Pirelli MT 21 Rallycross 130/90-18 69 R Tył TT M/C

Powiększ
414 szt.
Kup
414 szt.
Kup

Ostatnia 1 szt.

Dostawa GRATIS

Doręczymyjuż jutro!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

3,5

8 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
R = max 170 km/h
Indeks nośności:
69 = max 325 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Dętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Rok produkcji:
2023
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Raty

Pirelli MT 21 Rallycross

8 osób wystawiło ocenę

  • 5 1 osoba
  • 4 4 osoby
  • 3 1 osoba
  • 2 1 osoba
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 3,5 8 opinii

Opona Dobra

  • Sucha nawierzchnia: 4,4
  • Mokra nawierzchnia: 3,8
  • Stabilność na zakrętach: 3,6

87% użytkowników poleca tę oponę

87%

Informacje o oponie zbierane są od 3573 dni. W tym czasie zebraliśmy 8 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 47000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

dynamiczny.

mateusz50007

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 4,1

Opinia
potwierdzona zakupem

Mam już drugi komplet tych opon jest to dla mnie idealna opona szosowo-terenowa. W terenie jak i na asfalcie sprawdza się o niebo lepiej niż Continental TKC80 na których jeździłem. W porównaniu do Continentala trakcja w terenie i na asfalcie milion razy lepsza jeżdżę głównie po piachach,szutrach, błocie i po asfalcie, założone mam je do KTM 690 Enduro R. Przy jeździe na asfalcie motor nie wpada w shimi i ładnie składa się w zakręty na mokrym asfalcie nie trzeba się bać zakrętów ale trzeba też pamiętać że nie jest to szosowa opona w terenie spisuję się bardzo dobrze na każdej nawierzchni nie jest to typowa kostka i trzeba o tym pamiętać w klejącym błocie zabija się szybciej i gorzej się czyści, na mokrej trawie potrafi stracić przyczepność. Ale jest to opona dualowa a nie typowa opona do jazdy w terenie w porównaniu do Conitinentala TKC80 i Mitasa E09 uważam ze jest bezkonkurencyjna. Na tylnej oponie TKC zrobiłem około 4500 km na MT21 około 7000km a do tego Pirelli jest dużo tańsze myślę że można wykręcić większy przebieg delikatniej obchodząc się z gazem o co trudno przy mocy którą się dysponuje w KTM-ie. Podsumowując uważam że jest to świetna opona daje dużo możliwości w terenie i na asfalcie jedynym minusem jest jej ścieralność na asfalcie i to jest jej jedyna wada.

Podsumowanie: Opona na 5

Czy opinia jest pomocna?

Sebeq

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 3,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony zamontowane w Suzuki drz 400 s jako rozwiązanie uniwersalne ze wskazaniem na offroad. W porównaniu do opon z rzadszym bieżnikiem radzą sobie trochę gorzej w trudniejszym terenie i wyraźnie lepiej na asfalcie. Generalnie sprawdzą się na każdym podłożu ale nigdzie nie będą wybitne. Rozwiązanie dla kogoś szukającego kompromisu a nie dla kogoś chcącego poszaleć w terenie. Myślę, że do dual sportów są ok.

Czy opinia jest pomocna?

Boro

Rozmiar: 140/80-18

Ocena: 4,1

Opinia
niezweryfikowana

Używam jej na tyle KTM 690 enduro R. W zakrętach na asfalcie mam wrażenie ze tył motocykla nie ma wystarczającej przyczepności. Ten tył jakoś tak niepokojąco lekko się składa. Na suchym hamowanie dobre. Powyżej 80/h hałasuje jakby łożysko się rozpadło. W kopnym piachu ciągnie super. Mam porównanie tylko do innych opon enduro.

Podsumowanie: Hałas na suchym je dyskwalifikuje.

Czy opinia jest pomocna?

Simone Copes

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 3,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Polecam jeśli chcesz kupić opony enduro do najbardziej klasycznych FIM, bez tracenia wydajności. Ze względu na szerokie klocki bieżnika opona źle sprawdza się w błocie, ale gwarantuje wysoką stabilność na asfalcie.

Podsumowanie: dobre opony

Czy opinia jest pomocna?

Bykucr

Rozmiar: 110/80-18

Ocena: 1,3

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony dobrze spisują się w terenie. Szczególnie na piasku. Dobry kształt bieżnika nie powoduje, że opona obkleja się błotem.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2

Pirelli MT 21 Rallycross

Na grząski teren, kamieniste nawierzchnie, a także szosę. Opona motocyklowa Pirelli MT 21 Rallycross to konstrukcja zaprojektowana z myślą o maszynach enduro i cross of road, która świetnie sprawdzi się podczas rekreacyjnych wypraw w teren oraz sportowych objazdów.

  • Opona ma uniwersalne zastosowanie – zda egzamin na gruntowych i szutrowych drogach, błotnistych i kamienistych nawierzchniach, a także asfaltowych trasach. Poradzi sobie też na sportowych torach.


  • Konstrukcja wyróżnia się wysoką wytrzymałością. Innowacyjna mieszanka oraz wzmocniony karkas sprawiają, że jest odporna na przebicie i rozerwanie.


  • Ten model dobrze trzyma się drogi i pozwala sprawnie manewrować maszyną nawet przy dużych prędkościach. Duża stabilność to efekt zastosowania elastycznej, wielowarstwowej osnowy.


  • Bieżnik konstrukcji ma duże klocki z szerokimi i głębokimi przestrzeniami między nimi. Jego wzór zapewnia doskonałą przyczepność do nawierzchni.





Marka Pirelli oferuje wysokiej jakości opony do motocykli, aut osobowych i ciężarowych, a także rowerów i maszyn przemysłowych. Jej konstrukcje słyną z wysokiej wytrzymałości i świetnych parametrów jezdnych. To efekt wieloletniego doświadczenia marki i ciągłego wdrażania innowacyjnych technologii.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 130/90-18.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TT wskazuje na to, że jest to opona dętkowa.