certyfikowany sprzedawca

Bridgestone Weather Control A005 EVO

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca
Model dostępny
w wielu rozmiarach
Od 342 szt.
Wybierz rozmiar opony
Sprawdź cenę
Szukaj wg auta Sprawdź cenę

Dostawa od 24h

14 dnina zwrot

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Zakupyna raty

4,6

1313 opinii

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu
Opis produktu

Bridgestone Weather Control A005 EVO

Testy opony Bridgestone Weather Control A005 EVO:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 235/55 R17 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Gute Fahrt 235/55 R18 dobra 3
Auto Bild 225/50 R18 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Zeitung 205/55 R16 szczególnie polecana -
Auto Bild Allrad 215/65 R17 zadowalająca -
Auto Bild 225/55 R17 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild 205/55 R16 dobra -
Skala not: najwyższa najniższa

POKONAJ DROGĘ O KAŻDEJ PORZE ROKU​

Bridgestone Weather Control A005 EVO

Opona Bridgestone Weather Control A005 EVO
  • Nowa, całoroczna opona BRIDGESTONE WEATHER CONTROL A005 EVO to model, którego potrzebujesz!
  • ​Zapewnia doskonała przyczepność podczas opadów deszczu oraz na nawierzchni pokrytej śniegiem. Wysoka odporność na zużycie sprawi, ze ta całoroczna opona posłuży Ci przez naprawdę długi czas. Przeznaczona do samochodów osobowych oraz SUV-ów.
Opona Bridgestone Weather Control A005 EVO
  • Deszcz

    Najlepszy w klasie współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni Oznaczenie UE klasa „A”, najwyższa kategoria​ oznaczenia przyczepności na mokrej nawierzchni.

  • Śnieg

    Ulepszone właściwości na ośnieżonej nawierzchni „Symbol Alpejski” - pełne oznakowanie zimowe (3PMSF).​ Ulepszona wydajność na ośnieżonej nawierzchni.1)

  • Wydłużona żwyrotność

    Wydłużona żywotność Zapewniają ten sam przebieg,​ co opony letnie klasy premium.2)

1) W oparciu o testy wewnętrzne przeprowadzone przez firmę Bridgestone względem opon Weather Control A005 na poligonie testowym w Szwecji. Rozmiar opon: 205/55 R16 94V. Siła pociągowa w zakresie [5-35 km/h] większa o 3% względem poprzednika. Odległość hamowania na ośnieżonej nawierzchni w zakresie [40-5 km/h] mniejsza o 3% względem poprzednika. Przyspieszenie poprzeczne zwiększone o 4% względem poprzednika w teście slalomowym na ośnieżonej nawierzchni przy 50 km/h.​

2) Ten sam potencjał przebiegu poprzednika względem naszych opon letnich klasy premium. W oparciu o testy wewnętrzne przeprowadzone przez firmę Bridgestone względem opon Weather Control A005 w laboratorium wewnętrznym. Rozmiar opon: 205/55 R16 94V. Żywotność opon zależy od stylu jazdy, ciśnienia w oponach, czynności konserwacyjnych wykonywanych przy oponach i pojeździe, warunków pogodowych itd.​

ULEPSZONA WYDAJNOŚĆ NA OŚNIEŻONEJ NAWIERZCHNI1)

Wykres siły trakcyjnej na ośnieżonej nawierzchni

Siła trakcyjna na ośnieżonej nawierzchni​

Wykres drogi hamowania

Droga hamowania

Wykres przyspieszenia podczas jazdy slalomem

Przyspieszenie podczas jazdy slalomem​

Certyfikacja 3PMSF

1) W oparciu o testy wewnętrzne przeprowadzone przez firmę Bridgestone względem opon Weather Control A005 na poligonie testowym w Szwecji. Rozmiar opon: 205/55 R16 94V. Siła pociągowa w zakresie [5-35 km/h] większa o 3% względem poprzednika. Odległość hamowania na ośnieżonej nawierzchni w zakresie [40-5 km/h] mniejsza o 3% względem poprzednika. Przyspieszenie poprzeczne zwiększone o 4% względem poprzednika w teście slalomowym na ośnieżonej nawierzchni przy 50 km/h.

Certyfikacja 3PMSF

100% klientów Oponeo, którzy kupili Bridgestone Weather Control A005 - poprzednika ulepszonej wersji EVO, poleca ten model

Są to moje pierwsze opony wielosezonowe. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, jak dobrze sobie radzą na każdym rodzaju nawierzchni. Na suchym bardzo dobrze trzymają, z kolei na mokrym nie doświadczyłem nawet najmniejszego uślizgu. Polecam serdecznie wszystkim, którzy rozmyślają nad tymi oponami. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry. Bieżnik po 6 miesiącach prawie w ogóle nie zużyty, a robię bardzo dużo kilometrów. Gdybym miał jeszcze raz wybierać, wybrałbym właśnie te opony. Michał Kubiak

Najlepsze właściwości techniczne​

Bridgestone Weather Control A005 EVO to całoroczna opona przeznaczona do samochodów osobowych. Spełni oczekiwania zwłaszcza kierowców, którym zależy na bezpieczeństwie, komforcie i ekonomii jazdy.

Najlepsze właściwości
1

Najlepszy w klasie współczynnik przyczepności
na mokrej nawierzchni

Ośnieżona nawierzchnia Mokra nawierzchnia

Duża liczba elementów w strefie barkowej skraca drogę hamowania na mokrej nawierzchni, a na ośnieżonej poprawia mobilność. Auto prowadzi się pewnie i stabilnie, dzięki czemu podróżowanie jest bezpieczniejsze.

2

Szczeliny dużej pojemności na barkach
opony (lepsze odprowadzanie wody)

Lepsze odprowadzanie wody

Skuteczne odprowadzanie wody zmniejsza ryzyko wystąpienia aquaplaningu. Efektywne usuwanie śniegu i błota spod czoła opony poprawia przyczepność również zimą.

3

Nowa mieszanka Nano Pro-Tech™
z dużą zawartością krzemionki

Mieszanka Nano Pro-Tech Ośnieżona nawierzchnia Mokra nawierzchnia

Nowoczesna mieszanka wpływa na elastyczność ogumienia i wydłuża okres jego eksploatacji. Technologia ta wspiera także parametry jezdne w zróżnicowanych, nawet najtrudniejszych warunkach pogodowych.

4

Sprawdzone właściwości użytkowe
na ośnieżonej nawierzchni

Ośnieżona nawierzchnia

Kierunkowy bieżnik w kształcie litery „V” zwiększa przyczepność na drogach pokrytych śniegiem.

5

Udoskonalony wzór bieżnika

Ośnieżona nawierzchnia
Lamele w kształcie litery Z

Innowacyjne lamele w kształcie litery „Z” oraz zrównoważona sztywność boczna i wzdłużna klocków bieżnika poprawiają trakcję.
Ośnieżona nawierzchnia

Wydłużona żywotność

Ośnieżona nawierzchnia Wydłużona żywotność

Zoptymalizowana konstrukcja osnowy opony wpływa na równomierne zużywanie się bieżnika (regularny kształt śladu). Dzięki temu dłużej możesz cieszyć się maksymalnymi osiągami.

Doskonała przyczepność Ośnieżona nawierzchnia Mokra nawierzchnia

Zoptymalizowany rozkład nacisku kontaktowego gwarantuje doskonałą przyczepność na mokrej i ośnieżonej nawierzchni, nawet w przypadku zużytego profilu.

Prezentacja opony
Technologia DriveGuard

Wybrane rozmiary modelu wyposażone są w technologię DriveGuard. Pozwala ona na pełne poczucie bezpieczeństwa – po przebiciu opony umożliwia przejechanie do 80 km z prędkości 80 km/h.

Logo Bridgestone

Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy[1] oraz Globalny Partner Olimpijski. Wysokiej jakości opony japońskiego producenta cieszą się znakomitą renomą w branży motoryzacyjnej. Znane marki takie, jak Ford, Volkswagen, Audi czy BMW chętnie wybierają je na oryginalne wyposażenie swoich flagowych modeli.

Bridgestone był także przez lata dostawcą ogumienia do wyścigów Formuły 1. Marka jest doskonale oceniana przez opiniotwórcze organizacje oponiarskie.

[1]Źródło: Tire Business 2017 – Global Tire Company Rankings

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
Opinie

Bridgestone Weather Control A005 EVO

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,2/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,5/5 Mokra nawierzchnia
96%
96% klientów poleca tę oponę
1313 ocen
  • 5
    904
  • 4
    369
  • 3
    29
  • 2
    6
  • 1
    5
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1478 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
1313 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 17302000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 1313 z 1313 opinii

    Zgłoś
    225/45 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony sprawują się bardzo dobrze w różnych warunkach pogodowych, jak na moje, zwykłego użytkownika oko. Jeździłem po suchych, mokrych i ośnieżonych nawierzchniach. Jestem pozytywnie zaskoczony co do hałasu, który jest mniej słyszalny, niż wynikałoby to ze specyfikacji opony. Wybór opony wielosezonowej dobrej marki, jaką jest Bridgestone, jest w moim subiektywnym przekonaniu świetnym wyborem, choć pan w zakładzie wulkanizacyjnym twierdził, że jak opony wielosezonowe, to Michelin sprawdzają się najlepiej. Jak dla mnie Michelin dwa razy droższe od Bridgestone, na razie odpadają z powodów finansowych. W ocenach opony nie dałem najwyższej noty, jako że nie mam aż takiej szerokiej skali porównawczej z innymi markami opon wielosezonowych. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda 6 Kombi III 2.0 SKYACTIV-G (121kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    54 21

    LukaszW

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Od zawsze byłem zwolennikiem opon wielosezonowych. Po wielu poszukiwaniach i analizach wybór padł na Bridgestone Weather Control A005 EVO 225/45 R17. Ku mojemu zdziwieniu opony dobrze sobie radzą na nawierzchni śliskiej, jak i z błotem pośniegowym. Nie ma problemu, aby podjechać pod górkę. Wiadomo nie próbować na lodzie, bo na lód to tylko łańcuchy. Kto myśli inaczej... pozostawię to bez komentarza. Przy oszczędnym lekkim muskaniem gazu potrafię zejść na tych oponach w mieście ok. 5,6 litra na trasie do 120 km poniżej 5 l to nie jest żaden problem. Z całego serca polecam. Będę jeździł na nich już drugi sezon. Trzeba rezerwować pieniądze na kolejny komplecik. Problem w zimę z głowy na zmianie opon, nie trzeba stać w kolejkach ;) Polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Seat Leon Hatchback III 1.5 TSI (96kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 0

    Marek

    2 lata temu
  • 215/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przed wyborem tych opon, prześledziłem Internet i magazyny motoryzacyjne w poszukiwaniu opon spełniających założone kryteria którymi byly: bezpieczeństwo, komfort jazdy, klasa premium i praca w trybie całorocznym - te parametry były must have. Z parametrów nice to have mógłbym wymienić szerokośc opony (tu mialem 205 lub 215), parametry - indeksy i etykiety, gwarancja, cena. Decyzje podjąłem na podstawie wynikow testów tych opon na tle innych producentów klasy premium. Naprawdę wyglądało to świetnie. Obecnie moge powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony, opona spisuje się świetnie w warunkach na mokrej i suchej nawierzchni. Zakup tych opon to był strzal w dziesiątkę. Smialo polecam te opony innym kupującym. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    24 6

    Marcin Z

    ponad 2 lata temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony zakupiłem w 2021. Przejechałem na nich 26 000 km w każdych warunkach (w tym kilka wyjazdów na tor). Auto Subaru Legacy 4x4 167km. W dużym skrócie to nadają się wszędzie poza dynamiczną jazdą w temperaturach powyżej 30 stopni (ale to nie jest przeważająca cześć polskiej pogody). Poza tym opona idealna dla przeciętnego użytkownika. Zakładamy i spokój na długi czas przy dość dobrych osiągach. Tak wiec zacznę od zimy. Wielu mówi, że wielosezon to tylko na jesień a jak coś do wszystkiego to muszę przyznać że prowadzenie po śniegu i błocie jest rewelacyjne. Po lodzie wciąż dobre. Hamowanie na lodzie słabsze niż w zimówce klasy premium reszta jakby identycznie. Nie czuć różnicy, że to wielosezon. Ogólnie sprawdza się zimą lepiej od zimówek eco i średniej półki. W deszczu niezależnie czy to 5 czy 25 stopni zachowanie doskonale. Latem na suchym trzyma dobrze w zakrętach i hamuje równie dobrze. Zmienia się jej dźwięk. Latem jest cichsza. Przy pełnym hamowaniu w 30 stopniach zostawiła grube czarne pasy na drodze. I latem się szybciej zużywa w duże upały. Poza tym nie mam zastrzeżeń. Przy jeździe po torze to po deszczu i śniegu spisuje się doskonale. Lecz na suchym nawet gdy nie jest gorąco po kilku okrążeniach zaczyna się rozklejać i pływa. Po utracie przyczepności czuć jak opona jej szuka i nie ma problemów z jej odzyskaniem. Tu duży plus i uratowało mnie to również na normalnych drogach. Polecam każdemu warta swojej ceny przez swą uniwersalność i jakość. Polecam na tor zamiast zimówki i w góry zamiast letniej. Nie polecam jak ktoś robi po 20-30 K km latem za granice do krajów cieplejszych od Polski. Za szybko się zużyje wtedy. Hałasu i zużycia paliwa nie oceniam. Co do zużycia bieżnika to poza upałami jest dość odporny na zużycie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Subaru Legacy Kombi V 2.5i (123kW) (168KM)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    17 9

    Paweł

    rok temu
  • 225/45 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Po raz pierwszy korzystam z opon całorocznych i muszę przyznać, że się nie zawiodłem. Wprawdzie na razie mam przejechałem na nich niecałe 10 tys. km w sezonie wiosenno-letnim, ale już mogłem je porównać z poprzednimi letnimi oponami Bridgestone. Zarówno na suchej jak i na mokrej nawierzchni (w tym kilka razy w czasie mocnych ulew) spisywały się one doskonale, auto prowadziło się pewnie i nawet podczas dynamicznego od czasu do czasu pokonywania zakrętów nie czułem różnicy pomiędzy obecnymi oponami całorocznymi a wcześniejszymi letnimi. A to dobry prognostyk przed czekającym mnie dopiero pierwszym sezonie jesienno-zimowym z tymi oponami - jestem pewien, że i wówczas mnie nie zawiodą. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 1

    Tomasz

    2 lata temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Gdy pierwszy raz wybierałem opony do nowo zakupionego auta w 2019 roku postanowiłem zdecydować się na opony wielosezonowe firmy Bridgestone Weather Control A005. Na początku podchodziłem do nich sceptycznie ze względu na to, że wcześniej użytkowałem tylko opony sezonowe. Po trzech latach użytkowania oraz ponad 60-ciu tysiącach kilometrów w wszelakich warunkach od letnich upalnych, po zimowe w warunkach górskich mogę szczerze przyznać, że się na nich nie zawiodłem i z czystym sumieniem mogę je polecić każdemu. Opony bardzo dobrze radzą sobie na drogach mokrych, suchych, a także pokrytych błotem poślizgowym. Dlatego też postanowiłem ponownie zakupić tę właśnie oponę. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda 3 4/5 drzwi I 1.6 (105KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    8 5

    Artur Zęgota

    rok temu
  • 225/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony Bridgestone całoroczne to doskonałe połączenie wydajności i niezawodności. Dzięki innowacyjnemu projektowi bieżnika zapewniają one doskonałą trakcję na różnych rodzajach nawierzchni, od suchych dróg po śniegowe i mokre ulice. Ich wytrzymała konstrukcja sprawia, że są odporniejsze na zużycie, co przekłada się na dłuższą żywotność i oszczędność. Dodatkowo, opony Bridgestone są zaprojektowane z myślą o komforcie jazdy, zapewniając płynne prowadzenie i minimalizując hałas. Wartościowe osiągi w różnych warunkach atmosferycznych oraz solidność sprawiają, że opony Bridgestone całoroczne są doskonałym wyborem dla kierowców poszukujących niezawodności przez cały rok. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda CX-5 SUV I 2.0 SKYACTIV-G 4WD (118kW) (160KM)

    Ocena łączna:

    4,0

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 1

    Marcin

    pół roku temu
  • 225/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony użytkuję od kwietnia, moim zdaniem to idealne opony na polską strefę klimatyczną, częste zmiany temperatur i opady deszczu. Kupiłem je z pełną świadomością po obejrzeniu wielu testów. Genialna szczególnie na mokrej nawierzchni, jeszcze tak dobrej opony nie użytkowałem. Dobre trzymanie na zakrętach - również w bardzo gorące dni. Czuć, że opona jest bardziej miękka w gorące dni, ale to zupełnie nie ma wpływu na jej trakcję. Jest cicha. Idealna na dzienne aplitudy temperatur. Nie testowana jeszcze w zimowych warunkach. Podejrzewam, że z błotem śniegowym da sobie również radę, bo na mokrym, jak wspomniałem wyżej, prowadzi się wzorowo. Dam znać jak przetestuję :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Hyundai ix35 SUV I 1.6 (99kW)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    20 7

    Toms

    ponad 2 lata temu
  • 215/65 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Całoroczne opony Bridgestone Weather Control A005 EVO215/65 R16 zakupiłem w grudniu 2021 do mojego Nissana Qashqai z 2009 r. Są to pierwsze opony całoroczne jakie kiedykolwiek kupiłem wiec markę opon wybrałem pod wpływem opinii w testach i tym, że wcześniej używałem letnich opon Bridgestone. Sugerowałem się także tym, że, mieszkam w Gdańsku, a tu zimy są łagodniejsze. Przejechałem na nich 16 tys. km. Zimowe warunki w trójmieście mieliśmy w marcu 2022 i oponki dawały radę (tu trzeba wziąć pod uwagę, że bieżnik w nich był nowiutki). Na suchej, a zwłaszcza mokrej nawierzchni sprawują się bardzo dobrze. Na autostradzie zaskakująco ciche. Polecam te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Nissan Qashqai SUV I 1.6

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 1

    Darek z Gdanska

    2 lata temu
  • 225/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pierwszy użytkowy sezon zimowy tej wielosezonowej opony za mną. Zakupiony rozmiar to 225/55 R19. Nabyte auto było z prawie 6-letnimi oponami letnimi, brak drugiego kompletu felg i opon. To był impuls, żeby wypróbować wielosezonowe opony. Dodatkowy argument to auto z napędem na 4 koła, mazda CX-5. Jak dotąd wybór bardzo trafiony. Opony są ciche, a jazda na nich jest pewna, zarówno na suchym asfalcie, jak również mokrym. W górach po zupełnie białej, zasypanej drodze również nie wykazywały żadnych poślizgów. Jeśli ich zużycie w kolejnych miesiącach będzie optymalne to na 100% był to trafiony zakup i mogę z czystym sumieniem polecić je innym. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda CX-5 SUV I 2.0 SKYACTIV-G 4WD (118kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    29 5

    Bartekk

    ponad 2 lata temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Świetne opony pod warunkiem, że ktoś nie jeździ dużo po nieubitym śniegu. Największą zaletą tych opon jest ich przyczepność na mokrej nawierzchni - tu są idealne. Dużo lepsze przy niższych temperaturach (0-10 stopni) od opon letnich. Największą wadą - kopny śnieg. Nie ma dramatu, jednak ewidentnie jest to najsłabsza strona tych opon. Gdy śnieg jest już zleżały, ubity, pracują dobrze. Na suchej nawierzchni bardzo dobrze. Trudno mi póki co ocenić stopień ich zużycia, ale póki co nie zauważyłem jakiegoś dramatu. Reasumując - polecam, zwłaszcza do miasta, gdzie drogi są dość szybko odśnieżane i problemem jest mokra nawierzchnia. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Peugeot 508 SW I FL 2.0 BlueHDi (133kW)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    13 3

    Mateusz

    2 lata temu
  • 225/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Użytkuję oponę od miesiąca i póki co nie widzę większych mankamentów. Jest na pewno lepsza od mojej poprzedniej Goodyear ALL Season gen 2. Poprzednia na suchym asfalcie zrywała przyczepność, tak samo mocniej hamując zdarzało się, że koła "buksowały"! I to od nowości. W tej takiej sytuacji nie ma, na suchym, czy na mokrym trzyma przyczepność (jakby była przyklejona do asfaltu). Na śniegu jeszcze nie testowałem, stąd nie wiem, jak będzie, ale myślę patrząc na testy na polskie zimy powinna starczyć. Ponadto jest w moim odczuciu cicha, powyżej 120 praktycznie nie słychać jej. Z czystym sumieniem polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 1

    Marcin

    2 lata temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Na suchym troszkę mam wrażenie, że pływają. Miałem kiedyś podobne wrażenie na letnich nowych Barum Bravuris, ale po kilku tygodniach się dotarły. Możliwe, że tak będzie z tymi. Generalnie na wszystkich nowych oponach, jakie kupiłem, miałem takie odczucia. Przerobiłem w mojej historii trzy nowe komplety opon od różnych producentów. Zawsze po jakimś czasie ten efekt znikał. Na mokrym na prawdę nieźle. Tutaj raczej bardzo pozytywne zaskoczenie. Praw fizyki nie pokonają, ale w mojej opinii o niebo lepsze od poprzednich używanych przeze mnie Goodyear Vector 4seasons g2. Podobnie hałas z Bridgestone jest wyraźnie ciszej. Goodyear pod koniec eksploatacji ( bieżnik około 1,8mm) bardzo głośno pracowały. Na śniegu jak na wielosezonówki bardzo dobrze. To nie jest zimówka i nie można porównywać, ale o wiele lepsza od większości średniej klasy opon zimowych. Bardzo fajnie ciągną na śniegu. Tutaj też bardzo pozytywne odczucia. Opony Bridgestone bardzo polecam. Myślę, że jak ktoś eksploatuje opony w górzystym terenie to lepiej kupić typowe zimówki na zimę, ale przy nizinnym terenie to są wystarczające. No i jak już kupować opony wielosezonowe czy tak jak te letnie z homologacją na zimę to radzę szukać tylko opon z wyższej półki takie jak te. Miałem kiedyś wielosezonówki tanie, nie pamiętam dokładnie Dębica albo Fulda i były dużo, dużo gorsze na mokrym asfalcie, a takie warunki zimą czy latem są częste. Na suchym asfalcie wszystkie opony jakoś sobie radzą, lepiej lub gorzej ale na mokrym to już niewiele tanich opon sobie radzi. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Fiat Linea Sedan I 1.4 T-Jet

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    27 5

    Adrian

    ponad 2 lata temu
  • 215/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    W poprzednim samochodzie posiadałem te opony, tylko w starszej wersji bez dopisku "Evo". Wybierając opony do drugiego samochodu ponownie przeczytałem testy i wyszło na to, że w momencie zakupu, czyli w grudniu 2021 roku Bridgestone A005 Evo stanowią doskonały wybór. Zastąpiły wysłużone Bridgestone Turanza ER300. Na suchej nawierzchni A005 moim zdaniem hamują minimalnie gorzej. Ale to nadal są doskonałe parametry. Porównując z wielosezonowymi Falken AS200 oraz Goodyear Eagle Vector, które miałem, hamowanie z Bridgestone A005 jest rewelacyjne. Hamowanie na mokrej nawierzchni jest niesamowite. Te opony zaginają fizykę. Naprawdę trudno zahamować tak mocno, aby włączył się ABS. W aucie zrobiło się ciszej i znacznie przyjemniej na nierównościach, chociaż A005 mimo wszystko uważam za dość twarde opony. Mam wersję XL, zatem możliwe, że z tego powodu. W porównaniu z letnimi ER300 spalanie nie zmieniło się. Zimą byłem w górach i nie miałem problemu z podjechaniem pod nieduże, ośnieżone wzniesienia. Za to na trzyletnich Falken AS200 pomimo bieżnika około 5,5 mm na takich podjazdach miałem problem z ruszeniem. Na parkingu w kopnym śniegu na A005 też nigdy nie utknąłem. Jazda po roztopionym śniegu nie stanowi dla A005 żadnego problemu. Zachowują się doskonale. Po przebiegu 13 tys. km nie widać najmniejszego zużycia. Jazda na autostradzie również bardzo pewna i komfortowa, niezależnie od warunków. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Ford Mondeo Kombi IV 2.0 TDCi

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Paweł

    2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na oponach przejechałem 5000 kilometrów. 50% w mieście, 50% w trasie. Na trasie zazwyczaj nie przekraczam 140 km/h. Używałem ich zarówno przy 35 stopniach Celsjusza (asfalt był wtedy na pewno zdecydowanie cieplejszy), jak i w potężnej ulewie (ulicą płynął potok). Biorąc pod uwagę powyższe - jestem upoważniony do oceny tych opon. Jednym słowem: polecam! Na suchym - rewelacja, na mokrym - tak samo genialne. Zresztą klasa A drogi hamowania na mokrej nawierzchni była dla mnie koniecznością podczas wyboru nowych opon. Te otrzymały ją nieprzypadkowo. Opon nie przetestowałem jeszcze na śniegu, ponieważ mam je od kwietnia, ale jestem pewny, że dadzą radę. Na etykiecie znajduje się zresztą znaczek ze śnieżynką - podobno opony mają zwiększoną przyczepność na śniegu i są przystosowane do trudnych warunków. Sprawdzę jak tylko spadnie śnieg. Nie zgadzam się opinią, że opony są głośne. Każdego, kto tak twierdzi zapraszam na przejażdżkę hybrydą - przy 70km/h i jeździe tylko na silniku elektrycznym dokładnie słychać, że jedyny hałas to szum powietrza, nie opon. Reasumując - opony są świetne, polecam każdemu! Wiem, że gdy zużyję obecne to kupię dokładnie ten sam model! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota Corolla Sedan XII 1.8 Hybrid (72kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    10 3

    Wojciech

    2 lata temu
  • 225/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony sprawują się świetnie i z czystym sumieniem mogę je wszystkim polecić. Przyznam, że to moje pierwsze doświadczenia z oponami całorocznymi i jak większość kierowców, którzy wcześniej nie używali takich opon, miałem duże wątpliwości przed ich zakupem. Okazuje się, że zupełnie niepotrzebnie. Oczywiście użytkuję samochód głównie w warunkach miejskich i ew. podmiejskich, także nie wypowiadam się na temat ich przydatności w cięższych warunkach, np. górskich. Kupiłem te opony jesienią z myślą u użyciu ich jako opon "zimowych", ponieważ zimy nie są ostatnio zbyt śnieżne. Ale w tym roku jednak trochę śniegu spadło i bałem się, że Weather Control A005 EVO nie będą się dobrze spisywać w takich warunkach. Okazało się, że nawet na śniegu i błocie pośniegowym dają pewność prowadzenia, tak jak tradycyjne zimówki. A na suchym i mokrym asfalcie wykazują się bardzo dobrą przyczepnością i nie hałasują - czego chcieć więcej? :) Mimo tego, że mam opony letnie do swojego samochodu, bo na takich go odebrałem z salonu, myślę, że nie będę ich zmieniał na wiosnę i zostawię Bridgestone Weather Control A005 EVO również na lato - tak dobre wrażenie zrobiły na mnie do tej pory! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    21 9

    Artur

    ponad 2 lata temu
  • 215/45 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony kupiłem jesienią 2021, mamy koniec lata 2022. Zrobiłem niecałe 15 tys. km. 60% miasto 20% trasy szybkiego ruchu/autostrady, 20% drogi krajowe. Należę do kierowców raczej trzymających się ograniczeń +/-15%. Przy suchej nawierzchni i wysokich temperaturach (30 °C+) nie ma się do czego przyczepić. Kleją dobrze, nie doświadczyłem uślizgów. Podejrzewam, że przy bardzo dynamicznej jeździe mogą pojawić się problemy, ale nie są to opony przeznaczone do takiej jazdy. Przy deszczu - mega zaskoczenie. Opony kleją świetnie. Testowałem z własnej ciekawości przy zjazdach z obwodnicy (ograniczenie 40 km/h, przy 70 km/h nie dzieje się nic, samochód przyklejony). Przy temperaturach powyżej 5 °C, nie mam się do czego przyczepić. Zima: Błoto/śnieg - bez problemu, dobrze zbiera, samochód się nie ślizgał. Lód - nie oszukujmy się, tylko kolce sobie z tym poradzą i trzeba uważać. Podsumowując. Przy moich przebiegach i jeździe głównie w mieście i raczej odśnieżonych drogach opony są super. Nie mam się do czego przyczepić i szczerze polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Seat Toledo Sedan IV 1.4 TSI (90kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Krzysiek

    2 lata temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na tych oponach całorocznych pokonuję ponad 90 tys. km (ok 9 miesięcy użytkowania w roku) - potem są do zmiany na nowe, choć bieżnik w nich nie jest jeszcze minimalnej grubości. W lecie opony trzymają się drogi idealnie, jedynie przy dynamicznym ruszaniu potrafią zapiszczeć. W zimie sprawa wygląda zupełnie inaczej - większy śnieg na drodze jest już wyzwaniem. Niestety w śnieżnej zimie pozostają tylko główne drogi, które są w porę odśnieżone lub osolone (autostrady, ekspresówki czasem wojewódzkie). Mokra nawierzchnia jest dla nich idealna - są na nią stworzone. Nawet przy dużych prędkościach są niemal "przyklejone" do nawierzchni. Żadne poślizgi czy utrudnienia są im niestraszne. Należy pamiętać o wymianie tych opon tył-przód tak aby się zużywały symetrycznie w miarę upływu czasu no i o zbieżności auta - całoroczne opony skutecznie usypiają czujność co do tych zaleceń. Poprzednie były Bridgestone'y teraz też są i następne zapewne też będą A005 EVO. Polecam - dobrze wydane pieniądze. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Peugeot 508 SW I FL 2.0 BlueHDi (133kW) (181KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Michał

    rok temu
  • 235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Świetnie zaprojektowane i wykonane opony sprawdzające się w każdych warunkach. Żadna pogoda ich nie zaskoczy. Idealnie radzą sobie zarówno w śniegu jak i na suchej i mokrej nawierzchni. Opony są ciche, a głęboki bieżnik samoistnie szybko się czyści. Po zamontowaniu nie zauważyłem żadnego wzrostu spalania. Wybitnie współpracują z napędem quattro, a na każdym zakręcie kierowca jest pewien, że samochód klei się drogi. Za wysoką ceną tych opon kryje się jakość i bezpieczeństwo, więc dla mnie strzał w dziesiątkę, bo tego właśnie szukałem. Według mnie, decydując się na opony całoroczne nie warto szukać oszczędności poprzez wybór tańszych opcji. Jeśli chodzi o konkurencję to rozmyślałem również nad Michelin CrossClimate 2, Pirelli AllSeason lub Vredestein Quatrac Pro. Raczej tak samo świetnie by się sprawowały, ale ostatecznie jednak wybrałem Bridgestone. Dodam, że wielu osobom podobały się te opony i dopytywały mnie o te konkretne egzemplarze. Z góry polecam! ;) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi Q5 SUV I 3.0 TDI quattro (180kW) (245KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 1

    Mateusz W.

    pół roku temu
  • 225/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pierwsze opony wielosezonowe. Auto tylnonapędowe, jazda w trasach. Na suchym bardzo poprawne, na mokrym też sobie radzą. W tym roku mieliśmy całkiem sesnowną zimę, więc przetestowane także na śniegu. Nie dają takiej pewności jazdy jak opony zimowę, ale według mnie radzą sobie znacznie lepiej niż większość zimówek na błocie pośniegowym. Kontrola trakcji kilkanaście razy na śniegu się załączyła, ale opony w trakcie tej zimy nie doporowadizły mnie do żadnej nerwowej sytuacji. Opona typowo jesienno - wiosenna. Nie jeździłem w dużym upale i nie oceniam zużycia w tych warunkach. Po zimie zużycia brak. Największy minus - opona głośna, nieważne od warunków. Wysoki koszt opony, nie wiem czy jest współmierny do osiągów, jednak odpadają kolejki w wulkanizacji. Wybrana zamiast Micheline Cross Climat, ze względu na lepsze prowadzenie na śniegu. Rozmiar opony 225/45/18. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Jaguar XE Sedan I 2.0i (147kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    14 3

    Marcin

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Nowa opona całoroczna Bridgestone A005 Evo klei się do asfaltu dużo lepiej niż jej poprzedniczka Pirelli P4 Circulatto gdy była nowa. Przeskok jakościowy jest wyraźny zwłaszcza na mokrych nawierzchniach w całym spektrum temperatur. W warunkach quasi zimowych (błoto pośniegowe, temperatura +5), prowadzi się podobnie jak przy +20 na mokrej nawierzchni. Na suchych gorzej, a wciąż bez poślizgów przy skręconych kołach i dynamicznym ruszaniu. Wyczuwalne jest pogorszenie trakcji na gorących, suchych nawierzchniach przy dużych prędkościach, jest to jednak być może subiektywne wrażenie - samochód dalej jedzie i hamuje, jak powinien, ale nie ma efektu "przyklejenia" jaki wyczuwam w porównaniu do opon letnich premium na mokrym. Podsumowując, jak na oponę całoroczną świetne parametry, zwłaszcza w warunkach niesprzyjających co w sumie powiększa bezpieczeństwo Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Alfa Romeo Giulietta Hatchback I 1.4 TB 16V (88kW) (120KM)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 2

    Ryszard

    rok temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony założone w listopadzie, więc na razie mogę ocenić jedynie warunki jesienno-zimowe. I jest rewelacyjnie! Oczywiście mówimy o jeździe w warunkach miejskich (Warszawa), ale nawet po ostatnich obfitych opadach i zaleganiu miejscami na ulicach dużych ilości śniegu, opony radzą sobie świetnie. Trochę bałem się właśnie takich warunków, bo to jednak nie są typowe zimówki, ale okazuje się, że zupełnie niepotrzebnie. Opony, jak do tej pory, wykazują sie super przyczepnością, więc samochód prowadzi się pewnie przy każdej pogodzie. Jestem bardzo ciekawy ich zachowania w warunkach letnich, bo jeśli będą się sprawować tak dobrze, jak teraz, to okaże się, że opony całoroczne są idealnym rozwiązaniem w naszym klimacie. A wybór opon Bridgestone Weather Control A005 EVO, to był strzał w dziesiątkę:) Polecam wszystkim! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Opel Adam Hatchback I 1.4 (64kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    14 5

    Artur

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Do tej pory jeździłem na oponach Goodyear czy Pirelli dedykowanych dla danej pory roku (letnie czy zimowe) i było naprawdę ok. Wielosezonowe opony Bridgestone to mój pierwszy wybór, na jaki się zdecydowałem i muszę przyznać, że to był bardzo dobry wybór, gdyż opony są rewelacyjne! Ciche, pewne i bardzo dobrze się zachowują w warunkach jesiennych i wczesno zimowych. Szczególnie, gdy przyjdą pierwsze przymrozki to nie ma, czego się obawiać przyczepność na asfalcie jest genialna (naprawdę ciężko na nich zabuksować). Przy ulewnych deszczach hamujesz wzorowo i bezpiecznie. Na mocno ośnieżonych drogach trzeba zwolnić, ale i tak czujesz się pewnie za kółkiem. Opony kupnie na jesień, 2020 więc jak się będą zachowywać w lecie to czas pokaże, ale jestem dobraj myśli :) Polecam opony! Naprawdę są ok! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi A3 Hatchback 8P 1.6 (75kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    26 5

    MaGu

    ponad 2 lata temu
  • 235/40 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Moje pierwsze wielosezonówki. Jak na razie jeżdżę od 4 miesięcy w zimie. Trzyma się bardzo dobrze na mokrej drodze, na śniegu testowany zaledwie kilka razy w mieście, ale jechał bez problemów. Na suchej nawierzchni mam wrażenie, że są głośniejsze niż opony letnie, które miałem wcześniej, ale z tym raczej trzeba się liczyć kupując wielosezonówki. Uwaga na krawężniki - jedną oponę rozwaliłem po 2 tygodniach od zakupu po najechaniu na niewielki krawężnik, boki opony są wrażliwe i łatwo o dziurę ;). Generalnie jak na razie polecam, na moje wymagania (miasto + trasy) sprawdza się idealnie! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Peugeot 508 SW I 2.2 HDi FAP 205 (150kW) (205KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Szymon

    rok temu
  • 235/60 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pomimo moich obaw opony bardzo ciche. Powiedziałbym, że cichsze niż letnie Michelin Latitude (235/65/18). Komfort jazdy na bardzo fajnym poziomie. W błocie dają sobie radę. Ze względu na agresywny bieżnik po wyjechaniu na asfalt zostają smugi z błota na 30 m. Na śniegu i błocie pośniegowym przyczepność przy przyspieszaniu znakomita, trochę słabiej przy gwałtownym hamowaniu - może moje subiektywne odczucia. W 100% spełniają moje oczekiwania, jakie stawiam oponom całorocznym. Przy obecnym klimacie i przebiegach rzędu 15 000 km na rok, według mnie nie ma sensu bawić się w zmianę opon. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Land Rover Range Rover Evoque SUV I 2.0 Si4 (177kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    32 2

    Kamil

    ponad 2 lata temu
  • 235/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony super na poprzednich letnich auto miało problem z przekazaniem mocy przy starcie i często zrywało (160 km i siedmiobiegowy automat dsg) teraz nic takiego się nie dzieje kleją od początku. Stabilne przy dużych prędkościach i w deszczu. Na pierwszym śniegu też dały rade. Lekko szumią, ale to chyba kwestia szerokości, na poprzednim passacie żony miałem Crossklimaty i te na razie kleją lepiej zobaczymy. z czasem.Mieszkam pod Wrocławiem a zima u nas to żadkość. Dla żony tylko wielosezon niskie przebiegi i brak problemów z drugim kompletem opon.Polecam serdecznie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    VW Passat Sedan B7 1.8 TSI (118kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    10 4

    JJ

    ponad 2 lata temu
  • 235/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony z których jestem bardzo zadowolony. Krótko poniżej plusy i zauważone minusy: Plusy: - umiarkowana cena - atrakcyjne parametry i wygląd - dobre trzymanie się drogi w każdych warunkach - w miarę miękkie (dla mnie bardzo istotny parametr) - bieżnik nie "trzymający" błota Minusy: - mogłyby być nieco bardziej ciche, choć i tak w tej mierze należą do umiarkowanych Nie mogę ocenić trwałości ze względu na niewielki jeszcze przebieg (5000 km), ale już dziś, ze względu na wspomniane zalety jestem bardzo z opon zadowolony i je wszystkim zainteresowanym polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda Civic Hatchback X 1.5 VTEC TURBO (134kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Krzysztof N.

    2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Nowe opony Bridgestone Weather Control A005 EVO to prawdziwe mistrzostwo inżynierii, łączące zalety opon letnich i zimowych w jednym produkcie. Ich wszechstronność sprawia, że są idealne dla kierowców, którzy chcą cieszyć się pewnością prowadzenia w każdych warunkach pogodowych, bez konieczności zmiany opon sezonowej. Dzięki zaawansowanej technologii, zapewniają doskonałą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni, jak również pewność i stabilność na śniegu i lodzie. To doskonały wybór dla osób ceniących sobie bezpieczeństwo i komfort jazdy przez cały rok. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Focus Sedan III 2.0 TDCi (120kW) (163KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Kacper

    pół roku temu
  • 225/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To już mój 2 komplet Bridgestone. Opony całoroczne na miasto to najlepsza opcja. Na mokrym mega dobrze się trzymają. Na suchym asfalcie sprawdzają się, ale trzeba mieć na uwadze, że upalne dni i bieżnik znacznie szybciej się zużywa. Co do jazdy po śniegu i lodzie nie jest najgorzej. Na samo błoto pośniegowe uważam, że te opony są idealne. Wytrzymałość opony też jest imponująca, wiem co piszę bo miałem nieprzyjemną okazję najechać z prędkością autostradową na metalowy element. Opona została uszkodzona (do wymiany), ale zachowałem kontrolę nad pojazdem! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Subaru Forester SUV IV 2.0XT (177kW) (241KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 0

    ROSTMAN

    rok temu
  • 215/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony spisują się dobrze, nie zwiększyły spalania względem letnich opon z jakimi kupiłem auto przy próbie szybszego ruszenia ze świateł potrafią na chwilę stracić przyczepność, ale to głównie w deszczu. Przy dosyć wysokim aucie jakim jest Vitara, radzą sobie świetnie w zakrętach i jeszcze ani razu nie aktywował się system kontroli trakcji/antypoślizgowy mimo dynamicznej jazdy - czyli dobrze gryzą asfalt, nawet kiedy jest mokro w czasie szybszej jazdy nie słychać ich czy też nie przebijają się swoim dźwiękiem przez inne hałasy. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Suzuki Vitara SUV III 1.4 (103kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    bartomancer

    2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opinia wystawiana po około 3000 km, miałem okazję jeździć po suchym, w trakcie opadów deszu i po nich, ale była też okazja i w śniegu oraz podczas roztopów. Na suchym rewelacja, nie udało mi się nigdzie wyślizgnąć samochodu, a nie jeden zakręt pokonywałem dynamicznie. Na mokrym i na śniegu bardzo dobrze, ładnie odprowadzają wodę i kleją się do asfaltu, śnieg też nie jest im straszny. Nie wiem jeszcze jak będą się zachowywały latem, ale jeśli będą się zachowywały jak do tej pory to kolejne opony kupię takie same. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Renault Laguna Kombi II 2.0 16V (5/108)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 1

    Piotrek

    2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Są to pierwsze w moim życiu wielosezony i zaskoczyły na bardzo duży plus, szczególnie podczas zimy 2021 (krótkiej bo krótkiej) ale z dużą ilością śniegu - nie miałem najmniejszych problemów z błotem pośniegowym, opony wykazywały się dobrymi właściwościami przy przejazdach w wysokim śniegu - a bierzmy pod uwagę że auto którym się poruszam ma dość małe opony z napędem tylko na przód ;) przy ruszaniu na mokrej czy zaśnieżonej drodze, wysoka przyczepność opon powodowało start bez najmniejszych problemów!! Polecam Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    VW Touran Van I 2.0 TDI (103kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    14 11

    Piotr Stępniewski

    ponad 2 lata temu
  • 225/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jak najbardziej opony godne polecenia miałem już okazję je testować w deszczu, śniegu, mróz, oblodzona nawierzchnia, jak i w słoneczny dzień. Wszystko tak jak powinno być. Opony dobrze trzymają się drogi na zakrętach, przy hamowaniu awaryjnym krótka droga hamowania która jest bardzo dobra w porównaniu do innych opon jakie posiadałem. pomimo opony wielosezonowej są ciche i ekonomiczne. Jeżeli ktoś stawia na bezpieczeństwo i ekonomię spalania to te opony jak najbardziej są bardzo dobrym wyborem. Polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mitsubishi Outlander SUV II 2.0

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    8 3

    Marcin

    2 lata temu
  • 225/45 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad zakupem opon całorocznych i w końcu w zeszłym roku na jesień zdecydowałem się na opony Bridgestone Weather Control. Po przejechaniu ok. 2 tys. kilometrów w różnych warunkach, również zimowych, temperaturach poniżej zera i po drogach słabo odśnieżonych mogę powiedzieć że był to strzał w dziesiątkę. Opony są dużo cichsze i prowadzą sie lepiej niż moje poprzednie 6-letnie opony letnie a na śniegu czy mrozie nie ma żadnego problemu z ruszaniem czy na zakrętach. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda 6 Sedan III 2.0 SKYACTIV-G (121kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 3

    Marcin

    2 lata temu
  • 205/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony posiadam od 3 m-cy. Na obecne polskie zimowe warunki, gdzie każda pogoda jest możliwa są to wg mnie opony świetne. Bardzo dobrze spisują się na śniegu i błocie pośniegowym, nie ma problemu z gwałtownym ruszeniem, ani zatrzymaniem. Na lodzie oczywiście gorzej, ale to wiadomo, że nawet najlepsza zimówka może mieć problemy. Jedyna wada tych opon, którą do tej pory zauważyłem, to są dość głośne, np na suchym asfalcie przy minusowej temperaturze powyżej 100km/h bardzo je słychać. Ogólnie polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Suzuki SX4 S-Cross II 1.6 4WD (88kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 1

    Kamil Nowicki

    2 lata temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Długo myślałem, żeby przejść na opony wielosezonowe, tym bardziej że nie jeżdżę długich dystansów. Nie wariuję jakoś specjalnie autem i nie zdążyłbym zjeździć dwóch kompletów opon. Jak wiadomo 4 lata i opona robi się twarda, jest bezużyteczna. Te czynniki zadecydowały o tym, że przesiadłem się na wielosezonowe. Na lato używałem opon ContiSportContact 3, przy gwałtownym ruszaniu na mokrym asfalcie tragedia! Mimo tego, że miały 3 albo 4 lata w porównaniu do Weather Control A005 EVO niebo a ziemia. Nie wspomnę już o suchym asfalcie, kleją się super, są ciut głośniejsze niż standardowa letnia, ale idzie się przyzwyczaić i jest przyjemnie. Jak wchodzi się gwałtownie w ostry zakręt, ma się uczucie tak, jakby opona się ślizgała, jednak jest to uczucie bardziej miękkiej gumy. Co do śniegu, wreszcie spadł i miałem okazje je przetestować. Opona podczas normalnego ruszania fajnie ciągnie i nie miga ASP, jest ok. Podczas ostrego hamowania na mokrym śniegu trochę gorzej, ABS działa, ale tragedii nie ma natomiast, gdy hamuje normalnie, bez ostrego deptania po hamulcu bez problemu auto się zatrzymuje, ale myślę, że na zwykłej zimówce jest podobnie, także nie ma się co czepiać w końcu zimą i tak jeździ się ostrożniej bez gwałtownego ruszania/hamowania. Co do wchodzenia w zakręty na zaśnieżonej drodze jest fajnie, autem nigdy mi nie zarzuciło, raczej zachowuje się pewnie. Podsumowując jeżeli szukasz fajnych opon i nie robisz 20-30 tys. km rocznie i nie masz auta wyścigowego, to polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    VW Golf Hatchback VII 1.4 TSI BlueMotion Technology (110kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    13 6

    Jan

    ponad 2 lata temu
  • 225/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobrze się sprawdzają. W silnym deszczu jazda z porównywalną przyczepnością do suchej nawierzchni. Bardzo komfortowo. Szum zdecydowanie niższy niż się spodziewałem po bieżniku wielosezonowym. Zakładałem, że będzie bliżej zimówek, tymczasem delikatnie głośniej niż lato, ale różnica niewielka. Opona sprawdzona w długich trasach, w bardzo dużych upałach na południu. Nie zauważyłem ścierania, którego można by się spodziewać po zimówkach. Opony godne nazwy. Wielosezonowe. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Chrysler Town&Country Van V 3.6 V6 VVT (208kW)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    8 1

    Ks

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Są to moje pierwsze opony wielosezonowe. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, jak dobrze sobie radzą na każdym rodzaju nawierzchni. Na suchym bardzo dobrze trzymają, z kolei na mokrym nie doświadczyłem nawet najmniejszego uślizgu. Polecam serdecznie wszystkim, którzy rozmyślają nad tymi oponami. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry. Bieżnik po 6 miesiącach prawie w ogóle nie zużyty, a robię bardzo dużo kilometrów. Gdybym miał jeszcze raz wybierać, wybrałbym właśnie te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    BMW Seria 3 Sedan E90 320d

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 8

    Michał Kubiak

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To mój pierwszy komplet opon wielosezonowych, które sprawdziły się podczas naprawdę sporej ilości śniegu. Na osiedlu mamy wzniesienie, którego zwykłem unikać podczas zimy. Ze względu na nowe opony postanowiłem jednak spróbować i nie zawiodłem się. Opony oceniam na mocne 5 w 6- stopniowej skali. Brak 6 tylko dlatego, że są głośne przy dużych prędkościach. To jednak ma małe dla mnie znaczenie, ponieważ najważniejsze jest bezpieczeństwo. Szczerze polecam niezdecydowanym. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Kia Cee'd Kombi I 1.6

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 4

    L.

    ponad 2 lata temu
  • 235/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opona Bridgestone Weather Control A005 EVO 235/55 R18 jest stworzona do tego ciężkiego SUV-a. Samochód zachowuje się wzorowo w prowadzeniu tak w mieście, jak i na trasie. Opony te nie są głośne, "wybaczają drobne błędy kierowcy", reakcje na ruchy kierownicą są natychmiastowe. Jedzie się na nich jak po szynach - żadnych niespodzianek. Serdecznie polecam, a zaznaczam, że jestem bardzo wymagającym użytkownikiem. Jako stały Wasz klient pozdrawiam cały zespół Oponeo. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    10 4

    Prezes-Diament

    ponad 2 lata temu
  • 245/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To są moje drugie opony wielosezonowe. Wcześniej były opony Nokian i były rewelacyjne na lodzie i śniegu, ale niestety musiałem złożyć reklamację, bo popękały, a szkoda, bo były na śliskim o niebo lepsze niż te, które posiadam. Na pierwszym śniegu w tym roku okazało się, że właściwości trakcyjne opony Bridgestone są takie same jak opony letniej, a w końcu mam porównanie, że może być lepiej i to dużo. Opony dobre, ale nazywanie ich wielosezonowymi to gruba przesada. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi A8 Sedan D2 4.2 Quattro (175kW) (239KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 1/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Łukasz

    2 lata temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobrze zachowują się na każdej nawierzchni. Nie miałem okazji testować przy dużych prędkościach i wysokiej temp. Po przejechaniu 22 tys. km widać różnicę w wysokości bieżnika między osiami. Podejrzewam, że komplet wystarczy na max. 60 tys. km przy dynamicznej jeździe 70% na trasach. W zimę nie czułem różnicy między oponami zimowymi a całorocznymi. Nie są głośne. Ciekawy wzór bieżnika. Jeżeli zużyją się te opony, z pewnością kupię takie same następne. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Peugeot 508 SW II 1.5 BlueHDi 130 (96kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 1

    Eryk

    ponad 2 lata temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Super jazda po każdej nawierzchni suchej jak i mokrej. Z panującymi w tym okresie śniegiem i marznącym deszczem radzi sobie bardzo dobrze, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno na ośnieżonej, jak i oblodzonej nawierzchni. Przyczepność i stabilność da się odczuć podczas jazdy w trudnych warunkach, a także w momencie hamowania, co niejednokrotnie mogliśmy sprawdzić podczas jazdy . Opony godne polecenia jak i jakość oraz cena adekwatna do produktu Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Kia Sportage SUV IV 2.0 CRDi AWD (136kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 7

    Krzysztof

    2 lata temu
  • 245/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Po przejechaniu około 8 tys. km mogę polecić te oponki. Bardzo dobrze zachowują przyczepność na suchej nawierzchni. Na mokrym asfalcie jak i utwardzonych drogach również nie zauważyłem wad. Przy jeździe z prędkościami autostradowymi opony są ciche i wrażenie z prowadzenia jest na prawdę niezłe. Samochód prowadzi się pewnie i nie pływa. Bałem się upałów i tego, że będą zbyt miękkie latem, ale nie wyczuwałem różnicy pomimo asfaltu plus 45 stopni C. Polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    BMW Seria 5 Sedan G30 Sedan 540i (250kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Marek

    2 lata temu
  • 245/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przed Bridgestone jeździłem na Michelin Ultragrip 7+. Bridgestone zdecydowanie lepiej radzą sobie na mokrych zakrętach, nie wydają niepokojących dźwięków (M. "chrobotały", jak miały już ciężko w łukach), później tracą przyczepność. Przetestowane na tym samym aucie na odcinku pokonywanym codziennie w drodze do pracy. Pod tym względem się nie zawiodłem i tego właśnie brakowało mi w Michelin. Poza tym na drodze prostej lub suchej spisują się bardzo podobnie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Citroen C5 Tourer II 2.0 HDI

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    mary.jushku

    2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Miałem już kilka aut i kompletów opon - zawsze nowe, ale te były pierwsze na cały rok. Wcześniej miałem zimowe Michelin Alpin 4, które pomimo dobrego bieżnika w wieku 6 lat zrywały trakcję na mokrym na 3 biegu, a na śniegu i błocie było fatalnie. Miałem też Nexeny zimowe, które jak na cenę były dobre. Jednak te Bridgestone mówiąc kolokwialnie pozamiataly. Wg oznaczeń są głośniejsze niż Crossclimaty Michelina, ale moim zdaniem są cichsze niż większość zimówek. Trakcja i hamowanie genialne. Wyjazd z podziemnego garażu, gdzie wcześniej mogłem spokojnie zjechać na butach nie jest dla nich problem. Wyjazd z zaśnieżonego parkingu, który jest wyślizgany podobnie. To najlepsze opony jakie miałem, a przy tym temat zmiany opon mam z głowy. (Aktualizacja na prośbę klienta - 12.01.2023 r.): "Po 2 latach eksploatacji i zachwycie produktem nie ma śladu. Bardzo szybko uległ degradacji bieżnik opon, zostało na nich po 30k raptem 3 i 5 mm, mnóstwo całkowicie wytartych lameli na klockach. Na tydzień zimy w 2022 r. w Krakowie to już było za mało i opony po 2 pełnych latach musiałem wymienić. Wcześniej było już czuć, że trakcja nawet na mokrym słabnie. Produkt zareklamowałem w ramach gwarancji ze względu na szokująco szybkie zużycie - tutaj chcę pochwalić serwis OPONEO za profesjonalizm i bardzo wysoką jakość obsługi na każdym etapie tego procesu, co przełożyło się na kolejny zakup u nich. Niestety firma Bridgestone nie zauważyła wad materiałowych i niczego nieprawidłowego, oto ciekawszy fragment ich odpowiedź: " (...) opony zapewniają bezpieczeństwo, niezawodność i kontrolę przez cały rok, na suchej, mokrej i okazjonalnie zaśnieżonej nawierzchni. Jednakże należy na uwadze mieć fakt, że opony całoroczne nie są oponami typowo zimowymi, należy rozważyć zastosowanie opon zimowych w cięższych warunkach śniegowych. Dodatkowo należy pamiętać, że zużycie opon ma wpływ na pogorszenie się parametru odprowadzania wody, błota pośniegowego czy śniegu i tym samym pogorszenia się trakcji i hamowania. Opony posiadają znak homologacji zimowej (3PMSF), który jest przyznawany przez zewnętrzne jednostki certyfikujące. Opony takie można używać w warunkach zimowych. (...) Niech każdy teraz wyrobi sobie swoje zdanie, czy warto czy nie, wybierać opony całoroczne tej marki." Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Kia Pro Cee'd Hatchback III 1.4 T-GDI (103kW)

    Ocena łączna:

    1,8

    Sucha nawierzchnia 2/5

    Mokra nawierzchnia 2/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 2/5

    Czy opinia jest pomocna?

    84 16

    Der_Don

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pierwszy raz kupiłem opony całoroczne mimo wszelakich mitów że do wszystkiego to do niczego. Koniec końców jestem mega zadowolony, w zimie radziły sobie lepiej niż się spodziewałem, na śniegu i błocie pośniegowym nie było żadnych problemów z podjazdem pod górę. Na mokrej nawierzchni czuje się duża przyczepność bez poślizgów. Pierwszy raz kupiłem opony całoroczne mimo wszelakich mitów, że do wszystkiego to do niczego. Koniec końców jestem mega zadowolony, w zimie radziły sobie lepiej niż się spodziewałem, na śniegu i błocie pośniegowym nie było żadnych problemów z podjazdem pod górę. Na mokrej nawierzchni czuje się dużą przyczepność bez poślizgów. Na suchej nawierzchni samochód dosłownie jest przyklejony do podłoża. Jak najbardziej mogę polecić te opony. Na suchej nawierzchni samochód dosłownie jest przyklejony do podłoża. Jak najbardziej mogę polecić te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback II 1.6 Ti (116KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 4

    J.S.

    rok temu
  • 225/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobre opony na łagodną zimę do 4x4. W trudniejszych warunkach pomaga napęd. Polecam do miasta. Na lodzie i śniegu nie hamują tak dobrze jak pełne zimówki, ale można uciec do przodu albo w bok bez problemu. Na suchej nawierzchni ciche i pewne. Nawet przy agresywniejszej jeździe nie zauważyłem aquaplaningu. Na mokrym hamują jak szalone. Na śniegu i lodzie lepiej sobie radzą na standardowym albo wyższym ciśnieniu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Nissan X-Trail SUV III 1.6 dCi 4WD (96kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 1

    KarlMorytz

    ponad 2 lata temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zachowanie opon na mokrej, suchej nawierzchni było ok. Dobre trzymanie nawierzchni, ogólnie zero problemów przy spokojnym stylu jazdy. To samo dotyczy śniegu i błota pośniegowego. Nie polecam tych opon, ponieważ przy standardowych przebiegach szybko się zużywają. Ponadto są dosyć glośne. W tej chwili jedna z czterech opon ma deformację góra dół. Nie czuć tego w trakcie jazdy, ale dźwięk jest wkurzający. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    VW Bora Variant I 1.9 TDI (81kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    8 12

    Jerzy Górecki

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobre opony wielosezonowe. Pierwszy raz użytkowane wielosezonowe i już tylko takie pozostaną. Na śniegu 17 cali porównywalne do Nokianów. Natomiast na chlapie znacznie lepsze, wręcz wgryzają się w śniego-błoto. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mercedes Klasa C Sedan W203 Sedan 180 Kompressor (143KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    REiMS Projekt

    rok temu
Oferta
Oferta
Ceny i rozmiary Bridgestone Weather Control A005 EVO

Zastosuj

Zastosuj

Dostępne rozmiary i warianty
15" 9 dostępnych rozmiarów
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 675

369 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 675

365 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 985

525 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 731

398 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 598

342 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 619

349 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 865

497 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 705

382 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 849

470 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 753

415 zł
Kup
Zobacz więcej
16" 10 dostępnych rozmiarów
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2023

Dostawa 10 dni roboczych

500 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 802 zł/szt.

Dostawa 9 dni roboczych

Cena katalogowa 1 076

612 zł
Kup

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 339

892 zł
Kup
Rok produkcji: 2022

Dostawa 8 dni roboczych

599 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 774 zł/szt.

Rok produkcji: 2022

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 1 172

509 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

589 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

Dostawa 9 dni roboczych

Cena katalogowa 1 244

719 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 972

529 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 972

537 zł
Kup

Dostawa 2-3 dni robocze

Cena katalogowa 1 369

847 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

587 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

Zobacz więcej
17" 10 dostępnych rozmiarów
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 9 dni roboczych

Cena katalogowa 1 232

693 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 1 194

669 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

613 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

Rok produkcji: 2023

Dostawa 8 dni roboczych

609 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 718 zł/szt.

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 113

663 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 1 210

612 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 1 230

1 076 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

619 zł
Kup

Ostatnie 3 szt. Następne od 0 zł/szt.

Rok produkcji: 2023

Dostawa 2-3 dni robocze

689 zł
Kup

Ostatnie 3 szt. Następne od 718 zł/szt.

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 194

572 zł
Kup

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 226

805 zł
Kup
Rok produkcji: 2022

Doręczymy we wtorek!

612 zł
Kup

Ostatnie 3 szt. Następne od 0 zł/szt.

Zobacz więcej
18" 10 dostępnych rozmiarów
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2024

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 1 333

696 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 1 416

650 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

672 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 1 344

894 zł
Kup
Rok produkcji: 2022

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 1 483

556 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 1 235

966 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

604 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 0 zł/szt.

Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

703 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

619 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 1 695

806 zł
Kup
Zobacz więcej
19" 12 dostępnych rozmiarów
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2022

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 1 574

666 zł
Kup
Rok produkcji: 2022

Dostawa 10 dni roboczych

702 zł
Kup

Ostatnie 3 szt. Następne od 1 094 zł/szt.

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 692

994 zł
Kup

Dostawa 5-6 dni roboczych

Cena katalogowa 1 809

873 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Dostawa 5-6 dni roboczych

695 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 706 zł/szt.

Dostawa 5-6 dni roboczych

Cena katalogowa 1 561

830 zł
Kup

Dostawa 9 dni roboczych

Cena katalogowa 1 629

778 zł
Kup

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 736

1 083 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 1 373

898 zł
Kup
Rok produkcji: 2022

Doręczymy we wtorek!

1 083 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 0 zł/szt.

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 812

809 zł
Kup

Dostawa 5-6 dni roboczych

Cena katalogowa 1 986

960 zł
Kup
Zobacz więcej
20" 4 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2023

Dostawa 8 dni roboczych

498 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 584 zł/szt.

Rok produkcji: 2023

Dostawa 8 dni roboczych

1 025 zł
Kup

Ostatnie 3 szt. Następne od 1 361 zł/szt.

Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

978 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

Rok produkcji: 2022

Dostawa 8 dni roboczych

902 zł
Kup

Ostatnie 3 szt. Następne od 1 152 zł/szt.

Zobacz więcej
21" 1 dostępny rozmiar
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2023

Doręczymy we wtorek!

1 073 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 0 zł/szt.

Zobacz więcej
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Bridgestone Weather Control A005 EVO

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia o najwyższej jakości wykonania i materiałów swoich produktów,
  • gwarancja jest udzielana na okres 5 lat od daty produkcji,
  • gwarancja obejmuje wszelkie wady i uszkodzenia, które powstały z winy producenta,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony zostaną naprawione, wymienione na nowe lub otrzymasz stosowny rabat na zakup nowych (w zależności od stopnia zużycia reklamowanych opon).
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Bridgestone

Certyfikat Bridgestone