Klasa premium

Pirelli MT 21 Rallycross

Powiększ

Model dostępny w wielu rozmiarach już od 318 zł

Wybierz rozmiar

Cena katalogowa 686 zł

357 szt.
Kup
357 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa5-6 dni roboczych

14 dnina zwrot

3,5

8 opinii

Parametry opony

Indeks prędkości:
P = max 150 km/h
Indeks nośności:
58 = max 236 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Dętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Inne:
M+S
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opis produktu
  • Oferta
  • Opinie

Pirelli MT 21 Rallycross

Opona motocyklowa Pirelli MT 21 Rallycross sprawdzi się w maszynach enduro i cross off road. Ta wytrzymała konstrukcja zapewnia pewne i wygodne prowadzenie maszyny na trudnych terenowych trasach. Świetnie nadaje się do zastosowań sportowych i codziennego użytku.

Opona Pirelli MT 21 Rallycross będzie świetnym towarzyszem przełajowych wypraw – zda egzamin na szutrowych trasach, pustynnych wydmach, błotnistych drogach i innych nieubitych traktach, dobrze radzi sobie też w czasie turystycznych objazdów po asfaltowych nawierzchniach.

Wysoka wytrzymałość ogumienia to zasługa zastosowania specjalnej mieszanki gumowej i innowacyjnego karkasu. Klocki są odporne na rozerwanie, a cała konstrukcja jest dobrze chroniona przed przebiciem – nie straszne jej kamieniste ścieżki i usiane przeszkodami tory.

Dopracowana struktura opony pozwala uzyskiwać wysokie osiągi w terenie i zapewnia pewne prowadzenie maszyny przy dużych prędkościach. Dzięki zastosowaniu elastycznej, wielowarstwowej osnowy motocykl wykazuje dużą stabilność i pozwala użytkownikowi precyzyjnie panować nad trajektorią.

Uniwersalny bieżnik zapewnia dobrą przyczepność do nawierzchni różnego typu. Szeroko rozstawione, masywne klocki sięgające od części centralnej aż po barki sprawnie wgryzają się w miękki teren, dobrze pracują również na twardym podłożu.





Koncern Pirelli produkuje wysokiej klasy ogumienie do pojazdów różnego typu. Oferuje konstrukcje sportowe i uniwersalne, które wykazują świetne parametry użytkowe i wyróżniają się dużą żywotnością. To efekt wykorzystania dopracowanych materiałów, starannie zaprojektowanych bieżników i zaawansowanych technologii.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 110/80-18.

Ceny i rozmiary Pirelli MT 21 Rallycross

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:
Pirelli
MT 21 Rallycross
110/80-18 58 P M+S
110/80-18 58 P 357 zł Cena katalogowa 686 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
120/80-18 62 R M+S
120/80-18 62 R 403 zł Cena katalogowa 875 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
120/90-17 64 R M+S
120/90-17 64 R 402 zł Cena katalogowa 908 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
120/90-18 65 R M+S
120/90-18 65 R 346 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
120/90-18 65 R
120/90-18 65 R 907 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
130/90-17 68 P
130/90-17 68 P 553 zł Cena katalogowa 888 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
130/90-17 68 P
130/90-17 68 P 1 096 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
130/90-18 69 R
130/90-18 69 R 422 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
130/90-18 69 R
130/90-18 69 R 1 099 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
140/80-18 70 R M+S
140/80-18 70 R 434 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
140/80-18 70 R M+S
140/80-18 70 R 581 zł Cena katalogowa 967 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
80/90-21 48 P M+S
80/90-21 48 P 318 zł Cena katalogowa 535 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
90/90-21 54 R M+S
90/90-21 54 R 319 zł
Kup
Pirelli
MT 21 Rallycross
90/90-21 54 R MST
90/90-21 54 R 382 zł Cena katalogowa 477 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.

Pirelli MT 21 Rallycross

8 osób wystawiło ocenę

  • 5 1 osoba
  • 4 4 osoby
  • 3 1 osoba
  • 2 1 osoba
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 3,5 8 opinii

Opona Dobra

  • Sucha nawierzchnia: 4,4
  • Mokra nawierzchnia: 3,8
  • Stabilność na zakrętach: 3,6

87% użytkowników poleca tę oponę

87%

Informacje o oponie zbierane są od 3524 dni. W tym czasie zebraliśmy 8 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 47000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

dynamiczny.

mateusz50007

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 4,1

Opinia
potwierdzona zakupem

Mam już drugi komplet tych opon jest to dla mnie idealna opona szosowo-terenowa. W terenie jak i na asfalcie sprawdza się o niebo lepiej niż Continental TKC80 na których jeździłem. W porównaniu do Continentala trakcja w terenie i na asfalcie milion razy lepsza jeżdżę głównie po piachach,szutrach, błocie i po asfalcie, założone mam je do KTM 690 Enduro R. Przy jeździe na asfalcie motor nie wpada w shimi i ładnie składa się w zakręty na mokrym asfalcie nie trzeba się bać zakrętów ale trzeba też pamiętać że nie jest to szosowa opona w terenie spisuję się bardzo dobrze na każdej nawierzchni nie jest to typowa kostka i trzeba o tym pamiętać w klejącym błocie zabija się szybciej i gorzej się czyści, na mokrej trawie potrafi stracić przyczepność. Ale jest to opona dualowa a nie typowa opona do jazdy w terenie w porównaniu do Conitinentala TKC80 i Mitasa E09 uważam ze jest bezkonkurencyjna. Na tylnej oponie TKC zrobiłem około 4500 km na MT21 około 7000km a do tego Pirelli jest dużo tańsze myślę że można wykręcić większy przebieg delikatniej obchodząc się z gazem o co trudno przy mocy którą się dysponuje w KTM-ie. Podsumowując uważam że jest to świetna opona daje dużo możliwości w terenie i na asfalcie jedynym minusem jest jej ścieralność na asfalcie i to jest jej jedyna wada.

Podsumowanie: Opona na 5

Czy opinia jest pomocna?

Sebeq

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 3,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony zamontowane w Suzuki drz 400 s jako rozwiązanie uniwersalne ze wskazaniem na offroad. W porównaniu do opon z rzadszym bieżnikiem radzą sobie trochę gorzej w trudniejszym terenie i wyraźnie lepiej na asfalcie. Generalnie sprawdzą się na każdym podłożu ale nigdzie nie będą wybitne. Rozwiązanie dla kogoś szukającego kompromisu a nie dla kogoś chcącego poszaleć w terenie. Myślę, że do dual sportów są ok.

Czy opinia jest pomocna?

Boro

Rozmiar: 140/80-18

Ocena: 4,1

Opinia
niezweryfikowana

Używam jej na tyle KTM 690 enduro R. W zakrętach na asfalcie mam wrażenie ze tył motocykla nie ma wystarczającej przyczepności. Ten tył jakoś tak niepokojąco lekko się składa. Na suchym hamowanie dobre. Powyżej 80/h hałasuje jakby łożysko się rozpadło. W kopnym piachu ciągnie super. Mam porównanie tylko do innych opon enduro.

Podsumowanie: Hałas na suchym je dyskwalifikuje.

Czy opinia jest pomocna?

Simone Copes

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 3,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Polecam jeśli chcesz kupić opony enduro do najbardziej klasycznych FIM, bez tracenia wydajności. Ze względu na szerokie klocki bieżnika opona źle sprawdza się w błocie, ale gwarantuje wysoką stabilność na asfalcie.

Podsumowanie: dobre opony

Czy opinia jest pomocna?

Bykucr

Rozmiar: 110/80-18

Ocena: 1,3

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony dobrze spisują się w terenie. Szczególnie na piasku. Dobry kształt bieżnika nie powoduje, że opona obkleja się błotem.

Czy opinia jest pomocna?

Piotr

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Założone do ternki 750. Jeżdżę głównie na szutrach. Bardzo dobre opony, świetna trakcja i wyczucie przodu.

Czy opinia jest pomocna?

Cr3ativ

Rozmiar: 80/90-21

Ocena: 2,1

Opinia
niezweryfikowana

Opona godna polecenia al tylko poza miastem i w lekkim terenie :D

Podsumowanie: stosunek Jakość - Cena

Czy opinia jest pomocna?

Patryk

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony super, w terenie dają radę.

Czy opinia jest pomocna?