1 070 szt.
Kup
Klasa premium

Yokohama BluEarth-4S AW21 255/55 R20 110 W XL, RPB, Range Rover

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3

Cena katalogowa 1 882

1 070 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 08:55
Produkt oglądają 4 osoby

Dostawa GRATIS

Dostawa 13 dni roboczych

14 dnina zwrot

Parametry opony
Typ:
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
110 = max 1060 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C B B 73 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
Opinie
Opinie

Yokohama BluEarth-4S AW21

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,6/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,4/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,5/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
492 ocen
  • 5
    293
  • 4
    184
  • 3
    14
  • 2
    1
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1779 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
492 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 6108000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 492 z 492 opinii

    Zgłoś
    195/60 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To już moje kolejne opony wielosezonowe i szczerze polecam. Po pierwsze zero kłopotów z wymianą, po drugie, nie zaskoczy nas żadna pogoda podczas całego roku. Co do samych opon to firmy YOKOHAMA nie trzeba przedstawiać. Opony dobrze się montuję, nie są przesadnie twarde, ani przesadnie miękkie, idealnie zbalansowane. Właściwości jezdne oceniam bardzo dobrze, przyczepność na suchej jak i mokrej nawierzchni super. Jeżeli chodzi o jazdę w zimie to idealnie nadają się do miasta, gdzie w większości przeważa mokra nawierzchnia i błoto pośniegowe. W śniegu nie były testowane. Ogólnie stosunek ceny do jakości 10/10 POLECAM. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Fiesta Hatchback VI 1.25 (44kW) (60KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    22 13

    Łukasz

    rok temu
  • 235/50 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Witam, od kilku lat poruszam się autami na oponach wielosezonowych, zawsze staram się kupować opony lepszej klasy, pomimo zakupu nowego auta z kompletem kół zimowych i letnich, zdecydowałem się na sprzedaż kół zimowych, sprzedaż opon letnich i zakup opon wielosezonowych (ze względów praktycznych, jak i doświadczenia). Swoje doświadczenie popieram kilkoma spostrzeżeniami. 1. Zamiana z opon letnich na zimowe (często zima zaskakuje kierowców) często wiele kolizji i wypadków powstaje już w warunkach prawie zimowych, a na oponach letnich, których jeszcze nie zdążyliśmy wymienić, przyzwyczajeni przez pół roku do jazdy w warunkach letnich, tracimy przyczepność i mamy kłopot-- tych kłopotów brak przy oponie wielosezonowej (przypominam, że najnowsze opony wielosezonowe to już nie te same opony co kilka lat wcześniej (opona letnia przystosowana do warunków zimowych, obecnie są to opony zimowe przystosowane do warunków letnich, sytuacja odwrotna). 2. koszty wymiany opon przy średnicy 19 cali, jednorazowa wymiana to ok 220 zł x 2 razy w roku x 5 lat żywotność komplet zima/lato daje nam kwotę ok. 5500 zł 3. problem ze składowaniem opon, transportem do serwisu, wymiany opon, rezerwacja kolejki, zabranie tego czasu rodzinie itp itd. 4. Patrz pkt 2, wychodzę z założenia, że lepiej co 3 lata zakupić nowe opony wielosezonowe (koszt ok 2300 zł np. Yokohama BluEarth 4s Aw21) niż ryzykować w ostatnim piątym roku/zimie na zużytych oponach zimowych. 5. koszt wymiany opon przez 5 lat równa się kosztom zakupu dwóch kompletów opon zimowych i letnich, które trzeba po 5 latach używania wymienić. Jedyny minus w oponie wielosezonowej to w moim przypadku skrócenie czasu używania ich do max 4 lat (ok. 60 tys. km) oraz delikatnie głośniejsza (auta nowoczesne są super wyciszone to już nie stanowi problemu). 6. NAJWAŻNIEJSZE: Należy przypomnieć wszystkim kierowcom, że opona zimowa chroni ułatwia poruszanie się po śniegu (często kopnym) natomiast żadna opona nie uchroni nas w 100% przed jazdą po lodzie, a coraz częściej ze względu na zmianę klimatu mamy sytuacje, że w dzień mamy temp. w okolicach zera lub pada deszcz ze śniegiem, w nocy zamarza, tworząc na jezdni cieniutką warstwę lodu, a następnego dnia znowu roztapia się tworząc błoto pośniegowe. TEGO TYPU SYTUACJE TWORZĄ NAJWIĘKSZE ZAGROŻENIA w przypadku opony zimowej, jak i wielosezonowej. jedyne wyjście - noga z gazu. Per saldo używanie opon wielosezonowych daje 50% oszczędności niż używanie dwóch kompletów opon zima/lato Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    BMW X1 SUV U11 sDrive18d (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    7 0

    Dariusz

    miesiąc temu
  • 195/45 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Szukałem wielosezonowych opon segmentu premium w rozmiarze 195/45/16. Wybór padł na Yokohame BluEarth-4S AW21. W poprzednim samochodzie miałem Nokian Weatherproof 195/65/15, na których przejechałem prawie 60.000 km. Samochód użytkuję w różnych warunkach: zwykle to 40% trasa - autostrady, drogi ekspresowe i 60% miasto - od świateł do świateł, drogi gruntowe, dojazdowe. Na suchej nawierzchni opony radzą sobie fenomenalnie. Przyczepność jest rewelacyjna zarówno na asfalcie jak i piaszczystej drodze. Auto prowadzi się pewnie, czuć pełną kontrolę. Mokra nawierzchnia dla Yokohamy nie oznacza wcale gorszych osiągów, gumy trzymają się równie dobrze, podczas gwałtownego hamowania czy ruszania. Samochód ani razu nie zgubił trakcji, nie włączył się też ABS. W warunkach autostradowych przy prędkościach rzędu 120-150 km/h generowany hałas nie wzbudza uwagi kierowcy ani pasażerów, jedzie się przyjemnie. Podstawą dobrej eksploatacji jest regularna kontrola ciśnienia w ogumieniu. Przy książkowym jedzie się twardo jak na niski profil przystało. Przy mniejszych wartościach niż zalecane jest nieco bardziej miękko, zapewne lepsza opcja w warunkach zimowych. Po przejechaniu kilku tysięcy km opony z czystym sumieniem mogę polecić. Zapewniają rewelacyjną trakcje zarówno w warunkach słonecznej, suchej pogody jak i wilgotnej, deszczowej aury, co bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo jazdy. Obecnie nie noszą śladów zużycia, sądzę, że uda mi się osiągnąć podobny przebieg jak na Nokianach. Gorąco polecam zakup. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda 2 Hatchback II 1.3

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    100 22

    Jakub

    ponad 2 lata temu
  • 215/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Drugi komplet opon całorocznych jaki przerabiam i mogę porównać z Nokian Weatherproof na Subaru Forester 2015. Nieco grosze odczucie pewności na mokrym asfalcie niż Nokian. Opona jest dość cicha i na asfalcie bardzo poprawna, nie można się niczego czepić. Wiadomo, samochód nie wyścigowy to i wymagania niewyśrubowane. Za to po zjeździe z asfaltu głębszy bieżnik i jego układ daje znacznie więcej niż zwykła letnia opona szosowa. Polne czy żwirowe drogi i trochę błota to miejsca, gdzie Yokohama po prostu się sprawdza. Osobiście bardziej poleciłbym Nokian, które w Subaru wyjątkowo dobrze sprawdzały się jako weekendowe wszędołazy, ale Yokohama nie odstaje aż tak bardzo, żeby nie skorzystać np. z promocji. Niestety nie testowałem Yokohamy zimą, ale obstawiam niezłe właściwości na głębszym śniegu i błocie pośniegowym ze względu na bieżnik. Ogólnie dla weekendowych użytkowników 4x4 tego typu opona całoroczna to dobry kompromis między szosową, a uterenowioną, której potencjału raczej nie wykorzystamy w pełni. Komfort jazdy na co dzień nieporównywalny. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Nissan Qashqai +2 SUV I 1.6 dCi 4x4 (96kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    23 7

    Tomek

    2 lata temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Dosyć miałem jeżdżenia dwa razy w roku do wulkanizacji celem wymiany opon. Traciłem czas, wydawałem pieniądze. Drugi komplet opon nawet ułożony na regale zajmował jednak miejsce w garażu. Postanowiłem pozbyć się problemu i kupiłem najtańsze, ale jednak z grupy premium całoroczne opony. Jestem z nich mega zadowolony. Są lepsze niż chińskie zimówki "no name" w aucie służbowym. Służbowym nie mogłem wyjechać ze śniegu na lekkim pochyleniu, a swoim autem z oponami Yokohama ruszam w śniegu puszystym czy ubitym bez najmniejszego problemu. Na suchym asfalcie zachowują przyczepność i nie hałasują. Spalanie mi wzrosło z 6.6 l na 6.7 l, ale to znikoma różnica. Na mokrym też nie narzekam, trzymają się drogi. Mieszkam poza miastem, gdzie pług przyjeżdża 3 dni po roztopach, a opony dają radę. Jestem z nich zadowolony i szczerze polecam wszystkim. Świetne opony na suchą, mokrą i zaśnieżoną drogę. Jeśli chcesz mieć opony marki premium, a jednocześnie nie uszczuplić mocno portfela, wybierz Yokohamę. Szerokości i przyczepności! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Kia XCeed Crossover I 1.0 T-GDI (88kW) (120KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    18 12

    Piotr

    rok temu
Opis produktu
Opis produktu

Yokohama BluEarth-4S AW21

Yokohama BluEarth-4S AW21 to długo wyczekiwany model całoroczny od znanego japońskie producenta klasy premium. Oponę stworzono z myślą o samochodach miejskich, kompaktowych, SUV-ach i cross-overach. Szerokie kompetencje są zasługą bardzo zrównoważonych osiągów i wykonania opartego o najlepsze dostępne materiały.


Model wykonano z bardzo trwałej, polimerowej mieszanki gumowej z dodatkiem z wysokojakościowej krzemionki. Gwarantuje ona nie tylko odporność na przypadkowe uszkodzenia, lecz równie dobrze dopasowuje się do nawierzchni i zapewnia szeroką strefę kontaktu z drogą. Skutecznie chroni przed utratą przyczepności i pozwala bezpiecznie podróżować w zróżnicowanych warunkach.


Yokohama BluEarth-4S AW21 to opona całoroczna, której konstrukcja zachowuje pełnię parametrów podczas najbardziej wymagającej pogody i przez wszystkie pory roku.

  • Podczas intensywnych opadów deszczu zaokrąglone rowki poprzeczne błyskawicznie transportują płyny poza strefę kontaktu, radząc sobie nawet z bardzo dużą ilością zalegającej wody.

  • Bloki o wyraźnych krawędziach zapewniają przyczepność w wymagającym okresie zimowym. Nacięcia poprzeczne pomagają utrzymać odpowiednią elastyczność wzoru w trakcie przymrozków.

  • Masywne klocki w strefie centralnej pozwalają na zachowanie sztywności przy wysokich temperaturach, świetnie sprawdzając się w trakcie upałów w okresie wiosenno-letnim.


Yokohama

Yokohama to japoński producent premium, dla którego bezpieczeństwo i komfort jazdy są najważniejsze przy projektowaniu ogumienia. Oponom marki nie brakuje jednak sportowego zacięcia - firma jest sponsorem wielu dyscyplin motorsportowych, wykorzystując te doświadczenia przy produkcji ogumienia typu UHP. Yokohama jest jednym ze światowych liderów w technologii i badaniach nad produkcją opon z wykorzystaniem materiałów nieropopochodnych. Jednym z odkryć inżynierów firmy jest zastosowanie olejku ze skóry pomarańczy, który sprawia że wyroby są nie tylko trwałe i bezpieczne, ale także bardzo ekologiczne.

Dane techniczne

Opona całoroczna Yokohama BluEarth-4S AW21 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 255/55 R20. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 14 do 21 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

C

Klasa C - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

Klasa B - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości W - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 270 km/h.

Indeks nośności 110 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 1060 kg.

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Yokohama BluEarth-4S AW21

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji wynosi 5 lat od daty produkcji opony (na opony o głębokości bieżnika 1,6 mm lub mniejszej gwarancja nie obowiązuje),
  • w przypadku uznania reklamacji otrzymasz rekompensatę zależną od stopnia zużycia opony (im mniej zużyta opona, tym większy zwrot),
  • wszystkie reklamowane opony są dokładnie badane przez wysokiej klasy specjalistów.
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.