Filtry
  • Szukaj opon wg rozmiaru
  • Szukaj opon wg motocykla

Opony motocyklowe

  • Wg rozmiaru
  • Wg motocykla
Opony motocyklowe

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Cena za szt. od - do

-

155 produktów

Zobacz produkty

Aktywne filtry:

  • Typ pojazdu: Motocykl wyścigowy
Przywróć domyślne filtry Zmień filtry

Opony do motocykli wyścigowych

Aktywne filtry:

Motocykl wyścigowy

Aktywne filtry:

155 opon w rozmiarze

  • Popularność
    największa
  • Cena
    od najniższej od najwyższej
  • Ocena
    od najniższej od najwyższej
599 szt.

Darmowa dostawa

Ostatnia 1 szt.

Kup
Doręczymy już jutro!
814 szt.

Darmowa dostawa

Ostatnia 1 szt.

Kup
Doręczymy już jutro!
Opony
z dostawą od 48h

Poniższe opony mają dłuższy czas realizacji zamówienia

292 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 2-3 dni robocze
330 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 2-3 dni robocze
410 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 535 zł

Kup
Dostawa 2-3 dni robocze
475 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 736 zł

Kup
Dostawa 3-4 dni robocze
525 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 696 zł

Kup
Dostawa 14 dni roboczych
574 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 736 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
644 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 028 zł

Kup
Dostawa 14 dni roboczych
647 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 960 zł

Kup
Dostawa 12 dni roboczych
670 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 963 zł

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
692 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 036 zł

Kup
Dostawa 14 dni roboczych
708 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 212 zł

Kup
Dostawa 3-4 dni robocze
710 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 061 zł

Kup
Dostawa 3-4 dni robocze
725 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 099 zł

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
728 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 099 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
747 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 469 zł

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
761 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 158 zł

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
766 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 212 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
768 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 049 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
770 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 049 zł

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
777 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 475 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
777 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 036 zł

Kup
Dostawa 14 dni roboczych
781 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 380 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
788 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 054 zł

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.

Opony wyścigowe

Motocykle wyścigowe są przede wszystkim przeznaczone do jazdy po torze, gdzie liczą się najlepsze osiągi, a co za tym idzie również wyniki. Z tego względu ogumienie do nich przeznaczone musi oferować doskonałe parametry, pozwalające maszynom na wykorzystanie pełni swoich możliwości. Dotyczy to zwłaszcza przyczepności, stabilności oraz właściwości decydujących o szybkim nabieraniu prędkości. Najczęściej udaje się to osiągnąć kosztem krótszego czasu eksploatacji, ale podczas rywalizacji nie to jest najważniejsze.

Opony wyścigowe – slick, semi-slick czy inne?

Pośród opon do motocykli wyścigowych najczęściej napotkać można bieżniki typu slick i semi-slick. Pierwsze z nich są zupełnie gładkie, co oznacza brak jakichkolwiek rowków i nacięć. Rozwiązanie to świetnie sprawdza się podczas ścigania na suchym asfalcie – ze względu na maksymalną powierzchnię styku z nawierzchnią. Nie ma ono jednak zastosowania na drogach publicznych. Również jazda w deszczowej aurze na tych oponach będzie zdecydowanie złym pomysłem. Nieco lepiej w nieidealnych warunkach radzą sobie modele typu semi-slick, na których widoczny jest delikatny wzór bieżnika. Najlepszym wyborem na mokre podłoże są tzw. opony deszczowe. Wyróżnia je sieć kanalików odprowadzających wodę oraz rowek wzdłużny, poprawiający precyzję prowadzenia.

Trzeba zwrócić uwagę, że wiele modeli dedykowanych do motocykli wyścigowych może być użytkowanych wyłącznie na torze. Są one oznaczone skrótem NHS (Not For Highway Service), określającym brak homologacji do jazdy po publicznych drogach.