Heidenau K60 Scout 120/90-17 64 T Tył TT M/C M+S

Powiększ
487 szt.
Kup
487 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa5-6 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,1

46 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks nośności:
64 = max 280 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Dętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Inne:
M+S
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Heidenau K60 Scout

46 osób wystawiło ocenę

  • 5 8 osób
  • 4 33 osoby
  • 3 4 osoby
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,1 46 opinii

Opona Godna polecenia

  • Sucha nawierzchnia: 4,5
  • Mokra nawierzchnia: 3,7
  • Stabilność na zakrętach: 4,0

95% użytkowników poleca tę oponę

95%

Informacje o oponie zbierane są od 3688 dni. W tym czasie zebraliśmy 46 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 353000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Max

Rozmiar: 150/70 B18

Ocena: 4,3

Opinia
potwierdzona zakupem

NIe znajdę doskonalszych opon do mojego KTM 990 Adventure S, są dość dobre do turystyki, opony sa bezpieczne tylko przednia ma tendencję na śniskiej nawierzchni do uciekania, ale nie można oczekiwać zbyt wiele. Nawet na mokrym asfalcie zawsze są dobre. Wydają się nieco głośne przy 110-120 km/h, ale nie nadmiernie. Doskonała trwałość, po 11 000 zmieniłem je bardziej z kaprysu niż z konieczności, zrobiłyby jeszcze przynajmniej 5000 km. Mimo niskiej ceny są naprawdę dobre.

Podsumowanie: Drugi komplet w ciągu czterech lat, opony doskonałe

Czy opinia jest pomocna?

Schwejk

Rozmiar: 150/70 B17

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Heidenau K60 Scout jest w porządku. Na szutrze i drogach pokrytych piaskiem radzi sobie z dobrze.Przy szybkiej sportowej jeździe na ulicy pływa co daje frajdę, bo jest to przewidywalne. Przyczepność na mokrej nawierzchni jest bardzo dobra. Generują nieco silniejszy szum. Cechują się doskonałą żywotnością. Przednia opona 15 000, a nawet więcej, a tylna 13000 i dobrze sie trzyma, nie jest na granicy zużycia.

Podsumowanie: Stabilna, trwała, świetnie wygląda.

Czy opinia jest pomocna?

Andreino

Rozmiar: 150/70 B17

Ocena: 3,5

Opinia
potwierdzona zakupem

Zamontowałem je i pierwsze wrażenie było takie sobie, wydawało mi się nie będę w stanie jechać na motocyklu! Na każdym kroku myślałem żeby sie nie zabić ... Po tysiącu kilometrów okazały się o wiele lepsze, bardzo zwinne i przyczepne na zakrętach. Na gruntowych drogach zachowywały się dobrze, dobrą przyczepność zarówno z przodu jak i z tyłu. W miarę upływu czasu i sprawdzają się dobrze, niektórzy znajomi doszli nawet 20k km. W przeciwieństwie do poprzednich opon (miałem Metzeler TOURANCE), k60 nie są oponami radialnymi i różnicę można zauważyć, (przynajmniej na moim motocyklu), z tym, że przy najwyższych prędkościach i hamowaniu na granicy. Nawet na autostradzie przy prędkości ponad 150-160 km/h kierownica ma tendencję do skręcania... . Jednak do turystycznej jazdy opony zachowują się dobrze zarówno na asfalcie i jak i nawierzchni gruntowej.

Podsumowanie: Dobry kompromis do motocykli turystycznych.

Czy opinia jest pomocna?

Grandejo

Rozmiar: 110/80 B19

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Wspaniałe, jak nowe (po około 2-300 km jazdy na suchym asfalcie). Na mokrym dobrze się jedzie, ale nie mam odwagi doprowadzać ich do limitu, w terenie są naprawdę dobre, miękkie. Jeździłem po kamienistych nawierzchniach i w lekkim śniegu i błocie. Nie wiem jak na piasku. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, również ze zużycia.

Podsumowanie: Wszechstronne opony.

Czy opinia jest pomocna?

Wol

Rozmiar: 150/70 B17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Moja jazda to głównie dojazdy do pracy, 38 mil dziennie do i z Londynu oraz kilka raz w roku dłuższe podróże na moim R1200GSA po Europie (od maja w Mont Saint Michel, w ubiegłym miesiącu Praga i Berlin). Przerzuciłem się na Heidenau kiedy kupiłem moj motocykl w 2014 i od tego czasu przejechałem prawie 9000 mil. Doskonła opona która się sprawdza na suchej i mokrej nawierzchni. I nie jest zauważalnie głośna.

Podsumowanie: Świetna opona

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Heidenau K60 Scout

Heidenau K60 Scout to opona motocyklowa przeznaczona zarówno do jazdy po drogach utwardzonych jak i bocznych szlakach o bardziej luźnym podłożu . Konstruktorzy połączyli ze sobą zalety produktu typowo szosowego i dedykowanego do jednośladów o crossowym zacięciu. K60 Scout radzi sobie w każdych warunkach dzięki zastosowaniu innowacyjnej rzeźby bieżnika. Zdecydowanej poprawie uległy parametry jezdne. Opona gwarantuje dobre trzymanie boczne bez względu na aktualnie panujące warunki atmosferyczne. Heidenau zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa przy poruszaniu się na suchej i mokrej nawierzchni. K60 Scout zyskał również na trwałości. Jest to spowodowane tym, iż produkowany jest jako konstrukcja diagonalna.


Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 120/90-17.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TT wskazuje na to, że jest to opona dętkowa.