695 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin CrossClimate 2 215/50 R17 91 W

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 1 059

695 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 08:27
Produkt oglądają 3 osoby

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Dostawa 3-4 dni robocze

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
91 = max 615 kg
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B B 71 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate 2

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,5/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,7/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
4958 ocen
  • 5
    3816
  • 4
    1091
  • 3
    46
  • 2
    3
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1145 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
4958 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 64078000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 4958 z 4958 opinii

    Zgłoś
    215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    W obecnym klimacie opona całoroczna to idealne rozwiązanie. Nie zaskoczy nas nagła zmiana pogody późną jesienią czy wczesną wiosną, kiedy to może pojawić się nagle śnieg, przymrozek, marznące opady. Zawsze mamy opony dostosowane do panujących warunków. Obecnie jest to mój 3 komplet opon CrossClimate, a łącznie 5 komplet opon całoroczych. Odpada też konieczność zmiany opon przed sezonem, co szczególnie na początku zimy pozwoli zaoszczędzić sporo czasu. Dodatkowo w całej eksploatacji opon zostaje kilka stówek w kieszeni. Raz lub dwa razy do roku warto się jednak udać na kontrolę wyważenia kół, ale to dużo mniejszy wydatek niż przekładanie opon. Opony zapewniają dobrą trakcję na suchym i mokrym asfalcie. Jeśli przesadzimy z prędkością na zakręcie nie wpadają od razu w poślizg, tylko najpierw lekkim uślizgiem dają znać, że warto trochę zwolnić. A muszą sobie radzić z ponad 450 Nm momentu na przednich kołach. Ciężko mi ocenić hasał pracy opon bo całość zagłusza je diesel i szum wiatru. Opony mają wzmacniane brzegi przez co trzeba zwrócić szczególną uwagę na ciśnienie w oponach, bo możemy nie zauważyć braku powietrza. Podsumowując, mieszkając w mieście, poruszając się głównie po w miarę dobrze utrzymanych drogach mam idealne opony na każde warunki atmosferyczne. Spokojnie dadzą sobie radę w wyjazdem w góry, ubitym i kopnym śniegiem. Na pewno nie jest to ostatni komplet tego modelu u mnie. Jedyny minus to wiecznie wbite w bieżnik małe kamyczki, ale z tym można żyć. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo V60 Kombi I FL D4 (133kW) (181KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Maciek

    pół roku temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jestem bardziej niż zadowolony z zakupu opony wielosezonowej Michelin CrossClimate 2. Opona spisuje się naprawdę dobrze, latem nie widzę praktycznie żadnej różnicy w stosunku do opony letniej, natomiast ogromną przepaść odczuwam w przypadku mokrej nawierzchni. Posiadałem inną oponę klasy premium i podczas opadów deszczu przy ostrzejszym zakręcie potrafiła gubić przyczepność z podłożem, co potrafiło być bardzo stresujące. W przypadku opony Michelin nie ma tego problemu, dzięki czemu podczas opadów jeździ mi się znacznie lepiej. Odnośnie jazdy na śniegu to dopiero, co wróciłem z gór (pobyt w Karpaczu od 29.11 do 03.12.2023) i mimo bardzo dużych opadów śniegu i dość śliskiej nawierzchni opona wielosezonowa dała radę nie gorzej niż "zimówka". Przed wyjazdem, sprawdzając prognozę pogody, byłem lekko zaniepokojony faktem, czy uda mi się podjechać pod górę przy obfitych opadach i zaśnieżonych ulicach, więc kupiłem łańcuchy do kół, ale w ogóle nie było potrzeby ich użycia, przez co niepotrzebnie wydałem ponad 300 zł. Jeśli więc ktoś waha się, czy warto kupić oponę wielosezonową Michelin CrossClimate 2, to osobiście uważam, że warto i jestem pewien, że już nigdy nie wrócę do dwóch kompletów opon. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Opel Astra Sports Tourer J 1.4 Turbo (103kW) (5/105) (140KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Bartosz

    pół roku temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Do tej pory korzystałem z opon zimowych w zimie i letnich w lecie. Ale przez pracę z domu zacząłem jeździć mniej, więc żal było mi, co kilka lat wyrzucać praktycznie niezużyte opony. Żona od dawna korzysta z opon wielosezonowych i przy jej stylu jazdy i robionych przebiegach sprawdzały się bardzo dobrze. Pomyślałem, że czas sprawdzić opony wielosezonowe na większym, cięższym (1,7 t) i mocniejszym (164 KM) samochodzie. Mam same pozytywne wrażenia. Na śniegu sprawdzają się równie dobrze, co najlepsze koła zimowe. Formalne porównania są bez sensu, bo nie da się ich przeprowadzić w identycznych warunkach, dlatego nie porównywałem drogi hamowania z miarką, czy prędkości, przy której na łuku następuje zerwanie przyczepności, ale czucie drogi nie odbiega od opon zimowych. Praktycznie nie czuć też różnicy między tymi oponami a typowymi letnimi na suchym, przy czym jeszcze nie miałem okazji ich przetestować przy temperaturach powyżej 15 °C. Na mokrym asfalcie są zdecydowanie lepsze od kół zimowych i równie dobre, co koła letnie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Peugeot 5008 Van I FL 2.0 (120kW) (164KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Marek K.

    rok temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na oponach zrobiłem 5k. Dobrze trzymają się drogi na zakrętach. Spalanie ok, teraz w lato jakieś 0,5 l więcej. W zimie na śniegu czuć, że nie są to zimówki, ale przyczepność jest na dobrym poziomie. Raz zdarzyło mi się wyjechać w śnieg na letnich Hankookach (nigdy więcej ;)), więc mam porównanie pomiędzy letnimi, zimowymi i całorocznymi. Oceniając je w śniegu w skali: letnie (1), zimowe (6) to CrossClimate2 daję mocne 5. W suche lato nie ma się do czego przyczepić, jedynie w deszcz zdarzyło mi się zerwać przyczepność, ale to w specyficznym momencie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 1

    Marcin

    rok temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony pod względem praktycznym nie różnią się prawie niczym od fabrycznie montowanych opon letnich Michelin Primacy 4: tak samo dobrze trzymają się drogi zarówno na mokrej jak i na suchej nawierzchni a spalanie jest na tym samym niskim poziomie ~5,7L/100km. Jedyną zmianą na minus jest to, że opony CrossClimate 2 są jakby minimalnie głośniejsze, ale i tak w dalszym ciągu jest bardzo dobrze. Polecam, przed zakupem przejrzałem wiele testów i we wszystkich CrossClimate 2 zwycięża także chyba ciężko byłoby znaleźć lepsze opony całoroczne :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback IV 1.0 EcoBoost (92kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    27 7

    Wojciech

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate 2

Testy opony Michelin CrossClimate 2:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Auto Bild Sportcars 225/40 R18 wzorowa 2
Auto Bild 225/50 R17 wzorowa 3
ADAC 205/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 235/55 R17 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
ACE/ARBÖ/GTÜ 205/55 R17 szczególnie polecana 1
Auto Bild 195/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Bild Allrad 215/65 R17 dobra 2
Auto Bild 225/50 R17 zadowalająca -
Skala not: najwyższa najniższa
NOWOŚĆ MICHELIN CROSSCLIMATE 2
ekspert w kategorii opon całorocznych[1].

Michelin Crossclimate 2

MICHELIN CROSSCLIMATE 2

Opona Michelin Crossclimate 2
Doświadczaj bezpieczeństwa przez cały rok w każdych warunkach pogodowych i najlepszych, długotrwałych osiągów na śniegu[2][3] z MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspertem w kategorii opon całorocznych[1].

Ciesz się długotrwałą mobilnością przy każdej pogodzie dzięki MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspertowi w katagorii opon całorocznych[1]. Dzięki wysokim osiągom w zakresie hamowania i przyczepności na śniegu[2][3], najlepszym osiągom hamowania na suchej nawierzchni[5] i znakomitym osiągom na mokrej nawierzchni i śniegu przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4] opona zapewnia większe bezpieczeństwo i oszczędność paliwa w porównaniu do swojej bestsellerowej poprzedniczki[1][9] . Koniec z sezonową zmianą opon. Czuj się pewnie, nie daj się zaskoczyć warunkom atmosferycznym i oszczędzaj czas z tą oponą całoroczną.

  • Ekspert w kategorii opon całorocznych[1]: bezpieczna jazda na każdej drodze i przy każdej pogodzie
  • Najlepsza w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3]
  • Nr 1 w zakresie osiągów na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]
  • Lider w zakresie hamowania na suchej drodze[5]
  • Trwały bieżnik[6]
  • Mniejsze zużycie paliwa[7]
Długotrwałe bezpieczeńtwo niezależnie od pogody Ciesz się długotrwałym bezpieczeństwem niezależnie od pogody.

Bądź mobilny przez cały rok dzięki MICHELIN CROSSCLIMATE 2, całorocznej oponie zaprojektowanej z myślą o długotrwałym bezpieczeństwie. Czołowa pozycja w swojej kategorii w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni oraz hamowania i trakcji na śniegu w testach opon o dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]. Opona posiada technologię P-edge, zwiększającą przyczepność na śniegu. Z kolei technologia MaxTouch Construction maksymalizuje obszar kontaktu opony z podłożem, równomiernie rozkładając na nim siły występujące podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów, dla większej trwałości opony.

Niższe zużycie paliwa Korzystaj z niższego zużycia paliwa[7].

Zyskaj większą efektywność paliwową[7] porównywalną ze standardami opon letnich klasy premium[8] dzięki oponie całorocznej MICHELIN CROSSCLIMATE 2 o oporze toczenia o 10% niższym od oporu toczenia bestsellerowej poprzedniczki[7][9]. Boki Cool Running maksymalizują efektywność paliwową lub zasięg akumulatora pojazdu elektrycznego poprzez pochłanianie mniejszej energii podczas uginania.

Oszczędzaj czas i pieniądze na sezonowej zmianie opon Oszczędzaj czas i pieniądze na sezonowej zmianie opon.

Zainwestuj w MICHELIN CROSSCLIMATE 2, oponę, która zapewnia wysokie osiągi przez cały rok. Bez konieczności sezonowej zmiany opon, ta opona z certyfikatem zimowym (3PMSF*) zapewnia najlepsze osiągi w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3] i zajmuje czołowe pozycje w testach hamowania na suchej[5] i mokrej[4] nawierzchni. Termoadaptacyjna mieszanka bieżnika przystosowuje się do temperatury nawierzchni, a fazowanie V-Ramp klocków bieżnika maksymalizuje kontakt opony z podłożem, zapewniając możliwie najlepsze hamowanie na suchej nawierzchni. Ząbki na krawędziach klocków bieżnika poprawiają trakcję na śniegu, a rowki w kształcie litery V odprowadzają wodę, zapewniając znakomite hamowanie na mokrej nawierzchni.

* 3PMSF: 3 szczyty górskie i płatek śniegu

Zaprojektowana dla ceniących sobie bezpieczeństwo kierowców kompaktowych i średnich SUV-ów, kompaktowych i elektrycznych samochodów osobowych, sedanów i sportowych sedanów.
  • Rzeźba bieżnika w kształcie litery V
  • Mieszanka termoadaptacyjna
  • Fazowanie V-Ramp
  • Ząbki na krawędziach klocków
  • Krawędzie P-edge
  • MaxTouch Construction
  • Boki Cool Running
  • Lamele LEV
OPONY MICHELIN, STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ DŁUGOTRWAŁE OSIĄGI

Ponieważ osiągi i bezpieczeństwo są dla Ciebie ważne, Michelin dba, aby trwały jak najdłużej. Michelin gwarantuje wyjątkową trwałość swoich opon oraz długotrwałe osiągi w każdych warunkach. Klienci mogą wykorzystać cały potencjał opon i cieszyć się najwyższymi osiągami do zużycia bieżnika do dopuszczalnego poziomu.

Prezentacja opony
Wspieramy Cię innowacjami. Już od 130 lat
WSPIERAMY CIĘ INNOWACJAMI.
JUŻ OD 130 LAT

Począwszy od roku 1889 Michelin nieprzerwanie przedstawia światu kolejne innowacje, które powstają, by czynić mobilność ludzi i towarów bezpieczniejszą, bardziej wydajną i przyjazną środowisku. Francuski koncern jest nie tylko producentem opon uznawanych często za produkty referencyjne, ale cieszy się także nieposzlakowaną reputacją w świecie sportów motorowych, w branży turystycznej i gastronomicznej. Michelin jest jedną z wiodących światowych marek, która za swój cel przyjęła dawanie wszystkim lepszej drogi do postępu. To fundament misji Michelin.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój
Michelin podejmuje działania mające na celu ograniczenie wpływu działalności koncernu na środowisko naturalne

Michelin nieustannie podnosi osiągi swoich opon w zakresie efektywności paliwowej. Celem Michelin jest nie tylko zmniejszenie wpływu opon na zużycie paliwa, ale także zwiększenie autonomii pojazdów elektrycznych. Redukcja emisji CO2 związanej ze stosowaniem produktów koncernu jest integralną częścią jego strategii rozwoju. Ale jest nią także dążenie do ograniczenia liczby produkowanych opon poprzez przedłużenie ich trwałości przy utrzymaniu osiągów.

W wielu krajach Michelin angażuje się w działania związane ze zbiórką opon trafiających następnie do recyklingu. Poszukiwanie efektywnych i innowacyjnych sposobów odzysku surowców z zużytych opon to również obszar, w który Michelin inwestuje w swoich ośrodkach badawczo-rozwojowych. Materiały pozyskiwane z zużytych opon MICHELIN są moga byc ponownie wykorzystywane do produkcji nowych opon, mas bitumicznych bądź stanowią paliwo w kotłowniach i zakładach.

(1) Równowaga osiągów potwierdzonych w testach przeprowadzonych w 2020 i 2021 r. w zakresie hamowania na suchej nawierzchni, hamowania na mokrej nawierzchni opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, hamowania na śniegu opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, trakcji na śniegu opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, oporu toczenia, trwałości - patrz szczegółowe informacji o testach w notach prawnych 2, 3, 4, 5, 6, 7 - w 9 testach MICHELIN CrossClimate 2 zajęła 6 czołowych miejsc.

(2) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) testów hamowania na śniegu od 30 km/h do 10 km/h opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95% - zużycie: 88,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 92,4% - zużycie: 70,9%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 99,5% - zużycie: 96,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 97,6% - zużycie: 94,1%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 81,9% - zużycie: 77,0%).

(3) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) testów trakcji na śniegu opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95,1% - zużycie: 87,5%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 84,6% - zużycie: 65,2%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 95,6% - zużycie: 91,9%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 94,6% - zużycie: 90,6%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 72,0% - zużycie: 54,2%).

(4) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (październik 2020-kwiecień 2021) testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 km/h do 20 km/h opon nowych i o dopuszczalnym poziomie zużycia („dopuszczalny poziom zużycia” oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f)) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 98,2% - zużycie: 101,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 103,2% - zużycie: 99,5%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 94,9% - zużycie: 96,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 95% - zużycie: 93,5%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 96,7% - zużycie: 89%).

(5) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) od 100 km/h do 0 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate 2 (100%), MICHELIN CrossClimate + (96,2%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (98,1%), CONTINENTAL AllSeasonContact (92,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (89,9%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (89,4%).​​

(6) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020) testów trwałości opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (100%), CONTINENTAL AllSeasonContact (100,8%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (108,4%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (69,7%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (96,9%). Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 14460 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm.

(7) Testy oporu toczenia przeprowadzone na maszynie przez Applus Idiada na zlecenie Michelin (sierpień 2020). Porównanie opon MICHELIN CrossClimate2 (7,30 kg/t) i MICHELIN CrossClimate + (8,20 kg/t) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL. Ekoodpowiedzialna jazda zależy w głównej mierze od stylu prowadzenia, pojazdu i ciśnienia w oponach.

(8) Opona MICHELIN CrossClimate 2 posiada klasę B oporu toczenia z europejskich etykiet (na skali A-B-C-E). Jest to porównywalne ze standardem dla opon letnich premium, ponieważ większość z nich posiada klasy B lub wyższą, według Product Tracking – Średni rynek opon letnich Premium w Europie – 2021.

(9) Źródło: Panel Sell Out GFK całorocznych opon osobowych (wszystkich kategorii) - Okres: 01.2020-12.2020. Obszar: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 215/50 R17
17" 1 dostępny wariant
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji:
2024

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 1 050

752 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate 2

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.