Chrysler LHS to wysokiej klasy sedan produkowany przez amerykański koncern Chrysler. Samochód ten oferował bardzo bogate wyposażenie i skutecznie konkurował z podobnymi pojazdami importowanymi do Stanów Zjednoczonych. Wielu recenzentów opisywało LHS jako coś, co można by uznać za produkt niemiecki. Pierwsza generacja pojazdu produkowana była w latach 1994-1997. Do budowy samochodu wykorzystano platformę LH, która została wydłużona o dodatkowe 130 mm. W efekcie powstał największy i najlepiej wyposażony model Chryslera z tamtych lat. Większy rozstaw osi pozwolił inżynierom przesunąć tylną kanapę do tyłu, co pozwoliło uzyskać znacznie większą przestrzeń w kabinie. Samochód napędzany był jednostką 3,5 l V6 Pentastar. Napęd przenoszony był na oś przednią za pomocą czterobiegowej skrzyni automatycznej. Druga generacja LHS produkowana była w latach 1999-2001. Auto bazowało na płycie podłogowej LH wspólnej z Chryslerem Concorde i 300M. Nowy pojazd również reprezentował najwyższą klasę w gamie Chryslera, jednak nie był tak duży jak Concorde. W porównaniu do poprzednika wnętrze zmalało i straciło swój charakterystyczny styl limuzyny. Agresywnie poprowadzona linia dachu i zaokrąglone szyby zmniejszyły przestrzeń nad głowami podróżujących. W 2002 r. Chrysler po cichu usunął LHS z oferty, po czym przestylizował model Concorde wzorem LHS. W podstawowych wersjach LX i LXi zastosowano wnętrze również identyczne z drugą generacją LHS.

Fabryczny rozmiar opon do modelu Chrysler LHS to 205/60 R16.
Opcjonalnie można zamontować opony w rozmiarze 225/60 R17.