705 szt.
Kup
Klasa średnia

Falken Wild Peak A/T AT3WA 275/45 R20 110 V XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3

Cena katalogowa 1 549

705 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy we wtorek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Parametry opony
Typ:
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
110 = max 1060 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2022
Gwarancja:
5 lat od daty sprzedaży szczegóły
Etykieta UE:
D C B 73 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Montaż
  • Raty
  • Gwarancja
Opinie
Opinie

Falken Wild Peak A/T AT3WA

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,4/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,5/5 Mokra nawierzchnia
100%
100% klientów poleca tę oponę
24 ocen
  • 5
    16
  • 4
    8
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1421 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
24 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 319000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 24 z 24 opinii

    Zgłoś
    275/45 R20

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przesiadłem się z Michelin Crossclimat i nie żałuję. Wildpeak są lepsze na śniegu, lepsze na luźnym materiale, a tylko ciut głośniejsze. Są gorsze na mokrym, tak że właścicieli cięższych aut uczulam - na mokrym noga z gazu. W błocie robią jak to A/T - na namokniętą łąkę jechać, na rozorane pole nie jechać. Jakieś drogi gruntowe, szutry, leśne drogi to prawdziwa przyjemność. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Land Rover Range Rover Sport SUV I 4.2 Supercharged (390KM)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 0

    RRS

    pół roku temu
  • 245/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony testowane od prawie 10.000 km. Jak do tej pory jeździły po wszystkim co można znaleźć na drodze. Jak na wielosezonowe, zimą sprawują się niesamowicie, zwłaszcza w błocie pośniegowym i w głębokim śniegu. Dobrze odprowadzają wodę i nadają się do szybkiej jazdy autostradą przez śniezyce tak samo jak w błoto i na gorący asfalt. Zdecydowanie dostałem więcej niż się spodziewałem i jak już kiedyś się zużyją, będę szukał tego samego tylko do najwyzej w większym rozmiarze dla prześwitu. Jak do tej pory nie widzę wad a przy jeżdżeniu po księżycowym krajobrazu Łodzi mogę być jeszcze dodatkowo spokojny o felgi :) Wahałem się jeszcze czy nie wziąć Geolandara, ale niczego nie żałuję. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Mercedes Klasa M SUV W163 SUV 270 CDI (164KM)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    14 4

    Michał

    rok temu
  • 225/65 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony zdecydowanie polecam, sprawdziłem je również w stresującej sytuacji wpadając w poślizg na ubitym śniegu jadąc "z górki" w nachyleniu 8% (na drodze podporządkowanej, krzyżującej się z drogą z pierwszeństwem przejazdu) . Co prawda poślizg się zdarzył ale każdy średnio-zaawansowany kierowca na pewno wyjdzie z poślizgu dzięki takim oponom. Pojazd udało się opanować przed dojazdem do "głównej" i uniknąć stłuczki. Zdecydowanie polecam każdemu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Suzuki Grand Vitara SUV II 2.0 (140KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 1

    Artur

    pół roku temu
  • 265/70 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na chwilę obecną nabite około 5 tys na tych gumach. Na suchym asfalcie w miarę ciche, fajnie trzymają. Na deszczu też dobrze sobie radzą. Lekki teren, błoto bez najmniejszych problemów. Zimny jeszcze nie przeżyły. Do tego bardzo dobrze wyglądają :⁠-⁠) Myślę, że w tej cenie bardzo dobry zakup. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Jeep Grand Cherokee SUV II 4.7 V8 4x4 (224KM)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    fiesta1313

    rok temu
  • 215/65 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony świetne. Idealne do zastosowań terenowo-ulicznych, sprawdziły się też na śniegu. Auto jeździ na mieszanej nawierzchni i przy rożnej pogodzie od rozmokniętych po deszczu dróg polnych po śnieg. W tej cenie nie ma lepszych. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Mitos

    pół roku temu
Opis produktu
Opis produktu

Falken Wild Peak A/T AT3WA

Falken WILDPEAK A/T AT3W to wszechstronna, trwała i wydajna opona terenowa przeznaczona do jazdy całorocznej. Konstruktorzy zadbali o bardzo dobre parametry jezdne w zróżnicowanych warunkach pogodowych i trudnych trasach. Siła modelu leży w jego konstrukcji.


Projektanci stworzyli autorską ściankę boczną, której unikatowa budowa pozwala na pewne manewrowanie, niespotykaną wytrzymałość i wysoką stabilność opon. Sekret tkwi w wykorzystaniu dodatkowych bloczków na ściance bocznej, które działają jak swoista osłonka termiczna. Specjalne wierzchołki zapobiegają przegrzewaniu składników gumowych i chronią przed przypadkowymi uszkodzeniami. Rampowa budowa krawędzi, które są opuszczane stopniowo, zabezpiecza przed ostrymi kamieniami i dba o utrzymanie odpowiedniej trakcji przy niskim ciśnieniu lub dynamicznych zjazdach.


Bieżnik blokowy o pogłębionej strukturze wzbogacony został o autorskie lamele 3D Canyon, które spowalniają zużycie opony przy wysokim momencie obrotowym oraz dbają o odpowiednią stabilność jazdy. Zaawansowany dyfuzor rozprasza generowane w trakcie jazdy ciepło, utrzymując stałą temperaturę komponentów oraz wzmacniając wytrzymałość bieżnika. Całość projektu uzupełniona została o nowoczesną mieszankę gumową na bazie krzemionki, która utrzymuje swoje parametry w szerokim zakresie temperatur.


Falken

„Falken” z języka niemieckiego to sokół, czyli symbol siły, drapieżności i waleczności. Wszystkiego czym wyróżnia się japońska marka klasy średniej. Powołana do życia przez koncern Sumitomo, jest wyśmienitym specjalistą od zadaniowych opon. Doskonałe ogumienie UHP, HP czy AT, to tylko część szerokiego katalogu firmy, której obecność wśród najlepszych światowych producentów nie jest dla nikogo zaskoczeniem. Od lat uczestniczy w świecie motorsportu, będąc dostawcą i aktywnym członkiem m.in. American La Mans czy Drift Series.

Dane techniczne

Opona całoroczna Falken Wild Peak A/T AT3WA zaliczana jest do klasy średniej, czyli charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 275/45 R20. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 15 do 22 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

D

Klasa D - efektywność paliwowa

C

Klasa C - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

Klasa B - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości V - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h.

Indeks nośności 110 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 1060 kg.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Montaż opon
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1201 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Falken Wild Peak A/T AT3WA

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie swoich opon przy użytkowaniu ich zgodnie z przeznaczeniem,
  • okres gwarancji wynosi 5 lat i jest liczony od daty sprzedaży produktu,
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz nowy towar lub rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony.
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.