Chrysler 300C to flagowa limuzyna klasy wyższej produkowana przez koncern Chrysler. Samochód charakteryzuje się niezwykle muskularną budową nadwozia i oryginalnym designem, dzięki któremu nigdy nie pozostaje niezauważony. Atletyczna sylwetka dosadnie zdradza, że pod maską znajdziemy całkiem potężną mieszankę wybuchową. Sama maska jest długa i płynnie przechodzi w pas przedni przyozdobiony sporym, chromowanym grillem. W każdej części nadwozia natrafiamy na liczne ozdoby i chromowane detale takie, jak: lusterka, listwy i ramki szyb. Tył samochodu jest bardzo zgrabny i otrzymał stosunkowo krótką klapę bagażnika. Wewnątrz znajdujemy dość nieciekawy kokpit znacznie odbiegający stylem od niesamowitego nadwozia. Do napędzania niemal dwutonowego kolosa służą klasyczne silniki benzynowe V6 o pojemnościach 2,7 i 3,5 l oraz najbardziej pożądana jednostka 5.7 HEMI o mocy 340 KM. Poza tym w Europie oferowany jest silnik diesla 3.0 pochodzący od Mercedesa. Powiązania z Mercedesem dotyczą nie tylko silnika, ale również całej płyty podłogowej pochodzącej od MB klasy E W211. Tylne zawieszenie jest również wspólne dla tych modeli, a przednie pochodzi od klasy S. Niestety samochód ten nie jest pozbawiony wad. Jakość wykonania wnętrza i zastosowane materiały wydają się nie być adekwatne do klasy pojazdu. Niska linia szyb może i wygląda efektownie, jednak znacznie ogranicza widoczność. Topową wersją 300C jest wariant SRT8 wyposażony w oryginalny pakiet aerodynamiczny i udoskonalony silnik HEMI o pojemności 6,1 litra. Moc 470 KM rozpędza tą limuzynę do 100 km/h w czasie 5 sekund.

Fabryczny rozmiar opon do modelu Chrysler 300C to 225/60 R18.
Opcjonalnie można zamontować opony w rozmiarach 255/45 R19 oraz 245/45 R20.