Opona spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych
Posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Flake), który jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.
Testy opony Hankook Winter i*cept evo3 X W330A:
2024
AUTO Straßenverkehr
235/55 R18
bardzo dobry
-
2023
ACE/ARBÖ/GTÜ
235/55 R18
polecana
2
Auto Bild
225/60 R18
dobra
-
2021
Auto Bild Allrad
235/55 R18
dobra
-
Skala not:
najwyższa
najniższa
Hankook Winter i*cept evo3 X W330A to zimowa opona klasy średniej, którą zaprojektowano z myślą o potrzebach samochodów z napędem 4x4. Duże auta potrzebują zimą znakomitej stabilności oraz przyczepności na śniegu, dlatego inżynierowie z południowokoreańskiego przedsiębiorstwa wprowadzili kilka innowacyjnych rozwiązań.
Powierzchnia bieżnika posiada zwiększoną ilość elementów poprawiających przyczepność w czasie jazdy, co daje znakomite osiągi w zakresie przyczepności. Natomiast specjalne lamele 3D sprawiają, że droga hamowania pojazdu na ośnieżonej trasie skraca się nawet o 7% w porównaniu do poprzedniego modelu.
Ogumienie zimowe musi także doskonale radzić sobie na mokrej nawierzchni. W modelu Winter i*cept evo3 X W330A wykorzystano dodatkowe kanaliki wodne oraz szerokie rowki barkowe, które bardzo efektywnie usuwają wodę. W konsekwencji hamowanie na mokrej nawierzchni skróciło się o 10%, a jazda stała się jeszcze bezpieczniejsza.
Szerokie klocki barkowe pozwoliły na poprawienie sztywności ogumienia. W połączeniu z mieszanką gumowa, która dobrze radzi sobie z niskimi temperaturami, daje to kombinacje zapewniającą bardzo stabilne prowadzenie na suchej nawierzchni.
Hankook Winter i*cept evo3 X W330A jest modelem zimowym, który idealnie nadaje się do większych samochodów, np. SUV-ów. Gwarantuje bezpieczną jazdę zarówno w mroźną, śnieżną zimę, jak i w deszczowych warunkach.
Hankook to azjatycki producent ogumienia klasy średniej, którego produkty swoimi osiągami zdecydowanie zbliżają się do segmentu premium. O wysokiej jakości tych opon najlepiej świadczy fakt, że marki takie, jak Ford, Renault, Volkswagen czy Toyota wybierały je na oryginalne wyposażenie do swoich aut.