Nowoczesna opona Pirelli Scorpion ATR to rewolucyjna jakość w segmencie ogumienia letniego. Wyposażona w zaawansowany bieżnik symetryczny i wzmocnione nylonem pasy zapewnia niespotykaną dotąd trwałość i niezawodność w zróżnicowanych warunkach.
Powierzchnia bieżnika została wzbogacona o rozbudowany system rowków i bocznych kanałów obwodowych, które doskonale sprawdzają się na mokrej nawierzchni. Centrala strefa została zoptymalizowana tak, by zapewniać pełnię osiągów na suchej drodze i niczym niezakłóconą komunikację między układem kierowniczym a oponą. Pirelli Scorpion ATR stanowi doskonałą równowagę między parametrami jezdnymi w każdym sezonie.
Dodatkową zaletą wzmocnionej konstrukcji jest świetne zachowanie opony w trudnym terenie. Pirelli Scorpion ATR sprawdzi się w warunkach off-roadowych i na nierównościach, co z pewnością docenią wszyscy kierowcy samochodów z napędem 4x4.
Pirelli to jeden z największych i najbardziej szanowanych koncernów oponiarskich na świecie. Włoska marka większości kierowców kojarzyć się może ze swoim zaangażowaniem w świat motosportu. Dlatego też produkty Pirelli szczególnie docenią użytkownicy ceniący sobie dynamiczna i swobodną jazdę. Firma w swojej ofercie ma szeroki katalog ogumienia dla samochodów osobowych, dostawczych, 4x4, ciężarowych, sportowych i motocykli.
Dane techniczne
Opona letnia Pirelli SCORPION ATR zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/80 R16.
Opona jest także dostępna w rozmiarach od 16 do 22 cali.
Opona dodatkowo:
-
posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
Opona posiada następujące klasy na etykiecie:
D
Klasa D - efektywność paliwowa
C
Klasa C - hamowanie na mokrej nawierzchni
B
Klasa B - hałas zewnętrzny
Jest to opona z indeksami:
Indeks prędkości T
- Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Indeks nośności 104 -
Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 900 kg.