Kolejna generacja innowacyjnej technologii skóry rekina
Doskonale odprowadza wodę.
Najlepsza klasa A hamowania na mokrej drodze
Najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie. A najlepszą oponę? Na deszczu!
Naturalnie lepsza
Bionika to podpatrywanie rozwiązań w przyrodzie.
My zaobserwowaliśmy, jak woda zachowuje się na z łuskach rekina.
Turbo pewna
Kontrola na mokrej nawierzchni
zoptymalizowana konstrukcja opony i sztywniejszy bieżnik
Precyzyjne wchodzenie w zakręty
wzmocniona konstrukcja bloku na zewnętrznym barku
Lepsza stabilność opony
dodatkowe wzmocnienie szerokiego żebra centralnego
Opinie o oponie RainSport 5
-
Opony są naprawdę rewelacyjne do mojego stylu jazdy. Na mokrym tak samo, jak poprzednik RainSport 3 wypadają rewelacyjnie, nie ma się do czego doczepić. Rozmiar opony, na której jeżdżę to 225/40/18 i 235/40/18. Na suchym podczas bardzo ładnej pogody trzeba się przyzwyczaić, że opona jest miękka i przy szybszym wchodzeniu w ostry zakręt pojawia się uczucie zarzucenia :)
Na RS3 przejechałem 4 sezony letnie, na tych mam nadzieję, że też zrobię co najmniej tyle samo.
Przejechałem już na nich ok. 5000 km i jak na razie wszystko ok. Polecam :)
Marcin
-
Nazwa tego modelu pokrywa się jak najbardziej z faktami. Na mokrej nawierzchni auto prowadzi się zdecydowanie pewniej niż na pilot sportach 4s. Jedyne do czego można się przyczepić to to, że przy wyższych temperaturach otoczenia czuć miękkość tej opony. W mocniejszych zakrętach czuć przez ułamek sekundy jakby się opona układała jednak w niczym to nie przeszkadza bo oponki świetnie kleją. Jak już zmęczę ten komplet do końca to następny na pewno kupię ten sam bo cena do jakości jest super.
KFN92
-
Najlepsze opony na rynku, może nie są najoszczędniejsze, ale zapewniają doskonałą trakcję zwłaszcza przy bardzo mocnych opadach. Mimo 235/40R18 zjawisko poślizgu wodnego praktycznie nie istnieje. Są jak pługi w kałuży, rozcinają wodę i dochodzą do nawierzchni. Mimo szpery 25, lekkiego zamachu na M50TUB25, sprzęgła 240mm kewlar, gwintu, podłubanego silnika ciężko zerwać przyczepność. Przeważnie strzał ze sprzęgła nawet na skręconych kołach kończy się przysiadem tyłu i odjechaniem, jak po szynach na pełnej trakcji. Opony o lepszych parametrach, niż znacznie droższe opony premium. Mieszkam w Niemczech i nie mam obaw, by na tych oponach lecieć w deszczu powyżej 200 km/h. To są praktycznie ostatnie dostępne na rynku typowe opony deszczowe. Tylko opony zapewniają mi kontakt pojazdu z nawierzchnią, a wypadki się głównie zdarzają, jak warunki pogodowe się pogarszają. Wolę być przygotowany na ten moment, niż cały rok jeździć cicho, tanio, a jak popada to mieć dzwona lub spotkanie z rowem.
eX2theZ
-
Opony użytkuję od ponad roku i są rewelacyjne podczas deszczu, trwają bardzo dobrze w szybszych łukach i jak do tej pory nie miałem zjawiska aquaplaningu. Oponki ciut słabiej radzą sobie na suchej ciepłej nawierzchni, ale jest to akceptowalne. Po przebiegu ok. 10 tys. zero śladów użytkowania.
Jedyny minus to taki, że strasznie łapią kamienie w bieżnik, ale to jest wiadome, patrząc na grubość i szerokość rowków, no i opona nie jest za miliony.
Maciej
Dlaczego RainSport 5 to dobry wybór? Totalnie dopracowana
Znacząco zwiększony przebieg
dzięki nowej mieszance o niskim współczynniku ścierania
Doskonała kontrola
dzięki zoptymalizowanej konstrukcji opony i bieżnika
Stworzona, byś poczuł przewagę na drodze!