516 szt.
Kup
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 974

516 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa 9 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
96 = max 710 kg
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
C B B 71 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Dunlop Sport All Season

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,2/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,5/5 Mokra nawierzchnia
97%
97% klientów poleca tę oponę
265 ocen
  • 5
    181
  • 4
    76
  • 3
    6
  • 2
    1
  • 1
    1
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1395 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
265 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 3411000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 265 z 265 opinii

    Zgłoś
    205/60 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Co prawda przejechałem na Dunlop Sport All Season dopiero 4000 km, ale pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Na suchej nawierzchni pewne, precyzyjne i ciche. Opony w wersji XL, zatem przy profilu 60 nie czuć uginania bocznego w zakrętach. Natomiast na mokrej nawierzchni rewelacja, pewniejsze niż Rain Sport 3 (w poprzednim aucie 225/45R17). Pełna stabilność w mokrych koleinach. Jeśli chodzi o warunki zimowe, to nie mam zastrzeżeń. Błoto pośniegowe i kopny śnieg nie robi na nich wrażenia. Na ubitym i śliskim śniegu troszkę gorsza przyczepność niż w Bridgestone LM005, ale mówimy przecież o oponach wielosezonowych. Na oblodzonej nawierzchni zalecam umiar. To opona niesymetryczna, z małą ilością lameli zimowych, przez co lód nie daje jej się wykazać. Polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Skoda Kamiq SUV I 1.0 TSI (85kW)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    59 14

    Daniel Kamiq

    ponad 2 lata temu
  • 225/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jestem bardzo zadowolony z dokonanego zakupu. Nie dość, że kupiłem opony z rocznika 2021, a przyszły z 50 tygodnia 2022 r. (kupiłem je w 2023) więc kilka stówek zostało w kieszeni. Na oponach jeżdżę od początku listopada i przejechałem już ok. 3000 km. Nie są głośne, świetnie zachowują się na suchej i mokrej nawierzchni, na śniegu rewelacji nie ma, ale jak na całoroczne opony jestem bardzo mile zaskoczony. Ciekaw jestem na ile sezonów mi starczą, ale jeśli uda się przejeździć co najmniej 4 to świetna inwestycja. Bardzo polecam, poprzednie Goodyear Vector 4 seasons musiałem zdjąć po 4 latach, bo guma poparciała i dlatego zdecydowałem się na zmianę producenta. Dunlop były jedne z tańszych w moim rozmiarze tj. 225/50 r. 17 z opon premium i był to strzał w 10! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Skoda Yeti SUV I FL 1.4 TSI (90kW) (122KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 0

    Tomasz

    pół roku temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony bardzo dobre, jeśli chodzi o przyczepność. Bez znaczenia mokro czy sucho, śnieg czy błoto (na lodzie nie próbowałem). Zgadzam się z wcześniejszą opinią użytkownika, który twierdził, że opony zwiększają zużycie paliwa. Według moich obserwacji pomiędzy 5- 10 procent w stosunku do Continentala 4 sezon, ale poczucie bezpieczeństwa nieporównywalne. Wcześniej ustawiałem zbieżność trzykrotnie, a i tak kierownica "patrzyła w prawo". Zmiana opon i jest prosto. Pewne prowadzenie przy jeździe na wprost, przewidywalne zachowanie w zakrętach, choć opona robi wrażenie miękkiej i delikatnej. Co do trwałości się nie wypowiem, Conti wytrzymały 70 tys. km. Pozdrawiam automaniaków. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    7 0

    Krzysztof

    rok temu
  • 175/65 R14

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Witam. Wszystkim klientom Oponeo życzę, żeby ich wybory były równie trafne jak mój. A jak już jestem przy swoim wyborze to opona Dunlop Sport All Season 175/65R14 jest tym typem opony, który bardzo mi odpowiada. Na drodze poza miastem jak i w mieście zachowują się wzorowo. Na mokrym, czy na śniegu nie pojawiają się uślizgi, manewry w ciasnych uliczkach czy ostrych zakrętach lub szybkim pokonywaniu ronda zawsze pewne prowadzenie, a małe Polo 1,4TDI jak wiadomo jest zwinnym i szybkim/lekkim/samochodzikiem. Wszystkim którzy choć raz posmakują jazdy na tym typie opony nie zamienią jej na inną.Opona wielosezonowa Dunlop 175/65R14 To jest to !!! Szerokiej drogi. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    22 10

    S.Andrzejewski

    ponad 2 lata temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Z opon wielosezonowych korzystam już kilkanaście lat, więc spokojnie mogę ocenić ich możliwości pod względem przede wszystkim bezpieczeństwa i komfortu. Zanim zakupiłem opony Dunlop kupowałem Wenderstein, to ważne by opony wielosezonowe były dobrego, sprawdzonego producenta który zanim wprowadzi je do sprzedaży wpierw testuje. Tak też podjąłem decyzję o zakupie opon Dunlop, które w relacji jakość/cena wypadały bardzo korzystnie, posiadały również udokumentowane testy ADAC. Wielu ludzi uważa, że opony wielosezonowe nie mają sensu i są dużo gorsze od sezonowych. Trudno się z tym zgodzić, bo mówią to osoby które zamiast samodzielnie sprawdzić jakość tych opon w jeździe przez kilkadziesiąt kilometrów wprowadzają do sieci nieprawdziwe opinie, na podstawie wyssanych z palca teorii, - TAKICH OPINII SIĘ WYSTRZEGAJCIE. Ja przejechałem na oponach wielosezonowych dobre 350tyś km, na nowych Dunlopach All Season już ponad 23tyś, w niespełna 4 miesiące. Nie jestem piratem drogowym, jeżdżąc z rodziną raczej staram się poruszać "płynnie" by przypadkiem dziecko nie zrobiło w samochodzie "psikusa". Przy normalnej jeździe/eksploatacji praktycznie nie ma żadnej różnicy między oponą Dunlop All Season a sezonową. Samochód doskonale się prowadzi niezależnie od nawierzchni, można spokojnie i bezpiecznie poruszać się na ośnieżonej trasie, oczywiście piszę tu o warunkach naszych Polskich a nie typowych Alpejskich. Nie zauważyłem myszkowania na błocie pośniegowych, to ważne bo ten rodzaj nawierzchni jest w naszym klimacie najczęściej spotykany w okresach jesienno-zimowych. W lato zepewne sprawdzą się tak samo jak poprzednik Wenderstein. Gdy spoglądam w przeszłość w okres kiedy moi koledzy kręcili nosami, że jeżdżę na oponach wielosezonowych, - dziś gdy kupują nowe Volvo i otrzymują opony wielosezonowe w "standardzie", chylą czoła i przyznają mi, że wcale się nie myliłem. Oczywiście nie możemy porównywać opon sprzed 10 laty do tych współczesnych, bo o zupełnie inne rozwiązania technologiczne. Jednak, dziś śmiało bez żadnych oporów kupić opony wielosezonowe idąc "ramię w ramię" z polityką największych koncernów motoryzacyjnych. Warto zaznaczyć, co jest jeśli zależy nam na długim życiu naszych opon, należy o nie dbać i po przejechaniu 10tyś rotować je po to by równomiernie były eksploatowane. Ja w swoich oponach Dunlop Season poza samymi plusami znalazłem jeden niewielki minus. Przy prędkości 63km słyszę jak się toczą, szum słyszalny jest w przedziale 63-65km. I nie wiem tak naprawdę czy to przypadkiem nie jest po prostu taka przypadłość zawieszenia pojazdu. Nie jestem w stanie tego zweryfikować bo będąc wiernym użytkownikiem opon wielosezonowych gdy tylko kupiłem samochód wymieniłem opony na nowy zestaw Dunlop All Seanson. Plusy Dunlop All Season - duży wpływ na ekologię (4 opony a nie 8 opon) - oszczędność kosztów (jeden komplet do wszystkiego) - doskonała relacja jakości do ceny - oszczędność miejsca (jak mieszkam w bloku) - idealne sprawuje się na błocie pośniegowym - doskonale prowadzi się na mokrej nawierzchni - niezauważalna różnica na suchej nawierzchni w konfrontacji z oponą sezonową - wyjątkowo cicha, dokładnie taka jak opona sezonowa Minusy: - szumienie przy określonej prędkości (to jednak może być wynikiem konstrukcji zawieszenia a nie wadą opony) - rotowanie opon by długo służyły najlepiej co 10tyś (tu należy sprostować tę informację, - każdą oponę należy rotować tylko nie każdy tego przestrzega) Podsumowując: Będąc dojrzałym kierowcą, z pełną odpowiedzialnością polecam opony wielosezonowe dla osób jeżdżących "normalnie" i nie katujących swoich samochodów. Co ważne opony doskonale wpisują się w obecne trendy ochrony środowiska i zaostrzenia przepisów w stosunku do piratów drogowych. Dunlop - dziękuję Ci, że stworzyłeś opony które mogą sprawiać przyjemność z jazdy, a OPONEO, też się przysłużyło do mojego wyboru, bo opony dostępne były dobrej niższej cenie niż gdziekolwiek indziej Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Kia Cee'd Kombi II FL 1.4 CRDi (66kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    66 11

    Jacek

    2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Dunlop Sport All Season

Testy opony Dunlop Sport All Season:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 195/55 R16 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Bild 225/50 R17 zadowalająca -
Skala not: najwyższa najniższa

Dunlop uzupełnia ofertę o pierwszą oponę całoroczną Sport All Season. Dzięki sportowym elementom konstrukcji, nowe ogumienie zapewnia wyjątkowe prowadzenie na suchych nawierzchniach. Wytrzymałe opasanie umożliwia zachowanie sportowych osiągów również podczas pokonywania zakrętów, zapewniając lepszą stabilność. Sport All Season została również wyposażona w elastyczną mieszankę, która zapewnia optymalne osiągi w każdej temperaturze i warunkach pogodowych.

opona Dunlop Sport All Season
Prezentacja opony

Dunlop Sport All Season Cechy

Konstrukcja Sport-Lock
Sport-Lock
Wzór bieżnika do odprowadzania wody
bieżnik do odprowadzania wody
Mieszanka adaptacyjna Weather-Flex
Weather-Flex

Konstrukcja Sport-Lock

Wyjątkowe osiągi na suchej nawierzchni

Mocne opasanie wspiera sportowe osiągi podczas pokonywania zakrętów, zapewniając lepszą stabilność.

konstrukcja Sport-Lock
Prezentacja opony

Wzór bieżnika do odprowadzania wody

Skuteczne hamowanie na mokrej nawierzchni

Podłużne rowki o dużej pojemności i radialne krawędzie zapewniają szerszy kontakt z nawierzchnią poprzez przyspieszenie odprowadzania wody z powierzchi kontaktu opony z podłożem.

wzór bieżnika do odprowadzania wody
Prezentacja opony

Mieszanka adaptacyjna Weather-Flex

Zoptymalizowane osiągi w szerokim zakresie temperatur oraz we wszystkich warunkach pogodowych

Wielofunkcyjna mieszanka aktywuje elastyczność gumy w szerokim zakresie temperatur.

mieszanka Weather-Flex
Prezentacja opony
Logo Dunlop

Dunlop to brytyjska firma należąca do koncernu Goodyear. Jej nazwa pochodzi od nazwiska twórcy pierwszej opony pneumatycznej – Johna Dunlopa. Firma jest aktywna na wielu polach motoryzacji, a jej produkty są wykorzystywane z sukcesami w rajdach, wyścigach torowych i motocyklowych. Dunlop jest główną marką opon w słynnym 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Firma dostarcza na rynek opony wysokiej klasy (segment HP i UHP) przeznaczone dla najbardziej wymagających kierowców.

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Dunlop Sport All Season

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

Certyfikat Dunlop
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.