1 514 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin Pilot Alpin 5 SUV 285/40 R21 109 V XL, NE0

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 2 311

1 514 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 18:25
Produkt oglądają 2 osoby

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Dostawa 3-4 dni robocze

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
109 = max 1030 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C C B 74 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin Pilot Alpin 5 SUV

4,8 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,8/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,8/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
1251 ocen
  • 5
    950
  • 4
    294
  • 3
    7
  • 2
    0
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2063 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
1251 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 18749000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 1251 z 1251 opinii

    Zgłoś
    285/40 R21

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Michelin to chyba jedyna marka, która nie poddaje się najnowszym trendom. Czyli tniemy koszty produkcji ponad wszystko! Wiem, że opona jest jedną z najdroższych na rynku, ale dla mnie tylko Michelin jest wart płacenia tej kupki złotówek. Opony bardzo dobre na prawie każde warunki. Może w deszczową pogodę mogłyby się sprawować lepiej, ale żadna "zimówka" nie pracuje na wodzie rewelacyjnie. Michelin to jakość adekwatna do ceny. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi SQ7 SUV II 4.0 TDI quattro (320kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Michał Kosiński

    ponad 2 lata temu
  • 285/40 R21

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    UWAGA OPONY NIEBEZPIECZNE! JAKOŚĆ PRODUKCJI SŁABA! NORMY PRZEKROCZONE DWUKROTNIE!! Wybór opon Michelin do Audi SQ7 podyktowany jest wieloletnią nienaganną renomą firmy i bardzo dobrymi rezultatami w testach opon. Niestety aktualne doświadczenia, z dostarczonym kompletem fabrycznie nowych opon Michelin Pilot Alpin 5 SUV 285/40 R21 109 V XL – produkcja 2022r , ( zakupione z Firmy Oponeo 1594zł/szt.) są bardzo bardzo złe. W ramach wcześniejszych problemów z różnymi oponami w samochodach jakie miałem , na przestrzeni ostatnich lat, w wszystkich samochodach realizuję teraz wymiany opon wraz z testem drogowym. Tylko taka forma wymiany opony jest wstanie zweryfikować jakość wykonania samej opony, jej bicia i ewentualnie skorygować położenie opony na feldze aby zrównoważyć te wady fabryczne. Bazując na opiniach specjalistów zajmujących się oponami, wskazywali oni mi produkty Michelin jako te które cechują się wzorowa jakością wykonania, a same testy drogowe to byłą tylko czystą formalnością - co przekładało się później na idealne prowadzenie i pracę zawieszenia. Otrzymany aktualnie (listopad 2022) komplet czterech sztuk Michelin Pilot Alpin 5 SUV 285/40 R21 109 V XL (fabryka Węgry - nie wiem czy ma to znaczenie) okazały się tragiczne w testach drogowych Hunter (test drogowy po co jest - https://youtu.be/4OvcOX74wh0 ). Każda z opon wykazywała po założeniu nadmierne wariacje sił promieniowych od 100N w górę. Specjaliści z serwisu wulkanizacji stwierdzili sami, że są w szoku, że tak złych opon dawno nie widzieli. Trzy sztuki udało się po wielu próbach zoptymalizować do felg i położenia, aby mieściły się jako zestaw w normach (wskazywanych przez urządzenie HUNTER). Niestety jedna sztuka nie dała żadnych szans na ustawienie poprawne. Dla mnie osobiście to jest duży szok - opony z opinią wzorcowych z podrzędną jakością wykonania. Jak można taki produkt wypuszczać na rynek? Zdecydowanie kolejne swoje kroki zakupowe w kwestii opon będę mocno weryfikował z aktualnymi testami jakościowymi opon i chętnie przetestuje innych producentów, gdyż aktualne wydane przeszło 6000zł na komplet opon i już 600zł na usługi wulkanizacyjne daje potężny niesmak, gdy ma się świadomość, że produkt zakupiony do SQ7 jest marnej jakości. Minęło kilka dni, przyszły mrozy spadł pierwszy śnieg, dysponuję 3 oponami zimowe i brak możliwości normalnego użytkowania firmowego auta. Sprzedawca przesyła mi oponę w ramach reklamacji nową. Umówiona wizyta na warsztacie wulkanizacji. Kolejne godziny w plecy na dojazd, koszty i okazuje się, że przysłana OPONA PONOWNIE JEST WADLIWA. Alert o nieakceptowalnym biciu opony i wszelkie próby optymalizacji położenia opony nie pozwoliły zejść z wartości poniżej 100N na biciu promieniowym. Złożona reklamacja do OPONEO, rozmowa z obsługą telefoniczną i korporacyjny bełkot „nie maja na to wpływ” , „to magazyn zewnętrzny” , „dokładamy wszelkich starań” - zamówienie miało być na drugi dzień roboczy, aby błyskawicznie podmienić wadliwą. Po trzech dniach roboczych dzwonię ponownie gdyż ani śladu potwierdzenia wysłania , „-już skłądamy dyspozycję do magazynu o wysyłkę.” = kolejne dwa dni oczekiwania. Opona numer 6 dociera do mnie i finalnie ta sama sytuacja 125N na oponie na starcie pomiarów. Udało się zejść do 80N optymalizacją. Serwis mówi, aby reklamować. Ja już nie mam siły i czasu na kolejne dni tygodnie bez samochodu. Obsługa klienta (OPONEO.PL) w rozmowie telefonicznej opowiada bzdury, „że to magazyn zewnętrzny wysyła te opony, że oni na to nie mają wpływu” i „takie epizody są rzadkością”. Z tym że zakupiony za ponad 6 tysięcy złotych zestaw opon nie spełnia moich oczekiwań produktu premium jaki miałem zamiar nabyć do samochodu. Dodatkowo 6 na 6 opon zupełnie nie nadają się do czegokolwiek. Finał jest taki że na samochodzie mam 2 opony dobrze zoptymalizowane do akceptowalnego poziomu, jedną na średnim, a jedna na 80N poza skalą. Statystyka sprawia, że każdy z użytkowników i klientów na opony Michelin ma 3/6szans 50%. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi SQ7 SUV II 4.0 TDI quattro (320kW) (436KM)

    Ocena łączna:

    3,8

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 1

    Konrad

    rok temu
  • 285/40 R21

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra opona. Klei się ładnie, spadł pierwszy śnieg i zdaje egzamin :) Polecam. w połączeniu z QUATTRO spisuje się idealnie :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi Q7 SUV II 3.0 TDI quattro (200kW) (272KM)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Mikołaj

    pół roku temu
  • 285/40 R21

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony sprawdzają się naprawdę w każdych warunkach. Przy kolejnej wymianie kupię ten sam model. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi Q7 SUV II 3.0 TDI e-tron quattro (275kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Małgorzata Kuffel

    2 lata temu
  • 285/40 R21

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony super przyczepne, warte swojej ceny. Nigdy nie spotkałem się z takimi dobrymi oponami. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi Q7 SUV II FL 55 TFSI quattro (250kW) (340KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Bartłomiej Szywała

    rok temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin Pilot Alpin 5 SUV

Testy opony Michelin Pilot Alpin 5 SUV:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
AUTO Straßenverkehr 235/55 R18 bardzo dobry 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto, Motor und Sport 255/45 R20 bardzo dobra 3
Auto Bild 225/60 R18 wzorowa 2
ACE/ARBÖ/GTÜ 235/55 R18 polecana 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Bild Allrad 235/55 R18 wzorowa 1
Auto Zeitung 235/55 R18 szczególnie polecana 2
Skala not: najwyższa najniższa

Płatek śnieguMICHELIN Pilot Alpin 5 SUV

MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV

Drogowa opona zimowa MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV

  • Opona zimowa MICHELIN z wysokimi osiągami stworzona dla samochodów SUV
  • Zwiększone bezpieczeństwo, dzięki lepszej skuteczności hamowania podczas jazdy po śniegu[1] (3PMSF)[3] oraz większej odporności na aquaplaning[2]
  • Większa kontrola i świetne prowadzenie na śniegu[1] i mokrej nawierzchni[2] dzięki zwiększonej przyczepności
  • Wytrzymała opona do samochodów typu SUV ze wzmocnioną ścianą boczną i długą trwałością[2]
  • Wybierana przez producentów samochodów klasy premium
Większa odporność opony do bardziej wymagających SUV-ów

Wyposaż swoje auto w opony zimowe MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV i ciesz się wysokimi osiągami oraz bezpieczeństwem zimą na wszystkich nawierzchniach dróg[1][2].

Ruszaj w drogę, niezależnie od warunków zimowych. Opony MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV zostały zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach, bezpieczeństwie zimą i wymaganiach samochodów typu SUV[2]. Zapewnia większą odporność na aquaplaning i zapewnia krótszą drogę hamowania[1][2].

Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Opony super przyczepne, warte swojej ceny. Nigdy nie spotkałem się z takimi dobrymi oponami.

    Bartłomiej Szywała

  • UWAGA OPONY NIEBEZPIECZNE! JAKOŚĆ PRODUKCJI SŁABA! NORMY PRZEKROCZONE DWUKROTNIE!! Wybór opon Michelin do Audi SQ7 podyktowany jest wieloletnią nienaganną renomą firmy i bardzo dobrymi rezultatami w testach opon. Niestety aktualne doświadczenia, z dostarczonym kompletem fabrycznie nowych opon Michelin Pilot Alpin 5 SUV 285/40 R21 109 V XL – produkcja 2022r , ( zakupione z Firmy Oponeo 1594zł/szt.) są bardzo bardzo złe. W ramach wcześniejszych problemów z różnymi oponami w samochodach jakie miałem , na przestrzeni ostatnich lat, w wszystkich samochodach realizuję teraz wymiany opon wraz z testem drogowym. Tylko taka forma wymiany opony jest wstanie zweryfikować jakość wykonania samej opony, jej bicia i ewentualnie skorygować położenie opony na feldze aby zrównoważyć te wady fabryczne. Bazując na opiniach specjalistów zajmujących się oponami, wskazywali oni mi produkty Michelin jako te które cechują się wzorowa jakością wykonania, a same testy drogowe to byłą tylko czystą formalnością - co przekładało się później na idealne prowadzenie i pracę zawieszenia. Otrzymany aktualnie (listopad 2022) komplet czterech sztuk Michelin Pilot Alpin 5 SUV 285/40 R21 109 V XL (fabryka Węgry - nie wiem czy ma to znaczenie) okazały się tragiczne w testach drogowych Hunter (test drogowy po co jest - https://youtu.be/4OvcOX74wh0 ). Każda z opon wykazywała po założeniu nadmierne wariacje sił promieniowych od 100N w górę. Specjaliści z serwisu wulkanizacji stwierdzili sami, że są w szoku, że tak złych opon dawno nie widzieli. Trzy sztuki udało się po wielu próbach zoptymalizować do felg i położenia, aby mieściły się jako zestaw w normach (wskazywanych przez urządzenie HUNTER). Niestety jedna sztuka nie dała żadnych szans na ustawienie poprawne. Dla mnie osobiście to jest duży szok - opony z opinią wzorcowych z podrzędną jakością wykonania. Jak można taki produkt wypuszczać na rynek? Zdecydowanie kolejne swoje kroki zakupowe w kwestii opon będę mocno weryfikował z aktualnymi testami jakościowymi opon i chętnie przetestuje innych producentów, gdyż aktualne wydane przeszło 6000zł na komplet opon i już 600zł na usługi wulkanizacyjne daje potężny niesmak, gdy ma się świadomość, że produkt zakupiony do SQ7 jest marnej jakości. Minęło kilka dni, przyszły mrozy spadł pierwszy śnieg, dysponuję 3 oponami zimowe i brak możliwości normalnego użytkowania firmowego auta. Sprzedawca przesyła mi oponę w ramach reklamacji nową. Umówiona wizyta na warsztacie wulkanizacji. Kolejne godziny w plecy na dojazd, koszty i okazuje się, że przysłana OPONA PONOWNIE JEST WADLIWA. Alert o nieakceptowalnym biciu opony i wszelkie próby optymalizacji położenia opony nie pozwoliły zejść z wartości poniżej 100N na biciu promieniowym. Złożona reklamacja do OPONEO, rozmowa z obsługą telefoniczną i korporacyjny bełkot „nie maja na to wpływ” , „to magazyn zewnętrzny” , „dokładamy wszelkich starań” - zamówienie miało być na drugi dzień roboczy, aby błyskawicznie podmienić wadliwą. Po trzech dniach roboczych dzwonię ponownie gdyż ani śladu potwierdzenia wysłania , „-już skłądamy dyspozycję do magazynu o wysyłkę.” = kolejne dwa dni oczekiwania. Opona numer 6 dociera do mnie i finalnie ta sama sytuacja 125N na oponie na starcie pomiarów. Udało się zejść do 80N optymalizacją. Serwis mówi, aby reklamować. Ja już nie mam siły i czasu na kolejne dni tygodnie bez samochodu. Obsługa klienta (OPONEO.PL) w rozmowie telefonicznej opowiada bzdury, „że to magazyn zewnętrzny wysyła te opony, że oni na to nie mają wpływu” i „takie epizody są rzadkością”. Z tym że zakupiony za ponad 6 tysięcy złotych zestaw opon nie spełnia moich oczekiwań produktu premium jaki miałem zamiar nabyć do samochodu. Dodatkowo 6 na 6 opon zupełnie nie nadają się do czegokolwiek. Finał jest taki że na samochodzie mam 2 opony dobrze zoptymalizowane do akceptowalnego poziomu, jedną na średnim, a jedna na 80N poza skalą. Statystyka sprawia, że każdy z użytkowników i klientów na opony Michelin ma 3/6szans 50%.

    Konrad

  • Opony sprawdzają się naprawdę w każdych warunkach. Przy kolejnej wymianie kupię ten sam model.

    Małgorzata Kuffel

  • Michelin to chyba jedyna marka, która nie poddaje się najnowszym trendom. Czyli tniemy koszty produkcji ponad wszystko! Wiem, że opona jest jedną z najdroższych na rynku, ale dla mnie tylko Michelin jest wart płacenia tej kupki złotówek. Opony bardzo dobre na prawie każde warunki. Może w deszczową pogodę mogłyby się sprawować lepiej, ale żadna "zimówka" nie pracuje na wodzie rewelacyjnie. Michelin to jakość adekwatna do ceny.

    Michał Kosiński

o360
Stworzone, by zapewnić długotrwałą kontrolę zimą
  • Wysoka precyzja toru jazdy zimą Wyjątkowa precyzja i kontrola podczas jazdy po śniegu[1] i mokrych drogach[2].

    Zachowaj bezpieczeństwo na drodze podczas jazdy w zimie, dzięki oponom zimowym MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV. Zapewniają one świetną trakcję na ośnieżonych, mokrych i suchych drogach, dzięki innowacyjnemu, symetrycznemu bieżnikowi. Doceń pewną kontrolę i większą odporność na aquaplaning[1][2].

  • Skrócenie drogi hamowania Bądź mobilny zimą dzięki znakomitej trakcji podczas jazdy po lodzie[1].

    Poznaj zalety lepszej przyczepności na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki oponom zimowym MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV. Zwiększona odporność na aquaplaning zapewnia kontrolę w trudnych warunkach[1][2]. Wysoki poziom reakcji i trakcji to bezpieczne poruszanie się po drogach przez całą zimę[1].

  • Zmniejszone zużycie paliwa Nr 1 pod względem trwałości opon[2] oraz wzmocnione boki dla wiekszej wytrzymałości.

    Kup oponę zimową MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV zaprojektowaną, aby sprostać wysokim osiągom bardziej wymagających SUV-ów. Dzięki większej odporności boków wzmocnionego karkasu i najwyższemu przebiegowi w porównaniu z głównymi konkurentami[2], opony te mają świetne osiągi zimą.

  • Opona klasy premium Wysoka precyzja wykonania opony

    Doskonały wybór dla kierowców, którzy wygląd samochodu cenią tak samo jak osiągi. Opona zimowa MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV to świetny wygląd i wrażenia dotykowe aksamitu na bokach opony.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój

Michelin zobowiązuje się do ograniczenia swojego wpływu na środowisko

Michelin stale podnosi efektywność energetyczną oferowanych opon. Michelin dąży nie tylko do ograniczenia wpływu opon na zużycie paliwa, ale także do zwiększenia autonomii pojazdów elektrycznych. Integralną częścią strategii firmy Michelin jest redukcja emisji CO2 związanych z używaniem jej produktów. Jednocześnie dążymy do zmniejszenia liczby opon, których potrzebują nasi klienci, aby przejechać taką samą liczbę kilometrów.

W wielu krajach Michelin pomaga w zbiórce zużytych opon w celu poddania ich recyklingowi. Producent ten inwestuje w prace badawczo-rozwojowe ukierunkowane na opracowanie innowacyjnych i bardziej wydajnych rozwiązań dotyczących odzysku. Po zakończeniu eksploatacji opony MICHELIN mogą być również wykorzystywane w nowych produktach, np. do budowy dróg lub jako źródło energii w sieciach ciepłowniczych.

Wspieramy cię innowacjami, już od 130 lat

JESTEŚMY NA RYNKU I WPROWADZAMY INNOWACJE JUŻ OD 130 LAT

Firma Michelin wprowadza innowacje technologiczne przy produkcji opon już od 1889 r., dążąc do zapewnienia bezpieczniejszej, ekologicznej i bardziej efektywnej mobilności ludzi i towarów. Często wyznaczamy poziom odniesienia dla innych producentów w zakresie wszelkich rozwiązań dotyczących opon oraz na rynkach związanych z podróżowaniem. Michelin to jedna z czołowych światowych marek, a jej głównym celem jest oferowanie wszystkim lepszych rozwiązań w zakresie mobilności.

[1] Na podstawie wyników wewnętrznych testów porównawczych przeprowadzonych na oponach Pilot Alpin 5 SUV i oponach poprzedniej generacji Latitude Alpin LA2 w rozmiarze 235/65 R17 w okresie od listopada 2014 r. do marca 2015 r.

[2] Na podstawie wyników zewnętrznych testów przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w okresie od lutego do kwietnia 2019 r. na oponach BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL WinterContact TS850P SUV, GOODYEAR UltraGrip Performance Gen-1 SUV i PIRELLI Scorpion Winter w rozmiarze 235/60 R18 107H zamontowanych w Hyundai Santa Fe.

[3] MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać oznaczenie 3PMSF, opony muszą gwarantować minimalny poziom bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 285/40 R21
21" 2 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji:
2024

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 2 267

1 389 zł
Kup
Akcja promocyjna
Rok produkcji:
2023

Doręczymy w poniedziałek!

1 343 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 1 389 zł/szt.

Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Pilot Alpin 5 SUV

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.