231 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Vredestein Quatrac 5 165/70 R13 79 T

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Ostatnie 2 szt. Następne od 345 zł/szt.

231 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 20:43

Dostawa GRATIS

Dostawa 10 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Ten sam produkt
w nowszym
roczniku 2024

244 zł

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks nośności:
79 = max 437 kg
Rok produkcji:
2023 Ostatnie 2 szt.
Gwarancja:
3 lata od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
D C B 69 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Vredestein Quatrac 5

4,4 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,6/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,2/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,4/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
391 ocen
  • 5
    188
  • 4
    190
  • 3
    12
  • 2
    1
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
3680 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
391 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 4624000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 391 z 391 opinii

    Zgłoś
    235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobre na mokrym, na suchym przy mocniejszym ruszaniu potrafią lekko tracić przyczepność. W trasie bardzo ciche (cichsze od Fulda Sport Control2 pomimo lepszych danych na etykiecie!). Dopiero powyżej 140km/h zaczynają trochę szumiec. Trzymanie boczne również bardzo dobre. O dziwo przy rozmiarze 235/45 r18 są bardzo komfortowe. Wspomniane Fulda wręcz były twarde. Przy czym nie ma mowy o efekcie pływania. Po przesiadce z GY 4seaons (również świetna opona, na których zrobiłem ponad 50 tys. km) na plus w Vredesteinach lepsze zachowanie na suchym np. w zakrętach (kontrola trakcji nie włącza sie). Jak komuś zależy na wyglądzie to wygląda lepiej nic GY (której wygląd boczny psują kwadratowe lamelki bieżnika). Na plus również asymetryczny bieżnik, który ogranicza ryzyko wyząbkowania. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Mondeo Kombi IV 1.6

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    42 11

    karloss

    ponad 2 lata temu
  • 175/70 R14

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony zakupione w listopadzie, więc mają za sobą 4 miesiące jazdy w kalendarzowej ( bo niekoniecznie rzeczywistej) zimie - większość tras poza miastem. Ale dni ze śniegiem i poranki z gołoledzią się zdarzały. Auto w każdych warunkach trzymało się drogi, nie zaliczyłem żadnego uślizgu kół, choć dodać trzeba że starałem się dostosować prędkość do warunków. Szybko poczułem się pewnie na tych oponach. To moje pierwsze opony całoroczne i na tę chwilę jestem z nich bardzo zadowolony. Moja opinia jest połowiczna, bo jazda latem dopiero przede mną. Ciekaw jestem zachowania opon przy temperaturach powyżej 30 stopni (może napiszę o tym jesienią) - ale jeśli mnie nie zawiodą to nie wrócę do opon sezonowych. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Hyundai i20 Hatchback I FL 1.2 (63kW) (85KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Mirek

    rok temu
  • 255/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na suchym i mokrym super. W okolicach zera ta opona sprawuje się znakomicie. Na autostradach też bardzo dobrze. Dziś katowałem ją w śniegu i na zaśnieżonych drogach. Jak dla mnie wspaniale. Nie oczekuję, że da mi na śniegu pojeździć tak jak latem, ale ruszam pod górę bez problemu, w kopnym śniegu i na ubitym. Podobnie z hamowaniem przy zjeździe ze wzniesienia, na śniegowej nawierzchni, bez piasku i soli, włącza się ABS, ale auto hamuje i jest stabilne, nie znosi go na boki. Żonie też planuję kupić ten, kolejny model PRO. Oszczędzam czas i pieniądze na wizytach w wulkanizacji. Przede wszystkim na dwa tygodnie śnieżnej zimy w roku, nie widzę sensu zakładania opon zimowych. Te sobie radzą w zupełności. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo XC60 SUV II 2.0 D5 AWD (173kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    8 2

    Jarek

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    niezweryfikowana

    Cisza, cisza i przede wszystkim cisza, tego właśnie oczekiwałem od tych opon. I nie zawiodłem się ani trochę! W dodatku opona b.dobrze tłumi nierówności. Właściwości trakcyjne opony też nie pozostawiają wiele do życzenia. ABS i kontrola trakcji praktycznie nie mają co robić. Prowadzenie przy dużych prędkościach wzorowe, koleiny nie wpływają negatywnie na tor jazdy. Na koniec minusy: Miękkie boczki opony doją o sobie znać podczas pokonywania łuków z dużą prędkością (auto lekko pływa). Kolejny może trochę banalny minus, ale jednak, to wygląd opony... Nie testowałem ich jedynie na śniegu. Ogólnie opony godne polecenia, szczególnie dla osób ceniących sobie komfort podróżowania. POLECAM Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Alfa Romeo 156 Sedan I 2.0 JTS (114kW)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    85 23

    IdePoS

    ponad 2 lata temu
  • 185/60 R14

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Ludzie ogarnijcie się. Mój ojciec sprawdza, że Opona Xia Jało ma lepsze opinie niż Continental i później jest zdziwiony, że mu coś bije przy 140km/h albo buczy. Kolega z pracy wybiera opony gorszej klasy, bo mają lepsze wyniki na spalanie. Z tych ocen, testów, decybeli nic nie wynika. Ja kupuję opony tylko klasy premium (nawet najtańsze) i nigdy nie miałem żadnych problemów. Nie polecam wszystkim kupowania opon wielosezonowych, ale widziałem takie sytuacje, że kierowcy na zimowych mieli problem z podjazdem a ja nie. Te opony, które mam teraz są lepsze niż poprzednie Continental, a w testach wypadają gorzej. Choć oczywiście to moje subiektywne odczucie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Skoda Fabia Hatchback I 1.4 TDI-PD (75KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 2

    Jakwit10

    4 miesiące temu
Opis produktu
Opis produktu

Vredestein Quatrac 5

Testy opony Vredestein Quatrac 5:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild Allrad 235/55 R19 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto Bild 235/60 R18 dobra -
Auto Bild 195/65 R15 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2017
Auto Bild 205/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2016
Auto Bild Allrad 215/55 R16 polecana 1
ACE 205/55 R16 zadowalająca -
Gute Fahrt 205/55 R16 dobra -
ADAC 195/65 R15 zadowalająca 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2015
Auto Bild Allrad 215/65 R16 dobra 1
Auto Bild 195/65 R15 polecana -
Skala not: najwyższa najniższa

Vredestein Quatrac 5 został wyposażony w zaawansowany, asymetryczny wzór bieżnika. Jego letnia część charakteryzuje się obniżonymi oporami toczenia, doskonałą przyczepnością i wysoką precyzją prowadzenia zarówno na mokrej, jak i suchej drodze.

Zimowa odsłona opony Vredestein Quatrac 5 również została dopracowana w każdym aspekcie. Nowoczesne lamele świetnie sprawują się na pokrytej śniegiem drodze, w niskich temperaturach. Między lamelami, na środku bieżnika producent umieścił dodatkowe, trójwymiarowe bruzdy, które dbają o najwyższą przyczepność na zakrętach. Dzięki nim opona bardzo dobrze przyspiesza, również w typowo zimowych warunkach. Model produkowany jest przy użyciu mieszanki gumowej z dodatkiem krzemionki. Dzięki temu opona ma bardzo wytrzymałą konstrukcję, zachowuje elastyczność nawet w bardzo niskich temperaturach i charakteryzuje się długim czasem eksploatacji.

Opona Vredestein Quatrac 5 posiada zielone oznakowanie opon UE. Oznacza to, że charakteryzuje się naprawdę niskimi oporami toczenia i bardzo niskim poziomem hałasu.

Na powierzchni opony znajduje się symbol płatka śniegu oraz oznaczenie M&S, a więc produkt spełnia wszystkie wymogi opony zimowej.


vredestein-logo

Historia holenderskiego koncernu Vredestein rozpoczęła się w 1908 roku. Właśnie wtedy firma po raz pierwszy uruchomiła eksperymentalną produkcję opon osobowych. W ciągu kilkudziesięciu lat firma rozwinęła się na tyle, że dzisiaj Vredestein jest jednym z największych producentów opon na świecie. Jego produkty słyną nie tylko z wysokich osiągów (potwierdzonych przez dobre wyniki w testach), ale również z atrakcyjnego designu, za który odpowiada słynne studio Giugiaro Design.

Dane techniczne

Opona całoroczna Vredestein Quatrac 5 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 165/70 R13. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 13 do 20 cali.

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

D

Klasa D - efektywność paliwowa

C

Klasa C - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

Klasa B - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości T - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.

Indeks nośności 79 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 437 kg.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 165/70 R13
13" 2 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji:
2024

Dostawa 10 dni roboczych

244 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 345 zł/szt.

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 376

345 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Vredestein Quatrac 5

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie swoich opon przy użytkowaniu ich zgodnie z przeznaczeniem,
  • okres gwarancji wynosi 3 lata i jest liczony od daty zakupu produktu lub do momentu osiągnięcia całkowitego zużycia opony (zależy co nastąpi wcześniej),
  • gwarancja obejmuje opony z wadami konstrukcyjnymi, materiałowymi i wykonawczymi,
  • nowy produkt otrzymasz, jeżeli wada produktu ujawni się w okresie pierwszego roku użytkowania wadliwej opony,
  • przy wadzie ujawnionej po upływie pierwszego roku użytkowania wadliwej opony otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanych opon.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Vredestein

Certyfikat Vredestein
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.