370 szt.
Kup
Klasa ekonomiczna certyfikowany sprzedawca

Imperial All Season Driver 235/45 R18 98 Y XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Ostatnia 1 szt. Następne od 392 zł/szt.

370 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 15:05

Dostawa GRATIS

Dostawa 11 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
98 = max 750 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2024 Ostatnia 1 szt.
Gwarancja:
2 lata od daty sprzedaży szczegóły
Etykieta UE:
C B B 71 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Imperial All Season Driver

4,4 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,6/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,1/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,3/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
8342 ocen
  • 5
    4037
  • 4
    3771
  • 3
    488
  • 2
    36
  • 1
    10
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2027 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
8342 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 101633000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 8342 z 8342 opinii

    Zgłoś
    235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zaskakująco genialne! Wahałem się nad kupnem tych opon, szukałem profesjonalnych testów - i tu pojawił się jeszcze większy problem - wynikało z nich, że przyczepność na mokrym jest zerowa! Zdecydowanie obalam! Kupiłem je trochę na przekór, żeby przetestować, bo nie wierzyłem, że opona oznaczona etykietą UE, mogła w testach wypadać tak źle. Hamowałem przy 140 na mokrym, przy 0st. C - jest naprawdę bardzo dobrze! Również na zakrętach - daje bardzo pewne czucie, szybko odzyskuje przyczepność po ewentualnym poślizgu. Mieszanka daje radę w szerokim zakresie temperatur (testy od -10 do +20) - z czystym sumieniem mogę polecić. Miałem wcześniej topowe wielosezonówki - nie widzę różnicy! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    7 0

    Radek

    rok temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Imperiale założone na koniec lata tamtego roku, przejechane jesień i zimę. Co do suchej nawierzchni wszystko spoko, opona dobrze się zachowuję i auto jest przewidywalne, sytuacja zmienia się gdy jest mokro wtedy tyłem potrafi zerwać przyczepność i czuć że kontrola trakcji ma co robić ale podczas spokojnej jazdy jest wszystko ok. Na śniegu opona mnie zaskoczyła, podczas opadów tej zimy opona wgryza się w śnieg i naprawdę daje rady (pewnie dlatego bo jest nowa i ma dużo bieżnika) w tym roku nigdzie się nie zakopałem co przy tym aucie jest sukcesem:). Ogólnie polecam oponę. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Lexus GS Sedan II 430 (S16) (284KM)

    Ocena łączna:

    4,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Kamil

    rok temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Najważniejszym kryterium wyboru opon całorocznych było ich zachowanie w warunkach deszczu i śniegu. Opony fantastycznie trzymają się na mokrej, jak i pokrytej śniegiem nawierzchni. Tu sprawdziły się genialnie, ich droga hamowania również jest bardzo zadowalająca. Dodatkowym atutem jest głośność opony- zdecydowanie na plus, znacznie cichsza od poprzednich zimowych Michelin. Dzięki nim, na tak niewielkich przebiegach, jakie robię w ciągu roku, jak i na dłuższych trasach nie stresuję się warunkami, które napotkam na drodze. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    BMW X1 SUV E84 xDrive20d (130kW) (177KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 0

    Wiktoria C.

    rok temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pierwszy raz zdecydowałem się na tę klasę i markę opon. Oczywiście nie jest to klasa Continental premium, ale te oponki są naprawdę warte uwagi i zakupu, ponieważ cena i funkcjonalności jest na bardzo dobrym poziomie. Auto fajnie trzyma się drogi, są wystarczająco ciche. Kolejnym atutem jest, że są to opony all season. A pory roku płatają figle, więc nie widzę sensu, aby inwestować w zestaw opon letnich i zimowych, tym bardziej iż mieszkam w takim, a nie innym miejscu. Otwarcie polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 0

    Driver

    ponad 2 lata temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Polecam opony jako alternatywę dla drugiego kompletu opon. Na nasze warunki pogodowe idealne rozwiązanie. Używałem wcześniej innej marki holenderskiego producenta, które wytrzymały przebieg 34 tys. były głośne w porównaniu do Imperiala. Zbyt wcześnie by ocenić ich jakość pod kątem ścierania bieżnika. Jazda w deszczu i na suchym daje pełną kontrolę. Na śniegu nietestowane. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Mondeo 4/5 drzwi V 2.0 (149kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 6

    Mariusz

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Imperial All Season Driver

Jeżeli szukasz opon całorocznych do samochodu osobowego, ale zależy Ci na oszczędnościach, model Imperial All Season Driver powinien cię zainteresować. Czym charakteryzuje się to ogumienie?

  • Kierunkowy bieżnik – znakomicie sprawdza się zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym. Dzięki ustawieniu rowków pod kątem, spod opony szybko usuwana jest woda lub inne zanieczyszczenia, takie jak błoto pośniegowe. Dzięki temu maleje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, a Ty kontrolujesz samochód nawet w niekorzystnych warunkach.


  • Sieć lameli – cecha wyróżniająca opony zimowe. Za jej sprawą samochód może poruszać się po śniegu i lodzie, zachowując trakcję nawet w trakcie ruszania i hamowania.


  • Duże bloki – ich zadaniem jest utrzymanie przyczepności na suchej nawierzchni.


  • Ekonomia i komfort użytkowania – opony całoroczne nie muszą być wymieniane co sezon, dlatego zdecydowanie rzadziej trzeba odwiedzać wulkanizatora. Dodatkowo model reprezentuje budżetowy segment cenowy, co oznacza dobrą jakość, ale niewygórowany koszt zakupu.



logo Imperial



Imperial to belgijska marka, która rozwija się pod skrzydłami koncernu Deldo. Dzięki przystosowaniu swojej oferty do potrzeb kierowców cieszy się ona niesłabnącą popularnością.

Dane techniczne

Opona całoroczna Imperial All Season Driver zaliczana jest do klasy ekonomicznej, czyli charakteryzuje się najbardziej korzystną ceną i dobrymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 235/45 R18. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 13 do 20 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

C

Klasa C - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

Klasa B - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości Y - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.

Indeks nośności 98 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 750 kg.

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 235/45 R18
18" 1 dostępny wariant
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 11 dni roboczych

Cena katalogowa 629

392 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Imperial All Season Driver

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie swoich opon przy użytkowaniu ich zgodnie z przeznaczeniem,
  • okres gwarancji wynosi 2 lata i jest liczony od daty zakupu produktu,
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz nowy towar lub rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Imperial

Certyfikat Imperial
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.