1 292 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 265/40 R19 98 Y FP, ZR, N0

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 1 993

1 292 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa 10 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
98 = max 750 kg
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Homologacja:
Porsche
Etykieta UE:
D A B 71 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
96%
96% klientów poleca tę oponę
341 ocen
  • 5
    226
  • 4
    109
  • 3
    6
  • 2
    0
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
5381 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
341 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 3694000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 341 z 341 opinii

    Zgłoś
    245/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Kolejny komplet opon Goodyear i kolejna decyzja o zakupie modelu Eagle F1. Niemal od początku kupuję opony tylko z tej serii, tyle, że wcześniej miałem samochody o mocy ok 140-220 KM. Tym razem pierwotnie chciałem zakupić opony innej marki ze względu na 420 koni pod maską ale po analizie parametrów i opinii innych wybór jednak padł na Eagle F1. Utwierdziłem się tylko w przekonaniu, że i tym razem był to jedynie słuszny wybór. Te opony to po prostu rewelacja. Przede wszystkim priorytetem jest dla mnie szeroko rozumiane bezpieczeństwo przy szybkiej jeżdzie, czyli "klejenie" opony do asfaltu, zarówno przy hamowaniu jak i ruszaniu. Tyle, że tutaj wiele opon wypada podobnie, a "pazury" Eagle F1 pokazuje dopiero przy szybkim wchodzeniu w zakręty, zwłaszcza na mokrej nawierzchni poprzez brak nawet najmniejszego uślizgu. Można by sparafrazować pewne powiedzenie - proste drogi są dla szybkich samochodów, kręte - dla opon Goodyear. Przyczepnośc jest po prostu doskonała. Polecam również oponę do normalnej codziennej jazdy, świetnie tłumią nierówności, których w Polsce jest pełno, a rant ochronny pozwala na bezpieczne parkowanie przy samym krawężniku. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi S4 Sedan B8 3.0 TFSI Quattro (245kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    39 18

    hansman

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    niezweryfikowana

    Oponę kupiłem z uwagi na to, że jako jedna z nielicznych opon premium skoncentrowanych na osiągach (segment Max Performance) ma niskie opory ruchu (C) oraz niską masę własną (8,9kg - tyle co niektóre 15''), na co liczyłem z uwagi na chęć poprawy właściwości jezdnych przez redukację masy nieresorowalnej i oporów bez zbytniego zmniejszana przyczepności. I nie zawiodłem się - opona znakomicie "klei się" do asfaltu, nie ma opcji utraty trakcji na suchym asfalcie jak to bywało wcześniej, hamowanie super, bardzo dobra progresja - opona poddaje się w przewidywalny sposób i bez zbędnych pisków jak to niektóre opony (np. Michelin) miewają. Ogólna glośność - przeciętna, ani zła, ani dobra, dla mnie nieistotne. Natomiast całkowicie się zaskoczyłem komfortem resorowania, rzadko spotykanym w tej klasie opon - rewelacja! Co prawda, mam wrażenie, że odbywa się to nieco kosztem precyzji prowadzenia, która nie dorównuje chociażby Bridgestone Potenza RE050A czy S001 - ale one z kolei mają swoje wady i do jazdy na codzień, poza torem na pewno suma summarum lepszy jest Goodyear. Ogólnie zdecydowanie polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Cadillac Catera Sedan

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    61 51

    Alix

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    niezweryfikowana

    Te opony we Fiacie Bravo II sprawdzają się znakomicie. Jeśli chodzi o głośność tych opon, są bardzo ciche, praktycznie niesłyszalne niezależnie od prędkości jazdy, ma się wrażenie jakby auto sunęło kilka cm nad ziemią a nie toczyło się po asfalcie. Przyczepność podczas hamowania i w zakrętach przy normalnej i odrobinę dynamicznej jeździe znakomita. Opory toczenia niewielkie, auto łatwo wpada w ruch na nawet niewielkim pochyleniu podłoża. Te opony nie generują większego spalania, w trasie przy najsłabszym silniku spokojnie schodziło do 5L/100 km. Ładnie wybierają nierówności i dają poczuć co dzieje się między oponą a asfaltem. W trakcie jazdy w intensywnym deszczu świetnie odprowadzają wodę, co zresztą jest słyszalne (uderzanie tafli wody o nadkola). Nie są to może tanie opony na każdą kieszeń ale inwestycja w nie ma sens, jeśli oczekujemy wysokiego komfortu jazdy i poczucia pewności prowadzenia samochodu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Fiat Bravo Hatchback II 1.4 16V (66kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    6 3

    Marcin Bravo

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony warte polecenia. Świetny stosunek cena/właściwości. Rewelacyjne na mokrej nawierzchni, na suchej co najmniej bardzo dobre (ale to także wpływ dużej mocy i momentu obrotowego przenoszonego na przednią oś i oczywiście mojego stylu jazdy, a do spokojnych nie należy:)). Niskie opory toczenia zauważalnie przekładają się na spalanie - spadek o około 5-10%. Bardzo ciche. Co do trwałości trudno się wypowiadać po kilku tysiącach kilometrów. Ogólnie - świetny produkt! Polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Saab 9-3 Sedan II 2.0 t (154kW)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 13

    Irek S.

    ponad 2 lata temu
  • 205/45 R16

    Opinia
    niezweryfikowana

    Świetnie zarówno przy przyspieszaniu jak i hamowaniu. Bardzo dobre na mokrym. W zakręty mogłem wchodzić zdecydowanie szybciej jak na wcześniejszych continentalach contisport 3. Opony bardzo przewidywalne łatwo wyczuć kiedy auto gubi przyczepność w zakręcie poprzez delikatny uslizg. Ścianki są miękkie dzięki temu są dosyć komfortowe, ale nie powoduje to negatywnych odczuć podczas skręcania. Opory toczenia i głośność opony są dla mnie nie istotne dlatego nic na ten temat nie pisze. Zdecydowanie polecam te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Renault Clio Hatchback II 2.0 16V

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 2

    Mic

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto Bild Sportcars 245/30 R20 wzorowa 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2015
Auto Zeitung 255/40 R18 wzorowa -
Auto Bild Sportcars 255/35 R19 wzorowa 3
Auto Zeitung 225/40 R18 Zwycięzca testu 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2014
ACE 225/45 R17 szczególnie polecana -
Auto Bild Sportcars 255/40 R19 dobry 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2013
Sport Auto 225/40 R18 szczególnie polecana 3
ADAC 225/45 R17 dobra 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2012
Gute Fahrt 225/40 R18 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2011
Auto Zeitung 225/45 R17 szczególnie polecana 2
Skala not: najwyższa najniższa
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 to opona, która zapewnia przede wszystkim: krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni, doskonałe prowadzenie i mniejsze zużycie paliwa. Pierwsza cecha to efekt zastosowanej w budowie opony technologii ActiveBraking. To doskonałe rozwiązanie w momencie, gdy podczas jazdy liczą się ułamki sekund. Dlaczego? Technologia ta gwarantuje zdecydowane zatrzymanie samochodu niezależnie od panujących warunków latem. Wszystko dzięki temu, że powiększono powierzchnię styku opony z nawierzchnią. Te osiągi opony zostały porównane z właściwościami produktów konkurencyjnych dla niej. Sprawdzian ten wykazał, że opona Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 hamowała w porównaniu do nich o 3 metry krócej na mokrej drodze i 2 metry krócej na suchej nawierzchni.



Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Kolejna cecha charakterystyczna opony, czyli doskonałe prowadzenie, to wynik przede wszystkim zastosowania krzemionkowej mieszanki gumowej, która poprawia przyczepność opony na mokrej i suchej nawierzchni. Mieszanka w połączeniu ze sztywną osnową znacznie poprawia dokładne sterowanie opony w trakcie szybkiej jazdy. Ostatnią z trzech najbardziej charakterystycznych cech opony Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 - niższe zużycie paliwa - udało się uzyskać dzięki technologii FuelSaving, która objawia się w lekkiej konstrukcji opony. To ona sprawia, że potrzeba mniej energii by wprawić model w ruch (mniejsze opory toczenia), a mieszanka krzemionkowa dodatkowo zmniejsza ilość generowanego przez model ciepła. Te czynniki to gwarancja mniejszego zużycia paliwa, a więc bardziej przyjaznego oddziaływania na środowisko. Opona Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 została wybrana na fabryczny montaż do takich modeli aut, jak: Porsche 911, VW Tiguan, Lancii Delty, Opla Insigni czy Saaba 9,5.


Goodyear

W 1839 roku Charles Goodyear opracował technologię produkcji gumy. Pięć lat później opatentował też metodę wulkanizacji kauczuków. Zmarł w 1860 roku, jednak Frank Seiberling postanowił nie zatracać pamięci o tym wynalazcy i nazwać jego imieniem założoną przez siebie w 1898 r. firmę. Goodyear zajmował się nie tylko produkcją opon, ale też różnych gumowych materiałów. Ciekawostką jest to, że firma niemal od zawsze związana była ze sportem motorowym. Zawodnikom udało się zdobyć wiele tytułów mistrzowskich w różnych zawodach właśnie na oponach Goodyear. Dzisiaj do amerykańskiego koncernu Goodyear należą takie marki jak: Dębica, Sava, Fulda czy Dunlop.

Dane techniczne

Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 265/40 R19. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 16 do 20 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

D

Klasa D - efektywność paliwowa

A

Klasa A - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

Klasa B - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości Y - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.

Indeks nośności 98 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 750 kg.

Zobacz inne opony letnie 19 cali

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear

Certyfikat Goodyear
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.