w lekkim terenie. Opona jest certyfikowana w zakresie jazdy po śniegu (3PMSF)[3].

Wysoki poziom trwałości

BARDZO WYSOKI POZIOM TRWAŁOŚCIZyskaj większy przebieg dzięki oponom MICHELIN CrossClimate SUV. Jedną z zalet technologii EverGrip firmy MICHELIN jest użycie lamel w kształcie kropli wody i o pełnej głębokości, co pozwala uzyskać bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa od pierwszego do ostatniego kilometra[5]. Dzięki tym cechom kierowcy oraz pasażerowie mogą liczyć na długą i bezpieczną jazdę na drogach i w lekkich warunkach terenowych.

Duża mobilność

DUŻA MOBILNOŚĆWybierz trwałą i bezpieczną oponę dla swojego SUV-a. W modelu MICHELIN CrossClimate SUV o wzmocnionej konstrukcji zastosowano bardziej wytrzymały bok opony i podwójny karkas[6]. Dzięki temu możesz zjechać z drogi utwardzonej na trasę w lekkich warunkach terenowych.

Prezentacja opony

Logo Michelin Michelin to światowy lider na rynku ogumienia. Produkty francuskiej firmy uznaje się za jedne z najlepszych opon klasy premium. Kierowcy doceniają je za znakomite osiągi, najwyższą jakość oraz stosowanie najnowszych technologii. Michelin ma status autorytetu, a także kultowej, rozpoznawalnej na całym świecie marki.

  1. (1)Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service w 2016 r. na zlecenie Michelin.
  2. (2)MICHELIN CrossClimate SUV posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
  3. (3)MICHELIN CrossClimate SUV posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.
  4. (4)Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez DEKRA Test Center w 2016 r. na zlecenie Michelin.
  5. (5)Ostatni kilometr w rozumieniu do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Dopuszczalny poziom zużycia oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
  6. (6)W przypadku wszystkich rozmiarów z wyjątkiem 215/55R18 99V, 215/65 R16 102V i 235/55 R17 103V.
  7. (7)MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 235/60 R18
18" 1 dostępny wariant
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
B | B | A 69dB |
Homologacja Mercedes

Dostawa 9 dni roboczych

Cena katalogowa 1 108

765 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate SUV

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.