Model dostępny w wielu rozmiarach już od 207 zł
Wybierz rozmiarDostawa GRATIS
Dostawa12 dni roboczych
Parametry opony
Michelin City Grip 2 to bezdętkowa opona klasy premium. Jest zaprojektowana z myślą o wymagających właścicielach skuterów, których maszyny muszą dostosować się do aktualnych warunków atmosferycznych. Opona świetnie radzi sobie na wszystkich rodzajach dróg. Dzięki temu możesz liczyć na dynamiczną i bezpieczną jazdę po asfalcie zarówno w mieście, jak i poza nim.
W tym modelu zastosowano znany już z poprzedniego modelu Michelin, wzór nacięcia. Dzięki technologii Progressive Sipe zyskał on jeszcze lepsze właściwości wytrzymałościowe. Guma dobrze pracuje podczas styku nawet z mokrą nawierzchnią, gwarantując Ci najlepszą możliwość przyczepność. Mieszanka bogata w krzemionkę jest chętnie wybierana przez kierowców ze względu na jej dynamiczny charakter i niezawodność. Możesz na to liczyć nie tylko podczas jazdy po gładkim asfalcie, ale także kiedy będziesz pokonywać chropowatą i śliską nawierzchnię, np. studzienkę kanalizacyjną.
City Grip 2 jest odpowiedzią na oczekiwania kierowców, którzy liczą na długotrwałą żywotność. Przez wiele sezonów będzie wspierać Cię na każdej przejażdżce przy pełnej przyczepności i wydajności. Ten model opon możesz znaleźć w wielu modelach skuterów od Yamaha czy Peugeot.
City Grip 2 to model, który pochodzi od producenta klasy premium. Marka powstała w 1889 roku, szybko zakorzeniła się w branży i dziś jest bezkompromisowym liderem w produkcji opon dla wielu sektorów. Stosuje wiele nowoczesnych rozwiązań, które wyznaczają trendy na całym świecie. Produkty podbijają świat motocyklowy nie tylko na drogach publicznych, ale także na pełnych pasji wyścigach. Efektem pracy doświadczonych ekspertów są opony, które służą do bezpiecznego, sprawnego i jednocześnie dynamicznego przemieszczania się w każdych warunkach.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 100/80-10.
Informacje o oponie zbierane są od 1541 dni. W tym czasie zebraliśmy 74 opinie.
Nasi klienci przejechali łącznie 445000 km.
Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako
umiarkowany.