Wymiana, zwrot i reklamacja gwarancyjna

Reklamacja gwarancyjna

Chcesz zareklamować użytkowany produkt? Wypełnij prosty formularz
lub sprawdź dostępne sposoby komunikacji.

Więcej o reklamacji gwarancyjnej

Jak mogę zareklamować produkt?

Przez Internet - wypełniając zgłoszenie
Zadzwoń na infolinię - 52 341 88 98
(przygotuj nr zamówienia)

Czy wszystko mogę reklamować?

Tak. Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są objęte gwarancją.

Przejdź do warunków gwarancji

Czego mogę oczekiwać po uznaniu reklamacji?

Wymiana produktu
Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.
Jeżeli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.
Zwrot środków
Pieniądze zwracamy w ciągu 1-5 dni roboczych.

Wymiana i zwrot

Otrzymany produkt nie pasuje do pojazdu? A może chcesz go wymienić na inny? Zrozumiemy również, jeżeli się rozmyślisz.

Więcej o wymianie i zwrocie

Jak mogę wymienić lub zwrócić produkt?

1. Zadzwoń lub napisz

Zadzwoń na infolinię - 52 341 88 98
(przygotuj nr zamówienia)

2. Wypełnij oświadczenie

Abyśmy poznali powód zwrotu, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy - pobierz oświadczenie.

3. Odeślij produkt

Możesz odesłać produkt we własnym zakresie, albo skorzystać z usług naszego kuriera - sprawdź cennik.

Kwota uzależniona jest od wagi produktu. Obowiązują poniższe stawki:
Do 3 kg 30,00 zł
3,01 kg - 20,00 kg 40,00 zł
20,01 kg - 31,50 kg 45,00 zł
31,51 kg - 50,00 kg 50,00 zł
50,01 kg - 100,00 kg 2,50 zł za kg
powyżej 100,01 kg 3,50 zł za kg

4. Finalizacja wymiany lub zwrotu

Zgodnie z podjętą przez Ciebie decyzją, wymienimy towar na inny lub zwrócimy środki. O wszystkim będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefonicznie.

Czy wszystko mogę wymienić lub zwrócić?

Nie. Towar wysyłany do wymiany lub zwrotu musi spełniać poniższe kryteria:

  • powinien być w stanie niepogorszonym od momentu otrzymania
  • powinien być zgłoszony w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki

Wymiana i zwrot są możliwe tylko dla osób prywatnych i jednoosobowych działalności gospodarczych mających status konsumenta. Firmy i instytucje mogą dokonać tylko wymiany produktu.

Szczegóły wymiany i zwrotu

Wymiana produktu
Możesz zdecydować, czy chcesz dokonać wymiany na ten sam produkt, czy inny.
Jeżeli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę. Brakującą kwotę możesz dopłacić u kuriera.
Zwrot środków
Pieniądze zwracamy w ciągu 1-5 dni roboczych.

Reklamacja transportowa

Przesyłka została uszkodzona? Towar w środku paczki uległ uszkodzeniu, mimo braku widocznych uszkodzeń z zewnątrz?

Więcej o reklamacji transportowej

Przesyłka wygląda na uszkodzoną w trakcie odbioru?
Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki
- w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.
Towar jest uszkodzony, mimo braku uszkodzeń paczki?
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.

Kontakt z Oponeo

Dziś 8 - 16
  • Niedziela 29.12 nieczynna
  • Poniedziałek 30.12 8 - 18
  • Wtorek 31.12 8 - 12
  • Środa 01.01 nieczynna
  • Czwartek 02.01 nieczynna
  • Piątek 03.01 8 - 18
Czat z doradcą
Napisz do nas
52 341 88 00