607 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin Alpin 6 155/70 R19 88 H XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Ostatnie 2 szt. Następne od 691 zł/szt.

607 szt.
Kup
Kupiono wczoraj o godzinie 19:30

Dostawa GRATIS

Dostawa 8 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
88 = max 560 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2023 Ostatnie 2 szt.
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
D B B 69 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty 0%
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin Alpin 6

4,8 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,7/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,8/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
2477 ocen
  • 5
    1952
  • 4
    503
  • 3
    17
  • 2
    2
  • 1
    3
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2197 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
2477 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 34993000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 2477 z 2477 opinii

    Zgłoś
    205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Po raz pierwszy zakupiłam opony Michelina Alpine 6 i zupełnie się nie zawiodłam - to opony marzenie. Wysoka jakość jest adekwatna do ceny, a mieszkam w północnej części naszego kraju i wiem, co to znaczy mróz, śnieg, błoto pośniegowe i niekończące się historie sagi lodu i gołoledzi. Alpine 6 zachowują trwałą przyczepność zimniejszą porą roku, oczywiście przy adekwatnej prędkości jak na tę czas. Do tego są ciche i nawet na suchej powierzchni zachowują lekkość i płynność jazdy. Idealnie trzymają się drogi na zakrętach, w trybie sport również. Polecam jak najbardziej te opony, warto dać trochę więcej złotówek i mieć wielką przyjemność z jazdy, nawet w niesprzyjającej zimowej aurze. I warto przed zakupem posłuchać ekspertów z Oponeo, wiedzą co dobre. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Toyota Auris Hatchback II 1.6 (97kW) (132KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Sylwia Kapturska

    pół roku temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Dzisiaj (25.11) wreszcie trochę posypało, więc mogę ocenić opony. Bardzo dobre zachowanie na mokrej drodze/drodze ze świeżym śniegiem. Wysoki próg utraty przyczepności, a dla sprawdzenia nowych opon starałem się ruszać dynamicznie spod świateł. To samo, jeśli chodzi o jazdę w zakręcie, żadnych oznak utraty prędkości. Na suchej nawierzchni także w porządku. Opony są ciche, a to był jedno z ważniejszych kryteriów dla mnie, jedynie w okolicach 90-100 km/h (na obwodnicy) czuć, że się jedzie na oponach zimowych. Poprzednie moje opony to Nokian WR D4, które wytrzymały 7 sezonów. Michelin są na pewno cichsze, a jak będzie w kopnym śniegu, to dopiero się okaże. Na tę chwilę jestem bardzo zadowolony z zakupu i czekam na większe śniegi i mróz. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Skoda Superb Sedan II FL 1.8 TSI (118kW) (160KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Luk

    rok temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Do tej pory zakup opon premium uważałem za fanaberię. Szczytem tej fanaberii była firma Michelin, zakup produktów której uważałem za snobizm. Ładnie racjonalizowałem sobie, że opony zimowe innych firm są przecież takie same i w niższej cenie. Otóż nie są. Tajemnica skuteczności tych opon tkwi w moim przekonaniu w składzie ich mieszanki, która jest bardzo elastyczna. Dla niektórych użytkowników ta ich superelastyczność może być wadą - zdaję sobie z tego sprawę - bo (w domniemaniu) szybciej się ścierają. Obserwując tę zimę i dążność samorządowców do oszczędności w zakresie odśnieżania dróg (czytaj: niezbędne minimum lub w ogóle brak odśnieżania dla dróg powiatowych i poniżej powiatu) właśnie te opony dają radę. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    VW Bora Sedan I 1.9 TDI (81kW) (110KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Eminenter1

    pół roku temu
  • 225/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Po fatalnych przygodach z Nokianami postanowiłem zainwestować w Michelin. Wersja letnia Pilota bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, więc oczekiwania co do zimowych opon były dość duże. Okazuje się, że na śniegu i błocie pośniegowym sprawdzają się naprawdę dobrze. Oczywiście na lodzie można zapomnieć o przyczepności, ale to chyba tylko opony z kolcami dałyby radę. Alpine są ciche na trasie - świetnie sprawdziły się na trasie PL-CH-PL. Z nimi wyjazd zimowy w zaśnieżone Alpy to żaden problem. Pomimo większego balona (17 zamiast 19) całkiem przyzwoicie zachowują się na zakrętach. Nie zauważyłem również problemu z aquaplaningiem. Polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Mazda 6 Sedan III 2.5 SKYACTIV-G (141kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    22 9

    Jakub

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Mogę polecić z czystym sumieniem, zwłaszcza początkującym kierowcom. Po wielu latach jeżdżenia na oponach niższych marek pozwoliłem sobie na zakup marki premium. Komfort jazdy jest nieporównywalnie wyższy. Opony fantastycznie reagują na hamowanie, samochód pewnie trzyma się drogi zarówno na suchej, mokrej jak i śliskiej nawierzchni. Świetnie nadaje się też do spokojnej jazdy autostradą, nieprzyjemny dźwięk pojawia się powyżej 150km/h, zatem śmiało mogę powiedzieć, że dla spokojnej jazdy 120km/h nie znajdę lepszego wyboru. Mogą delikatnie tracić przyczepność na mokrej nawierzchni z piachem, ale rzadko poruszam się po takich drogach, więc dla mnie to szczegół. ;) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi A3 Sportback 8P FL 1.6 TDI (66kW) (90KM)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    7 1

    JFP

    rok temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin Alpin 6

Testy opony Michelin Alpin 6:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Auto Bild 205/55 R16 wzorowa -
ADAC 205/55 R16 dobra 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
ÖAMTC 205/60 R16 szczególnie polecana 2
ÖAMTC 225/45 R17 szczególnie polecana 2
TCS 225/45 R17 szczególnie polecana 2
TCS 205/60 R16 szczególnie polecana 2
ADAC 225/45 R17 dobra 2
ADAC 205/60 R16 dobra 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 215/55 R17 zwycięzca testu 1
Auto Zeitung 225/45 R17 szczególnie polecana 3
ADAC 185/65 R15 dobra -
ADAC 215/60 R16 dobra 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
ÖAMTC 225/50 R17 szczególnie polecana 2
TCS 225/50 R17 szczególnie polecana 2
ÖAMTC 195/65 R15 szczególnie polecana 3
TCS 195/65 R15 szczególnie polecana 3
Auto Bild 205/55 R16 wzorowa 2
Auto, Motor und Sport 195/55 R16 dobra -
ADAC 225/50 R17 dobra 2
ADAC 195/65 R15 dobra 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
TCS 205/55 R16 szczególnie polecana 2
ÖAMTC 205/55 R16 szczególnie polecana 2
Auto, Motor und Sport 225/50 R17 bardzo dobra -
Auto Bild 225/55 R17 wzorowa 3
Auto Bild Allrad 225/55 R17 wzorowa 3
ADAC 205/55 R16 dobra 2
GTÜ 225/50 R17 polecana -
Auto Zeitung 205/55 R16 szczególnie polecana -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 3
Auto, Motor und Sport 215/55 R17 polecana -
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin Alpin 6

Płatek śnieguMichelin Alpin 6

Opona Michelin Alpin 6

Wybierz oponę zimową MICHELIN Alpin 6 z technologią EverGrip, która zapewnia bardzo dobre hamowanie[1], przyspieszanie i przyczepność[1] opony przy dopuszczalnym poziomie zużycia[1], w trudnych warunkach zimowych[2]. Opona zimowa najnowszej generacji zaprojektowana w celu zapewnienia doskonałej trwałości[4], oferując wyższy przebieg niż jej poprzedni model[5]. Ciesz się każdą jazdą i pozwól wskaźnikowi zużycia bieżnika MICHELIN zadbać o to, kiedy przyjdzie czas na zmianę opon. Z oponą MICHELIN Alpin 6 jesteś bezpieczny na śniegu, dzięki czemu możesz podziwiać piękno zimowych dróg.

  • Bardzo bezpieczna opona zimowa najnowszej generacji od MICHELIN
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy w trudnych warunkach zimowych[1][2] (3PMSF)[3]
  • Najlepsza opona zimowa w swojej kategorii przy dopuszczalnym poziomie zużycia, pod względem przyczepności i hamowania podczas jazdy po śniegu i mokrychdrogach[1]
  • Długotrwałe osiągi[1] i doskonała trwałość[4] opony zimowej
  • Innowacyjny wskaźnik zużycia bieżnika MICHELIN śledzi zużycie opony
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Po fatalnych przygodach z Nokianami postanowiłem zainwestować w Michelin. Wersja letnia Pilota bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, więc oczekiwania co do zimowych opon były dość duże. Okazuje się, że na śniegu i błocie pośniegowym sprawdzają się naprawdę dobrze. Oczywiście na lodzie można zapomnieć o przyczepności, ale to chyba tylko opony z kolcami dałyby radę. Alpine są ciche na trasie - świetnie sprawdziły się na trasie PL-CH-PL. Z nimi wyjazd zimowy w zaśnieżone Alpy to żaden problem. Pomimo większego balona (17 zamiast 19) całkiem przyzwoicie zachowują się na zakrętach. Nie zauważyłem również problemu z aquaplaningiem. Polecam.

    Jakub

  • Mogę polecić z czystym sumieniem, zwłaszcza początkującym kierowcom. Po wielu latach jeżdżenia na oponach niższych marek pozwoliłem sobie na zakup marki premium. Komfort jazdy jest nieporównywalnie wyższy. Opony fantastycznie reagują na hamowanie, samochód pewnie trzyma się drogi zarówno na suchej, mokrej jak i śliskiej nawierzchni. Świetnie nadaje się też do spokojnej jazdy autostradą, nieprzyjemny dźwięk pojawia się powyżej 150km/h, zatem śmiało mogę powiedzieć, że dla spokojnej jazdy 120km/h nie znajdę lepszego wyboru. Mogą delikatnie tracić przyczepność na mokrej nawierzchni z piachem, ale rzadko poruszam się po takich drogach, więc dla mnie to szczegół. ;)

    JFP

  • Do tej pory zakup opon premium uważałem za fanaberię. Szczytem tej fanaberii była firma Michelin, zakup produktów której uważałem za snobizm. Ładnie racjonalizowałem sobie, że opony zimowe innych firm są przecież takie same i w niższej cenie. Otóż nie są. Tajemnica skuteczności tych opon tkwi w moim przekonaniu w składzie ich mieszanki, która jest bardzo elastyczna. Dla niektórych użytkowników ta ich superelastyczność może być wadą - zdaję sobie z tego sprawę - bo (w domniemaniu) szybciej się ścierają. Obserwując tę zimę i dążność samorządowców do oszczędności w zakresie odśnieżania dróg (czytaj: niezbędne minimum lub w ogóle brak odśnieżania dla dróg powiatowych i poniżej powiatu) właśnie te opony dają radę.

    Eminenter1

  • Dzisiaj (25.11) wreszcie trochę posypało, więc mogę ocenić opony. Bardzo dobre zachowanie na mokrej drodze/drodze ze świeżym śniegiem. Wysoki próg utraty przyczepności, a dla sprawdzenia nowych opon starałem się ruszać dynamicznie spod świateł. To samo, jeśli chodzi o jazdę w zakręcie, żadnych oznak utraty prędkości. Na suchej nawierzchni także w porządku. Opony są ciche, a to był jedno z ważniejszych kryteriów dla mnie, jedynie w okolicach 90-100 km/h (na obwodnicy) czuć, że się jedzie na oponach zimowych. Poprzednie moje opony to Nokian WR D4, które wytrzymały 7 sezonów. Michelin są na pewno cichsze, a jak będzie w kopnym śniegu, to dopiero się okaże. Na tę chwilę jestem bardzo zadowolony z zakupu i czekam na większe śniegi i mróz.

    Luk

o360
  • Wysoki poziom trakcji i bezpieczeństwa w trudnych warunkach zimowych Wysoki poziom trakcji i bezpieczeństwa w trudnych warunkach zimowych[1][2]

    Doskonała przyczepność w niskich temperaturach i jazda w trudnych warunkach zimowych[1][2] to cechy zimowych opon drogowych MICHELIN Alpin 6, które zapewniają komfort i bezpieczeństwo. Opona zimowa najnowszej generacji ma lepsze osiągi od poprzedniego modelu o +6% na mokrych nawierzchniach i +8% na śniegu[5].

  • Jazda po śniegu i mokrych nawierzchniach Najlepsza pod względem hamowania i trakcji podczas jazdy po śniegu i mokrych nawierzchniach, przy dopuszczalnym poziomie zużycia[1]

    Czuj się komfortowo podróżując w warunkach zimowych, od pierwszego do ostatniego kilometra,[1] dzięki ewolucyjnej rzeźbie bieżnika i wielowarstwowej mieszance bieżnika MICHELIN. Opona MICHELIN Alpin 6 pozwoli jeździć po drogach przez całą zimę oraz zapewni stałą przyczepność i bardzo dobre hamowanie na śniegu[1].

  • Dłuższa trwałość opony Dłuższa trwałość opony[4]

    Wybierz oponę MICHELIN Alpin 6, aby uzyskać długotrwałe osiągi[1] i doskonały przebieg[4]. Ciesz się jazdą w górach bez konieczności częstej wymiany opon i zaufaj technologii MICHELIN Contact Patch, która zapewnia wysoki poziom kontroli i reakcji, podczas gdy odporna na ścieranie mieszanka gwarantuje równomierne zużycie opon.

Prezentacja opony
Logo Michelin

JESTEŚMY NA RYNKU I WPROWADZAMY INNOWACJE
JUŻ OD 130 LAT
Firma Michelin wprowadza innowacje technologiczne przy produkcji opon już od 1889 r., dążąc do zapewnienia bezpieczniejszej, ekologicznej i bardziej efektywnej mobilności ludzi i towarów. Często wyznaczamy poziom odniesienia dla innych producentów w zakresie wszelkich rozwiązań dotyczących opon oraz na rynkach związanych z podróżowaniem. Michelin to jedna z czołowych światowych marek, a jej głównym celem jest oferowanie wszystkim lepszych rozwiązań w zakresie mobilności.

(1) Od nowości do dopuszczalnego poziomu zużycia opona MICHELIN Alpin 6 w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższa próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ. Certyfikat 3PMSF dla nowej opony i znakomita trakcja na śniegu do zużycia do dopuszczalnego poziomu. Testy przyspieszania/trakcji na śniegu przeprowadzone przez TÜV SÜD w grudniu 2017 r. Opony z dopuszczalnym poziomem zużycia (ostatni kilometr) to opony z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f). We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych.

(2) MICHELIN Alpin 6 posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.

(3) MICHELIN Alpin 6 posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać oznaczenie 3PMSF, opony muszą gwarantować minimalny poziom bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.

(4) Na podstawie wyników testów trwałości przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7. Opony testowane: MICHELIN ALPIN 6, BRIDGESTONE BLIZZAK LM001 Evo, CONTINENTAL WinterContact™ TS 860, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR Ultra Grip 9, PIRELLI Cinturato Winter i NOKIAN WRD4. Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z przewidywaną trwałością do zużycia bieżnika do 1,6 mm. Średnia rynkowa: MICHELIN Alpin 6 i wszystkie opony premium konkurentów testowane w panelu. We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych.

(5) Na podstawie wyników testów porównawczych hamowania na mokrej nawierzchni i śniegu opon MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Alpin 5 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 155/70 R19
19" 1 dostępny wariant
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 039

691 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty 0%
Raty 0%
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Alpin 6

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.