676 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin CrossClimate 2 235/55 R18 100 V

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Ostatnia 1 szt. Następne od 717 zł/szt.

676 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 14:16
Produkt ogląda 5 osób

Dostawa GRATIS

Dostawa 12 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
100 = max 800 kg
Rok produkcji:
2024 Ostatnia 1 szt.
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B B 71 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty 0%
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate 2

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,5/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,7/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
4934 ocen
  • 5
    3797
  • 4
    1086
  • 3
    46
  • 2
    3
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1138 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
4934 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 63777000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 4934 z 4934 opinii

    Zgłoś
    235/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Byłem trochę sceptycznie nastawiony do opon tzw. wielosezonowych. Dużo opinii w internecie jest negatywnych o wielosezonówkach, bo jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Jakiś czas temu kupiłem do mojego suva oponki Crossclimate 2. Jestem niesamowicie zadowolony, czy ciepło czy śnieg na drodze opona trzyma niesamowicie, dodam że mieszkam w Beskidach i tego śnieg bywa sporo. Przy dodatnich temperaturach na autostradzie opona jest totalnie niesłyszalna. Podsumowując przesiadłem się z opon randomowych na Michelin Crossclimate 2 i to jest niebo a ziemia. Z ręką na sercu mogę polecić każdemu te niesamowite opony. I przełamujcie stereotypy, bo jak widać, jeżeli coś jest do wszystkiego to też może być dobre :). Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota RAV4 SUV III 2.2 D-4D/D-CAT (100kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    46 13

    Mateusz

    2 lata temu
  • 235/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Cześć. Opony wielosezonowe Cross Cimate 2 kupiłem, bo w przeciągu 2 lat zamierzam zmienić moje auto na inne i nie chciałem generować dodatkowych kosztów. Przejechałem na nich ok. 10 tys.km w różnych warunkach i jestem bardzo zadowolony. Na suchym i mokrym sprawdzają się bardzo dobrze. Nie odczułem różnicy w porównaniu do letnich. Obawiałem się śniegu. Na początku ferii pojechaliśmy z rodziną do Zakopanego, gdzie spadło dużo śniegu. Na początku jeździłem bardzo ostrożnie, bo nie wiedziałem, jak będą się zachowywały w takich warunkach, ale jak bez problemów podjeżdżałem pod górę w bocznych nieodśnieżonych uliczkach to byłem w szoku. Bardzo polecam te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    6 5

    Dariusz z Gdańska

    rok temu
  • 235/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zdecydowanie polecam te całoroczne opony Michelin CrossClimate 2 235/55R18 - właśnie obecna aura na Podkarpaciu była doskonałym testem dla tych opon - najpierw głęboki śnieg - opony wzorowo zachowują się podczas wyjazdów z zaśnieżonych miejsc + dobre trzymanie na zakrętach i najważniejsze - bezpieczeństwo - dobre wrażenie panowania nad samochodem na śliskich nawierzchniach i krótka droga hamowania. Kolejne dni - kolejny sprawdzian - mokry śnieg + błoto pośniegowe - opony bdb spisują się również w tych warunkach. Co najważniejsze - jedna wizyta w serwisie opon i kilka lat spokoju z wymianą opon. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota RAV4 SUV IV FL 2.0 Valvematic (112kW) (153KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 1

    Art

    rok temu
  • 235/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przyzwoite opony do standardowych zastosowań, ale z dużymi minusami. Na pewno ok do miasta i na zwykłe trasy. Nieźle radzą sobie we wszystkich warunkach z wyjątkiem zakrętów, ze szczególnym uwzględnieniem przypadku zmrożenia błota. O ile na śniegu radzą sobie niespodziewanie nieźle, to niestety przy zmrożonym (gdy nie działa efekt klejenia, pod który ten bieżnik jest chyba opracowany) są nieprzewidywalne - nagle tracą przyczepność i to zupełnie. Ogólnie trzeba się do nich przyzwyczaić - one mają 2 tryby - radzą sobie niespodziewanie dobrze (większość sytuacji) albo całkowicie i nagle tracą przyczepność i jedzie się jak na łyżwach. Standardowy bieżnik w kostkę radził sobie w moim odczuciu lepiej. Zaliczyłem na nich wypadnięcie z zakrętu dokładnie w takiej sytuacji - 40km/h i odsłonięty odcinek, na którym zmroziło błoto. Na prostym radziły sobie doskonale, niespodziewanie dobrze czułem, że jest więcej przyczepności niż na poprzednich oponach, ale na zakręcie nagle utraciłem przyczepność i pojechałem prosto, nie były w stanie odzyskać przyczepności w trakcie. Było to tydzień po wymianie z poprzednich Nokian Wratherproof, przy których ten sam zakręt w takich samych warunkach tym samym samochodem wielokrotnie pokonywałem bez problemu. Co ciekawe - miesiąc później jechałem na gołoledzi - na s7 w okolicach Olsztynka - radziły sobie dużo lepiej niż większość samochodów obok. Próbowałem je też na mokrych zakrętach, wchodząc szybciej niż bym wchodził na poprzednich - to samo. Najpierw zachowują się irracjonalnie dobrze, po czym w niezrozumiały sposób tracą przyczepność i następują uślizgi. Chociaż to nie jest tak złe jak w przypadku zimy. Może być jednak niebezpieczne, bo przyzwyczają do wydawałoby się lepszych parametrów przyczepności niż efektywnie powinno się przy nich zakładać. W skrócie - niby bardzo ok, ale ze względu na nieprzewidywalność i nieintuicyjne zachowania w najistotniejszych momentach nie polecam. Na pewno nie są warte ceny (jedne z najdroższych). Więcej nie kupię opon z tego typu bieżnikiem. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 2

    Paweł

    pół roku temu
  • 235/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony użytkuję już ponad 3 miesiące i do tej pory jeździły już w każdych warunkach, nawet w dużym śniegu. W każdych warunkach sprawowały się bardzo dobrze. Nie było czuć, że auto traci przyczepność, ani ucieka. W śniegu koła nie buksowały. Nawet jak była szklanka na drodze to sobie dały radę (no ale i tak wtedy wolno jechałem). Nie są też głośne, jak na moje ucho takie normalne, nie potrafię jednoznacznie stwierdzić. Ogólnie bardzo polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Kia Sportage SUV V 1.6 T-GDI HEV (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Sebastian

    pół roku temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate 2

Testy opony Michelin CrossClimate 2:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Auto Bild Sportcars 225/40 R18 wzorowa 2
Auto Bild 225/50 R17 wzorowa 3
ADAC 205/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 235/55 R17 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
ACE/ARBÖ/GTÜ 205/55 R17 szczególnie polecana 1
Auto Bild 195/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Bild Allrad 215/65 R17 dobra 2
Auto Bild 225/50 R17 zadowalająca -
Skala not: najwyższa najniższa
NOWOŚĆ MICHELIN CROSSCLIMATE 2
ekspert w kategorii opon całorocznych[1].

Michelin Crossclimate 2

MICHELIN CROSSCLIMATE 2

Opona Michelin Crossclimate 2
Doświadczaj bezpieczeństwa przez cały rok w każdych warunkach pogodowych i najlepszych, długotrwałych osiągów na śniegu[2][3] z MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspertem w kategorii opon całorocznych[1].

Ciesz się długotrwałą mobilnością przy każdej pogodzie dzięki MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspertowi w katagorii opon całorocznych[1]. Dzięki wysokim osiągom w zakresie hamowania i przyczepności na śniegu[2][3], najlepszym osiągom hamowania na suchej nawierzchni[5] i znakomitym osiągom na mokrej nawierzchni i śniegu przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4] opona zapewnia większe bezpieczeństwo i oszczędność paliwa w porównaniu do swojej bestsellerowej poprzedniczki[1][9] . Koniec z sezonową zmianą opon. Czuj się pewnie, nie daj się zaskoczyć warunkom atmosferycznym i oszczędzaj czas z tą oponą całoroczną.

  • Ekspert w kategorii opon całorocznych[1]: bezpieczna jazda na każdej drodze i przy każdej pogodzie
  • Najlepsza w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3]
  • Nr 1 w zakresie osiągów na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]
  • Lider w zakresie hamowania na suchej drodze[5]
  • Trwały bieżnik[6]
  • Mniejsze zużycie paliwa[7]
Długotrwałe bezpieczeńtwo niezależnie od pogody Ciesz się długotrwałym bezpieczeństwem niezależnie od pogody.

Bądź mobilny przez cały rok dzięki MICHELIN CROSSCLIMATE 2, całorocznej oponie zaprojektowanej z myślą o długotrwałym bezpieczeństwie. Czołowa pozycja w swojej kategorii w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni oraz hamowania i trakcji na śniegu w testach opon o dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]. Opona posiada technologię P-edge, zwiększającą przyczepność na śniegu. Z kolei technologia MaxTouch Construction maksymalizuje obszar kontaktu opony z podłożem, równomiernie rozkładając na nim siły występujące podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów, dla większej trwałości opony.

Niższe zużycie paliwa Korzystaj z niższego zużycia paliwa[7].

Zyskaj większą efektywność paliwową[7] porównywalną ze standardami opon letnich klasy premium[8] dzięki oponie całorocznej MICHELIN CROSSCLIMATE 2 o oporze toczenia o 10% niższym od oporu toczenia bestsellerowej poprzedniczki[7][9]. Boki Cool Running maksymalizują efektywność paliwową lub zasięg akumulatora pojazdu elektrycznego poprzez pochłanianie mniejszej energii podczas uginania.

Oszczędzaj czas i pieniądze na sezonowej zmianie opon Oszczędzaj czas i pieniądze na sezonowej zmianie opon.

Zainwestuj w MICHELIN CROSSCLIMATE 2, oponę, która zapewnia wysokie osiągi przez cały rok. Bez konieczności sezonowej zmiany opon, ta opona z certyfikatem zimowym (3PMSF*) zapewnia najlepsze osiągi w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3] i zajmuje czołowe pozycje w testach hamowania na suchej[5] i mokrej[4] nawierzchni. Termoadaptacyjna mieszanka bieżnika przystosowuje się do temperatury nawierzchni, a fazowanie V-Ramp klocków bieżnika maksymalizuje kontakt opony z podłożem, zapewniając możliwie najlepsze hamowanie na suchej nawierzchni. Ząbki na krawędziach klocków bieżnika poprawiają trakcję na śniegu, a rowki w kształcie litery V odprowadzają wodę, zapewniając znakomite hamowanie na mokrej nawierzchni.

* 3PMSF: 3 szczyty górskie i płatek śniegu

Zaprojektowana dla ceniących sobie bezpieczeństwo kierowców kompaktowych i średnich SUV-ów, kompaktowych i elektrycznych samochodów osobowych, sedanów i sportowych sedanów.
  • Rzeźba bieżnika w kształcie litery V
  • Mieszanka termoadaptacyjna
  • Fazowanie V-Ramp
  • Ząbki na krawędziach klocków
  • Krawędzie P-edge
  • MaxTouch Construction
  • Boki Cool Running
  • Lamele LEV
OPONY MICHELIN, STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ DŁUGOTRWAŁE OSIĄGI

Ponieważ osiągi i bezpieczeństwo są dla Ciebie ważne, Michelin dba, aby trwały jak najdłużej. Michelin gwarantuje wyjątkową trwałość swoich opon oraz długotrwałe osiągi w każdych warunkach. Klienci mogą wykorzystać cały potencjał opon i cieszyć się najwyższymi osiągami do zużycia bieżnika do dopuszczalnego poziomu.

Prezentacja opony
Wspieramy Cię innowacjami. Już od 130 lat
WSPIERAMY CIĘ INNOWACJAMI.
JUŻ OD 130 LAT

Począwszy od roku 1889 Michelin nieprzerwanie przedstawia światu kolejne innowacje, które powstają, by czynić mobilność ludzi i towarów bezpieczniejszą, bardziej wydajną i przyjazną środowisku. Francuski koncern jest nie tylko producentem opon uznawanych często za produkty referencyjne, ale cieszy się także nieposzlakowaną reputacją w świecie sportów motorowych, w branży turystycznej i gastronomicznej. Michelin jest jedną z wiodących światowych marek, która za swój cel przyjęła dawanie wszystkim lepszej drogi do postępu. To fundament misji Michelin.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój
Michelin podejmuje działania mające na celu ograniczenie wpływu działalności koncernu na środowisko naturalne

Michelin nieustannie podnosi osiągi swoich opon w zakresie efektywności paliwowej. Celem Michelin jest nie tylko zmniejszenie wpływu opon na zużycie paliwa, ale także zwiększenie autonomii pojazdów elektrycznych. Redukcja emisji CO2 związanej ze stosowaniem produktów koncernu jest integralną częścią jego strategii rozwoju. Ale jest nią także dążenie do ograniczenia liczby produkowanych opon poprzez przedłużenie ich trwałości przy utrzymaniu osiągów.

W wielu krajach Michelin angażuje się w działania związane ze zbiórką opon trafiających następnie do recyklingu. Poszukiwanie efektywnych i innowacyjnych sposobów odzysku surowców z zużytych opon to również obszar, w który Michelin inwestuje w swoich ośrodkach badawczo-rozwojowych. Materiały pozyskiwane z zużytych opon MICHELIN są moga byc ponownie wykorzystywane do produkcji nowych opon, mas bitumicznych bądź stanowią paliwo w kotłowniach i zakładach.

(1) Równowaga osiągów potwierdzonych w testach przeprowadzonych w 2020 i 2021 r. w zakresie hamowania na suchej nawierzchni, hamowania na mokrej nawierzchni opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, hamowania na śniegu opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, trakcji na śniegu opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, oporu toczenia, trwałości - patrz szczegółowe informacji o testach w notach prawnych 2, 3, 4, 5, 6, 7 - w 9 testach MICHELIN CrossClimate 2 zajęła 6 czołowych miejsc.

(2) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) testów hamowania na śniegu od 30 km/h do 10 km/h opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95% - zużycie: 88,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 92,4% - zużycie: 70,9%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 99,5% - zużycie: 96,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 97,6% - zużycie: 94,1%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 81,9% - zużycie: 77,0%).

(3) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) testów trakcji na śniegu opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95,1% - zużycie: 87,5%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 84,6% - zużycie: 65,2%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 95,6% - zużycie: 91,9%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 94,6% - zużycie: 90,6%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 72,0% - zużycie: 54,2%).

(4) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (październik 2020-kwiecień 2021) testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 km/h do 20 km/h opon nowych i o dopuszczalnym poziomie zużycia („dopuszczalny poziom zużycia” oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f)) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 98,2% - zużycie: 101,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 103,2% - zużycie: 99,5%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 94,9% - zużycie: 96,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 95% - zużycie: 93,5%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 96,7% - zużycie: 89%).

(5) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) od 100 km/h do 0 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate 2 (100%), MICHELIN CrossClimate + (96,2%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (98,1%), CONTINENTAL AllSeasonContact (92,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (89,9%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (89,4%).​​

(6) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020) testów trwałości opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (100%), CONTINENTAL AllSeasonContact (100,8%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (108,4%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (69,7%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (96,9%). Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 14460 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm.

(7) Testy oporu toczenia przeprowadzone na maszynie przez Applus Idiada na zlecenie Michelin (sierpień 2020). Porównanie opon MICHELIN CrossClimate2 (7,30 kg/t) i MICHELIN CrossClimate + (8,20 kg/t) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL. Ekoodpowiedzialna jazda zależy w głównej mierze od stylu prowadzenia, pojazdu i ciśnienia w oponach.

(8) Opona MICHELIN CrossClimate 2 posiada klasę B oporu toczenia z europejskich etykiet (na skali A-B-C-E). Jest to porównywalne ze standardem dla opon letnich premium, ponieważ większość z nich posiada klasy B lub wyższą, według Product Tracking – Średni rynek opon letnich Premium w Europie – 2021.

(9) Źródło: Panel Sell Out GFK całorocznych opon osobowych (wszystkich kategorii) - Okres: 01.2020-12.2020. Obszar: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 235/55 R18
18" 3 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji:
2024

Doręczymy już jutro!

Cena katalogowa 1 018

693 zł
Kup
Akcja promocyjna
Rok produkcji:
2023

Doręczymy już jutro!

Cena katalogowa 1 026

673 zł
Kup

Dostawa 12 dni roboczych

Cena katalogowa 1 009

717 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty 0%
Raty 0%
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate 2

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.