1 501 szt.
Kup
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 2 038

1 501 szt.
Kup
Kupiono wczoraj o godzinie 19:34

Dostawa GRATIS

Dostawa 8 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
111 = max 1090 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Homologacja:
BMW
Etykieta UE:
C C A 72 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin Pilot Alpin 5

4,8 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,7/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,8/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
1929 ocen
  • 5
    1522
  • 4
    383
  • 3
    20
  • 2
    2
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2064 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
1929 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 29174000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 1929 z 1929 opinii

    Zgłoś
    225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony Michelin Pilot Alpin 5 w rozmiarze 225/40 R18 to świetny wybór dla osób szukających niezawodnych opon zimowych. Używam ich od dwóch sezonów zimowych i jestem bardzo zadowolony z ich wydajności, zwłaszcza na śniegu i lodzie. Charakteryzują się one doskonałą przyczepnością i stabilnością, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo podczas jazdy w trudnych warunkach zimowych. Opony te mają także bardzo dobrą odporność na aquaplaning, co jest istotne podczas jazdy po mokrej nawierzchni. Zauważyłem również, że Michelin Pilot Alpin 5 zapewniają komfortową i cichą jazdę, co jest ważne podczas dłuższych podróży. Ogólnie rzecz biorąc, są to solidne i niezawodne opony zimowe, które polecam każdemu kierowcy szukającemu wysokiej jakości i bezpieczeństwa na drodze. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    VW Golf Hatchback VIII 2.0 R (235kW) (320KM)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 1

    Marcin S.

    rok temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pierwszy raz kupiłem opony Michelin. Wcześniej użytkowałem Bridgestone'y i Dunlop'y przez ok. 4 lata w moim pierwszych aucie. Nowe opony Michelin sprawują się świetnie. Kleją niesamowicie zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, lepiej niż poprzednicy. W poprzednich oponach przeszkadzało mi zrywanie przyczepności przy dynamicznym ruszeniu z postoju. W tych oponach jest tego zdecydowanie mniej albo w ogóle nie ma, dlatego polecam wszystkim, którzy mają napęd tylko na jedną oś, w moim przypadku przednią. Generalnie bardzo udany zakup. Cena trochę wyższa ale moim zdaniem patrząc na pewność, bezpieczeństwo, komfort jazdy zdecydowanie było warto. W tym roku czeka mnie również wymiana opon letnich i już wiem, że wezmę kolejne Michelin'y. Polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi A3 Sedan 8V FL 1.4 TFSI (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 5

    Bartosz

    rok temu
  • 225/50 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Czy polecam? Zdecydowanie tak, po pierwsze już sam fakt, że poprzednie opony to 5-letnie Pirelli, zatem już dosyć stare, nowy materiał to jednak większa elastyczność, która przekłada się na lepsze wybieranie nierówności. W przypadku opon od Michelin, przynajmniej w moim wypadku kiedy mają do zatrzymania ponad dwie tony pojazdy to pewność, że nie zabraknie mi tego metra przy hamowaniu. Oczywiście fizyki nie da się oszukać, auto nie stanie w miejscu, ale na tych oponach nie miałem odczucia, aby auto traciło przyczepność na suchej czy mokrej nawierzchni. Fakt, z napędem na cztery buty, dużo ciężej zerwać przyczepność, ale pomimo 650Nm nie udało mi się to nigdy. W skrócie tak, jeśli ktoś dysponuje budżetem to bardzo przyzwoity wybór. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Arek

    rok temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobrze zachowują się na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Świetnie zdały egzamin również podczas nagłej śnieżycy, gdy drogowcy nie nadążali odśnieżać dróg ekspresowych i autostrad. Niespodziewany poślizg złapały jedynie na zlodowaciałym śniegu podczas powolnego toczenia się do świateł. Na suchej drodze sprawują się świetnie. Przy niezbyt cichym silniku GT nie za bardzo da się je usłyszeć - zobaczymy, czy to się utrzyma po dwóch, trzech sezonach. Długo wahałem się pomiędzy Michelin Pilot Alpin 5 a Bridgestone Blizzak LM005. Mimo, że Michelin wypadał drożej to przy bardziej dynamicznej jeździe powinien sprawdzać się lepiej. Poza tym dopełniają ładnie komplet letnich Michelin Pilot Sport 4. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Kia Pro Cee'd Shooting Brake III FL GT 1.6 T-GDI (150kW) (205KM

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Michał W

    rok temu
  • 245/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Michelin Alpin 5 to klasa w klasie - do mocniejszych samochodów powyżej 200 KM nadaje się idealnie i pozwala wykorzystać potencjał napędu 4x4. Testowałem oponę na stromych podjazdach na Podhalu i naprawdę daje wiele frajdy z jazdy zimą. Samochód prowadzi się bardzo stabilnie i przewidywalnie. Opona bardzo dobrze radzi sobie przy wyższych prędkościach. Na suchej nawierzchni zachowuje się niemal tak samo jak opona letnia (mam Michelin PS4). Naprawdę szczerze polecam - nigdy nie jeździłem na innych oponach niż Michelin. I na koniec dodam, żeby moja opinia była wiarygodna dla przyszłych nabywców - nie, samochód nie zatrzymuje się w miejscu na śniegu i lodzie. Szczerze polecam! Kupujcie i szerokości zimą! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi A5 Sportback 8T 2.0 TDI (125kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Audi A5

    2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin Pilot Alpin 5

Testy opony Michelin Pilot Alpin 5:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Auto Bild 245/45 R18 wzorowa 1
Auto Bild Sportcars 235/35 R19 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 225/45 R18 wzorowa 1
Auto Bild 225/40 R18 wzorowa 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 225/45 R19 zwycięzca testu 1
Auto, Motor und Sport 245/45 R19 bardzo dobra 1
Auto Bild 245/40 R19 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Bild Sportcars 225/45 R18 Zwycięzca testu 1
Auto Bild Sportcars 245/40 R18 Zwycięzca testu 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
TCS 235/55 R17 szczególnie polecana 1
Auto Bild 245/45 R18 wzorowa 1
ÖAMTC 235/55 R17 szczególnie polecana 1
Auto Bild 225/40 R18 wzorowa 3
ADAC 235/55 R17 dobra 1
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin Pilot Alpin 5

Płatek śnieguMICHELIN Pilot Alpin 5

Opona Michelin Pilot Alpin 5
Wybierz opony zimowe MICHELIN Pilot Alpin 5 i ciesz się wysoką precyzją jazdy i krótszą drogą hamowania w warunkach zimowych[1].
  • Opona zimowa o wysokich osiągach zapewniająca bezpieczną jazdę w warunkach zimowych, jakiej oczekujesz od opon MICHELIN
  • Precyzja toru jazdy i większa kontrola na śniegu i na mokrych drogach[1] (3PMSF)[2]
  • Pewna jazda po drogach pokrytych śniegiem dzięki skróconej drodze hamowania[1]
  • Niższe zużycie paliwa[1] i najlepsze osiągi pod względem trwałości opon[3]
  • Wybierana przez producentów samochodów klasy premium (Audi, AMG Mercedes, BMW i Porsche)
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Czy polecam? Zdecydowanie tak, po pierwsze już sam fakt, że poprzednie opony to 5-letnie Pirelli, zatem już dosyć stare, nowy materiał to jednak większa elastyczność, która przekłada się na lepsze wybieranie nierówności. W przypadku opon od Michelin, przynajmniej w moim wypadku kiedy mają do zatrzymania ponad dwie tony pojazdy to pewność, że nie zabraknie mi tego metra przy hamowaniu. Oczywiście fizyki nie da się oszukać, auto nie stanie w miejscu, ale na tych oponach nie miałem odczucia, aby auto traciło przyczepność na suchej czy mokrej nawierzchni. Fakt, z napędem na cztery buty, dużo ciężej zerwać przyczepność, ale pomimo 650Nm nie udało mi się to nigdy. W skrócie tak, jeśli ktoś dysponuje budżetem to bardzo przyzwoity wybór.

    Arek

  • Pierwszy raz kupiłem opony Michelin. Wcześniej użytkowałem Bridgestone'y i Dunlop'y przez ok. 4 lata w moim pierwszych aucie. Nowe opony Michelin sprawują się świetnie. Kleją niesamowicie zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, lepiej niż poprzednicy. W poprzednich oponach przeszkadzało mi zrywanie przyczepności przy dynamicznym ruszeniu z postoju. W tych oponach jest tego zdecydowanie mniej albo w ogóle nie ma, dlatego polecam wszystkim, którzy mają napęd tylko na jedną oś, w moim przypadku przednią. Generalnie bardzo udany zakup. Cena trochę wyższa ale moim zdaniem patrząc na pewność, bezpieczeństwo, komfort jazdy zdecydowanie było warto. W tym roku czeka mnie również wymiana opon letnich i już wiem, że wezmę kolejne Michelin'y. Polecam!

    Bartosz

  • Opony bardzo dobrze zachowują się na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Świetnie zdały egzamin również podczas nagłej śnieżycy, gdy drogowcy nie nadążali odśnieżać dróg ekspresowych i autostrad. Niespodziewany poślizg złapały jedynie na zlodowaciałym śniegu podczas powolnego toczenia się do świateł. Na suchej drodze sprawują się świetnie. Przy niezbyt cichym silniku GT nie za bardzo da się je usłyszeć - zobaczymy, czy to się utrzyma po dwóch, trzech sezonach. Długo wahałem się pomiędzy Michelin Pilot Alpin 5 a Bridgestone Blizzak LM005. Mimo, że Michelin wypadał drożej to przy bardziej dynamicznej jeździe powinien sprawdzać się lepiej. Poza tym dopełniają ładnie komplet letnich Michelin Pilot Sport 4.

    Michał W

  • Michelin Alpin 5 to klasa w klasie - do mocniejszych samochodów powyżej 200 KM nadaje się idealnie i pozwala wykorzystać potencjał napędu 4x4. Testowałem oponę na stromych podjazdach na Podhalu i naprawdę daje wiele frajdy z jazdy zimą. Samochód prowadzi się bardzo stabilnie i przewidywalnie. Opona bardzo dobrze radzi sobie przy wyższych prędkościach. Na suchej nawierzchni zachowuje się niemal tak samo jak opona letnia (mam Michelin PS4). Naprawdę szczerze polecam - nigdy nie jeździłem na innych oponach niż Michelin. I na koniec dodam, żeby moja opinia była wiarygodna dla przyszłych nabywców - nie, samochód nie zatrzymuje się w miejscu na śniegu i lodzie. Szczerze polecam! Kupujcie i szerokości zimą!

    Audi A5

  • Wysoka precyzja toru jazdy zimą Wysoka precyzja toru jazdy zimą i kontrola na ośnieżonych i mokrych drogach[1].

    Poczuj radość z jazdy swoim samochodem o wysokich osiągach w zimie, dzięki skróconej drodze hamowania[1] i zwiększonej odporności na aquaplaning. Wzór bieżnika, który zwiększa przyczepność na mokrych drogach i na śniegu[1] daje pewność podczas jazdy w warunkach zimowych.

  • Skrócenie drogi hamowania Skrócenie drogi hamowania[1] zapewnia większe bezpieczeństwo w warunkach zimowych.

    Wybierz oponę zimową MICHELIN Pilot Alpin 5, która dzięki zastosowaniu najnowszej generacji mieszanki bieżnika zapewnia dobrą przyczepność i osiągi podczas jazdy po ośnieżonych i mokrych drogach[1]. Ciesz się każdym kilometrem niezależnie od pogody dzięki krótszej drodze hamowania na śniegu[1].

  • Zmniejszone zużycie paliwa Najlepsze osiągi jeśli chodzi o trwałość opony[3] i zmniejszone zużycie paliwa[1].

    Przejedź zimę na oponach MICHELIN Pilot Alpin 5, które zapewniają większą oszczędność paliwa i są najlepsze pod względem trwałości[3]. Ciesz się każdym kilometrem i minimalizuj zużycie paliwa[1] dzięki zoptymalizowanym oporom toczenia.

  • Opona klasy premium Opona uznawana przez producentów samochodów klasy premium.

    Wiodący producenci aut o wysokich osiągach klasy premium jak Porsche, AMG Mercedes, Audi czy BMW, wybierają opony zimowe MICHELIN Pilot Alpin 5 ze względu na ich osiągi i styl, jakich oczekują ich Klienci.

Zaprojektowana dla kierowców sedanów, aut o wysokich osiągach oraz sportowych sedanów.
  • Symetryczny, kierunkowy wzór bieżnika
  • Mieszanka najnowszej generacji
  • Innowacyjna formuła mieszanki z nowymi funkcjonalnymi polimerami
  • Nowa mieszanka warstwy gumy pod bieżnikiem zapewniająca optymalny opór toczenia
  • Efekt Premium Touch - wygląd aksamitu na bokach opony
OPONY MICHELIN – STWORZONE, BY ZAPEWNIAĆ DŁUGOTRWAŁE OSIĄGI

Cenisz osiągi i bezpieczeństwo – dlatego Michelin dba o trwałość tych cech. Michelin zapewnia wyjątkową trwałość oferowanych opon oraz wysokie osiągi niezależnie od warunków na drodze. Użytkownicy doceniają pełny potencjał tej opony dzięki wysokim osiągom przez cały okres jej eksploatacji.

Wspieramy Cię innowacjami. Już od 130 lat
WSPIERAMY CIĘ INNOWACJAMI.
JUŻ OD 130 LAT

Począwszy od roku 1889 Michelin nieprzerwanie przedstawia światu kolejne innowacje, które powstają, by czynić mobilność ludzi i towarów bezpieczniejszą, bardziej wydajną i przyjazną środowisku. Francuski koncern jest nie tylko producentem opon uznawanych często za produkty referencyjne, ale cieszy się także nieposzlakowaną reputacją w świecie sportów motorowych, w branży turystycznej i gastronomicznej. Michelin jest jedną z wiodących światowych marek, która za swój cel przyjęła dawanie wszystkim lepszej drogi do postępu. To fundament misji Michelin.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój
Michelin podejmuje działania mające na celu ograniczenie wpływu działalności koncernu na środowisko naturalne

Michelin nieustannie podnosi osiągi swoich opon w zakresie efektywności paliwowej. Celem Michelin jest nie tylko zmniejszenie wpływu opon na zużycie paliwa, ale także zwiększenie autonomii pojazdów elektrycznych. Redukcja emisji CO2 związanej ze stosowaniem produktów koncernu jest integralną częścią jego strategii rozwoju. Ale jest nią także dążenie do ograniczenia liczby produkowanych opon poprzez przedłużenie ich trwałości przy utrzymaniu osiągów.

W wielu krajach Michelin angażuje się w działania związane ze zbiórką opon trafiających następnie do recyklingu. Poszukiwanie efektywnych i innowacyjnych sposobów odzysku surowców z zużytych opon to również obszar, w który Michelin inwestuje w swoich ośrodkach badawczo-rozwojowych. Materiały pozyskiwane z zużytych opon MICHELIN są moga byc ponownie wykorzystywane do produkcji nowych opon, mas bitumicznych bądź stanowią paliwo w kotłowniach i zakładach.

(1) Na podstawie wyników przeprowadzonych przez TÜV SÜD od stycznia 2018 r. do marca 2018 r. testów porównawczych opon MICHELIN Pilot Alpin 5 i opon poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Alpin 4 w rozmiarze 225/40 R18 92V XL zamontowanych w VW Golf 7 2.0 TDI. Testowano czas okrążenia i przyczepność poprzeczną na nawierzchni mokrej i zaśnieżonej, odporność na aquaplaning (na prostej i na zakrętach), przyspieszanie i hamowanie na śniegu opon nowych i z bieżnikiem o głębokości 2 mm oraz zużycie paliwa.

(2) MICHELIN Pilot Alpin 5 posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać oznaczenie 3PMSF, opony muszą gwarantować minimalny poziom bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.

(3) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w marcu i kwietniu 2018 r. z oponami CONTINENTAL WinterContact TS850P, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR UltraGrip Performance Gen-1, PIRELLI Winter Sottozero3 w rozmiarze 225/40 R18 zamontowanymi w VW Golf 7 oraz testów przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w lutym i marcu 2019 r. na oponach CONTINENTAL WinterContact TS850P i CONTINENTAL WinterContact TS860S w rozmiarze 235/45 R18 zamontowanych w VW Passat. Na podstawie wyników porównawczych testów oporu toczenia przeprowadzonych przez TÜV SÜD w 2018 r. na oponach MICHELIN Pilot Alpin 5 i MICHELIN Pilot Alpin 4 w rozmiarze 225/40 R18 92V XL oraz testów wewnętrznych przeprowadzonych przez Michelin na oponach MICHELIN Pilot Alpin 5 pod kątem regulaminu nr 117 EKG ONZ.
Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 285/40 R20
20" 1 dostępny wariant
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 2 096

1 547 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Pilot Alpin 5

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.