499 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin CrossClimate 2 195/65 R16 92 V

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Ostatnia 1 szt. Następne od 1 088 zł/szt.

499 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 18:31
Produkt ogląda 6 osób

Dostawa GRATIS

Dostawa 8 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Ten sam produkt
w nowszym
roczniku 2022

729 zł

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
92 = max 630 kg
Rok produkcji:
2021 Ostatnia 1 szt.
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B A 69 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty 0%
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate 2

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,5/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,7/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
5031 ocen
  • 5
    3877
  • 4
    1102
  • 3
    47
  • 2
    3
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1152 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
5031 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 64972000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 5031 z 5031 opinii

    Zgłoś
    215/55 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Po zużyciu 2 kompletów GY 4season do nowego samochodu postanowiłem spróbować Michelin - i jestem bardzo zadowolony. Ciężko porównać je do GY, bo teraz to inne auto i inne rozmiary, ale po kilku tysiącach kilometrów nie mam żadnych zastrzeżeń. Opony są na pewno BARDZO ciche, jadą stabilnie, nie było problemu w głębokim śniegu, błocie czy zmrożonej drodze - jeżdżę dosyć spokojnie, auto z AWD. Aquaplaning na 5+. Jadąc autostradą z zalegającym cienkim błocie pośniegowym - przy zmianie pasa auto trzymało tor jazdy, nie rzucało nim - chociaż prędkość była 70, bo więcej się nie dało. Największym plusem, oprócz oczywistych oszczędności $ związanych z zakupem, posiadaniem i wymianą 2 kompletów, jest fakt, że opona jest zawsze gotowa na każde warunki, zwłaszcza w okresach przejściowych, gdy w nocy potrafi chwycić mróz, a za dnia jest np. +20. Jeżeli by się okazało, że dla kogoś te opony się źle spisują np. zimą w śniegu, to moim zdaniem nadal lepszym rozwiązaniem jest komplet całoroczne+zimowe niż letnie+zimowe. Oczywiście to zależy gdzie jeździmy, czym, jak i ile, ale dla przeciętnego kierowcy takie opony są świetnym rozwiązaniem. Nie wiem, jak to zrobili, ale działają! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Mazda CX-30 SUV I 2.0 e-SKYACTIV-X AWD (137kW) (187KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    18 14

    Ads

    rok temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przejechałem prawie 7 tys. km. Używam rozmiaru R18 o profilu 235/45. W porównaniu do letnich Goodyear Asymetric F1 te Micheliny są miększe. Komfort jazdy też jest większy. Auto nie sprawia wrażenia, jakby jechało po szynach tak, jak ma to miejsce na typowych oponach letnich. Zadziwiająco mocno trzymają się drogi. Mimo wrażenia, że auto jest na krawędzi przyczepności, jej zapas jest w rzeczywistości duży. Nic przy tym nie piszczy. Na lekko mokrej czy nawet bardzo mokrej nawierzchni, nie dochodzi do ślizgania się opon. Wrażenie dla mnie jest takie samo jak na suchej nawierzchni. Droga hamowania też taka sama, mimo że jeżdżę jak wariat. Na razie jeździłem na nich wiosną i latem. Narciarzem nie jestem, więc raczej nie boję się problemów na śniegu. Na sezon letni bardzo je polecam. Sądzę, że na zimę też będą ok. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Ford S-Max Van I 2.0 (146KM)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 8

    Grzegorz

    rok temu
  • 215/60 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony z tej serii kupiłem drugi raz. W połączeniu ze stałym napędem na 4, w ruchu miejskim i mieszanym, sprawdzają się bardzo dobrze przez cały rok. Są ciche, odpowiednio twarde, by nie bujać, a jednocześnie nie za sztywne, by bać się nierówności. Sprawdzają się zarówno na suchym, jak i na deszczu. Bardzo uniwersalne - na tyle, żeby jeździć i nie myśleć o tym, że są i co robią. Nieco gorzej jest jedynie ze świeżym śniegiem w dużych ilościach. Trzeba brać poprawkę na to, że nie są to jednak opony zimowe pełną gębą, a jedynie bardzo porządne, ale jednak wielosezonowe z indeksem zimowym - i tak je traktować - a do zakrętów i hamowania podchodzić z wyczuciem. Jeśli u kogoś zima lubi być większa i nie ma 4x4, zimówek raczej nie uniknie, ale na zimę (pod)miejską nadają się jak najbardziej; Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Subaru Forester SUV II 2.0 (116kW) (158KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Mateusz

    rok temu
  • 195/55 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony Michelin CrossClimate bardzo dobrze sprawdzają się na nawierzchni pokrytej śniegiem i błotem pośniegowym. Trzymanie na zakrętach jest bardzo dobre, ruszanie i hamowanie nie sprawia problemów (o ile manewry wykonuje się zgodnie ze sztuką, a nie gwałtownie). Opony są również bardzo dobre na suchej nawierzchni, choć są głośniejsze od opon typowo letnich (w których bieżnik jest delikatniejszy). Michelin CrossClimate nieco gorzej spisują się na śliskiej, mokrej nawierzchni. Tu ocena jest "zaledwie" dobra. Opony typowo letnie, które miałem poprzednio, spisywały się lepiej (potwierdzone podczas wizyty w stacji kontroli pojazdów). Ogólnie polecam. Jest to bardzo dobra alternatywa wobec dwóch kompletów opon (letnich i zimowych), zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i ekonomicznym. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 0

    Arek

    pół roku temu
  • 275/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Miałem dużo obaw związanych z przejściem na opony wielosezonowe. Nie musiałem jeszcze robić tej wymiany - bo miałem nowe z salonu opony letnie innej dobrej marki, które w lecie sprawdzały sie rewelacyjnie. Jednak nadchodziła zima - zgodnie z przewidywaniami łagodna, ale mimo wszystko opady różnego rodzaju, temperatury poniżej zera. Opona sprawdza się rewelacyjnie w każdych warunkach, trakcja, przyczepność, komfort - wszystko jest jak najbardziej ok. Nie zawiodły nawet w trudnych warunkach, a mój codzienny dojazd do domu to ok. 300 m drogi szutrowej, terenu, gdzie włączam napęd 4x4 - w zestawie z tymi oponami mogę mu spokojnie zaufać. Martwiłem się bardziej o to, co będzie w lecie, jednak nawet przy wysokich temperaturach opona zachowuje swoje właściwości. Bardzo dobry kompromis. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo XC90 SUV II FL 2.0 D5 AWD (173kW) AWD

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 8

    Kuba

    2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate 2

Testy opony Michelin CrossClimate 2:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Auto Bild Sportcars 225/40 R18 wzorowa 2
Auto Bild 225/50 R17 wzorowa 3
ADAC 205/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 235/55 R17 wzorowa 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
ACE/ARBÖ/GTÜ 205/55 R17 szczególnie polecana 1
Auto Bild 195/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Bild Allrad 215/65 R17 dobra 2
Auto Bild 225/50 R17 zadowalająca -
Skala not: najwyższa najniższa
NOWOŚĆ MICHELIN CROSSCLIMATE 2
ekspert w kategorii opon całorocznych[1].

Michelin Crossclimate 2

MICHELIN CROSSCLIMATE 2

Opona Michelin Crossclimate 2
Doświadczaj bezpieczeństwa przez cały rok w każdych warunkach pogodowych i najlepszych, długotrwałych osiągów na śniegu[2][3] z MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspertem w kategorii opon całorocznych[1].

Ciesz się długotrwałą mobilnością przy każdej pogodzie dzięki MICHELIN CROSSCLIMATE 2, ekspertowi w katagorii opon całorocznych[1]. Dzięki wysokim osiągom w zakresie hamowania i przyczepności na śniegu[2][3], najlepszym osiągom hamowania na suchej nawierzchni[5] i znakomitym osiągom na mokrej nawierzchni i śniegu przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4] opona zapewnia większe bezpieczeństwo i oszczędność paliwa w porównaniu do swojej bestsellerowej poprzedniczki[1][9] . Koniec z sezonową zmianą opon. Czuj się pewnie, nie daj się zaskoczyć warunkom atmosferycznym i oszczędzaj czas z tą oponą całoroczną.

  • Ekspert w kategorii opon całorocznych[1]: bezpieczna jazda na każdej drodze i przy każdej pogodzie
  • Najlepsza w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3]
  • Nr 1 w zakresie osiągów na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni przy dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]
  • Lider w zakresie hamowania na suchej drodze[5]
  • Trwały bieżnik[6]
  • Mniejsze zużycie paliwa[7]
Długotrwałe bezpieczeńtwo niezależnie od pogody Ciesz się długotrwałym bezpieczeństwem niezależnie od pogody.

Bądź mobilny przez cały rok dzięki MICHELIN CROSSCLIMATE 2, całorocznej oponie zaprojektowanej z myślą o długotrwałym bezpieczeństwie. Czołowa pozycja w swojej kategorii w zakresie hamowania na mokrej nawierzchni oraz hamowania i trakcji na śniegu w testach opon o dopuszczalnym poziomie zużycia[2][3][4]. Opona posiada technologię P-edge, zwiększającą przyczepność na śniegu. Z kolei technologia MaxTouch Construction maksymalizuje obszar kontaktu opony z podłożem, równomiernie rozkładając na nim siły występujące podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów, dla większej trwałości opony.

Niższe zużycie paliwa Korzystaj z niższego zużycia paliwa[7].

Zyskaj większą efektywność paliwową[7] porównywalną ze standardami opon letnich klasy premium[8] dzięki oponie całorocznej MICHELIN CROSSCLIMATE 2 o oporze toczenia o 10% niższym od oporu toczenia bestsellerowej poprzedniczki[7][9]. Boki Cool Running maksymalizują efektywność paliwową lub zasięg akumulatora pojazdu elektrycznego poprzez pochłanianie mniejszej energii podczas uginania.

Oszczędzaj czas i pieniądze na sezonowej zmianie opon Oszczędzaj czas i pieniądze na sezonowej zmianie opon.

Zainwestuj w MICHELIN CROSSCLIMATE 2, oponę, która zapewnia wysokie osiągi przez cały rok. Bez konieczności sezonowej zmiany opon, ta opona z certyfikatem zimowym (3PMSF*) zapewnia najlepsze osiągi w zakresie hamowania i trakcji na śniegu[2][3] i zajmuje czołowe pozycje w testach hamowania na suchej[5] i mokrej[4] nawierzchni. Termoadaptacyjna mieszanka bieżnika przystosowuje się do temperatury nawierzchni, a fazowanie V-Ramp klocków bieżnika maksymalizuje kontakt opony z podłożem, zapewniając możliwie najlepsze hamowanie na suchej nawierzchni. Ząbki na krawędziach klocków bieżnika poprawiają trakcję na śniegu, a rowki w kształcie litery V odprowadzają wodę, zapewniając znakomite hamowanie na mokrej nawierzchni.

* 3PMSF: 3 szczyty górskie i płatek śniegu

Zaprojektowana dla ceniących sobie bezpieczeństwo kierowców kompaktowych i średnich SUV-ów, kompaktowych i elektrycznych samochodów osobowych, sedanów i sportowych sedanów.
  • Rzeźba bieżnika w kształcie litery V
  • Mieszanka termoadaptacyjna
  • Fazowanie V-Ramp
  • Ząbki na krawędziach klocków
  • Krawędzie P-edge
  • MaxTouch Construction
  • Boki Cool Running
  • Lamele LEV
OPONY MICHELIN, STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ DŁUGOTRWAŁE OSIĄGI

Ponieważ osiągi i bezpieczeństwo są dla Ciebie ważne, Michelin dba, aby trwały jak najdłużej. Michelin gwarantuje wyjątkową trwałość swoich opon oraz długotrwałe osiągi w każdych warunkach. Klienci mogą wykorzystać cały potencjał opon i cieszyć się najwyższymi osiągami do zużycia bieżnika do dopuszczalnego poziomu.

Prezentacja opony
Wspieramy Cię innowacjami. Już od 130 lat
WSPIERAMY CIĘ INNOWACJAMI.
JUŻ OD 130 LAT

Począwszy od roku 1889 Michelin nieprzerwanie przedstawia światu kolejne innowacje, które powstają, by czynić mobilność ludzi i towarów bezpieczniejszą, bardziej wydajną i przyjazną środowisku. Francuski koncern jest nie tylko producentem opon uznawanych często za produkty referencyjne, ale cieszy się także nieposzlakowaną reputacją w świecie sportów motorowych, w branży turystycznej i gastronomicznej. Michelin jest jedną z wiodących światowych marek, która za swój cel przyjęła dawanie wszystkim lepszej drogi do postępu. To fundament misji Michelin.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój
Michelin podejmuje działania mające na celu ograniczenie wpływu działalności koncernu na środowisko naturalne

Michelin nieustannie podnosi osiągi swoich opon w zakresie efektywności paliwowej. Celem Michelin jest nie tylko zmniejszenie wpływu opon na zużycie paliwa, ale także zwiększenie autonomii pojazdów elektrycznych. Redukcja emisji CO2 związanej ze stosowaniem produktów koncernu jest integralną częścią jego strategii rozwoju. Ale jest nią także dążenie do ograniczenia liczby produkowanych opon poprzez przedłużenie ich trwałości przy utrzymaniu osiągów.

W wielu krajach Michelin angażuje się w działania związane ze zbiórką opon trafiających następnie do recyklingu. Poszukiwanie efektywnych i innowacyjnych sposobów odzysku surowców z zużytych opon to również obszar, w który Michelin inwestuje w swoich ośrodkach badawczo-rozwojowych. Materiały pozyskiwane z zużytych opon MICHELIN są moga byc ponownie wykorzystywane do produkcji nowych opon, mas bitumicznych bądź stanowią paliwo w kotłowniach i zakładach.

(1) Równowaga osiągów potwierdzonych w testach przeprowadzonych w 2020 i 2021 r. w zakresie hamowania na suchej nawierzchni, hamowania na mokrej nawierzchni opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, hamowania na śniegu opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, trakcji na śniegu opon nowych i na pewnym poziomie zużycia, oporu toczenia, trwałości - patrz szczegółowe informacji o testach w notach prawnych 2, 3, 4, 5, 6, 7 - w 9 testach MICHELIN CrossClimate 2 zajęła 6 czołowych miejsc.

(2) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) testów hamowania na śniegu od 30 km/h do 10 km/h opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95% - zużycie: 88,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 92,4% - zużycie: 70,9%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 99,5% - zużycie: 96,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 97,6% - zużycie: 94,1%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 81,9% - zużycie: 77,0%).

(3) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) testów trakcji na śniegu opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95,1% - zużycie: 87,5%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 84,6% - zużycie: 65,2%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 95,6% - zużycie: 91,9%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 94,6% - zużycie: 90,6%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 72,0% - zużycie: 54,2%).

(4) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (październik 2020-kwiecień 2021) testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 km/h do 20 km/h opon nowych i o dopuszczalnym poziomie zużycia („dopuszczalny poziom zużycia” oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f)) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% - zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 98,2% - zużycie: 101,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 103,2% - zużycie: 99,5%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 94,9% - zużycie: 96,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 95% - zużycie: 93,5%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 96,7% - zużycie: 89%).

(5) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021) od 100 km/h do 0 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate 2 (100%), MICHELIN CrossClimate + (96,2%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (98,1%), CONTINENTAL AllSeasonContact (92,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (89,9%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (89,4%).​​

(6) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020) testów trwałości opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (100%), CONTINENTAL AllSeasonContact (100,8%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (108,4%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (69,7%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (96,9%). Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 14460 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm.

(7) Testy oporu toczenia przeprowadzone na maszynie przez Applus Idiada na zlecenie Michelin (sierpień 2020). Porównanie opon MICHELIN CrossClimate2 (7,30 kg/t) i MICHELIN CrossClimate + (8,20 kg/t) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL. Ekoodpowiedzialna jazda zależy w głównej mierze od stylu prowadzenia, pojazdu i ciśnienia w oponach.

(8) Opona MICHELIN CrossClimate 2 posiada klasę B oporu toczenia z europejskich etykiet (na skali A-B-C-E). Jest to porównywalne ze standardem dla opon letnich premium, ponieważ większość z nich posiada klasy B lub wyższą, według Product Tracking – Średni rynek opon letnich Premium w Europie – 2021.

(9) Źródło: Panel Sell Out GFK całorocznych opon osobowych (wszystkich kategorii) - Okres: 01.2020-12.2020. Obszar: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 195/65 R16
16" 2 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 330

1 088 zł
Kup
Rok produkcji:
2022

Dostawa 8 dni roboczych

729 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 1 088 zł/szt.

Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty 0%
Raty 0%
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate 2

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.