Metzeler Roadtec Z8 Interact 160/60ZR17 (69 W) Tył TL M/C M

Powiększ

Cena katalogowa 1 038 zł

484 szt.
Kup
484 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Doręczymyw poniedziałek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

4,4

151 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
69 = max 325 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Inne:
M
Rok produkcji:
2024
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Raty

Metzeler Roadtec Z8 Interact

151 osób wystawiło ocenę

  • 5 83 osoby
  • 4 57 osób
  • 3 8 osób
  • 2 2 osoby
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 4,4 151 opinii

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,7
  • Mokra nawierzchnia: 4,3
  • Stabilność na zakrętach: 4,5

94% użytkowników poleca tę oponę

94%

Informacje o oponie zbierane są od 3725 dni. W tym czasie zebraliśmy 151 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1168000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

F800R

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Roadtec'i Metzelera świetnie spisywały się podczas jazdy w wymagających, późnojesiennych warunkach. Niestraszne im były opady atmosferyczne (deszcze, śniegi), radziły sobie przy niskich temperaturach (0-8 stopni Celsjusza), bieżnik ściera się równomiernie, komfort z jazdy był, jak i też zadowolenie :) Wymiana opon nastąpiła po przejechaniu na poprzednich 28 tys. km (opony Michelin z 2014 roku, spokojnie by posłużyły do równych 30 tys. km., ale ze względu na ich wiek zdecydowałam się wymienić przed końcówką sezonu) i chęci spróbowania czegoś nowego. A także z polecenia Pana Mechaniora. Generalnie, nie zawiodłam się i mogę je polecić :)

Czy opinia jest pomocna?

Remo

Rozmiar: 190/50 ZR17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Użytkuję te opony w motocyklu BMW K1200s. Jeżdżę zarówno po mieście jak i poza nim na wszelkiego rodzaju wypadach turystycznych. Przy mocy 170KM w motocyklu opony radzą sobie rewelacyjnie. Nie miałem sytuacji, gdzie opony nie dawałyby rady. Zarówno przy agresywniejszej jeździe, większych złożeniach, jak i jeździe turystycznej w dwie osoby i trzy kufry. Kiedyś pod Zakopanem złapał nas chwilowy śnieg leżący na drodze. Moto z 3 kuframi i 2 osobami poradził sobie i z tym problemem. Nie można tutaj mówić o zimówkach w motorze, ale spokojnie można było przejechać przez zaśnieżony podjazd... W tym motorze te opony sprawdzają się rewelacyjnie i nie żałuje żadnej złotówki na nie wydanej. Ma mokrym motocykl prowadzi się pewnie i stabilnie - bardziej mam ograniczenia w głowie pokonując mokre zakręty niż pozwalają na to opony (przynajmniej takie mam wrażenie)...

Podsumowanie: Klasa sama dla siebie

Czy opinia jest pomocna?

Mirek

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 1,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Całe moje motocyklowe życie śmigałem na Michelin Pilot i to była radość z jazdy. Po założeniu Z8 moja FJR ( 2014r.) zwariowała, pierwsze 300 km miałem wrażenie, że wyrwie mi kierownicę ,bo tak wężykował... potem opony się ułożyły i spokój. Po kolejnych prawie 2 tys. km w warunkach 27 stopni (rozgrzany asfalt), pół godziny w siodle, w delikatnym łuku przy 100 km/h opona ucieka na boki. Zdecydowanie nie polecam, chyba że ktoś kocha niepewność w zakrętach. Widać to na filmie, 44 sekunda https://youtu.be/0toN5w2PpDI Niestety, ale Z8 trafiają na śmietnik po 2 tys. km i zakładam sprawdzone pilotki.

Czy opinia jest pomocna?

Emhyrion

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Choć konstrukcyjnie opona ma swoje lata, to Metzeler nie ma się czego wstydzić. Na suchym trzyma się jak pijany płotu i świetnie prowadzi. Opona daje niezłe feedback, lekko przechodzi z zakrętu w zakręt. Podobnie jest na mokrym, raz jeden jedyny w łuku na pasach jakiś delikatny uślizg zaobserwowałem, ale bez większych emocji poszła dalej. Testowana niemal wyłącznie na czarnym. Na drodze piaskowej już sprawuje się gorzej i nie daje takiej pewności prowadzenia, lepiej nie próbować wtedy kłaść się w ostrych zakrętach. Motocykl: BMW R1100RT Jazda solo lub z lekkim bagażem

Czy opinia jest pomocna?

Bazyll

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Polecam, super opony. Posiadam motocykl BMW R1250RT i do tegoż moto zakupiłem kolejny komplet. Wybór padł na Metzeler i okazał się bardzo trafiony. Przejechałem ok 4000 km jest rewelacja. Idealne do tego typu moto, w zakrętach trzymają wyśmienicie. Warto wybrać model na tył wzmacniany, dedykowany dla dużych motocykli. Opona nie ząbkuje, jest cicha. Moim zdaniem lepiej czuję moto w zakrętach w porównaniu do innych producentów. Jestem bardzo zadowolony, polecam!

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Metzeler Roadtec Z8 Interact

Metzeler Roadtec Z8 Interact jest oponą dedykowaną do motocykli sportowych oraz sportowo-turystycznych. Zastosowano w niej szereg technologii mających na celu ułatwienie kierowcy panowanie nad motocyklem oraz zwiększenie bezpieczeństwa podczas jazdy. Do produkcji Metzelera użyto flagowego rozwiązania niemieckiego koncernu. Interact wpływa na polepszenie żywotności i przyczepności opony poprzez zastosowanie różnych rodzajów twardości szkieletu. Dodatkowo zastosowano w nim nowoczesną technologię CMT (ang. Contour Modeling Technology), która zwiększa efektywność i intuicyjność właściwości jezdnych. Metzeler Roadtec Z8 Interact występuje w dwóch dwuskładnikowych specyfikacjach: M oraz O.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 160/60 ZR17.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.