481 szt.
Kup
certyfikowany sprzedawca

Ostatnie 2 szt. Następne od 491 zł/szt.

481 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa 8 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
95 = max 690 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2022 Ostatnie 2 szt.
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
D C B 72 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
96%
96% klientów poleca tę oponę
341 ocen
  • 5
    226
  • 4
    109
  • 3
    6
  • 2
    0
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
5416 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
341 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 3694000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 341 z 341 opinii

    Zgłoś
    235/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobre opony do szybkiej agresywnwj jazdy, świetnie znosza przeciążenia. Jeżeli ktoś oczekuje komfortu to nie ten model, opony twarde jak kamien czuć wszystko co dzieje sie z nawierzchnią. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback III FL 2.0 EcoBoost ST (184kW)

    Ocena łączna:

    3,9

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Jacek

    ponad 2 lata temu
  • 235/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Tak samo dobre na suchym i mokrym asfalcie, pewne prowadzenie, zaczynają "piszczeć" dopiero jak się mocno przesadzi w zakręcie. Poprzednio jeździłem na Dunlopach, które starły się bardzo szybko. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi A4 Avant

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Monk

    ponad 2 lata temu
  • 235/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Świetne opony rewelacyjne trzymanie sie drogi na suchej nawierzchni (na mokrej troche wolniej jechałem ale tez żadnych problemów jechał jak po sznurku ) Zdecydowanie polecam te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Mondeo Kombi IV 2.0 TDCi

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Krzysztof

    ponad 2 lata temu
  • 235/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony świetne,trochę głośne ale są szerokie więc norma,bardzo dobrze trzymają się drogi na suchej i mokrej nawierzchni,zdecydowanie polecam i myślę następne będą takie same. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Mondeo Kombi IV 2.0 TDCi

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Krzysztof

    ponad 2 lata temu
  • 235/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Polecam tę oponki. Zdają egzamin a lekko nie mają w aucie mającym obecnie ok. 300koni I 450Nm. Szczególnie przód musi przenieść te moc na drogę. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback III 2.0 EcoBoost ST (184kW)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 1

    Deckboy

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto Bild Sportcars 245/30 R20 wzorowa 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2015
Auto Zeitung 255/40 R18 wzorowa -
Auto Bild Sportcars 255/35 R19 wzorowa 3
Auto Zeitung 225/40 R18 Zwycięzca testu 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2014
ACE 225/45 R17 szczególnie polecana -
Auto Bild Sportcars 255/40 R19 dobry 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2013
Sport Auto 225/40 R18 szczególnie polecana 3
ADAC 225/45 R17 dobra 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2012
Gute Fahrt 225/40 R18 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2011
Auto Zeitung 225/45 R17 szczególnie polecana 2
Skala not: najwyższa najniższa
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 to opona, która zapewnia przede wszystkim: krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni, doskonałe prowadzenie i mniejsze zużycie paliwa. Pierwsza cecha to efekt zastosowanej w budowie opony technologii ActiveBraking. To doskonałe rozwiązanie w momencie, gdy podczas jazdy liczą się ułamki sekund. Dlaczego? Technologia ta gwarantuje zdecydowane zatrzymanie samochodu niezależnie od panujących warunków latem. Wszystko dzięki temu, że powiększono powierzchnię styku opony z nawierzchnią. Te osiągi opony zostały porównane z właściwościami produktów konkurencyjnych dla niej. Sprawdzian ten wykazał, że opona Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 hamowała w porównaniu do nich o 3 metry krócej na mokrej drodze i 2 metry krócej na suchej nawierzchni.



Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Kolejna cecha charakterystyczna opony, czyli doskonałe prowadzenie, to wynik przede wszystkim zastosowania krzemionkowej mieszanki gumowej, która poprawia przyczepność opony na mokrej i suchej nawierzchni. Mieszanka w połączeniu ze sztywną osnową znacznie poprawia dokładne sterowanie opony w trakcie szybkiej jazdy. Ostatnią z trzech najbardziej charakterystycznych cech opony Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 - niższe zużycie paliwa - udało się uzyskać dzięki technologii FuelSaving, która objawia się w lekkiej konstrukcji opony. To ona sprawia, że potrzeba mniej energii by wprawić model w ruch (mniejsze opory toczenia), a mieszanka krzemionkowa dodatkowo zmniejsza ilość generowanego przez model ciepła. Te czynniki to gwarancja mniejszego zużycia paliwa, a więc bardziej przyjaznego oddziaływania na środowisko. Opona Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 została wybrana na fabryczny montaż do takich modeli aut, jak: Porsche 911, VW Tiguan, Lancii Delty, Opla Insigni czy Saaba 9,5.


Goodyear

W 1839 roku Charles Goodyear opracował technologię produkcji gumy. Pięć lat później opatentował też metodę wulkanizacji kauczuków. Zmarł w 1860 roku, jednak Frank Seiberling postanowił nie zatracać pamięci o tym wynalazcy i nazwać jego imieniem założoną przez siebie w 1898 r. firmę. Goodyear zajmował się nie tylko produkcją opon, ale też różnych gumowych materiałów. Ciekawostką jest to, że firma niemal od zawsze związana była ze sportem motorowym. Zawodnikom udało się zdobyć wiele tytułów mistrzowskich w różnych zawodach właśnie na oponach Goodyear. Dzisiaj do amerykańskiego koncernu Goodyear należą takie marki jak: Dębica, Sava, Fulda czy Dunlop.

Dane techniczne

Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 235/40 R18. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 16 do 20 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

D

Klasa D - efektywność paliwowa

C

Klasa C - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

Klasa B - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości Y - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.

Indeks nośności 95 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 690 kg.

Zobacz inne opony letnie 18 cali

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 235/40 R18
18" 2 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 293

505 zł
Kup

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 091

491 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear

Certyfikat Goodyear
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.