680 szt.
Kup
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 828

680 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa 10 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
91 = max 615 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B A 68 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate+

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,3/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
1635 ocen
  • 5
    1197
  • 4
    417
  • 3
    20
  • 2
    1
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2777 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
1635 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 20617000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 1635 z 1635 opinii

    Zgłoś
    195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pytanie, które nurtowało mnie przed zakupem tych opon, to jak będą zachowywać się na śniegu i błocie pośniegowym? W końcu nadeszła zima i spadł biały puch. Moim zdaniem, opony można porównać do Goodyear Vector 4Seasons G2, w zimę zachowują się podobnie. Przy ruszaniu na śniegu koła buksują, ale odpychają się i wyjazd z zaspy nie stanowi problemu. Na błocie pośniegowym przy przepisowej prędkości trzymają tor jazdy, a przy hamowaniu na śliskiej nawierzchni ABS szaleje i trzeba jechać rozważnie. W lecie na suchej i mokrej nawierzchni biją konkurentkę z USA. Jakością dorównują oponom letnim, ale do typowych zimówek mają jeszcze daleką drogę. Jedyny minus - to cena, w mojej ocenie jest stanowczo za wysoka. Ale generalnie polecam zakup Michelin CrossClimate+ :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Opel Adam Hatchback I 1.2 (51kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    10 0

    Piotrek

    ponad 2 lata temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Ponownie zakupiłem po 6 latach dokładne te sam opony całoroczne Michelin CrossClimate+ ponieważ jestem bardzo zadowolony. W pełni spełniły moje oczekiwania co do opon całorocznych. Idealne na deszcz i na suchą nawierzchnię. Dobre jeśli chodzi o lód (ale na lód to trzeba mieć łańcuchy) i drze radzą sobie ze śniegiem. Biorąc pod uwagę, że NIE mieszkam w górach tylko w mieście więc 99% jeżdżę po suchym lub deszczu. Opony wybrane świadomie i ich ponowny zakup w Oponeo tych SAMYCH opon (nie kupiłem ver. 2 bo te mam sprawdzone w 100%). SZCZERZE POLECAM. I do tego nie muszę ponosić kosztów wymiany :-) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mercedes Klasa A Hatchback W169 Hatchback 170 (116KM)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Robert N

    rok temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Są tak głośne, że można zwariować! Ja 50 lat jeżdżę już autami i jako kierowca zawodowy jeździłem autami napędzanymi przez motory, mające kilkaset koni, jak chociażby "wozidła" Kockums na budowie huty Katowice i nigdy jeszcze nie czułem takiego dyskomfortu. Ludzie, jak nie chcecie codziennie rano być ********* po zapuszczeniu silnika waszego auta, to szerokim łukiem omijajcie opony całoroczne. Byłem w waszym punkcie montażu opon i zapytałem, co z tym mam zrobić? Gość wsiadł do auta i pojechał ze mną - po czym powiedział: Ja wiem że opony całoroczne sa z reguły dość głośne, ale czegoś takiego nigdy bym się nie spodziewał po oponach tej marki. KONIEC CYTATU. Przełożyli mi opony z tyłu do przodu i na odwrót, ale to nic nie dało. Albo se kupię zaraz komplet opon na lato i komplet opon na zimę. Albo niedługo zwariuję. Nie chcę nic od was wygrać ..... - chcę tylko ostrzec tych, którym się marzy kupno opon całorocznych. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Citroen C3 Hatchback II FL 1.4 VTi 95 (70kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 15

    Kazimierz

    ponad 2 lata temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    O oponach Michelin CrossClimate+ można przeczytać bardzo dobre opinie. Teraz jako użytkownik mogę bezapelacyjnie podpisać się pod tymi pochwałami. Opony całoroczne i niezawodne. Lubię dynamiczną jazdę, a one sprawiają, że pokonując kilometry zawsze czuje się pewnie i bezpiecznie. Sprawdzają się w warunkach miejskich i na długich trasach, podczas deszczu i na śniegu. Są ciche, co zapewnia komfort jazdy. Ponadto, jako kobieta uważam, że są ładne - idealnie podkreślają sportowy i elegancki wygląd mojego samochodu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Skoda Fabia Hatchback IV 1.0 TSI (70kW) (95KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    DiDi

    rok temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Znakomite opony całoroczne. Udało mi się przetestować je zarówno na nawierzchni suchej, mokrej, jak i ostatnie tygodnie na śniegu i błocie pośniegowym. Poprzednio jeździłem na gumach niemieckiego producenta ze średniej półki i różnica jest kolosalna na + dla Michelin. Autem jeździ również żona, wozimy córkę, czujemy się bezpiecznie. Auto prowadzi się stabilnie, nie zarzuca na byle placku ubitego śniegu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Citroen C-Elysee Sedan I FL 1.6 VTi (85kW) (116KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Piotr Osiak

    rok temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate+

Testy opony Michelin CrossClimate+:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Zeitung 205/55 R16 szczególnie polecana -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 1
Auto Bild 205/55 R16 wzorowa 4
Auto Bild 215/60 R16 wzorowa 5
Auto Bild 205/55 R16 szczególnie polecana -
ADAC 235/55 R17 wystarczająca 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 1
TCS 185/65 R15 polecana 3
ÖAMTC 185/65 R15 polecana 3
ACE/GTÜ 205/60 R16 polecana -
ADAC 185/65 R15 zadowalająca 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto, Motor und Sport 225/45 R17 polecana 3
ACE/ARBÖ/GTÜ 165/65 R15 polecana 3
ACE/GTÜ 185/65 R15 polecana 3
Auto Bild 195/65 R15 dobra -
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin CrossClimate+

Michelin CrossClimate+

Większa trwałość bieżnika oznacza więcej kilometrów przyjemnej jazdy – tego właśnie możesz spodziewać się po całorocznych oponach osobowych MICHELIN CrossClimate+. Model opracowany został z myślą o wysokiej trwałości[5], długotrwałych osiągach i dużym przebiegu. Certyfikowany jako opona zimowa (3PMSF)[4].

Dostosowujące się do warunków technologie EverGrip firmy MICHELIN sprzyjają wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa, dzięki czemu dotrzesz do celu bez obaw, niezależnie od pogody (sucha, mokra i ośnieżona nawierzchnia) od pierwszego do ostatniego kilometra[1][2][3][4]. Wybierz najlepiej sprzedającą się w Europie oponę całoroczną[8]: MICHELIN CrossClimate+.

Model przeznaczony jest do samochodów osobowych, kompaktowych i średnich SUV-ów, aut elektrycznych oraz sportowych sedanów.

Opona Michelin CrossClimate Plus
  • Opona całoroczna michelin

    Opona całoroczna
    • Wysoki poziom bezpieczeństwa niezależnie od pogody
    • Doskonała przyczepność na suchej i mokrej drodze[2][3]
    • Znakomita trakcja na śniegu (3PMSF)[4]
  • Przedłużona trwałość

    Przedłużona trwałość
    • Długotrwałe osiągi[1] i duży przebieg[5] zapewniające bardzo dużą trwałość
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • O oponach Michelin CrossClimate+ można przeczytać bardzo dobre opinie. Teraz jako użytkownik mogę bezapelacyjnie podpisać się pod tymi pochwałami. Opony całoroczne i niezawodne. Lubię dynamiczną jazdę, a one sprawiają, że pokonując kilometry zawsze czuje się pewnie i bezpiecznie. Sprawdzają się w warunkach miejskich i na długich trasach, podczas deszczu i na śniegu. Są ciche, co zapewnia komfort jazdy. Ponadto, jako kobieta uważam, że są ładne - idealnie podkreślają sportowy i elegancki wygląd mojego samochodu.

    DiDi

  • Znakomite opony całoroczne. Udało mi się przetestować je zarówno na nawierzchni suchej, mokrej, jak i ostatnie tygodnie na śniegu i błocie pośniegowym. Poprzednio jeździłem na gumach niemieckiego producenta ze średniej półki i różnica jest kolosalna na + dla Michelin. Autem jeździ również żona, wozimy córkę, czujemy się bezpiecznie. Auto prowadzi się stabilnie, nie zarzuca na byle placku ubitego śniegu.

    Piotr Osiak

  • Pytanie, które nurtowało mnie przed zakupem tych opon, to jak będą zachowywać się na śniegu i błocie pośniegowym? W końcu nadeszła zima i spadł biały puch. Moim zdaniem, opony można porównać do Goodyear Vector 4Seasons G2, w zimę zachowują się podobnie. Przy ruszaniu na śniegu koła buksują, ale odpychają się i wyjazd z zaspy nie stanowi problemu. Na błocie pośniegowym przy przepisowej prędkości trzymają tor jazdy, a przy hamowaniu na śliskiej nawierzchni ABS szaleje i trzeba jechać rozważnie. W lecie na suchej i mokrej nawierzchni biją konkurentkę z USA. Jakością dorównują oponom letnim, ale do typowych zimówek mają jeszcze daleką drogę. Jedyny minus - to cena, w mojej ocenie jest stanowczo za wysoka. Ale generalnie polecam zakup Michelin CrossClimate+ :)

    Piotrek

  • Są tak głośne, że można zwariować! Ja 50 lat jeżdżę już autami i jako kierowca zawodowy jeździłem autami napędzanymi przez motory, mające kilkaset koni, jak chociażby "wozidła" Kockums na budowie huty Katowice i nigdy jeszcze nie czułem takiego dyskomfortu. Ludzie, jak nie chcecie codziennie rano być ********* po zapuszczeniu silnika waszego auta, to szerokim łukiem omijajcie opony całoroczne. Byłem w waszym punkcie montażu opon i zapytałem, co z tym mam zrobić? Gość wsiadł do auta i pojechał ze mną - po czym powiedział: Ja wiem że opony całoroczne sa z reguły dość głośne, ale czegoś takiego nigdy bym się nie spodziewał po oponach tej marki. KONIEC CYTATU. Przełożyli mi opony z tyłu do przodu i na odwrót, ale to nic nie dało. Albo se kupię zaraz komplet opon na lato i komplet opon na zimę. Albo niedługo zwariuję. Nie chcę nic od was wygrać ..... - chcę tylko ostrzec tych, którym się marzy kupno opon całorocznych.

    Kazimierz

o360
Charakterystyka techniczna
Szerokość: 165 - 255
Wysokość: 35 - 65
Średnica: 15" - 19"
Symbol prędkości: T-Y
Hamowanie na mokrej i suchej nawierzchni

HAMOWANIE NA MOKREJ I SUCHEJ NAWIERZCHNIInnowacyjna, zapewniająca bardzo wysoką przyczepność mieszanka firmy MICHELIN poprawia elastyczność i przyczepność na mokrej nawierzchni[3], dzięki czemu kierowca oraz pasażerowie podróżują bezpiecznie i komfortowo, niezależnie od temperatury. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowane sztywne klocki bieżnika ze sfazowanymi krawędziami odpowiadają za doskonałą przyczepność i skuteczność hamowania na suchych drogach[2].

Trakcja na śniegu

TRAKCJA NA ŚNIEGUDbaj o bezpieczeństwo w każdą pogodę, używając opon MICHELIN CrossClimate+. Samoblokujące się, trójwymiarowe lamele oraz wzór bieżnika w kształcie litery V zapewniają wysokie parametry trakcji i hamowania na śniegu przez cały okres eksploatacji[1]. Opony te posiadają certyfikat do eksploatacji na śniegu (3PMSF)[4], dzięki czemu doskonale radzą sobie w okresie zimowym.

Długotrwałe bezpieczeństwo

DŁUGOTRWAŁE BEZPIECZEŃSTWOWysoki poziom bezpieczeństwa i trwałości od pierwszego do ostatniego kilometra dzięki innowacyjnym technologiom EverGrip firmy MICHELIN. W oponach opartych na tych technologiach zastosowano lamele w kształcie kropli wody i o pełnej głębokości oraz specjalną mieszankę z krzemionką[1][3].

Znakomita trwałość

ZNAKOMITA TRWAŁOŚĆDzięki dużej sztywności rzeźby bieżnika, która zwiększa jego trwałość, używając całorocznych opon do samochodów osobowych MICHELIN CrossClimate+, zyskasz o 28% większy przebieg. Oznacza to, że możesz korzystać z tego samego kompletu jeden rok dłużej[6].

Prezentacja opony

Logo Michelin Firma Michelin wprowadza innowacje od 1889 r., dążąc do zapewnienia bezpieczniejszej, ekologicznej i bardziej efektywnej mobilności ludzi i towarów. Wyznaczamy poziom odniesienia dla konkurencji w zakresie wszelkich rozwiązań dotyczących opon oraz na rynkach związanych z podróżowaniem. Michelin to jedna z czołowych światowych marek, a głównym celem jej istnienia jest oferowanie wszystkim lepszych rozwiązań w zakresie mobilności.

  1. (1)Ostatni kilometr w rozumieniu do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Dopuszczalny poziom zużycia oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f) opony MICHELIN CROSSCLIMATE+ w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
  2. (2)MICHELIN CrossClimate+ zajęła 2. miejsce w teście porównawczym hamowania na suchej nawierzchni przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r.
  3. (3)MICHELIN CrossClimate+ posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
  4. (4)MICHELIN CrossClimate+ posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.
  5. (5)MICHELIN CrossClimate+ zajęła 1. miejsce w teście porównawczym trwałości przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r.
  6. (6)Opona MICHELIN CrossClimate+ zapewnia przebieg dłuższy o 17 011 km w porównaniu z przeciętnymi konkurentami według badania porównawczego przeprowadzonego przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, opublikowanego 27 września 2018 r., przy średnim przebiegu 13 194 km/rok (w kilometrach na pojazd), tj. 1099 km/miesiąc. Badanie 2017 Insee dotyczące Francji (https://www.insee.fr/fr/statistiques/2045167).

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate+

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.