Dacia SupeRNova to kompaktowy samochód produkowany przez rumuńską markę Dacia. Był to pierwszy pojazd stworzony po odnowieniu współpracy z francuskim Renault. Technicznie samochód był niemal identyczną konstrukcją co Dacia Nova. Największe zmiany dotyczyły jednostek napędowych, skrzyni biegów i zawieszenia, które dostarczał Renault. Dodatkowo francuski koncern zobowiązał się do nadzoru produkcji w celu zapewnienia jak najwyższych standardów jakości. Jednostka napędowa instalowana w modelu SupeRNovea pochodziła z Renault Clio. Był to rzędowy, czterocylindrowy silnik benzynowy SOHC o pojemności 1,4 l i mocy 74 KM. Topowa wersja wyposażenia Clima, jak sama nazwa wskazuje, posiadała klimatyzację. Francuskie zawieszenie składało się z przednich kolumn McPhersona i klasycznych wahaczy poprzecznych. Na osi tylnej zastosowano drążki skrętne połączone ze sprężynami śrubowymi. Następcą Dacii SupeRNova była Dacia Solenza wprowadzona w 2003 roku.

Fabryczny rozmiar opon do modelu Dacia SupeRNova to 215/70 R16.

Opcjonalnie można zamontować opony w rozmiarze 225/60 R16.