Kolejna generacja innowacyjnej technologii skóry rekina
Doskonale odprowadza wodę.
Najlepsza klasa A hamowania na mokrej drodze
Najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie. A najlepszą oponę? Na deszczu!
Naturalnie lepsza
Bionika to podpatrywanie rozwiązań w przyrodzie.
My zaobserwowaliśmy, jak woda zachowuje się na z łuskach rekina.
Turbo pewna
Kontrola na mokrej nawierzchni
zoptymalizowana konstrukcja opony i sztywniejszy bieżnik
Precyzyjne wchodzenie w zakręty
wzmocniona konstrukcja bloku na zewnętrznym barku
Lepsza stabilność opony
dodatkowe wzmocnienie szerokiego żebra centralnego
Opinie o oponie RainSport 5
-
Opony bardzo miękkie jak na profil 50. Trzeba się do nich przyzwyczaić. Są jednak przewidywalne i w pełni sterowalne. Ich zaletą jest to, że są w miarę ciche na popularnych ostatnio betonowych drogach ekspresowych. Atrakcyjnie wyglądający bieżnik b.dobrze odprowadza wodę. Jednak ma tendencję do łatwego łapania kamyczków, które rytmicznie stukają w czasie jazdy. Co do zużycia się nie wypowiadam. Za mało km jeszcze na nich przejechałem.
Qluki
-
Na trasie przy w miarę suchej nawierzchni opona dobrze się trzyma drogi, na mieście albo przy ruszaniu na lekko mokrej nawierzchni też. W zakrętach trochę czuć że idzie bokiem. Minus za dość miękkie boki opony - mimo że to wersja xl ze wzmocnieniem, sam rant jest grubszy ale to na tyle. Jak ktoś zbiera bokiem krawężniki to lepiej rozważyć Pirelli albo Nokiana - tam wersje xl mają twardsze boki.
Perry
-
To już drugi komplet opon tego producenta. Pierwszy RAINEXPERT 3 miałem w Skodzie Octavi, też spisywały się rewelacyjnie. Jeśli chodzi o Vana to przy pełnym obciążeniu i temperaturach sięgających 38℃ w górzystym terenie jak i warunkach autostradowych (przejechane 4170km) prowadziły się rewelacyjnie. W warunkach deszczowych to jak dla mnie nie ma lepszej opony w tej klasie, a jeżdżę jeszcze samochodem firmowym i "testowałem" już kilku producentów.
Grzegorz Kijak
-
Nowa generacja tej opony znacząco lepsza od poprzedniej (którą miałem okazje wcześniej kupić). Opona świetnie zachowuje się na suchej powierzchni i prawie równie dobrze na mokrej. Nie polecam jazdę po mokrej ziemi (błocie), opona zaczyna się mocno ślizgając. W Ford S-Max problem jest z mocnym przenoszeniem drgań z układu jezdnego na kierownice - w tym modelu jest lepiej niż było, ale wciąż odczuwalne.
Filip_1977
Dlaczego RainSport 5 to dobry wybór? Totalnie dopracowana
Znacząco zwiększony przebieg
dzięki nowej mieszance o niskim współczynniku ścierania
Doskonała kontrola
dzięki zoptymalizowanej konstrukcji opony i bieżnika
Stworzona, byś poczuł przewagę na drodze!