Model dostępny w wielu rozmiarach już od 457 zł
Wybierz rozmiarDostawa GRATIS
Doręczymywe wtorek!
Parametry opony
Zróżnicowana nawierzchnia oraz różne warunki pogodowe. Opona motocyklowa Metzeler Sportec M9 RR to uniwersalna konstrukcja do codziennej jazdy, która wyróżnia się dużą wytrzymałością, znakomitą przyczepnością do podłoża oraz wysoką stabilnością na zakrętach. Opracowano ją z myślą o sportowych maszynach szosowych. Znajdzie zastosowanie na torze oraz w jeździe miejskiej i turystycznej.
Oponę Metzeler Sportec M9 RR wykonano z krzemionkowej mieszanki, która jest odporna na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Jej skład umożliwia błyskawiczne rozgrzewanie ogumienia, dzięki czemu dobrze sprawdzi się również w niskich temperaturach. Innowacyjna konstrukcja zapobiega jednocześnie przegrzewaniu się ogumienia. To opona dwuwarstwowa Cup&Base: ma miękkie boki, które pozwalają zachować dobrą przyczepność na zakrętach oraz twardy wierzch, który zapewnia wysoką równowagę termiczną oraz wysoką stabilność na prostych odcinkach.
Konstrukcja ma starannie zaprojektowany bieżnik. Pozbawione nacięć boki zapewniają stały styk gumy z nawierzchnią w czasie jazdy w pełnym pochyleniu. Asymetryczne żłobienia w strefie pośredniej umożliwiają skuteczne odprowadzanie wody. Gładki pas środkowy oraz umieszczone na jego brzegach wzdłużne rowki zapewniają optymalną stabilność podczas jazdy w pozycji pionowej oraz przy dużych prędkościach.
Metzeler to niemiecki producent wysokiej klasy opon motocyklowych z tradycjami sięgającymi XIX wieku. Jego konstrukcje powstają w oparciu o wieloletnie doświadczenie oraz najnowocześniejsze osiągnięcia technologiczne. W swoich produktach wykorzystuje innowacyjne mieszanki gumy oraz starannie opracowane bieżniki - wszystko po to, by zapewnić motocyklistom bezpieczeństwo, pewność na drodze i przyjemność z jazdy.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 120/70 ZR17.
Informacje o oponie zbierane są od 1631 dni. W tym czasie zebraliśmy 25 opinii.
Nasi klienci przejechali łącznie 209000 km.
Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako
dynamiczny.