Kolejna generacja innowacyjnej technologii skóry rekina
Doskonale odprowadza wodę.
Najlepsza klasa A hamowania na mokrej drodze
Najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie. A najlepszą oponę? Na deszczu!
Naturalnie lepsza
Bionika to podpatrywanie rozwiązań w przyrodzie.
My zaobserwowaliśmy, jak woda zachowuje się na z łuskach rekina.
Turbo pewna
Kontrola na mokrej nawierzchni
zoptymalizowana konstrukcja opony i sztywniejszy bieżnik
Precyzyjne wchodzenie w zakręty
wzmocniona konstrukcja bloku na zewnętrznym barku
Lepsza stabilność opony
dodatkowe wzmocnienie szerokiego żebra centralnego
Opinie o oponie RainSport 5
-
Przed jazdą na tych oponach trzeba posprzątać koniecznie auto!
W moim subaru jeżdząc przepisowo na tych oponach, można dowolnie kręcić kierownicą, trzeba jedynie łapać telefon wypadający z uchwytu, ewentualnie wszystkie rzeczy położone luzem w aucie, gdyż stają się latającym niebezpieczeństwem w kabinie.
Opony na suchej nawierzchni dość miekkie. Nie znikają w oczach tak jak model 3. Czesto wbijają sie kamyczki między bieżnik i jeżdzimy z cykaniem.
Przy mocno agresywnym stylu jazdy np. na ślimaku z autostrady z prędkoscią ponad 100 km/h, czuć. że przód trochę ucieka. Gdyby to trzymanie boczne bylo lepsze, to każdy taki zjazd można byłoby pokonać wręcz z prędkoscią autostradową.
Przy normalnej przepisowej jeździe sprawdzą się każdemu, gdyż cieżko sprawić by przy hamowaniu na nich wzbudzić system abs. Na mokreĵ nawierzchni jest tak samo.
Dobrze radzą sobie z dużą ilością wody na drodze.
Subaru
-
Zaskakująco świetne opony w każdych warunkach pogodowych. Przy okazji bardzo ciche, mimo szerokich i głębokich kanałów odpływowych. Aquaplanning praktycznie nieodczuwalny, ale wiadomo - nowe opony. Będę obserwował wraz z zużyciem. Mimo sporego rozmiaru (235/40/18), łatwe do wyważenia i niepotęgujące oporów toczenia i prowadzenia. Do tego świetnie wyglądają! Ceny nie komentuję. Jestem usatysfakcjonowany, bo kupiłem chyba najlepsze w zasięgu swojego budżetu. Porządne opony. Chyba najlepsze, na jakich jeździłem do tej pory, biorąc pod uwagę historię swojej "floty". Polecam.
Art.
-
Opony użytkuję od ponad roku i są rewelacyjne podczas deszczu trwają bardzo dobrze w szybszych łukach i jak do tej pory nie miałem zjawiska aquaplaningu. Oponki ciut słabiej radzą sobie na suchej, ciepłej nawierzchni, ale jest to akceptowalne. Po przebiegu ok. 10 tys. zero śladów użytkowania.
Jedyny minus to taki, że strasznie łapią kamienie w bieżnik, ale to jest wiadome patrząc na grubość i szerokość rowków, no i opona nie jest za miliony.
Maciej
-
Przejechałem na tych oponach około 2 tysięcy kilometrów od założenia ich w kwietniu tego roku. Wybrałem je po dwuletnim bezproblemowym używaniu modelu Rainexpert na poprzednio używanym aucie Kia Carens. Gdy przyszedł czas kupna i wymiany opon letnich w Citroenie pozytywne doświadczenia z poprzedniego auta miały duży wpływ na wybór tego modelu. Opony Uniroyal Rainsport 5 zapewniają bardzo dobrą przyczepność na suchej i na mokrej nawierzchni. Przy przejeździe przez kałużę przy poboczu, jadąc 70 - 80 na godzinę, brak jakichkolwiek oznak aquaplanningu. Podobnie przy przejeździe przez małe ronda - auto nie zdradza żadnych chęci wpadnięcia w poślizg ani na suchej, ani na mokrej nawierzchni. Mam do nich zaufanie oparte na doświadczeniu i gdy przyjdzie czas wymiany na nowsze, to na pewno Uniroyal będzie na krótkiej liście wyboru, jako model preferowany.
Bogdan Szymański
Dlaczego RainSport 5 to dobry wybór? Totalnie dopracowana
Znacząco zwiększony przebieg
dzięki nowej mieszance o niskim współczynniku ścierania
Doskonała kontrola
dzięki zoptymalizowanej konstrukcji opony i bieżnika
Stworzona, byś poczuł przewagę na drodze!