Jeżeli szukasz opon całorocznych do samochodu osobowego, ale zależy Ci na oszczędnościach, model Imperial All Season Driver powinien cię zainteresować. Czym charakteryzuje się to ogumienie?
Kierunkowy bieżnik – znakomicie sprawdza się zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym. Dzięki ustawieniu rowków pod kątem, spod opony szybko usuwana jest woda lub inne zanieczyszczenia, takie jak błoto pośniegowe. Dzięki temu maleje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, a Ty kontrolujesz samochód nawet w niekorzystnych warunkach.
Sieć lameli – cecha wyróżniająca opony zimowe. Za jej sprawą samochód może poruszać się po śniegu i lodzie, zachowując trakcję nawet w trakcie ruszania i hamowania.
Duże bloki – ich zadaniem jest utrzymanie przyczepności na suchej nawierzchni.
Ekonomia i komfort użytkowania – opony całoroczne nie muszą być wymieniane co sezon, dlatego zdecydowanie rzadziej trzeba odwiedzać wulkanizatora. Dodatkowo model reprezentuje budżetowy segment cenowy, co oznacza dobrą jakość, ale niewygórowany koszt zakupu.
Imperial to belgijska marka, która rozwija się pod skrzydłami koncernu Deldo. Dzięki przystosowaniu swojej oferty do potrzeb kierowców cieszy się ona niesłabnącą popularnością.
Dane techniczne
Opona całoroczna Imperial All Season Driver zaliczana jest do klasy ekonomicznej, czyli charakteryzuje się najbardziej korzystną ceną i dobrymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/40 R18.
Opona jest także dostępna w rozmiarach od 13 do 20 cali.
Opona dodatkowo:
-
posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
Opona posiada następujące klasy na etykiecie:
D
Klasa D - efektywność paliwowa
B
Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni
B
Klasa B - hałas zewnętrzny
Jest to opona z indeksami:
Indeks prędkości Y
- Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Indeks nośności 86 -
Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 530 kg.