1 762 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin CrossClimate+ 225/60 R17 103 V XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca
1 762 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 09:55

Dostawa GRATIS

Dostawa 14 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
103 = max 875 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
B B A 69 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate+

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,3/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
1634 ocen
  • 5
    1197
  • 4
    416
  • 3
    20
  • 2
    1
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2742 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
1634 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 20607000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 1634 z 1634 opinii

    Zgłoś
    225/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    MOJE AUTO TO TOYOTA SIENNA 2008 3,5 l 280 KM w opisie brak takiego auta wiec wybrałem inne podobne masą. Używam 4 sezony CrossClimate oraz 3 sezony opony na UV SHARAN i 4 opony CrossClimate+ na Toyocie Siennie. Na + - opona jest miękka 7/10; - trzymanie boczne 7/10; - miękkość dobrze wpływa na przyczepność podczas deszczu 9/10; - Aquaplaning nie występuje nawet podczas wjechania w dużą ilość wody, układ rowków świetnie radzi sobie z wodą; - opona dobrze radzi sobie podczas śniegu i błota śniegowego 9/10; - opona przy wysokich temperaturach radzi sobie pozytywnie 7/10. Na - - opona jest bardzo głośna, opis z naklejki to teoria, nie jest adekwatny do realiów; - opona jest zbyt miękka, przez co szybko się zużywa, każdy 1 mm zużycia powoduje pogorszenie jej trakcji, to utrata właściwości na poziomie 20% przy zużyciu w granicach 3 mm, opona w zimir nie nadaje się na wycieczkę w góry, śmiem twierdzić, że takie opony radzą sobie koszmarnie na śniegu (autem nie da się ruszyć z miejsca przy załadowanym 7 osobami pojeździe); - opona jest bardzo delikatna, na bokach jakby zbyt mało drutu, już dwa razy uszkodziłem oponę na boku; - wysoka cena. Ogólnie mam 6 aut i na wszystkich od wielu lat mam opony wielosezonowe. Kupiłem Michelin CrossClimate+, bo lubię dobre i bezpieczne produkty. Pomimo kilku mankamentów wybiorę po raz kolejny ten produkt, opony na aucie powinny być regularnie przerzucane najlepiej z ruchem wskazówek zegara. Nie ma ideałów, ale ta opona to bezpieczny kompromis dla mojego rodzinnego auta, które do 100 km /h przyspiesza w 8 sec. Pamiętaj, że opona wielosezonowa to w obecnym klimacie najbezpieczniejszy produkt, jazda na zimówkach przy temperaturze 15 stopni możne okazać się śmiertelna, a co jeśli jedziesz na zachód, gdzie temp. jest na poziomie 17 stopni? Dlatego opona wielosezonowa jest idealnym rozwiązaniem. Ogólna ocena 8 / 10 Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    21 23

    Marcin T

    ponad 2 lata temu
  • 225/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opona na suchym i mokrym spisuje się rewelacyjnie. W aucie cisza, trochę ją słychać na mokrym, ale to chyba zaleta, bo dobrze" wyciska "wodę. Auto stało się bardziej komfortowe na nierównościach. Czekam na zimę, jeśli jej zachowanie będzie co najmniej dobre, to uważam, że jest to opona godna polecenia . Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Hyundai ix35 SUV I FL 1.6 (99kW)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    16 11

    Tadeusz

    ponad 2 lata temu
  • 225/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Są to pierwsze opony na 4 pory roku które kupiłem i żałuję za taką decyzję podjąłem dopiero teraz. Zdecudowanie przerosły moje oczekiwania. Chcesz być pewny, ze Twoje ogumienie nigdy Cie nie zawiedzie to podejmij decyzję podobną do mojej. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Hyundai ix35 SUV I 2.0 (120kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 2

    Bartek

    2 lata temu
  • 225/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony użytkuję na nowym samochodzie, zamieniłem letnie na wielosezonowe i w warunkach zimowych jak i letnich spisują się bardzo dobrze. Jestem z nich zadowolony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Kia Sportage SUV IV

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    elbawa

    ponad 2 lata temu
  • 225/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jeżdżąc cały rok na jednych oponach po 4-5-ciu latach wymieniam na nowe. jak mam dwa komplety opon to opony stare, a szkoda wyrzucać bo bieżnik jeszcze dobry. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Kia Sportage SUV IV 1.6 CRDi (100kW)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 0

    Dariusz

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate+

Testy opony Michelin CrossClimate+:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Zeitung 205/55 R16 szczególnie polecana -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 1
Auto Bild 205/55 R16 wzorowa 4
Auto Bild 215/60 R16 wzorowa 5
Auto Bild 205/55 R16 szczególnie polecana -
ADAC 235/55 R17 wystarczająca 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 1
TCS 185/65 R15 polecana 3
ÖAMTC 185/65 R15 polecana 3
ACE/GTÜ 205/60 R16 polecana -
ADAC 185/65 R15 zadowalająca 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto, Motor und Sport 225/45 R17 polecana 3
ACE/ARBÖ/GTÜ 165/65 R15 polecana 3
ACE/GTÜ 185/65 R15 polecana 3
Auto Bild 195/65 R15 dobra -
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin CrossClimate+

Michelin CrossClimate+

Większa trwałość bieżnika oznacza więcej kilometrów przyjemnej jazdy – tego właśnie możesz spodziewać się po całorocznych oponach osobowych MICHELIN CrossClimate+. Model opracowany został z myślą o wysokiej trwałości[5], długotrwałych osiągach i dużym przebiegu. Certyfikowany jako opona zimowa (3PMSF)[4].

Dostosowujące się do warunków technologie EverGrip firmy MICHELIN sprzyjają wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa, dzięki czemu dotrzesz do celu bez obaw, niezależnie od pogody (sucha, mokra i ośnieżona nawierzchnia) od pierwszego do ostatniego kilometra[1][2][3][4]. Wybierz najlepiej sprzedającą się w Europie oponę całoroczną[8]: MICHELIN CrossClimate+.

Model przeznaczony jest do samochodów osobowych, kompaktowych i średnich SUV-ów, aut elektrycznych oraz sportowych sedanów.

Opona Michelin CrossClimate Plus
  • Opona całoroczna michelin

    Opona całoroczna
    • Wysoki poziom bezpieczeństwa niezależnie od pogody
    • Doskonała przyczepność na suchej i mokrej drodze[2][3]
    • Znakomita trakcja na śniegu (3PMSF)[4]
  • Przedłużona trwałość

    Przedłużona trwałość
    • Długotrwałe osiągi[1] i duży przebieg[5] zapewniające bardzo dużą trwałość
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Jeżdżąc cały rok na jednych oponach po 4-5-ciu latach wymieniam na nowe. jak mam dwa komplety opon to opony stare, a szkoda wyrzucać bo bieżnik jeszcze dobry.

    Dariusz

  • Opony użytkuję na nowym samochodzie, zamieniłem letnie na wielosezonowe i w warunkach zimowych jak i letnich spisują się bardzo dobrze. Jestem z nich zadowolony.

    elbawa

  • MOJE AUTO TO TOYOTA SIENNA 2008 3,5 l 280 KM w opisie brak takiego auta wiec wybrałem inne podobne masą. Używam 4 sezony CrossClimate oraz 3 sezony opony na UV SHARAN i 4 opony CrossClimate+ na Toyocie Siennie. Na + - opona jest miękka 7/10; - trzymanie boczne 7/10; - miękkość dobrze wpływa na przyczepność podczas deszczu 9/10; - Aquaplaning nie występuje nawet podczas wjechania w dużą ilość wody, układ rowków świetnie radzi sobie z wodą; - opona dobrze radzi sobie podczas śniegu i błota śniegowego 9/10; - opona przy wysokich temperaturach radzi sobie pozytywnie 7/10. Na - - opona jest bardzo głośna, opis z naklejki to teoria, nie jest adekwatny do realiów; - opona jest zbyt miękka, przez co szybko się zużywa, każdy 1 mm zużycia powoduje pogorszenie jej trakcji, to utrata właściwości na poziomie 20% przy zużyciu w granicach 3 mm, opona w zimir nie nadaje się na wycieczkę w góry, śmiem twierdzić, że takie opony radzą sobie koszmarnie na śniegu (autem nie da się ruszyć z miejsca przy załadowanym 7 osobami pojeździe); - opona jest bardzo delikatna, na bokach jakby zbyt mało drutu, już dwa razy uszkodziłem oponę na boku; - wysoka cena. Ogólnie mam 6 aut i na wszystkich od wielu lat mam opony wielosezonowe. Kupiłem Michelin CrossClimate+, bo lubię dobre i bezpieczne produkty. Pomimo kilku mankamentów wybiorę po raz kolejny ten produkt, opony na aucie powinny być regularnie przerzucane najlepiej z ruchem wskazówek zegara. Nie ma ideałów, ale ta opona to bezpieczny kompromis dla mojego rodzinnego auta, które do 100 km /h przyspiesza w 8 sec. Pamiętaj, że opona wielosezonowa to w obecnym klimacie najbezpieczniejszy produkt, jazda na zimówkach przy temperaturze 15 stopni możne okazać się śmiertelna, a co jeśli jedziesz na zachód, gdzie temp. jest na poziomie 17 stopni? Dlatego opona wielosezonowa jest idealnym rozwiązaniem. Ogólna ocena 8 / 10

    Marcin T

  • Są to pierwsze opony na 4 pory roku które kupiłem i żałuję za taką decyzję podjąłem dopiero teraz. Zdecudowanie przerosły moje oczekiwania. Chcesz być pewny, ze Twoje ogumienie nigdy Cie nie zawiedzie to podejmij decyzję podobną do mojej.

    Bartek

o360
Charakterystyka techniczna
Szerokość: 165 - 255
Wysokość: 35 - 65
Średnica: 15" - 19"
Symbol prędkości: T-Y
Hamowanie na mokrej i suchej nawierzchni

HAMOWANIE NA MOKREJ I SUCHEJ NAWIERZCHNIInnowacyjna, zapewniająca bardzo wysoką przyczepność mieszanka firmy MICHELIN poprawia elastyczność i przyczepność na mokrej nawierzchni[3], dzięki czemu kierowca oraz pasażerowie podróżują bezpiecznie i komfortowo, niezależnie od temperatury. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowane sztywne klocki bieżnika ze sfazowanymi krawędziami odpowiadają za doskonałą przyczepność i skuteczność hamowania na suchych drogach[2].

Trakcja na śniegu

TRAKCJA NA ŚNIEGUDbaj o bezpieczeństwo w każdą pogodę, używając opon MICHELIN CrossClimate+. Samoblokujące się, trójwymiarowe lamele oraz wzór bieżnika w kształcie litery V zapewniają wysokie parametry trakcji i hamowania na śniegu przez cały okres eksploatacji[1]. Opony te posiadają certyfikat do eksploatacji na śniegu (3PMSF)[4], dzięki czemu doskonale radzą sobie w okresie zimowym.

Długotrwałe bezpieczeństwo

DŁUGOTRWAŁE BEZPIECZEŃSTWOWysoki poziom bezpieczeństwa i trwałości od pierwszego do ostatniego kilometra dzięki innowacyjnym technologiom EverGrip firmy MICHELIN. W oponach opartych na tych technologiach zastosowano lamele w kształcie kropli wody i o pełnej głębokości oraz specjalną mieszankę z krzemionką[1][3].

Znakomita trwałość

ZNAKOMITA TRWAŁOŚĆDzięki dużej sztywności rzeźby bieżnika, która zwiększa jego trwałość, używając całorocznych opon do samochodów osobowych MICHELIN CrossClimate+, zyskasz o 28% większy przebieg. Oznacza to, że możesz korzystać z tego samego kompletu jeden rok dłużej[6].

Prezentacja opony

Logo Michelin Firma Michelin wprowadza innowacje od 1889 r., dążąc do zapewnienia bezpieczniejszej, ekologicznej i bardziej efektywnej mobilności ludzi i towarów. Wyznaczamy poziom odniesienia dla konkurencji w zakresie wszelkich rozwiązań dotyczących opon oraz na rynkach związanych z podróżowaniem. Michelin to jedna z czołowych światowych marek, a głównym celem jej istnienia jest oferowanie wszystkim lepszych rozwiązań w zakresie mobilności.

  1. (1)Ostatni kilometr w rozumieniu do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Dopuszczalny poziom zużycia oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f) opony MICHELIN CROSSCLIMATE+ w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
  2. (2)MICHELIN CrossClimate+ zajęła 2. miejsce w teście porównawczym hamowania na suchej nawierzchni przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r.
  3. (3)MICHELIN CrossClimate+ posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
  4. (4)MICHELIN CrossClimate+ posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.
  5. (5)MICHELIN CrossClimate+ zajęła 1. miejsce w teście porównawczym trwałości przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r.
  6. (6)Opona MICHELIN CrossClimate+ zapewnia przebieg dłuższy o 17 011 km w porównaniu z przeciętnymi konkurentami według badania porównawczego przeprowadzonego przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, opublikowanego 27 września 2018 r., przy średnim przebiegu 13 194 km/rok (w kilometrach na pojazd), tj. 1099 km/miesiąc. Badanie 2017 Insee dotyczące Francji (https://www.insee.fr/fr/statistiques/2045167).

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate+

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.