Klasa premium

Bridgestone TW 302

Powiększ

W tej chwili model dostępny tylko w rozmiarze 120/80-18 62 P za 431zł

Cena katalogowa 806 zł

431 szt.
Kup
431 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa4-5 dni roboczych

14 dnina zwrot

3,8

1 opinia

Parametry opony

Indeks prędkości:
P = max 150 km/h
Indeks nośności:
62 = max 265 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Dętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Homologacja:
Yamaha ...
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opis produktu
  • Oferta
  • Opinie

Bridgestone TW 302

Opis w przygotowaniu

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 120/80-18.

Ceny i rozmiary Bridgestone TW 302

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:
Bridgestone
TW 302
120/80-18 62 P
120/80-18 62 P 431 zł Cena katalogowa 806 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.

Bridgestone TW 302

1 osoba wystawiła ocenę

  • 5 0 osób
  • 4 1 osoba
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 3,8 1 opinia

Opona Dobra

  • Sucha nawierzchnia: 5,0
  • Mokra nawierzchnia: 2,6
  • Stabilność na zakrętach: 5,0

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 3386 dni. W tym czasie zebraliśmy 1 opinię.

Nasi klienci przejechali łącznie 5000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Siwy

Rozmiar: 4.60-17

Ocena: 3,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Fajna Guma 50:50. Zaskakująco dobrze trzyma się na asfalcie. W terenie - daje radę. Szutry - miodzio. Szybkie mazurskie szutry 100+ na budziku i banan na twarzy:D Teren piaszczysty (nie, to nie ta guma - albo umiejętności ;-). Tak długo jak znajdzie twarde podłoże - jest relatywnie ok. Ale bieżnik nie jest wysoki (ok 11mm tył / 6mm przód na nowej gumie), tak samo jak układ kostek raczej nie tworzy "łopaty" do odgarniania piachu. Ta guma zdecydowanie nie na tego typu zabawy. W błocie mało latałem, ale przypuszczam że podobnie jak z piachem - nie będzie mistrzostwa (kostka jest raczej gęsta). Cała reszta terenów - imho ok. Tak więc do enduraków się nada, crossy - imho - "za słaba". Przy jeździe z "wyższymi" prędkościami (120+) na xt-ku wężykuje :-/ Sprawa się trochę polepsza jak bieżnik się ściera. Mokre drogi - w sumie nie wiem - nie miałem okazji zrobić jakiś sensowniejszych tras w takich warunkach aby móc coś mądrzejszego powiedzieć - dlatego ocena "ambiwalentna"

Podsumowanie: Fajna guma 50:50

Czy opinia jest pomocna?