Pirelli Angel GT II 190/55ZR17 (75 W) Tył TL M/C

Powiększ
823 szt.
Kup
823 szt.
Kup

Ostatnia 1 szt.

Dostawa GRATIS

Doręczymyw poniedziałek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

4,6

61 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
75 = max 385 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Rok produkcji:
2024
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Raty

Pirelli Angel GT II

61 osób wystawiło ocenę

  • 5 45 osób
  • 4 16 osób
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,6 61 opinii

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,9
  • Mokra nawierzchnia: 4,5
  • Stabilność na zakrętach: 4,8

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 1613 dni. W tym czasie zebraliśmy 61 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 578000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Ed

Rozmiar: 190/55 ZR17

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Szczerze polecam do sportowej-turystyki. To kolejna edycja (zauważalnie lepsza na mokrym) Angel GT. Doskonale spisują się w zakrętach, prawie jak opony sportowe, a równocześnie mają wszystkie cechy opony użytkowej, Twarda mieszanka centralnie i miękka po bokach pozwala na naprawdę długie przebiegi pod 12-15 tys. km - a opona nie jest całkiem wypłaszczona i bez bieżnikowania. Rewelacyjne na mokrym, świetna stabilność na wprost, rewelacyjnie wchodzą i trzymają zakręty. Porównując z DUNLOP SPORTMAX D214, BRIDGESTONE S21, MICHELIN PILOT POWER 2CT - zupełnie inna liga, koniec z dziwnymi uślizgami i niestabilnoscią w zakrętach (moto sportowy power-naked, 215 kg na sucho).

Czy opinia jest pomocna?

Czecho

Rozmiar: 190/50 ZR17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Do tej pory jeździłem na fabrycznych Bridgestone, które za namową znajomych i opiniach przeczytanych w sieci, zmieniłem przejechaniu niecałych 5 k km. Zamieniłem je na poprzedni model Pirelli Angel GT, dzięki tej zmianie, zacząłem odkrywać na nowo możliwości mojego "konia". To było to, wreszcie fan na maxa!!! Na suchym, na mokrym, w zakrętach.... czad!!! Wiedziałem, że jak się skończą, ponownie kupię te same "kapcie". Po przeczytaniu c.a. 18 k km, gość na przeglądzie powiedział, że niestety, nie podbije mi dowodu rej. bo czas na nowe opony. Zacząłem szukać, pytać, gdzie co jak i.…. zakupiłem Pirelli Angel GT 2. Jak można poprawić coś co już było mega dobre? Można! Te opony są mega! Pewność prowadzenia, poczucie bezpieczeństwa, stabilizacja toru jazdy, to zupełnie inny poziom wtajemniczenia. Polecam do dużego, ciężkiego turystyka! 👍

Czy opinia jest pomocna?

AtaW

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony założone do R1200RT na przód i tył. Bardzo jestem pozytywnie zaskoczony po przesiadce z Michelin PilotRoad5 - strasznie głośny przód. Po założeniu Pirelli nastała prawie cisza. Zdecydowanie pewniej się na nich czuję, Moto wprowadzam w głębsze złożenia. W zakrętach jedzie jak po sznurku i bardzo płynnie. Deszcz? Wracałem z gór w ulewie, a na A1 wpadłem w oberwanie chmury. Opony doskonale sobie radzą z odprowadzaniem nadmiaru wody pozwalając na normalną prędkość podróżną jak przy dobrych warunkach pogodowych. Czy jeszcze raz bym wybrał ten model? Zdecydowanie tak!

Czy opinia jest pomocna?

Ed Golda

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Metodą testów i selekcji na moim moto montuję aktualnie GT II i nie bardzo mam powód by szukać czegoś innego. Świetna i trwała opona sportowo turystyczna, testowana w każdych warunkach, również na amatorskim torze. Zachwuje parametry dla przebiegu do około 12-13 kkm, przód znacznie dłużej ale dla zasady wymieniam komplet. W ostatnim sezonie dojeździłem tył do znaczników bieżnika i wyszło ponad 16 kkm ale już była mocno płaska.

Czy opinia jest pomocna?

Tadek

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 3,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Jeżdżę dynamicznie, lubię zakręty. Mimo ciężkiego moto, jak na takie zabawy (Bandit 1250), oponki nie zawiodły mnie ani razu. Wcześniej miałem Bridgestone Battlax i w moim odczuciu jest duży plus dla Pirelli w głębokich zakrętach, przy ostrym ruszaniu i hamowaniu. Nie daję najwyższych ocen, bo nie wiem, jak zachowują się na torze, przy ostrej jeździe.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Pirelli Angel GT II

Pirelli Angel GT II to długodystansowe opony do motocykli o sportowej charakterystyce, które wykorzystują nowoczesne rozwiązania z sektora supersport. Stanowią ewolucję przyjętej przez włoską markę koncepcji Gran Turismo, rozwijając projekt pierwszej generacji Angel GT.


Nowoczesny bieżnik modelu odpowiada za równomierne rozkładanie nacisków działających na oponę w trakcie jazdy. Osiągnięto to, wprowadzając profil o zmiennym promieniu, który dodatkowo zapobiega przedwczesnemu zużywaniu się gumy.

Unikalne lamele ukośne wspierają pojazd w trakcie wykonywania dynamicznych manewrów. Przy współpracy z rowkami centralnymi sprawnie odprowadzają wodę poza powierzchnię opony, zapobiegając przypadkowym poślizgom.


Pirelli Angel GT II zainteresuje z pewnością kierowców jednośladów turystyczno-sportowych, którzy pragną bezpiecznych i wydajnych opon do dynamicznej jazdy.



Pirelli


Pirelli to marka opon premium, której projekty oddają niepowtarzalny charakter rodem z włoskich torów wyścigowych. Skojarzenie nie pochodzi jednak wyłącznie ze sportowego wyglądu modeli, lecz także z lat doświadczeń i zaangażowania w świat motorsportu. Firma aktywnie wspiera zespoły i organizacje jako sponsor oraz oficjalny dostawca ogumienia dla kultowych serii wyścigów, w tym także do bolidów Formuły 1.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 190/55 ZR17.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.