485 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin Pilot Sport 5 225/40 R18 92 Y XL, ZR

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 780

485 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 08:44

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy w poniedziałek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
92 = max 630 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2024
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C A B 72 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Montaż
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin Pilot Sport 5

4,8 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,9/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,8/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
977 ocen
  • 5
    849
  • 4
    125
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    1
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
980 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
977 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 14069000 km

Dominujący styl jazdy

dynamiczny

  • Wyniki : 977 z 977 opinii

    Zgłoś
    225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Niedawno miałem okazję przetestować opony Michelin Pilot Sport 5, które zakupiłem jesienią. Chociaż czas spędzony na tych oponach był krótki – tylko dwa miesiące przed zmianą na opony zimowe – to już zdążyłem zauważyć wyraźne różnice w porównaniu do poprzedniego modelu, Michelin Pilot Sport 4, na których wcześniej jeździłem. Michelin Pilot Sport 5 od razu zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. Nawet w chłodniejsze dni te opony szybko się nagrzewają, zapewniając doskonałą przyczepność i stabilność na drodze. Ta cecha jest szczególnie ważna w okresie przejściowym, gdy temperatury nie są jeszcze zbyt niskie, ale już odczuwalne. Opony świetnie radzą sobie w deszczowe dni. Doskonałe właściwości odprowadzania wody i przyczepność na mokrej nawierzchni to cechy, które szczególnie doceniam w tych oponach. Jako że byłem bardzo zadowolony z modelu Pilot Sport 4, mam duże oczekiwania co do Pilot Sport 5. Chociaż mój czas z nimi był krótki, już teraz mogę powiedzieć, że Michelin utrzymuje wysoki standard. Mam nadzieję, że wraz z dłuższym użytkowaniem Michelin Pilot Sport 5 okażą się jeszcze lepszym wyborem. Pilot Sport 5 to opony, które nawet w krótkim okresie użytkowania pokazały swoje zalety. Wierzę, że będą one kontynuowały tradycję jakości i wydajności, jaką znam z modelu Pilot Sport 4. Z niecierpliwością czekam na powrót cieplejszych dni, aby móc w pełni wykorzystać ich potencjał. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    BMW Seria 1 Hatchback F40 Hatchback M135i xDrive (225kW) (306KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 1

    Piotr Kuciel

    pół roku temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Długo się zastanawiałem nad Michelinami. Głównie dlatego, że wcześniej jeździłem tylko Dunlopami, z których byłem bardzo zadowolony, a jednym minusem było to, że szybko się ścierały. Taka opinia dzielili się również inni użytkownicy Dunlopa. Poczytałem, poszperałem i wielu kierowców chwaliło Michelin’y za ich „żywotność”. Zaryzykowałem zmianę, kupiłem i nie żałuję! Opony rewelacja! Na suchym asfalcie „kleją się jak wściekłe”- mimo 200 KM, dużego momentu obrotowego i napędu na przednia oś- ciężko by straciły przyczepność. Hamowanie też zdecydowanie się poprawiło. Na mokrym asfalcie również bez zastrzeżeń, a wręcz wzorowo. Auto prowadzi się pewnie i precyzyjnie. Nie miałem okazji jeszcze jeździć w ulewnym deszczu, ale mam przekonanie, graniczące z pewnością, że będę pod wrażeniem. Jeśli miałbym podać jakikolwiek minus to głośność. Dunlopy w moim własnym odczuciu były cichsze, ale to nie jest argument, żeby negować te opony- osobiście to mi nie przeszkadza. Podsumowując nie żałuję zmiany i jeśli nic się nie wydarzyć zaskakującego podczas użytkowania, to zostanę przy Michelinach. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 4

    Spens

    2 lata temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jestem zachwycony tymi oponami, właściwości na suchym i mokrym są ekstra, dokładnie czuć kiedy są na skraju przyczepności i kiedy puszczą, naprawdę trzeba się napracować, żeby je wytrącić z równowagi. Nie są to najcichsze opony, dość twarde, ale dzięki temu prowadzenie jest świetne. Powiedziałbym, że taki kompromis komfortu między pilot sport 4s a primacy gdzie znacznie im bliżej do 4s. Hamowanie na suchym i mokrym przetestowane wiele razy - żadnych problemów. Jazda po bardzo mokrej autostradzie nie sprawia im kłopotu jak niektórym innym "usportowionym" typem opon. Jazda w zimnych temperaturach o dziwo bardzo dobra, 1C do 7C nie czuć spadku przyczepności. Sezon na nich był też fajny ze względu zużycia bieżnika, poprzednie opony wymieniłem po miesiącu (te, na których auto przyszło z salonu) i bieżnik ubył o 2 mm w miesiąc! Z kolei te po przejechaniu sezonu mniej niż 1 mm Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    BMW Seria 1 Hatchback F40 Hatchback M135i xDrive (225kW) (307KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Jakub Slawecki

    rok temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zdecydowanie polecam opony Michelin Pilot Sport 5 225/40 R18. Plusy: 1. Bardzo dobra przyczepność. Audi A3 8V 150 km z napędem na przód na tych oponach przy dynamicznym starcie nie zrywa przyczepności, koła aż tak nie boksują (trochę albo w ogóle), jak to było w przypadku moich poprzednich opon Dunlop Sport Maxx RT. Naprawdę wyjątkowa przyczepność zarówno w dni bezdeszczowe jak i deszczowe. 2. Duża lekkość skręcania/kierowania autem. W tym roku wymieniałem też zimówki (również na Michelin) i w tych letnich czuć jeszcze większą lekkość w skręcaniu/kierowaniu autem. 3. Świetnie się prezentują na aucie z tą wytłuczoną na boku opony wyścigową szachownicą. Po prostu fajnie, sportowo to wygląda. Minusy: Czasem, jak nabiorą za dużej temperatury w upalne dni, mam wrażenie, że są odrobinę za miękkie. Ale naprawdę rzadko to się zdarza. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi A3 Sedan 8V FL 1.4 TFSI (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Bartosz

    rok temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Moim zdaniem pierwszorzędny wybór. Dotąd użytkowałam fabrycznie homologowane opony Bridgestone 205/55/16R zarówno latem, jak i zimą. Zdecydowałam się na opony z najwyższej półki opon premium, gdyż jednocześnie postawiłam na opony szersze o niższym profilu oraz felgi 18 cali. I nie żałuję. Autko nie tylko prezentuje się świetnie wizualnie, ale też prowadzi się pewniej. Opony są wprost rewelacyjne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni zachowują świetną przyczepność, co przekłada się na wysoką gwarancję bezpieczeństwa. Jeżdżę dynamicznie, dlatego te czynniki są bardzo istotnym kryterium wyboru. Szczerze polecam wszystkim nieprzekonanym i tym przeświadczonym, że opony klasy premium są przereklamowane. Dla mnie ważny jest też poziom hałasu, i tutaj również miłe zaskoczenie. Naprawdę dobry zakup. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Volvo C30 Hatchback I 2.4 D5 (132kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 3

    Natalia

    2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin Pilot Sport 5

Testy opony Michelin Pilot Sport 5:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Sport Auto 215/40 R18 szczególnie polecana 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 225/45 R18 wzorowa 2
Auto Bild 225/40 R18 wzorowa -
ACE/GTÜ 225/45 R18 szczególnie polecana 3
Auto Zeitung 235/35 R19 szczególnie polecana -
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin Pilot Sport 5

LatoMichelin Pilot Sport 5

Opona Michelin Pilot Sport 5
Dla pełni wrażeń z jazdy, wybierz oponę letnią MICHELIN Pilot Sport 5. Zaprojektowaną pod kątem trwałości[1], abyś mógł cieszyć się długotrwałymi sportowymi osiągami.
  • 5. generacja letniej sportowej opony drogowej od MICHELIN
  • Opracowana dla znakomitej trwałości i długotrwałych osiągów[1]
  • Skonstruowana, by zapewniać dużą reaktywność dla precyzji kierowania[2]
  • Optymalizacja przyczepności i hamowania na mokrej i suchej drodze[3]
  • Gdzie elegancka estetyka łączy się z wysokimi osiągami
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Długo się zastanawiałem nad Michelinami. Głównie dlatego, że wcześniej jeździłem tylko Dunlopami, z których byłem bardzo zadowolony, a jednym minusem było to, że szybko się ścierały. Taka opinia dzielili się również inni użytkownicy Dunlopa. Poczytałem, poszperałem i wielu kierowców chwaliło Michelin’y za ich „żywotność”. Zaryzykowałem zmianę, kupiłem i nie żałuję! Opony rewelacja! Na suchym asfalcie „kleją się jak wściekłe”- mimo 200 KM, dużego momentu obrotowego i napędu na przednia oś- ciężko by straciły przyczepność. Hamowanie też zdecydowanie się poprawiło. Na mokrym asfalcie również bez zastrzeżeń, a wręcz wzorowo. Auto prowadzi się pewnie i precyzyjnie. Nie miałem okazji jeszcze jeździć w ulewnym deszczu, ale mam przekonanie, graniczące z pewnością, że będę pod wrażeniem. Jeśli miałbym podać jakikolwiek minus to głośność. Dunlopy w moim własnym odczuciu były cichsze, ale to nie jest argument, żeby negować te opony- osobiście to mi nie przeszkadza. Podsumowując nie żałuję zmiany i jeśli nic się nie wydarzyć zaskakującego podczas użytkowania, to zostanę przy Michelinach.

    Spens

  • Moim zdaniem pierwszorzędny wybór. Dotąd użytkowałam fabrycznie homologowane opony Bridgestone 205/55/16R zarówno latem, jak i zimą. Zdecydowałam się na opony z najwyższej półki opon premium, gdyż jednocześnie postawiłam na opony szersze o niższym profilu oraz felgi 18 cali. I nie żałuję. Autko nie tylko prezentuje się świetnie wizualnie, ale też prowadzi się pewniej. Opony są wprost rewelacyjne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni zachowują świetną przyczepność, co przekłada się na wysoką gwarancję bezpieczeństwa. Jeżdżę dynamicznie, dlatego te czynniki są bardzo istotnym kryterium wyboru. Szczerze polecam wszystkim nieprzekonanym i tym przeświadczonym, że opony klasy premium są przereklamowane. Dla mnie ważny jest też poziom hałasu, i tutaj również miłe zaskoczenie. Naprawdę dobry zakup.

    Natalia

  • Niedawno miałem okazję przetestować opony Michelin Pilot Sport 5, które zakupiłem jesienią. Chociaż czas spędzony na tych oponach był krótki – tylko dwa miesiące przed zmianą na opony zimowe – to już zdążyłem zauważyć wyraźne różnice w porównaniu do poprzedniego modelu, Michelin Pilot Sport 4, na których wcześniej jeździłem. Michelin Pilot Sport 5 od razu zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. Nawet w chłodniejsze dni te opony szybko się nagrzewają, zapewniając doskonałą przyczepność i stabilność na drodze. Ta cecha jest szczególnie ważna w okresie przejściowym, gdy temperatury nie są jeszcze zbyt niskie, ale już odczuwalne. Opony świetnie radzą sobie w deszczowe dni. Doskonałe właściwości odprowadzania wody i przyczepność na mokrej nawierzchni to cechy, które szczególnie doceniam w tych oponach. Jako że byłem bardzo zadowolony z modelu Pilot Sport 4, mam duże oczekiwania co do Pilot Sport 5. Chociaż mój czas z nimi był krótki, już teraz mogę powiedzieć, że Michelin utrzymuje wysoki standard. Mam nadzieję, że wraz z dłuższym użytkowaniem Michelin Pilot Sport 5 okażą się jeszcze lepszym wyborem. Pilot Sport 5 to opony, które nawet w krótkim okresie użytkowania pokazały swoje zalety. Wierzę, że będą one kontynuowały tradycję jakości i wydajności, jaką znam z modelu Pilot Sport 4. Z niecierpliwością czekam na powrót cieplejszych dni, aby móc w pełni wykorzystać ich potencjał.

    Piotr Kuciel

  • Zdecydowanie polecam opony Michelin Pilot Sport 5 225/40 R18. Plusy: 1. Bardzo dobra przyczepność. Audi A3 8V 150 km z napędem na przód na tych oponach przy dynamicznym starcie nie zrywa przyczepności, koła aż tak nie boksują (trochę albo w ogóle), jak to było w przypadku moich poprzednich opon Dunlop Sport Maxx RT. Naprawdę wyjątkowa przyczepność zarówno w dni bezdeszczowe jak i deszczowe. 2. Duża lekkość skręcania/kierowania autem. W tym roku wymieniałem też zimówki (również na Michelin) i w tych letnich czuć jeszcze większą lekkość w skręcaniu/kierowaniu autem. 3. Świetnie się prezentują na aucie z tą wytłuczoną na boku opony wyścigową szachownicą. Po prostu fajnie, sportowo to wygląda. Minusy: Czasem, jak nabiorą za dużej temperatury w upalne dni, mam wrażenie, że są odrobinę za miękkie. Ale naprawdę rzadko to się zdarza.

    Bartosz

Wyższy poziom bezpieczeństwa na każdym kilometrze Ciesz się dłużej sportową, responsywną jazdą[1].

Ekscytująca jazda sportowa, która trwa jeszcze dłużej[1]. Dzięki technologii MICHELIN Dynamic Response, ta trwała opona MICHELIN Pilot Sport 5 zapewnia precyzję, reaktywność i kontrolę. Technologia MaxTouch Construction zapewnia bardziej równomierny rozkład sił podczas hamowania, przyspieszania i na zakrętach dla jeszcze większej trwałości bieżnika i to bez uszczerbku dla przyjemności jazdy

Wewnętrzny spokój przez cały czas Przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni, której możesz zaufać[3].

Aby czuć radość z jazdy i pewność na drodze, wybierz precyzyjną oponę MICHELIN Pilot Sport 5. Bieżnik w technologii Dual Sport Tread Design z wzdłużnymi rowkami dla większej trakcji na mokrej drodze (strona wewnętrzna) oraz sztywnymi klockami dla większej przyczepności na suchej drodze (strona zewnętrzna). Dzięki temu zyskasz panowanie i odpowiednie osiągi na drodze mokrej i suchej.

Wewnętrzny spokój przez cały czas Styl i osiągi - już nie musisz wybierać.

Stylowy wygląd i dbałość o szczegóły – wybierz oponę MICHELIN Pilot Sport 5. Wykończenie boków w technologii Premium Touch tworzy estetyczną, przypominająca aksamit mikroteksturę w matowej czerni, a wskaźnik Wear2check ułatwia kontrolowanie zużycia bieżnika gdziekolwiek jesteś.

Zaprojektowana do samochodów sportowych i o wysokich osiągach.
  • MaxTouch Construction
  • Technologia Dynamic Response
  • Dual Sport Tread Design
  • Groove Clear
  • Wear2Check
  • Boki opony wykonane w technologii Premium Touch
OPONY MICHELIN – STWORZONE, BY ZAPEWNIAĆ DŁUGOTRWAŁE OSIĄGI

Cenisz osiągi i bezpieczeństwo – dlatego Michelin dba o trwałość tych cech. Michelin zapewnia wyjątkową trwałość oferowanych opon oraz wysokie osiągi niezależnie od warunków na drodze. Użytkownicy doceniają pełny potencjał tej opony dzięki wysokim osiągom przez cały okres jej eksploatacji.

Wspieramy Cię innowacjami. Już od 130 lat
WSPIERAMY CIĘ INNOWACJAMI.
JUŻ OD 130 LAT

Począwszy od roku 1889 Michelin nieprzerwanie przedstawia światu kolejne innowacje, które powstają, by czynić mobilność ludzi i towarów bezpieczniejszą, bardziej wydajną i przyjazną środowisku. Francuski koncern jest nie tylko producentem opon uznawanych często za produkty referencyjne, ale cieszy się także nieposzlakowaną reputacją w świecie sportów motorowych, w branży turystycznej i gastronomicznej. Michelin jest jedną z wiodących światowych marek, która za swój cel przyjęła dawanie wszystkim lepszej drogi do postępu. To fundament misji Michelin.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój
Michelin podejmuje działania mające na celu ograniczenie wpływu działalności koncernu na środowisko naturalne

Michelin nieustannie podnosi osiągi swoich opon w zakresie efektywności paliwowej. Celem Michelin jest nie tylko zmniejszenie wpływu opon na zużycie paliwa, ale także zwiększenie autonomii pojazdów elektrycznych. Redukcja emisji CO2 związanej ze stosowaniem produktów koncernu jest integralną częścią jego strategii rozwoju. Ale jest nią także dążenie do ograniczenia liczby produkowanych opon poprzez przedłużenie ich trwałości przy utrzymaniu osiągów.

W wielu krajach Michelin angażuje się w działania związane ze zbiórką opon trafiających następnie do recyklingu. Poszukiwanie efektywnych i innowacyjnych sposobów odzysku surowców z zużytych opon to również obszar, w który Michelin inwestuje w swoich ośrodkach badawczo-rozwojowych. Materiały pozyskiwane z zużytych opon MICHELIN są moga byc ponownie wykorzystywane do produkcji nowych opon, mas bitumicznych bądź stanowią paliwo w kotłowniach i zakładach.

(1) Technologia MaxTouch Construction zapewnia równomierne rozłożenie sił występujących podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów dla większej trwałości bieżnika. Wyniki mogą się różnić w zależności od waru nków drogowych i atmosferycznych.

(2) Dzięki technologii MICHELIN Dynamic Response, która optymalizuje przeniesienie reakcji kierowcy na drogę dla znakomitej reaktywności i precyzji kierowania. Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków dro gowych i atmosferycznych.

(3) Bieżnik w technologii Dual Sport Tread Design z wzdłużnymi rowkami odprowadzającymi wodę dla większej trakcji na mokrej drodze (strona wewnętrzna) oraz sztywnymi klockami dla większej przyczepności na suchej drodze (strona zewnętrzna). Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Montaż opon
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1157 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Pilot Sport 5

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.