Ford Mondeo I
Ford Mondeo pierwszej generacji miał premierę w 1992 roku i był produkowany do 1996 roku w niemieckim Genk. Auto miało ciekawą linię nadwozia, którą można w łatwy sposób poprawić. Wystarczy założyć nowe, lepsze niż oryginalne Forda Mondeo MK1, które oferujemy w naszym sklepie. Zachęcamy do przejrzenia naszej oferty!
Informacje o kluczowych parametrach felg w generacji I modelu Ford Mondeo I
Wszystkie Forda Mondeo MK1 oferowane na naszej stronie są zgodne z tym modelem auta, co oznacza, że do ich instalacji nie trzeba przeprowadzać modyfikacji i przeróbek. Dzięki temu możesz skupić się jedynie na wyborze ciekawego wzoru, jak i koloru czy rodzaju wykończenia. W razie pytań chętnie pomożemy – zachęcamy do kontaktu mailowego oraz telefonicznego.
Jaka jest średnica felg w Fordzie Mondeo I?
Zarówno stalowe, jak i felgi aluminiowe do Forda Mondeo MK1, mogą mieć średnicę od 14” do 17”. To wartości zaaprobowane przez producenta auta, zatem nie mają żadnego niekorzystnego wpływu na prowadzenie pojazdu oraz bezpieczeństwo użytkowania.
Jaki jest rozstaw śrub w Ford Mondeo I?
W samochodzie Ford Mondeo MK1 rozstaw śrub jest stały i wynosi 4x108. To bardzo istotny parametr, który mówi o liczbie śrub oraz odległości pomiędzy dwiema ułożonymi naprzeciw siebie. Próby montażu felg o innym standardzie skończą się niepowodzeniem lub stworzą duże niebezpieczeństwo, gdyż różnice rzędu 1 mm mogą spowodować zagrożenie dla zdrowia i życia kierowcy, pasażerów oraz innych użytkowników dróg.
Jaka jest szerokość felg w Fordzie Mondeo I?
Nie tylko średnica felgi ma znaczenie – równie istotna jest jej szerokość. Do Forda Mondeo pierwszej generacji pasują idealnie felgi o szerokości od 5,5” do 7,5”. To wartości zgodne z zaleceniami producenta tego auta bardzo istotne z punktu widzenia nabywcy.
Jakie jest ET felgi w Fordzie Mondeo I?
W Fordzie Mondeo MK1 rozmiar felg ma znaczenie – podobnie jest z parametrami pobocznymi, takimi jak ET. To odsadzenie, znane także jako offset, które w przypadku tego auta wynosi 35-50 mm i określa przesunięcie felgi względem miejsca montażu, jednocześnie umożliwiając jego prawidłowy przebieg.