Pirelli Scorpion Trail II 150/70R18 70 V Tył TL M/C

Powiększ

Cena katalogowa 1 437 zł

715 szt.
Kup
715 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa8 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,4

162 opinie

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
70 = max 335 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Raty 0%

Pirelli Scorpion Trail II

162 osoby wystawiły ocenę

  • 5 98 osób
  • 4 49 osób
  • 3 2 osoby
  • 2 8 osób
  • 1 5 osób

Ocena łączna: 4,4 162 opinie

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,7
  • Mokra nawierzchnia: 4,4
  • Stabilność na zakrętach: 4,4

95% użytkowników poleca tę oponę

95%

Informacje o oponie zbierane są od 3271 dni. W tym czasie zebraliśmy 162 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 1787000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Jacek P

Rozmiar: 150/70 R17

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Honda Varadero 1000 SD02. Po przejechanych 6000 km z całą pewnością wybiorę tą oponę jeszcze raz. Przetestowana na wyjeździe 5500 km, w temperaturach od 12C na mokrym asfalcie, w deszczu i burzy, do niemal 40C, na suchej i rozgrzanej nawierzchni, na autostradzie i ciasnych zakrętach na górskich drogach, trochę szutru i piachu tez się zdarzyło. Zdecydowanie najlepsza dotychczas opona z szerokiej gamy przeze mnie używanych. Stabilna, na mokrej i brudnej krętej drodze świetnie trzymała. To również opinia moich 2 kolegów (BMW GS1200), jak się okazało, wszyscy zmieniliśmy w tym roku Anakee III na Scorpion Trail 2, wszyscy mamy taką samą opinię.

Podsumowanie: Na razie najlepsza opona dla turysycznego ednuro

Czy opinia jest pomocna?

Marcin

Rozmiar: 150/70 R17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Doskonałe opony bez względu na warunki pogodowe. Potwierdzają to nie tylko testy z czasopism motoryzacyjnych, ale także opinie i doświadczenia użytkowników. Przejechałem na tych oponach ok. 5000 km, wcześniej Metzeler Tourance Next. Jej naturalnym środowiskiem jest nawierzchnia asfaltowa. Opona bardzo podobna, ale dająca więcej pewności na mokrej nawierzchni. Z każdym zakrętem sprawdzasz ją bardziej, a ona wciąż "trzyma" i nie ma zamiaru "puścić". Da radę także na ubitych drogach szutrowych, ale nie jest to opona w teren :)

Czy opinia jest pomocna?

Pawel Kapuscinski

Rozmiar: 110/80 R19

Ocena: 4,9

Opinia
potwierdzona zakupem

Pirelke zalozylem na Varadero i przejechalem 4 tys km na wycieczce do Rumunii i Bulgarii a potem 9 tys km w Rajdzie Katynskim. Wyjatkowo komfortowa opona. W tym samym mniej wiecej czasie na Triumpha Explorera zalozylem Metzelera, opona poprawna, ale w porownaniu ze Scorpionem Trail ll odczuwa sie jakby kolo bylo na masywach albo jakby opona miala za duze cisnienie. Goraco polecam Pirelke, ktora kupilem bo wygrala ranking opon turystycznych w tetach pism motocyklowych.

Podsumowanie: Wybitne wlasciwosci "eigen daempfung", przy hamowaniu w zakrecie nie stawia motocykla do pionu

Czy opinia jest pomocna?

Szymon

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

U mnie od niedawna jeżdżą Scorpion Trail II jako opony typowo asfaltowe. Sprawdzają się bardzo dobrze w trybie jazdy motocyklem raczej ciężkim CRF1000L. W porównaniu do innych opon, które używam i używałem nie mogę powiedzieć nic złego. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Opona klei się do asfaltu. W kwestii asfaltu zupełnie inna jazda w porównaniu z oponami 70/30 czy 50/50 (TKC, E09, E10). Ta opona sprawdza się fajnie na długich dystansach z kuframi.

Czy opinia jest pomocna?

Marcin

Rozmiar: 90/90-21

Ocena: 4,5

Opinia
potwierdzona zakupem

Jeździłem w większości po asfalcie. Zrobiłem także 300 na TET południe. Asfalt - bardzo dobre, choć nie są najcichsze (są pewne zakresy prędkości, przy których "huczą"). Powyżej 150 km/h lekkie wężykowanie, ale to może kwestia nastawienia zawieszenia (AfricaTwin Adv). Na szutrze ok. Piach i błoto - słabo (byłem tego w pełni świadom ;-) Na tą chwilę przejechałem ponad 3000 km. Mój kolejny zakup, to jednak coś z większym zacięciem do offu.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Pirelli Scorpion Trail II

Pirelli Scorpion Trail II to opona dla wszystkich miłośników jazdy na motocyklu, którzy nie lubią ograniczeń. Łączy w sobie cechy modeli sportowo-turystycznych z enduro, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalna. Wyróżnia się wysoką trwałością. Decydując się na ten model, masz pewność, że przez cały okres użytkowania będziesz cieszyć się komfortem prowadzenia!

Cechy charakterystyczne:

  • Wykorzystanie dwóch mieszanek gumowych, dla podniesienia poziomu trwałości i zachowania osiągów na nawierzchniach mokrych.

  • Instrukcja łącząca w sobie cechy opon sportowych i turystycznych, co gwarantuje optymalne przyleganie do podłoża.

  • Wzór bieżnika pozwala na sprawne odprowadzanie wody oraz dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni.

Pirelli do 1872 roku tworzy ogumienie, które wyróżnia się ponadprzeciętną jakością. Prestiż w branży motoryzacyjnej zapewnił jej sukces w wyścigach sportowych. Współcześnie marka przygotowuje rozwiązania z myślą o najbardziej wymagających kierowcach.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 150/70 R18.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.