2 163 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 265/35 R21 101 Y XL, FP, ZR, NF1

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 2 587

2 163 szt.
Kup
Kupiono wczoraj o godzinie 12:16

Dostawa GRATIS

Dostawa 14 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
101 = max 825 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C A B 73 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,5/5 Mokra nawierzchnia
97%
97% klientów poleca tę oponę
343 ocen
  • 5
    214
  • 4
    122
  • 3
    4
  • 2
    1
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
3160 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
343 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 4443000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 343 z 343 opinii

    Zgłoś
    245/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To już mój drugi komplet tych opon, lecz w większym rozmiarze. Mają lepszą trwałość niż Toyo Proxes. Mają lepszą przyczepność, niż Dunlop Sport Max, na których jeżdżę innym autem zamiennie. Na mokrym Dunlop są wyraźniej słabsze. Goodyear F1 są według mnie najbardziej uniwersalne. Dawały radę nawet, gdy niespodziewanie spadł śnieg. Prowadzenie na krętych drogach jest super. Pewnie to też zaleta Audi i jego sportowego zawieszenia, ale te opony są uzupełnieniem tego auta i pojazd prowadzi się, jak po szynach. Nie zdążyło mi się wprowadzić ciężkiej audi w poślizg, a takie akcje miewałem już w innych pojazdach na innych oponach. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi A6 Avant C6 3.0 TDI Quattro (155kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    34 23

    Dobrex

    ponad 2 lata temu
  • 245/40 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobre gumy do szybkiej jazdy nawet w deszczu. Jeżdżę głównie po autostradzie w CZ, ale spisują się świetnie nawet na PL drogach na niskim profilu. Ciche, małe zużycie (żywotne, a samochód ma w okolicach 2 ton). Polecam wersję z rantem ochronnym (są tez bez, dlatego trzeba zwracać uwagę na model). Bardzo przewidywalne, nie puszczają nagle, gdy przesadzimy z prędkością w zakręcie. Dają radę nawet w warunkach w okolicy 5 st C, gdzie teoretycznie należałoby ubrać zimówki. W tej cenie wg mnie nie ma lepszych letnich opon. Jak zużyję na pewno wrócę, być może akurat do młodszego modelu nr 5. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi S8 Sedan D2 4.2 Quattro (250kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 4

    dice111

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    niezweryfikowana

    Chciałem wystawić opinię później. Ale miałem kilka zdarzeń po których nie jestem w stanie wyjść z podziwu. Niedawno jadąc po dość krętej drodze stosunkowo szybko (100-120km/h) przeliczyłem jeden zakręt, ale opony utrzymały auto na drodze. Kilka dni temu na drogę wybiegł mi pieszy (mocno zawiany) przy ok 90km/h wdepnąłem hamulec w podłogę i auto bez pisku zatrzymało się praktycznie momentalnie. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu. Także zarówno hamowanie jak i przyczepność na suchej nawierzchni są rewelacyjne. Na mokrej nawierzchni opony też świetnie trzymają, niestety wyobraźnia nie pozwala mi ich w 100% przetestować. Jeśli chodzi o tłumienie nierówności, to raczej przeciętnie, ale z drugiej strony nie można wiele oczekiwać pod tym względem od opony o profilu 45. Generalnie jestem zachwycony. Polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Skoda Superb Kombi II 2.0 TDI (125kW)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    70 31

    gryllu

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    niezweryfikowana

    Opony zdecydowanie do dynamicznej jazdy. Jeśli ktoś lubi sobie mocniej wcisnąć gaz i nadal czuć doskonałą kontrolę na zakręcie czy podczas wyprzedzania i hamowania to ta opona jest dla niego. Czuć jak opona radzi sobie komfortowo z nierównościami nawierzchni, ale prowadzi pojazd tak jak trzymamy kierownicę, bez uciekania. Trzymanie boczne świetne. Ruszanie z miejsca idealne. Hamowanie najlepsze jakie miałem w swoim aucie dotychczas. Dotąd używałem Continental, Dunlop i Michelin zawsze z wyższych modeli, ale ta ma coś wyjątkowego w sobie, co czuć na kierownicy. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,9

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    37 12

    Luken

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Z czystym sumieniem mogę polecić opony Goodyear F1 asymetric 3. Testowałem ja w mojej asterce 200 konnej zarówno na suchej jak u mokrej nawierzchni. Aż dziwiło mnie z jakimi prędkościami mogę wchodzić w dość ostre zakręty a opony trzymały się drogi jakby były przyklejone! Ewidentnie zmniejszyła się rowniez długość drogi hamowania w porównaniu do innych opon topowych marek. Przy takich oponach dużo bezpieczniej się czuje podczas jazdy. Idealnie sprawuja się również przy dość agresywnych jazdach. Zapewnia genialną trakcję. Polecam ! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Opel Astra Hatchback H 2.0 Turbo (5/110)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    38 9

    Astrowicz

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto, Motor und Sport 225/45 R17 polecana -
ACE/GTÜ 235/45 R18 polecana -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2017
Auto Bild Allrad 235/50 R18 wzorowa 1
Auto Bild Sportcars 235/35 R19 wzorowa 3
Auto Bild 245/40 R18 wzorowa 2
Auto Bild 235/35 R19 wzorowa 3
Sport Auto 225/40 R18 polecana 2
Auto, Motor und Sport 245/45 R18 dobra -
Auto Bild 225/50 R17 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2016
Sport Auto 235/40 R18 szczególnie polecana 1
GTÜ 225/45 R17 polecana 2
Auto Zeitung 225/45 R17 szczególnie polecana 2
Skala not: najwyższa najniższa
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to następca jednej z najlepszych i najbardziej popularnych opon do mocnych samochodów, czyli modelu Eagle F1 Asymmetric 2. Kilka lat badań i testów doprowadziło do stworzenia modelu, który jeszcze lepiej przenosi moc auta na drogę. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to sportowe osiągi i niezapomniane wrażenia z jazdy.

Dlaczego warto wybrać tę oponę? Po pierwsze, model zapewnia krótszą drogę hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Technologia Active Braking umożliwia szybsze zatrzymanie pojazdu niezależnie od panujących warunków.

Po drugie, opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zostały wyprodukowane w oparciu o nowatorską mieszankę Grip Booster. To dzięki niej trzymanie się drogi podczas szybszej jazdy staje się bezproblemowe.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Po trzecie, precyzyjne prowadzenie i odporność na zużycie. Opona posiada nowoczesną, wzmocnioną budowę. Niesie to ze sobą szereg korzyści takich, jak poprawione osiągi na zakrętach, wolniejsze zużycie bieżnika i wolniejsze spalanie paliwa. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 łączy w sobie wszystkie cechy, jakich oczekują posiadacze samochodów o dużej mocy i sportowym charakterze. Z tym modelem będziesz podróżował bezpiecznie i bezproblemowo przez długi czas.

Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 jest fabrycznie montowany w samochodzie Chevrolet Camaro na rynku amerykańskim.

Warto wiedzieć, że badania TÜV wykazały krótszą drogę hamowania Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu do opon o podobnym charakterze, ale konkurencyjnych marek. Na mokrej nawierzchni było to 2,6 m krócej, a na suchej 1,3 m.



Goodyear

Goodyear to amerykański producent należący do grona największych na świecie. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1898 roku i od tego czasu ma bardzo duży wkład w rozwój motoryzacji i technologii produkcji opon. Opony Goodyear pojawiły się nawet na księżycu! Inżynierowie Goodyeara należą do najlepszych w swojej branży. Opracowane przez nich technologie podnoszą bezpieczeństwo jazdy samochodem na całym świecie. Opony Goodyear są zaliczane do klasy premium i bardzo często nagradzane w testach. Można śmiało powiedzieć, że to jedne z najlepszych opon na świecie.

Dane techniczne

Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 265/35 R21. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 17 do 22 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

C

Klasa C - efektywność paliwowa

A

Klasa A - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

Klasa B - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości Y - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.

Indeks nośności 101 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 825 kg.

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 265/35 R21
21" 3 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 13 dni roboczych

Cena katalogowa 2 587

1 403 zł
Kup

Dostawa 4-5 dni roboczych

Cena katalogowa 2 700

1 360 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 2 348

1 489 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear

Certyfikat Goodyear
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.