1 102 szt.
Kup
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Montaż
  • Raty 0%
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate SUV

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,4/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
521 ocen
  • 5
    315
  • 4
    196
  • 3
    8
  • 2
    2
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2907 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
521 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 7103000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 521 z 521 opinii

    Zgłoś
    275/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Mam te opony już w drugim aucie - jedne w Mercedesie R, drugie w Audi Q7. Cenię sobie bezpieczeństwo, ponieważ jeżdżę wiele, szybko, pewnie. Według mnie nie ma lepszych opon - przynajmniej ja nie trafiłem na lepsze do tej pory, a jeżdżę już ze 20 lat przeróżnymi autami. Miałem już pęknięcia podczas jazdy, poślizgi, zjechałem też do rowu. Wszystko z powodu niedostatecznie dobrych opon. Teraz czuję się pewnie! Oba moje auta mają 4x4 i silniki V6 - opony stały się ich częścią. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Janek

    ponad 2 lata temu
  • 275/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zdecydowanie polecam te opony. Jeżeli ktoś jeździ po mieście, czasami jakiś wyjazd w bardziej nie odśnieżone drogi, też świetnie się sprawdzi. Świetne hamowanie oraz przyczepność. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mercedes Klasa M SUV W164 SUV 320 CDI (224KM)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Piotr S

    pół roku temu
  • 275/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony ciche, dobrze trzymają się suchej nawierzchni. Jednak tej zimy nie dały rady na zaśnieżonych i śliskich drogach. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    3,8

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 1

    J

    ponad 2 lata temu
  • 275/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Świetne opony na nasz klimat, w którym śnieg i mróz przeplatają się z kilkunastopniowymi ciepłymi dniami. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo XC90 SUV II FL 2.0 D5 AWD (173kW) (372KM)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Wojtek K.

    rok temu
  • 275/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Nadają się do spokojnej jazdy po mieście. Z bardzo niskim (fabrycznie) bieżnikiem do jazdy w terenie w zasadzie się nie nadają. Poza tym felga i bok opony jest beznadziejnie chroniony, a to grozi uszkodzeniem któregoś z tych elementów. Fakt nie jest to opona typu A/T. Jest cicha podczas jazdy. Lubi autostrady. Opanowanie na śniegu - tragedia. Jak niższej klasy zimówki, ale wciąż lepiej niż letnie. Na świeżym puchu jakoś jedzie, ale takie warunki to rzadkość. W błocie porażka - zaklejony bieżnik. Nawet jeśli się nieźle oczyszcza to nie ma czym gryźć. Głębokość bieżnika nowej opony to około 7mm, więc w terenie nie mamy o czym mówić. No chyba, że dla kogoś teren to sucha, ubita droga gruntowa - ale w takich warunkach można by i na samej feldze przejechać. Stosunek cena jakość? Lipa. Nadaje się do bulwarowego SUV który nie jeździ za dużo poza asfaltem, a i na nim nie przesadza z prędkością. Zimą trochę im daleko do zimówek. To takie 80% średniej zimówki. Niestety. Latem takie 80% dobrej letniej. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Land Rover Range Rover Sport SUV I 4.2 Supercharged

    Ocena łączna:

    3,1

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 2/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 3

    Retor

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate SUV

Testy opony Michelin CrossClimate SUV:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 225/50 R18 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild Allrad 235/55 R19 wzorowa 2
Auto Bild Allrad 235/65 R17 wzorowa 2
Auto Bild 235/65 R17 zwycięzca testu 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild Allrad 235/65 R17 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto Bild 235/60 R18 dobra 2
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin CrossClimate SUV

Całoroczne Michelin CrossClimate SUV

MICHELIN CrossClimate SUV – opona całoroczna do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie. To przeznaczona do SUV-ów wersja najczęściej sprzedawanej opony całorocznej w Europie (MICHELIN CrossClimate+)[7] do jazdy na ośnieżonych, suchych i mokrych drogach.

Dzięki technologiom EverGrip kierowcy mogą być pewni, że bezpiecznie dojadą do celu[5] w każdą pogodę i niezależnie od warunków na drodze[1][2][3]. Dodatkowo dzięki wzmocnionym bokom opon[6] możesz poruszać się okazjonalnie w terenie – od teraz możesz jechać gdzie chcesz i kiedy chcesz, bez względu na pogodę.

Model przeznaczony jest do samochodów kompaktowych, średnich, dużych i luksusowych z napędem na cztery koła oraz typu SUV.

Opona Michelin CrossClimate SUV
  • Dedykowana dla SUV-ów

    Dedykowana dla suvów
    • Opona całoroczna o wysokim poziomie bezpieczeństwa dla SUV-ów, do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie, na każdą pogodę przez cały rok
    • Wzmocnione boki opony dla większej wytrzymałości
  • Bezpieczeństwo przez cały rok

    Bezpieczeństwo przez cały rok
    • Wysoki poziom przyczepności na mokrych i suchych drogach[1][2]
    • Certyfikowana w zakresie bezpieczeństwa i trakcji na śniegu (3PMSF)[3]
  • Wysoki poziom trwałości i bezpieczeństwa

    Wysoki poziom trwałości i bezpieczeństwa
    • Wysoka trwałość[4] i długotrwałe osiągi[5]
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Zdecydowanie polecam te opony. Jeżeli ktoś jeździ po mieście, czasami jakiś wyjazd w bardziej nie odśnieżone drogi, też świetnie się sprawdzi. Świetne hamowanie oraz przyczepność.

    Piotr S

  • Nadają się do spokojnej jazdy po mieście. Z bardzo niskim (fabrycznie) bieżnikiem do jazdy w terenie w zasadzie się nie nadają. Poza tym felga i bok opony jest beznadziejnie chroniony, a to grozi uszkodzeniem któregoś z tych elementów. Fakt nie jest to opona typu A/T. Jest cicha podczas jazdy. Lubi autostrady. Opanowanie na śniegu - tragedia. Jak niższej klasy zimówki, ale wciąż lepiej niż letnie. Na świeżym puchu jakoś jedzie, ale takie warunki to rzadkość. W błocie porażka - zaklejony bieżnik. Nawet jeśli się nieźle oczyszcza to nie ma czym gryźć. Głębokość bieżnika nowej opony to około 7mm, więc w terenie nie mamy o czym mówić. No chyba, że dla kogoś teren to sucha, ubita droga gruntowa - ale w takich warunkach można by i na samej feldze przejechać. Stosunek cena jakość? Lipa. Nadaje się do bulwarowego SUV który nie jeździ za dużo poza asfaltem, a i na nim nie przesadza z prędkością. Zimą trochę im daleko do zimówek. To takie 80% średniej zimówki. Niestety. Latem takie 80% dobrej letniej.

    Retor

  • Mam te opony już w drugim aucie - jedne w Mercedesie R, drugie w Audi Q7. Cenię sobie bezpieczeństwo, ponieważ jeżdżę wiele, szybko, pewnie. Według mnie nie ma lepszych opon - przynajmniej ja nie trafiłem na lepsze do tej pory, a jeżdżę już ze 20 lat przeróżnymi autami. Miałem już pęknięcia podczas jazdy, poślizgi, zjechałem też do rowu. Wszystko z powodu niedostatecznie dobrych opon. Teraz czuję się pewnie! Oba moje auta mają 4x4 i silniki V6 - opony stały się ich częścią.

    Janek

  • Świetne opony na nasz klimat, w którym śnieg i mróz przeplatają się z kilkunastopniowymi ciepłymi dniami.

    Wojtek K.

o360

Wszystkie pory roku

Skuteczne hamowanie

SKUTECZNE HAMOWANIETeraz bez obaw dotrzesz do celu przez cały rok. Udoskonalona elastyczność i trakcja na mokrych drogach możliwa jest dzięki pomysłowej mieszance zapewniającej bardzo dobrą przyczepność[2]. Dodatkowo, sztywne klocki bieżnika ze sfazowanymi krawędziami zwiększają skuteczność hamowania oraz przyczepność na suchych drogach[1], dlatego kierowcy i pasażerowie są bezpieczni na drodze, niezależnie od pogody.

Dla warunków zimowych

CERTYFIKOWANA DLA WARUNKÓW ZIMOWYCHBezpieczeństwo przez cały rok – zadbaj o doskonałe parametry hamowania i trakcji na śniegu, wykorzystując opracowane przez MICHELIN samoblokujące się, trójwymiarowe lamele oraz wzór bieżnika w kształcie litery V. Bez obaw dotrzesz do celu dzięki niezawodności ogumienia w warunkach zimowych zarówno na drogach, jak i w lekkim terenie. Opona jest certyfikowana w zakresie jazdy po śniegu (3PMSF)[3].

Wysoki poziom trwałości

BARDZO WYSOKI POZIOM TRWAŁOŚCIZyskaj większy przebieg dzięki oponom MICHELIN CrossClimate SUV. Jedną z zalet technologii EverGrip firmy MICHELIN jest użycie lamel w kształcie kropli wody i o pełnej głębokości, co pozwala uzyskać bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa od pierwszego do ostatniego kilometra[5]. Dzięki tym cechom kierowcy oraz pasażerowie mogą liczyć na długą i bezpieczną jazdę na drogach i w lekkich warunkach terenowych.

Duża mobilność

DUŻA MOBILNOŚĆWybierz trwałą i bezpieczną oponę dla swojego SUV-a. W modelu MICHELIN CrossClimate SUV o wzmocnionej konstrukcji zastosowano bardziej wytrzymały bok opony i podwójny karkas[6]. Dzięki temu możesz zjechać z drogi utwardzonej na trasę w lekkich warunkach terenowych.

Prezentacja opony

Logo Michelin Michelin to światowy lider na rynku ogumienia. Produkty francuskiej firmy uznaje się za jedne z najlepszych opon klasy premium. Kierowcy doceniają je za znakomite osiągi, najwyższą jakość oraz stosowanie najnowszych technologii. Michelin ma status autorytetu, a także kultowej, rozpoznawalnej na całym świecie marki.

  1. (1)Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service w 2016 r. na zlecenie Michelin.
  2. (2)MICHELIN CrossClimate SUV posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
  3. (3)MICHELIN CrossClimate SUV posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.
  4. (4)Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez DEKRA Test Center w 2016 r. na zlecenie Michelin.
  5. (5)Ostatni kilometr w rozumieniu do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Dopuszczalny poziom zużycia oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
  6. (6)W przypadku wszystkich rozmiarów z wyjątkiem 215/55R18 99V, 215/65 R16 102V i 235/55 R17 103V.
  7. (7)MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Montaż opon
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1157 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty 0%
Raty 0%
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate SUV

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.