711 szt.
Kup
certyfikowany sprzedawca

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

711 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 08:12

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy już jutro!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
105 = max 925 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2023 Ostatnia 1 szt.
Gwarancja:
7 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
B B B 72 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Montaż
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Continental AllSeasonContact

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,4/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
933 ocen
  • 5
    649
  • 4
    269
  • 3
    11
  • 2
    2
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2567 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
933 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 11589000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 933 z 933 opinii

    Zgłoś
    235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jeździłem na tych oponach dwa sezony. Mam samochód z automatyczną skrzynią biegów (w przypadku niestabilnej nawierzchni {ślisko} uważam, że ma to duże znaczenie, bo przy skrzyni manualnej ma się większa i dokładniejszą kontrolę nad ruchem kół, jak np. moment za- i wysprzęglenia). Mieszkam w aglomeracji śląskiej i poruszam się 85% czasu po mieście, 10% poza miastem (drogi szybkiego ruchu), 5% po górach (Beskidy, Podhale). Mam spokojną naturę jazdy. Wypowiem się, co do jakości jazdy zimą, bo co do lata nie mam żadnych zastrzeżeń. Pierwsza zima - rewelacja - byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Opony zachowywały się, co prawda nie jak normalna zimówka, ale wystarczająco, by nie czuć jakiegokolwiek dyskomfortu przy spokojnej jeździe po mieście czy poza nim. Szok spotkał mnie jednak rok później, gdy po opadach na około 10 cm mokrego śniegu nie mogłem wyjechać z parkingu pod Lidlem. Świeży, mokry śnieg był ubity kołami samochodów, ale niczym nie posypany. Gdyby nie pomoc innych kierowców, którzy pomogli mnie wypchnąć z miejsca postoju... czekałbym chyba na wiosnę. Parking nie był równy. Możliwe, że koła utknęły w ubitym, wyślizganym śniegu w zagłębieniu, ale inni użytkownicy parkingu mieli takie same warunki, a tylko ja miałem problem z wyjechaniem. To nie był niestety odosobniony przypadek - podobna sytuacja zdarzała się praktycznie po każdym opadzie świeżego śniegu - problemy z wyjazdem spod bloku, problemy z ruszaniem pod delikatną górkę. W przypadku śniegu nieco przemrożonego, jest już nieco lepiej. Bardzo się rozczarowałem oponami, które nie są przecież nawet średnią półką. Nie wiem skąd się brały tak wysokie oceny testów wśród opon wielosezonowych, których wynikami się sugerowałem przy wyborze opon. Ze względu na ryzyko oraz stres związany z każdym ruszaniem w warunkach opadu świeżego śniegu, decyduję się na ponowne przejście na opony zimowe. Nie mam zamiaru wozić wiadra popiołu w bagażniku mając perspektywę rychłej okazji do sypania pod koła... Nie wierzę by inne TOPowe opony z czołówek testów opon wielosezonowych zachowywały się na tyle zdecydowanie odmiennie od tych Continentali, bym ponownie się skusił na wielosezonówki. To, co przeszliśmy w ubiegłą zimę to ciągły stres i ogromna irytacja. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Renault Espace Crossover V 1.6 TCe 200 (147kW) (200KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 1/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Michał W

    4 miesiące temu
  • 235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Całoroczne wydają się być znacznie lepsze niż się spodziewałem. Poczekam jeszcze na koniec zimy, ale dotychczasowe doświadczenia potwierdzają, że wybór był dobry Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Skoda Enyaq iV SUV I 80x (195kW) (265KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Piotr Albertin

    rok temu
  • 235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony zapewniają pewność jazdy i prowadzenia. Do tej pory mnie nie zawiodły. To moje pierwsze wielosezonowe i szczerze polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Kia Sorento SUV IV 1.6 T-GDI AWD (195kW) (266KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Artur

    rok temu
  • 235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jak narazie wszystko jak najbardziej ok. Auto dobrze trzyma sie drogi, a reszta się okaże po zrobieniu większej liczby km. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Edge SUV II FL 2.0 EcoBlue Bi-Turbo AWD (175kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Paweł

    2 lata temu
  • 235/55 R19

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobre opony. Do momentu zakupu i użytkowania nie chciałem się wypowiadać, ale teraz mogę każdemu polecić te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo XC60 SUV II 2.0 D4 AWD (140kW) (190KM)

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Piteros

    pół roku temu
Opis produktu
Opis produktu

Continental AllSeasonContact

Testy opony Continental AllSeasonContact:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Auto Bild Sportcars 225/40 R18 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 235/55 R17 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Gute Fahrt 235/55 R18 bardzo dobra 1
ACE 205/55 R17 polecana 2
Auto Bild 225/50 R18 dobra 3
Auto Bild 195/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Zeitung 205/55 R16 Zwycięzca testu 1
Auto Bild 225/50 R17 wzorowa 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild Allrad 235/55 R19 dobra 3
Auto Bild Allrad 235/65 R17 dobra 3
Auto Bild 205/55 R16 szczególnie polecana 3
Auto Bild 225/45 R17 dobra -
ADAC 235/55 R17 wystarczająca 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
ACE/GTÜ 205/60 R16 szczególnie polecana 1
Auto Bild Allrad 235/65 R17 dobra 3
Auto Bild 225/45 R17 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto, Motor und Sport 225/45 R17 szczególnie polecana 1
ACE/ARBÖ/GTÜ 165/65 R15 szczególnie polecana 1
ACE/GTÜ 185/65 R15 szczególnie polecana 1
TCS 175/65 R14 polecana 2
ÖAMTC 175/65 R14 polecana 2
Gute Fahrt 205/55 R16 dobra 2
ADAC 175/65 R14 zadowalająca 2
Skala not: najwyższa najniższa

Continental AllSeasonContact

Specyfikacja AllSeasonContact™

Opona Continental AllSeasonContact
Typ auta: osobowe Sezon: wielosezonowa Rozmiar: 205/55 R 16 Indeks prędkości: V = max. 240 km/h Indeks nośności: 94 = max. 670 kg Etykieta UE: B B 72 dB Opór toczenia: 6.6 ≤ RRC ≤ 7.7 Hamowanie na mokrym: 1,40-1,54

Wielokrotnie nagradzana

  • Logo testu Auto Motor und Sport

    Zwycięzca testu 225/45 R 17 V/Y
    Nr 20/2018

  • Logo testu AutoZeitung

    Bardzo rekomendowana 225/45 R 17 W/Y
    Nr 6/2018

  • Logo testu ACE 2018

    Zwycięzca testu 185/65 R 15
    Nr 10/2018

  • Logo testu ACE 2019

    Zwycięzca testu 205/60 R 16
    Nr 10/2019

Dowiedz się więcej

AllSeasonContact™ Kompromis na każdy sezon

Osiągi opony Continental AllSeasonContact

AllSeasonContact™ to złoty środek dla tych, którzy szukają opon do jazdy przez cały rok. Dzięki dostępowi do najnowszych technologii i wieloletniemu doświadczeniu naszych projektantów osiągnęliśmy kompromis pomiędzy najważniejszymi cechami opony.

Trwałość, droga hamowania, opory toczenia oraz pewność prowadzenia w zmiennych warunkach – wszystkie te parametry zostały utrzymane na poziomie satysfakcjonującym kierowców, którzy oczekują od opony niezawodności.

AllSeasonContact™ jest dostępna w wielu rozmiarach, sprawdzi się zarówno w autach miejskich oraz kompaktowych, jak i luksusowych. Doskonale pasuje do samochodów: Opel Adam, Ford Fiesta, VW Golf, BMW serii 3, Mercedes klasy C i innych.

Zaufali nam

  • Opel
  • Volkswagen
  • Ford
  • Nissan
  • Volvo
  • Audi

Continental jest liderem dostaw opon pasażerskich na fabryczny montaż w Europie.
W swojej ofercie firma ma wiele produktów specjalnie dostosowanych
do ww. marek pojazdów (homologacji).

Informacje techniczne

  • Adaptacyjna mieszkanka all-season

    Adaptacyjna mieszanka all-season Dzięki wykorzystaniu żywicy zachowującej swoje właściwości w warunkach zimowych oraz dużej zawartości krzemionki nowa opona AllSeasonContact™ zawsze pozostaje elastyczna. Zapewnia to optymalną przyczepność na mokrych nawierzchniach i pokrytych śniegiem drogach.

  • Adaptacyjny wzór bieżnika

    Adaptacyjny wzór bieżnika Kombinacja otwartych barków chroniących przed aquaplaningiem oraz sztywny bieżnik z minimalną liczbą lameli dla lepszego prowadzenia sprawiają, że nowa opona AllSeasonContact™ sprawdza się w każdych warunkach.

  • Energooszczędna konstrukcja all-season

    Energooszczędna konstrukcja all-season Zoptymalizowanie budowy opony i jej bieżnika pozwoliło znacząco zmniejszyć zużycie paliwa i umieścić AllSeasonContact™ wśród najlepszych w segmencie opon całorocznych.

Poznaj lepiej AllSeasonContact™

Zaawansowana technologia Poczynając od pierwszej na świecie bieżnikowanej opony, a kończąc na wizjonerskim systemie i innowacjach w dziedzinie bezpieczeństwa, od prawie 150 lat nieustannie gromadzimy doświadczenie w takich kwestiach jak bezpieczeństwo, innowacyjność i ekologia.

Prezentacja opony

Jedna opona – cztery pory roku

Opinie 98% klientów poleca oponę AllSeasonContact™

  • Jeździłem na tych oponach dwa sezony. Mam samochód z automatyczną skrzynią biegów (w przypadku niestabilnej nawierzchni {ślisko} uważam, że ma to duże znaczenie, bo przy skrzyni manualnej ma się większa i dokładniejszą kontrolę nad ruchem kół, jak np. moment za- i wysprzęglenia). Mieszkam w aglomeracji śląskiej i poruszam się 85% czasu po mieście, 10% poza miastem (drogi szybkiego ruchu), 5% po górach (Beskidy, Podhale). Mam spokojną naturę jazdy. Wypowiem się, co do jakości jazdy zimą, bo co do lata nie mam żadnych zastrzeżeń. Pierwsza zima - rewelacja - byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Opony zachowywały się, co prawda nie jak normalna zimówka, ale wystarczająco, by nie czuć jakiegokolwiek dyskomfortu przy spokojnej jeździe po mieście czy poza nim. Szok spotkał mnie jednak rok później, gdy po opadach na około 10 cm mokrego śniegu nie mogłem wyjechać z parkingu pod Lidlem. Świeży, mokry śnieg był ubity kołami samochodów, ale niczym nie posypany. Gdyby nie pomoc innych kierowców, którzy pomogli mnie wypchnąć z miejsca postoju... czekałbym chyba na wiosnę. Parking nie był równy. Możliwe, że koła utknęły w ubitym, wyślizganym śniegu w zagłębieniu, ale inni użytkownicy parkingu mieli takie same warunki, a tylko ja miałem problem z wyjechaniem. To nie był niestety odosobniony przypadek - podobna sytuacja zdarzała się praktycznie po każdym opadzie świeżego śniegu - problemy z wyjazdem spod bloku, problemy z ruszaniem pod delikatną górkę. W przypadku śniegu nieco przemrożonego, jest już nieco lepiej. Bardzo się rozczarowałem oponami, które nie są przecież nawet średnią półką. Nie wiem skąd się brały tak wysokie oceny testów wśród opon wielosezonowych, których wynikami się sugerowałem przy wyborze opon. Ze względu na ryzyko oraz stres związany z każdym ruszaniem w warunkach opadu świeżego śniegu, decyduję się na ponowne przejście na opony zimowe. Nie mam zamiaru wozić wiadra popiołu w bagażniku mając perspektywę rychłej okazji do sypania pod koła... Nie wierzę by inne TOPowe opony z czołówek testów opon wielosezonowych zachowywały się na tyle zdecydowanie odmiennie od tych Continentali, bym ponownie się skusił na wielosezonówki. To, co przeszliśmy w ubiegłą zimę to ciągły stres i ogromna irytacja.

    Michał W

  • Jak narazie wszystko jak najbardziej ok. Auto dobrze trzyma sie drogi, a reszta się okaże po zrobieniu większej liczby km.

    Paweł

  • Bardzo dobre opony. Do momentu zakupu i użytkowania nie chciałem się wypowiadać, ale teraz mogę każdemu polecić te opony.

    Piteros

  • Opony zapewniają pewność jazdy i prowadzenia. Do tej pory mnie nie zawiodły. To moje pierwsze wielosezonowe i szczerze polecam.

    Artur

Continental

  • W trosce o bezpieczeństwo

    W trosce o bezpieczeństwo Zanim jakakolwiek innowacja firmy Continental trafi do produkcji, przechodzi etap intensywnych testów. Nasze metody – zarówno te znane od dawna, jak i zupełnie nowe – gwarantują najwyższy poziom testowania.

  • Niemiecka technologia

    Niemiecka technologia Eksperci Continental to twórcy pierwszej opony z bieżnikiem, a niemiecka technologia i precyzja są znane na całym świecie. Dlatego podczas pracy nad każdym nowym produktem Continental pozostaje wierny swojej bogatej tradycji.

  • Logo Continental

    Naszym celem jest perfekcja Od czasu założenia Continental w 1871 roku eksperci firmy stale doskonalą rozwiązania służące zapewnieniu bezpieczeństwa na drogach, poczynając od pierwszej na świecie bieżnikowanej opony, a kończąc na innowacyjnych systemach bezpieczeństwa.

Testy opony AllSeasonContact™

2019
  • "ACE Test" - rozmiar 205/60 R 16, wysoce rekomendowana
2018
  • "Auto Motor i Sport" - rozmiar 225/45 R 17 V/Y, wysoce rekomendowana
  • "ACE Test" - rozmiar 185/65 R 15, wysoce rekomendowana
  • "Auto Bild" - rozmiar 195/65 R 15 91/95 H, wzorowa
  • "Auto Zeitung" - rozmiar 225/45 R 17 W/Y, wysoce rekomendowana
  • "Auto Zeitung" - rozmiar 225/45 R17 V/W, wzorowa
  • "Gute Fahrt" - rozmiar 205/55 R 16 94 V, wysoce rekomendowana
  • "ADAC" - rozmiar 175/65 R 14 82 T, rekomendowana
  • "Motor" - rozmiar 205/55 R16 94V, wzorowa
  • "Auto Bild Allrad" - rozmiar 235/55 R19 105 V/W, dobra
2017
  • "Auto Bild All Season Tire Test 2017" - rozmiar 205/55 R16 91/94 H/V, wzorowa
  • "Auto Bild" - rozmiar 205/55 R 15 91/94 V, wzorowa

Kiedy opona całoroczna
to dobry wybór?

W określonych przypadkach opona all-season może być dobrą alternatywą
również z Twojego punktu widzenia.

  • Łagodna temperatura

    Mieszkasz w regionie,
    w którym przeważa łagodna
    temperatura
    także w okresie
    zimowym.

  • Jazda głównie w mieście

    Jeździsz głównie
    w mieście
    , gdzie ulice
    są regularnie odśnieżane.

  • Małe odległości

    W ciągu roku pokonujesz
    samochodem małe
    odległości
    .

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 235/55 R19
19" 4 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji:
2023

Dostawa 4-5 dni roboczych

699 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 785 zł/szt.

Dostawa 8 dni roboczych

Cena katalogowa 1 363

778 zł
Kup

Dostawa 9 dni roboczych

Cena katalogowa 1 268

779 zł
Kup

Dostawa 4-5 dni roboczych

Cena katalogowa 1 363

785 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Montaż opon
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1199 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Continental AllSeasonContact

Pełna treść gwarancji
  • masz 7 lat gwarancji licząc od daty zakupu lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia bieżnika (w zależności od tego co nastąpi wcześniej),
  • gwarancji obejmuje wady konstrukcyjne, materiałowe i wykonawcze,
  • reklamacje możesz zgłaszać w ASO (dla opon z oryginalnego wyposażenia pojazdu), upoważnionych punktach obsługi gwarancyjnej i punktach zakupu opon,
  • jeśli wada ujawni się w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, to Twoja opona zostanie wymieniona na nową lub otrzymasz zwrot pieniędzy,
  • jeśli wada ujawni się w późniejszym okresie niż 2 lata od daty sprzedaży, otrzymasz zwrot części kosztów w zależności od zużycia opony lub dofinansowanie do zakupu nowych opon tego producenta.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Continental

Certyfikat Continental
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.