1 270 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Dunlop SP SportMaxx RT 205/40 R18 86 W RUN ON FLAT XL, MFS, *

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 1 727

1 270 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa 10 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
86 = max 530 kg
Inne:
Wzmacniane
Run on flat
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Homologacja:
BMW
Etykieta UE:
C B A 68 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Raty 0%
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Dunlop SP SportMaxx RT

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
97%
97% klientów poleca tę oponę
906 ocen
  • 5
    580
  • 4
    303
  • 3
    18
  • 2
    3
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
4575 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
906 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 10111000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 906 z 906 opinii

    Zgłoś
    225/55 R16

    Opinia
    niezweryfikowana

    Przed zmianą starych Michelin Primacy HP długo się wahałem nad zakupem nowych opon. Wybór padł na Dunlopy. Po zmianie byłem bardzo miło zaskoczony. Nie narzekałem na stare opony Michelin, ale nowe Dunlop Sport Maxxx RT biją je o klasę. Na suchej nawierzchni ciche, oszczędne no i kleją się do drogi jak po sznurku, a jeżdżę ostro i agresywnie w długie trasy na zachód Europy - generalnie rewelacja. Jednak wartość opony dostrzegam na mokrej nawierzchni w warunkach ulewnych deszczy - można jeździć jak po suchym z zachowaniem zdrowego rozsądku oczywiście - odprowadzanie wody rewelacja, przyszczepność również, auto klei się do drogi. Jeżdżę bardzo dużo i kilka kompletów opon już zdarłem - nie żałuję wydanych pieniędzy, bo naprawdę warto zainwestować w przyjemność i pewność prowadzenia Audi A4 w każdych warunkach (poza oczywiście zimowymi). Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi A4 Avant

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    135 153

    Darek M

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    niezweryfikowana

    Rewelacyjna opona, świetna na sucho i jeszcze lepsza na mokro. Dystans przejechany do dzisiaj to około 18000. Bardzo dobrze tłumi nierówności, jest świetnie wykonana (żadnych wibracji) na mokrym trzeba sporo wysiłku, aby stracić przyczepność, hamowanie rewelacja. Jedyne, czego można się przyczepić to hałas przy temperaturach ok niż 12-13 st. powyżej ..a zwłaszcza powyżej 20 st. jest cisza. Ścieralność jak do tej pory w normie, myślę, że na około 50-60 tyś powinna wystarczyć spokojnie. Bardzo polecam zwłaszcza tym, którzy szukają kompromisu między doskonałą przyczepnością a komfortem... oraz tym, którzy wciąż walczą z mikro wibracjami wynikającymi ze złego wykonania nawet markowych opon ( Bridgestone) Polecam Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Honda Accord Sedan VII 2.0

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    53 19

    Paweł

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jeżdżę dużo i szybko, głównie po niemieckich autostradach w różnych warunkach pogodowych. Auto na którym są założone ma 220KM, ale to nie ma żadnego znaczenia, bo to nie sprawia na oponach najmniejszego wrażenia - auto jedzie dosłownie jak po sznurku a po rozgrzaniu można naprawdę zaszaleć. Wcześniej używałem Pirelli Pzero NeroGT, Dunslop blueResponse, Continental Contisportcontact 5 i powiem jedno - wszystkie z tych opon były bardzo dobre, jednak MAXX RT ma w sobie coś, co sprawiło, że poczułem jakby z każdej z tych opon były wzięte najlepsze ich właściwości. Opony umiarkowanie się zdzierają, są mega ciche, zero jakichkolwiek bić, jazda na nich to czysta, prawdziwa przyjemność. Opony całkowicie warte swojej ceny, nie zużywają się tak szybko jak ContiSportContact5 jednak są cichsze i nie ustępują w trzymaniu trakcji. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi A3 Sportback 8P 2.0 TDI (100kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    38 13

    Gregorski

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony posiadam od Maja 2013 do tej pory mogę napisać,że świetnie sprawdzają się na suchej jak i mokrej nawierzchni. W czerwcu podczas bardzo dużych opadów deszczów(wręcz nawałnicy) nad Warszawą hamowanie na tych oponach było bardzo szybkie, nie odczułem żadnego uciekania na wodzie. Po części też jest to spowodowane sportowymi tarczami i klockami. Ogólnie oponę mogę polecić każdemu. Z zimowych wybrałem też komplet Dunlopa (SP Winter Sport 4D 205/55r16 91 H) Samochód to Mazda Protege5 2.0 Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda 323 BF

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    43 71

    Miwa

    ponad 2 lata temu
  • 235/45 R17

    Opinia
    niezweryfikowana

    Kupiłem w tym roku Dunlop SP SportMaxx RT 235/45 R17 94 Y i nie mam za dużo kilometrów na nich, ale już mogę powiedzieć, że pieniądze wydane choć nie małe bardzo się opłaciły. Poprzednio miałem opony NEXEN w tym samym rozmiarze i jazda na nich była jakby były zrobione z drewna i myślałem, że mam zepsute wspomaganie. Nowe są bardzo ciche, świetnie się trzymają drogi i co najważniejsze widać kolosalną różnicę w zużyciu paliwa do poprzednich. Spadło ono o 1 litr/100km. Jestem zaskoczony. Tym samym same się spłacają oszczędnościami. Są to miękkie gumy więc się szybciej zużyją, ale z racji oszczędności paliwa i tak warto. Ogólnie wybrałem je po zakupie poprzednio Dunlopów zimowych, które były równie rewelacyjne i ciche jak letnie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi A4 Avant B6 2.0 (96kW)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    16 8

    JarekS

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Dunlop SP SportMaxx RT

Testy opony Dunlop SP SportMaxx RT:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2015
Sport Auto 235/35 R19 polecana -
Auto Zeitung 255/40 R18 szczególnie polecana -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2013
Sport Auto 225/40 R18 szczególnie polecana 1
Skala not: najwyższa najniższa

Dunlop SP SportMaxx RT jest następcą modelu Sport Maxx TT. Cechuje się lepszymi osiągami z zakresu hamowania i skręcania, a dzięki zastosowaniu unowocześnionej mieszanki auto szybciej reaguje na ruchy kierownicą. Za doskonałą stabilność podczas pokonywania zakrętów oraz dużych prędkości odpowiada masywna ściana boczna. System rowków bieżnika skutecznie odprowadza wodę i chroni przed wystąpieniem aquaplaningu.


Do produkcji modelu użyto specjalnej sportowej mieszanki, która pomaga w dostosowaniu się opony do różnych rodzajów nawierzchni. Dzięki równomiernemu rozłożeniu tworzywa oraz aerodynamicznym bokom opony zmniejszają się opory toczenia, co pociąga za sobą niższe spalanie i redukcję emisji dwutlenku węgla do atmosfery.

Konstruktorzy zadbali także o maksymalne osiągi opony – przy jej wytwarzaniu użyto technologii Racing która podwyższyła komfort jazdy i zapewniła większy poziom bezpieczeństwa oraz lepszą precyzję jazdy w stosunku do innych opon tej samej klasy. Oprócz tego samochód doskonale reaguje nawet na najdrobniejsze korekty kierownicą, co poprawia stabilność prowadzenia i sprawia, że jazda staje się przyjemnością. Dunlop SP SportMaxx RT fabrycznie montowany jest w Mercedesie C63 AMG i C63 T.


Logo Dunlop

Dunlop jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych producentów opon na świecie. Obecnie marka należy do koncernu Goodyear. Na oponach Dunlop pobijano pierwsze rekordy prędkości jeszcze przed II wojną światową. Modele tej firmy słyną z nowoczesnych rozwiązań i są wyróżniane w prestiżowych testach przeprowadzanych przez specjalistyczne organizacje i znane czasopisma motoryzacyjne. Od początku swojego istnienia marka jest obecna w sportach motorowych i odnosi duże sukcesy na tym polu. Firma specjalizuje się w produkcji wysokiej klasy opon HP i UHP, które cechują się doskonałą jakością i maksymalnymi osiągami w każdych warunkach.

Dane techniczne

Opona letnia Dunlop SP SportMaxx RT zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/40 R18. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 16 do 21 cali.

Opona dodatkowo:

  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • jest typu RUN FLAT (umożliwia kontynuowanie jazdy po utracie powietrza).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

C

Klasa C - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

A

Klasa A - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości W - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 270 km/h.

Indeks nośności 86 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 530 kg.

Zobacz inne opony letnie 18 cali

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty 0%
Raty 0%
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Dunlop SP SportMaxx RT

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Dunlop

Certyfikat Dunlop
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.