certyfikowany sprzedawca

Vredestein Quatrac Lite

certyfikowany sprzedawca

Model Vredestein Quatrac Lite
jest obecnie niedostępny

  • Opis produktu
  • Opinie
Opis produktu
Opis produktu

Vredestein Quatrac Lite

Testy opony Vredestein Quatrac Lite:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2014
Auto Bild 185/60 R15 dobra 3
ADAC 195/65 R15 wystarczająca 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2012
Auto Bild 175/65 R14 szczególnie polecana -
Skala not: najwyższa najniższa

Typ: opona całoroczna.

Bieżnik: symetryczny – zrównoważone osiągi na każdym typie nawierzchni.

Klasa: premium – najlepsze osiągi i najwyższa jakość.

Przeznaczenie: samochody osobowe.

Rozmiary: od 14 do 17 cali.

Vredestein Quatrac Lite to całoroczna opona klasy premium, którą zaprojektowano z myślą o codziennej jeździe. Model powstał na bazie mieszanki gumowej cechującej się elastycznością w niskich temperaturach i utrzymującej odpowiednią sztywność konstrukcji latem. Elastyczność opony szczególnie ważna jest w sezonie zimowym, ponieważ gwarantuje zwiększenie powierzchni styku opony z jezdnią, a to zapewnia lepszą przyczepność i bezpieczeństwo jazdy.

Oponę wyposażono w symetryczny bieżnik bardzo dobrze sprawdzający się na każdym typie nawierzchni. Jego rowki szybko odprowadzają wodę i sprawiają, że spada ryzyko aquaplaningu. Dzięki szybkiemu osuszaniu się bieżnika stabilność jazdy pozostaje na wysokim poziomie niezależnie od panującej pogody. Inżynierowie projektujący oponę zadbali o komfort akustyczny kierowcy i pasażerów. W rezultacie zastosowania nowoczesnej mieszanki i zoptymalizowania rzeźby bieżnika, dźwięki emitowane przez Vredestein Quatrac Lite są natychmiastowo wyciszane, a jazda staje się cicha i przyjemna. Mieszanka, z której powstała opona, oprócz elastyczności charakteryzuje się obniżoną wagą. Dzięki temu udało się obniżyć opory toczenia modelu, a co za tym idzie – ograniczyć spalanie i emisję dwutlenku węgla do atmosfery. Wszystko o sprawia, że Vredestein Quatrac Lite jest ekonomiczna w użytkowaniu i przyjazna środowisku. Model jest doskonałym rozwiązaniem dla kierowców, którzy od całorocznego ogumienia oczekują doskonałych osiągów na każdym typie nawierzchni, niezawodności i odporności na uszkodzenia mechaniczne.

Vredestein to holenderska marka, która dostarcza opony na rynek od 1946 roku. W ofercie firmy znajdują się opony do samochodów osobowych, dostawczych, retro, ciężarowych, aut z napędem na 4 koła, rowerów i maszyn rolniczych. Vredestein specjalizuje się w wytwarzaniu ogumienia klasy premium cechującego się najwyższą jakością wykonania, doskonałymi parametrami i komfortem jazdy. Od 2009 roku marka wchodzi w skład koncernu Apollo Tyres.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
Opinie

Vredestein Quatrac Lite

4,0 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,4/5 Sucha nawierzchnia
  • 3,6/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,2/5 Mokra nawierzchnia
100%
100% klientów poleca tę oponę
4 ocen
  • 5
    0
  • 4
    4
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
4323 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
4 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 50000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 4 z 4 opinii

    Zgłoś
    185/60 R15

    Opinia
    niezweryfikowana

    Zgadzam się z obszerną opinią innego użytkownika. Podczas temperatur dodatnich (lato) nieważne czy na suchym czy na mokrym opona jak letnia. Zimą w kopnym śniegu opona gorsza od zimówek ale w żadnych warunkach nie poddaje się. Opona cały czas pracuje nawet gdy śniegu jest tyle że przykrywa oponę (celowo zjeżdzałem z kolein na nieodgarniętym parkingu w 15cm śnieg i nie zakopałem się). Trudno opisać różnicę w zachowaniu tej opony na śniegu w porównaniu do 100% zimówki. Opiszę to tak, że Quatrac Lite w kopnym śniegu odczuwalnie uślizguje się, ale ciągle pracuje ze śniegiem, gryzie i jedzie, nie wpada w pełny poślizg. Ot przez łuki przechodzi jakby po nieco większym promieniu, (minimalnie może 20-30cm...), trochę jakbyś jechał w kisielu, ale przechodzi. Szybciej włącza sie ABS. Czyli opona jest gorsza od zimówek w warunkach, do których zimówka powstała. Dobrze jeśli kierowca potrafi wyczuć pracę opon na kierownicy i ewentalnie minimalnie odpuścuć gaz czy zmniejszyć skręt kół (kontrować nie trzeba, bez przesady:-) ). Wg mnie opona minimalnie głośniejsza i o dziwo twardsza od poprzednich letnich (9 letnich opon). Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Nissan Micra Hatchback

    Ocena łączna:

    3,9

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    24 0

    Micrunia

    ponad 2 lata temu
  • 165/60 R15

    Opinia
    niezweryfikowana

    Po dwóch latach jeżdżenia i dystansie około 20tys. km bieżnik z przodu ma nieco ponad 4mm głębokości a na tyle 6mm a więc zużywaja się chyba nieco szybciej niż opony letnie, chociaż dramatu nie ma. Jeden, może dwa sezony jeszcze wytrzymaja a potem być może trzeba będzie zdecydować sie na wymianę przynajmniej jednej pary. Z drugiej strony 4 lata na całorocznych to jak 8 sezonów na dwóch kompletach. W moim przypadku opony te sa na drugim samochodzie, ktory jezdzi w wiekszosci po miescie (Warszawa). Zdecydowanie zakup tych Vredestein'ow to była dobra decyzja. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Nissan Micra Hatchback I FL 1.4

    Ocena łączna:

    3,9

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 0

    Nissan Micra

    ponad 2 lata temu
  • 195/60 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Po licznych rozterkach wewnętrznych i zewnętrznych, pomimo odradzania przez "znawców" forumowych i znajomych założyłem komplet nowych opon wielosezonowych (właśnie Vredestein Quatrac Lite). Obserwacja stanu dróg zimą i własnego spokojnego stylu jazdy podpowiadała mi, że warto spróbować czegoś, co będzie miało bieżnik prawie letni, a gumę trochę bardziej miękką. Od września do dziś (styczeń) przejechałem na nich 12000 km. I gorącym latem i pluchą jesienną i świeżym śniegiem i suchym mroźnym asfaltem. Jest to więc już pewna baza do podsumowania. Jestem bardzo zadowolony z wyboru. Latem jeździ się jak na letnich. Nawet w upałach nie piszczą. Na mokrym świetne - i w zakręcie, i w hamowaniu. W dodatku ciche. Jesienią również bez negatywnych niespodzianek. Na zimnym i mokrym pewnie i cicho. Przyszła zima: na kopnym śniegu gorsze od normalnych zimówek. Wcześniej trzeba hamować, bo nie trzymają jak tamte (żona ma zimówki w swoim aucie, więc łatwo wyczuć różnicę). Na łuku też trzeba uważać, bo auto szybciej łapie poślizg. Podobnie jest przy głębszym błocie pośniegowym. Ale już na płytkim błocie czy mokrym (słonym) zimowym asfalcie jest lepiej niż na zimówkach. Super hamują, ciche, nic nie znosi na zakrętach. Przy ruszaniu koła nie buksują. No i świetnie na mroźnym suchym asfalcie. Biorąc poprawkę na to, że dni z kopnym śniegiem w mieście (ale też poza nim) jest najwyżej kilkanaście w roku to wybór tych wielosezonówek jest bardzo trafiony. Zamierzam raz w roku (wrzesień, jako rocznica załozenia opon) przekładać koła z tyłu na przód i jeździć. Sam jestem ciekaw na ile starczą i jak się będą zachowywać w miarę upływu czasu. Polecam te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Opel Astra Hatchback

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    60 5

    Pao_Li

    ponad 2 lata temu
  • 175/65 R14

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony naprawde warte swojej ceny. Samochod trzyma sie drogi, prowadzi sie pewnie, punkty hamowania zdecydowanie pozniejsze w stosunku do poprzednich (tez wielosezon, innej firmy). Jesli chodzi o snieg, nie do konca to przetestowalismy. Bo ostatnie 2 zimy praktycznie bez sniegu. Jesli chodzi o mokra i zimna nawierzchnie, jak najbardziej godne polecenia. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Peugeot Partner Van I FL 2.0 HDI

    Ocena łączna:

    3,8

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Monter

    ponad 2 lata temu