Typ: opona letnia.
Bieżnik: symetryczny – gwarantuje zrównoważone osiągi na każdym typie nawierzchni.
Klasa: ekonomiczna – zrównoważone osiągi w korzystnej cenie.
Przeznaczenie: samochody z napędem na 4 koła.
Rozmiary: od 15 do 20 cali.
General GRABBER HTS to opona klasy ekonomicznej, która powstała z myślą o samochodach wyposażonych w napęd na 4 koła. Model charakteryzuje się wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne, dzięki czemu wydłuża się jej żywotność. Zaawansowana rzeźba bieżnika sprawia, że model sprawdza się bardzo dobrze zarówno na suchej, jak i na mokrej jezdni. Symetryczna rzeźba, którą zastosowano w oponie jest często stosowana przez producentów tego typu ogumienia ze względu na jej właściwości na różnych rodzajach nawierzchni.
Drobne klocki pokryte zygzakowatymi i prostymi nacięciami lamelkowymi sprawiają, że jazda w terenie jest pełnowartościowa i stabilna. Specjalne wzmocnienia konstrukcyjne w postaci mocnych, stalowych pasów i nylonowej osnowie odpowiadają za zapewnienie odporności na deformacje profilu oraz gwarantują większą nośność. General GRABBER HTS lepiej przylega do felgi dzięki poprawionej konstrukcji stopki oraz usztywnieniu ściany bocznej.
Bieżnik ściera się powoli i równomiernie w efekcie optymalnego rozłożenia nacisków działających na powierzchnię opony. Aby uzyskać taki efekt, bieżnik opracowano przy użyciu komputerowej optymalizacji jego wzoru. Dzięki temu uzyskano nie tylko większą trwałość, ale obniżono także opory toczenia, co przełożyło się na mniejsze zużycie paliwa i redukcję emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Za bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni odpowiada specjalny system kanalików, który pomaga za odprowadzanie wody i błota spod czoła opony. W efekcie bieżnik szybko się osusza, a ryzyko aquaplaningu i utraty przyczepności maleje. W rezultacie innowacyjnego kształtu rowków opona się samooczyszcza, co dodatkowo pozytywnie wpływa na przyczepność i utrzymanie stabilności jazdy.
Barki opony, które wykonano w technologii Stabilink Bars dodatkowo wzmocniono, w efekcie czego trakcja jest płynna, a jazda pewna. Poprawiono także przyczepność boczna na zakrętach, co poprawiło nie tylko bezpieczeństwo jazdy, ale także jej komfort.