520 szt.
Kup

Cena katalogowa 605

520 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 05:20

Dostawa GRATIS

Dostawa 8 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
95 = max 690 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B A 69 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
Opinie
Opinie

Kleber Quadraxer 3

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,3/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,5/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
1065 ocen
  • 5
    656
  • 4
    370
  • 3
    37
  • 2
    1
  • 1
    1
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
856 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
1065 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 13075000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 1065 z 1065 opinii

    Zgłoś
    205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony dobrze trzymają samochód na każdym rodzaju nawierzchni. Brak nadmiernego hałasu na autostradzie. Dynamiczna jazda w deszczu i mocne hamowania to nie problem. Kilka razy udało się też wyjechać z głębokiego śniegu. Dużym problemem jest natomiast brak możliwości dokładnego wyważenia kół po założeniu tych opon. Koła były wyważane w dwóch niezależnych zakładach wulkanizacyjnych. Zawsze występuje ten sam problem - wibracje samochodu i kierownicy powyżej 130 kmh. Stała jazda z prędkością ok. 130 kmh to nie problem, natomiast powyżej zaczynają się wibracje, najmocniej przy ok. 150 kmh. Wcześniej na te same felgi założone były inne opony i problemu nie było. Wulkanizatorzy zmieniali położenie opon względem felg i zgodnie potwierdzili, że "ostatnio Klebery ciężko się wyważa". Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota Corolla Sedan XI FL 1.6 (97kW) (132KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    57 60

    Mirek

    rok temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Auto nieco mocniejsze niż fabryka, 210 km. Niestety opony wielosezonowe to kompromis przy dynamicznej jeździe, na suchym asfalcie temperatury 15C° + nieco miękkie.W deszczu najgorzej jest na początku jak jeszcze jest maź z kurzu na asfalcie auto nieco się ślizga jak już deszcz zmyje drogę jest spoko. Śnieg niestety jest słabo (lodu się boję ale na lód to jedynie kolce) jeżeli chodzi o przyspieszanie kontrola trakcji ma co robić na zakrętach, na rozjeżdżonym śniegu auto potrafi nie zareagować na ruchy kierownicą i pojechać prosto i to przy niedużych prędkościach (tutaj niestety zimowe opony tej samej firmy robią o wiele lepszą robotę), Hamowanie w marę dobrze. Ogólnie trzeba uważać KOMPROMIS myślę że przy autach z mniejszą mocą powinno być ok, oczywiście z głową . Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Skoda Octavia Kombi I 1.9 TDI (96kW) (131KM)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 2/5

    Czy opinia jest pomocna?

    21 21

    BATAS

    rok temu
  • 205/60 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bok opony jest bardziej miękki niż w fabrycznie montowanych Goodyear Efficient Grip. Przez to przy gwałtownych ruchach kierownicą czuć, że auto lekko się na nich ugina, jednak nie ma to wpływu na ogólną przyczepność w zakrętach (jest wrażenie mniejszej pewności, ale opona się nie poddaje i nie ma uślizgu). Opony dają wyraźne sprzężenie zwrotne dużo przed momentem faktycznego uślizgu, więc jak ktoś od czasu do czasu szaleje w zakrętach nie zaskoczą go nagłym poślizgiem. Na razie nie jeździłem nimi w zimę, to nie ocenię tego aspektu. Na mokrym jest lepiej niż na wspomnianych fabrycznych. Są też dużo cichsze podczas toczenia, oraz przejeżdżania po nierównościach. Co mnie zaskoczyło, bo porównuję do opon letnich. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback IV 1.5 EcoBlue (88kW) (120KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    14 15

    Marcin S.

    rok temu
  • 185/60 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zdecydowanie polecam. Założone początkiem września, przetestowane zarówno w ciepłe, deszczowe, jak i mocno śnieżne dni. Przejechane na oponach obecnie 7000 km. Mieszkam w Beskidzie Żywieckim, dla większości to już góry. Opony ciche, dobrze klejące do podłoża. Nie ma uczucia pływania przy wyższych prędkościach. Pod względem trakcji do przodu na śniegu nie odbiegają od zimówek renomowanych producentów. Hamowanie dobre. Zdecydowana poprawa trzymania bocznego (w stosunku do poprzedniego modelu, którego używałem 5 lat) na zaśnieżonych serpentynach, choć jeszcze mogłoby być nieco lepiej. Jeśli nie jeździsz wybitnie sportowo, to polecam spróbować opony całoroczne Kleber. Wątpię, że wrócisz do opon sezonowych. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Renault Clio Hatchback III 1.2 (65KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    19 6

    Wojtek K.

    rok temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Byłem sceptyczny, co do wielosezonów, ale ta opona dała mi w twarz swoim bardzo dobrym przyciąganiem ziemskim. Rewelacyjnie sprawdza się na mokrej nawierzchni błoto pośniegowe dla niej nie jest przeszkodą, śnieg i lód - w granicach rozsądku trzyma się drogi. Boczne trzymanie na zakrętach i poziom hałasu w normie. Jestem zauroczony tą oponą. Najlepszy test zdała w górach na wyjeżdzie po krętych drogach i zjazdach z góry, jak i pod górkę, nigdy ESP się nie załączyło. ASR przy ruszaniu też nie załącza. Jak dla mnie relacja cena do jakości na 6 .Wybrałem tą oponę dla młodego kierowcy i nie żałuję. Wybacza błędy młodego kierowcy, a za to ma ogromny plus. Polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Citroen C3 Hatchback II FL 1.6 e-HDi 115 Airdream (84kW) (114KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    6 0

    Sławek l

    rok temu
Opis produktu
Opis produktu

Kleber Quadraxer 3

Testy opony Kleber Quadraxer 3:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Auto Bild Sportcars 225/40 R18 dobry -
Auto Bild 225/50 R17 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 195/55 R16 dobra -
Skala not: najwyższa najniższa

Kleber Quadraxer 3 to opony całoroczne z klasy średniej, przystosowane do potrzeb kierowców jeżdżących na co dzień w naszym klimacie. Ich projekt powstał na bazie modeli zimowych od francuskiego producenta, został jednak rozbudowany, aby sprawdzały się one także w sezonie wiosenno-letnim.

W deszczowych warunkach niezastąpiona okazuje się technologia samoblokujących się lameli. Usztywniają one kierunkowy bieżnik, pozwalając na swobodny przepływ wody przez kanały odprowadzające. W efekcie spada ryzyko niebezpiecznego zjawiska aquaplaningu. Technologia poprawia także parametry jazdy na suchej nawierzchni.

W śniegowych warunkach bieżnik pracuje aktywnie za sprawą licznych nacięć oraz lameli poprzecznych, które zwiększają jego elastyczność. Również mieszanka gumowa przystosowana została do niskich temperatur, dzięki czemu nie sztywnieje na mrozach.



Kleber to francuska marka wyspecjalizowana w produkcji dobrej jakości opon sezonowych oraz całorocznych. Producent z ponad 100-letnim doświadczeniem w branży, obecnie klasyfikowany jest w segmencie średnim, co oznacza najlepszy stosunek ceny do jakości. Jest częścią grupy Michelin.

Dane techniczne

Opona całoroczna Kleber Quadraxer 3 zaliczana jest do klasy średniej, czyli charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/60 R15. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 15 do 20 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

C

Klasa C - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

A

Klasa A - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości H - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h.

Indeks nośności 95 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 690 kg.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Kleber Quadraxer 3

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.