Model dostępny w wielu rozmiarach już od 404 zł
Wybierz rozmiarDostawa GRATIS
Dostawa5-6 dni roboczych
Parametry opony
Continental TKC 70 to model, który łączy zalety dwóch popularnych propozycji terenowych niemieckiej marki — TKC 80 i ContiTrailAttac 2. Dzięki synergii najlepszych właściwości każdego z tych produktów powstała opona, wyróżniająca się bardzo dobrą wytrzymałością podczas jazdy poza utwardzonymi ścieżkami, a jednocześnie zapewniająca pożądane osiągi na asfalcie.
TKC 70 z powodzeniem sprawdza się podczas przemierzania łatwych i średnio wymagających, nieutwardzonych, terenowych ścieżek. Jednocześnie gwarantuje komfort w trakcie jazdy po asfalcie. Konstruktorzy Continental zadbali o to, aby model cechował się cichą pracą, odpowiednim poziomem stabilności, a dodatkowo spełniał oczekiwania miłośników emocjonujących przygód w terenie. Udało się to osiągnąć dzięki specjalnemu wzorowi bieżnika.
Model wykorzystuje mieszankę gumową stworzoną w technologii MultiGrip. Oznacza to, że podczas produkcji opony zastosowano dwa rodzaje składników, które różnicują poziomy twardości na barkach i środkowej części bieżnika. Przekłada się to bezpośrednio na zwiększenie przyczepności do podłoża oraz umożliwia pokonywanie większej liczby kilometrów.
Technologia Rain Grip zapewnia natomiast lepszą przyczepność podczas jazdy na wilgotnej nawierzchni. Możliwe jest to, dzięki krótkiemu czasowi rozgrzewania się opony. TKC 70 jest ogumieniem stosowanym jako oryginalne wyposażenie m.in. KTM 390 Adventure.
Continental to renomowany producent ogumienia klasy premium. Niemieckie przedsiębiorstwo powstało w 1871 roku i od tego czasu nieustannie uznawana jest za jedną z najlepszych marek w branży. Precyzja, jakość oraz innowacyjne rozwiązania sprawiły, że opony koncernu stanowiły oryginalne wyposażenie w nowych modelach BMW, Forda czy Hondy.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 120/70 ZR17.
Informacje o oponie zbierane są od 3394 dni. W tym czasie zebraliśmy 17 opinii.
Nasi klienci przejechali łącznie 149000 km.
Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako
umiarkowany.