Goodyear Wrangler AT/S
to opony całoroczne klasy premium (wysokiej). Koncern Goodyear zaprojektował ten model opon terenowych z myślą o kierowcach pickupów i SUVów. Opona Goodyear Wrangler AT/S dobrze radzi sobie z najtrudniejszymi warunkami terenowymi, a jednocześnie dobrze sprawuje się na normalnej, utwardzanej nawierzchni. Dzięki nowatorskim rozwiązaniom konstrukcyjnym, opona ta ma gwarantować nie tylko agresywną trakcję, ale i komfortową i cichą jazdę.
Wielopłaszczyznowy bieżnik opony Goodyear Wrangler AT/S został wykonany z twardszej niż przeciętna mieszanki krzemionkowej, która ma za zadanie zapewniać doskonałą przyczepność na każdej nawierzchni i równomierne zużywanie się opony. Przy pomocy najnowocześniejszych programów komputerowych opracowano system 7800 ząbkowanych nacięć, którego rolą jest utrzymywanie odpowiedniej trakcji na każdym rodzaju podłoża, w tym także na lodzie.
W zamyśle twórców opon Goodyear Wrangler AT/S ma sprostać wszystkim wyzwaniom, jakie przed oponą stawiają różne warunki pogodowe. Została więc wyposażona w samooczyszczające się rowki (Dual Traction Lug Channels), które odprowadzają spod powierzchni opony wodę, błoto i śnieg. Ta technologia ma skutecznie zapobiega zjawiskom aquaplaningu i splash-planingu, a w połączeniu zpoprzecznymi nacięciami w rejonie barku zapewnia optymalne właściwości jezdne w każdych warunkach.
System dużych, niezależnych bloków opon Goodyear Wrangler AT/S stworzono, aby zagwarantował stabilność prowadzenia i wzmacniał reakcję układu kierowniczego, a innowacyjny układ klocków bieżnika sprawia, ze ta agresywnie wyglądająca opona jest niezwykle cicha. Komfort prowadzenia mają także potęgować umieszczone we wnętrzu opony Goodyear Wrangler AT/S dwa stalowe pasy. Wzmocniono je dodatkowo poliestrem, aby jeszcze lepiej oponę usztywniały i zapobiegały jej deformacjom, nawet podczas dynamicznej jazdy terenowej.
Opona Goodyear Wrangler AT/S stanowi oryginalne wyposażenie (OE - Original Equipment) samochodach marki Chevrolet (m.in. Avalanche) oraz GMC i jest odpowiednia zarówno do jazdy po mieście, jak i w warunkach "off-road". Dzięki zastosowanej do budowy bieżnika mieszance oraz jego innowacyjnej konstrukcji opona jest bardziej odporna na uszkodzenia.