Buick Regal to średniej wielkości sedan produkowany przez General Motors od 1973 roku. Miał to być szybki i luksusowy samochód, jednak jego piąta generacja różni się diametralnie od pozostałych. W celu przyciągnięcia większej ilości młodych klientów zrezygnowano z typowej konstrukcji wielkiego krążownika szos na rzecz lżejszej i znacznie bardziej nowoczesnej konstrukcji. Do budowy Buick Regal wykorzystano platformę Epsilon II, którą dzieli z Oplem Insignia. W praktyce, poza drobnymi modyfikacjami, Regal to praktycznie wierna kopia niemieckiego krewniaka. W najmocniejszej opcji GS (odpowiednik Insignia OPC) dostępny jest turbodoładowany silnik 2 l o mocy 270 KM. Za prawidłowe odprowadzanie spalin dba potężny układ wydechowy o średnicy 3˝. W opcji czteronapędowej całe zawieszenie jest odpowiednio zmodyfikowane i zapewnia o wiele większą sztywność w porównaniu do wersji standardowej. Na przedniej osi znajdziemy system High Performance Strut, który zmniejsza naprężenia występujące w układzie napędowym. Elementem wyróżniającym model GS są charakterystyczne wloty w przednim zderzaku i spoiler na tylnej klapie, poprawiający docisk tylnej osi. Za potężnymi 18-calowymi felgami kryją się czterotłoczkowe hamulce Brembo. Wersja eAssist wykorzystuje system hybrydowy opracowany przez General Motors. W wersji standardowej CLX auto napędzane jest przez silnik 2,4 l o mocy 182 KM. Podstawowe wyposażenie jest wyjątkowo bogate i obejmuje nawigację satelitarną, skórzane fotele i dwustrefową klimatyzację.

Fabryczny rozmiar opon do modelu Buick Regal to 215/60 R16.
Opcjonalnie można zamontować opony w rozmiarze 225/60 R16.